• 3.670

Reviews over accommodaties in Nederland

Héél aangenaam verblijf.

Olivier,
    9-12-2018

Aangenaam gerenoveerd park en nog steeds verfraaiingswerken aan de gang. Geen autoluw park, heeft voor- maar natuurlijk ook nadelen. Aangenaam zwembad, ideaal park voor kinderen tot 12 jaar. Prijs-kwaliteit zeker voldoende.

Voor herhaling vatbaar

M,
    9-12-2018

We hebben ons goed vermaakt op het park. Het zwembad was super en elke dag vermakelijk. Het huisje kan beter schoongemaakt worden. Veel spinnenwebben en wat haren op de badkamer. Het personeel is vriendelijk, maar in het restaurant mag de bediening wat vlotter. Ze zien je soms over het hoofd. Verder goed geregeld.

Kindvriendelijk

GM,
    8-12-2018

Voor onze oudste van 3 was dit een geweldig verblijf. De binnenspeeltuin was groot genoeg voor hem, de indoor zandbak scoorde fantastisch goed en het zwembad uiteraard ook, ook de diertjes op de boerderij kregen dagelijks een bezoekje. Voor ons was het een zeer leuke vakantie aangezien we s avonds gewoon gezellig in onze bungalow konden genieten terwijl de kinderen sliepen. We willen zeker nog eens terug naar dit park!

Geweldige week gehad.

Jan,
    8-12-2018

We hadden een week geboekt in het huisje 513, was onze voorkeur.

We hebben namelijk een Labrador en die lieten we iedere dag 3 x uit in het bos.

Groot gedeelte van het bos mag de hond los.

Dat is een voordeel van het Meerdal Park, als je aankomt is het altijd erg druk maar als je gaat wandelen heb je het idee dat je alleen in het park bent.

We hebben heerlijk gezwommen in het zwembad, fijn gegeten in de markt dom.

Met andere woorden een fantastische week die voor je gevoel veel te snel voorbij was.

Komen zeker terug in het Meerdal

heerlijk

mar van Veen,
    8-12-2018

heerlijke midweek gehad. mooi park..gezellige drink en eetgelegenheden. leuk zwembad. genoeg te doen, maar je bent ook zo in andere leuke steden en plaatsjes.