• 17.910

Reviews over accommodaties in Italië

Fantastisch en relax

edje71,
    2-12-2018

Prachtig uitzicht (vraag om de "nieuwe" huisjes). Heerlijk zwembad, geen handdoekcultuur, altijd wel een plekje te vinden. Prima appartement. Inderdaad karig bestek etc, maar daar hadden we rekening mee gehouden. Heerlijk bed, fijne douche. Redelijke koele vertrekken als je de luiken dichtlaat en ze in de ochtend tegen elkaar openzet.

Kinderen hebben zich s'avonds prima vermaakt in de voetbalkooi of bij de Wifi.

Heerlijk restaurant.

Inderdaad een ritje als je iets wilt onderenemen, maar als je goed zoekt is er dichtbij ook genoeg. Bijv, de watervallen bij het dorp (10 min rijden) voornamelijk locals, heerlijk water, fijne picknickplek.

Wij gaan nooit twee keer naar het zelfde, maar we zullen goed moeten zoeken om een park te vinden voor die prijs en zo'n geweldige locatie.

fantastische camping

nicole surink,
    18-11-2018

fantastisch,mooi park,schone accomodatie zeer leuk voor kinderen,heerlijke koffie en eten.kindvriendelijk,personeel zeer aardig.

Zeker genoten en voor herhaling vatbaar.

Leonie,
    27-10-2018

Mooie verzorgde camping. Goede restaurants. Lekker eten en niet al te duur. Leuke winkeltjes. Schoon en mooi strand. De chalets vooraan op de camping waren begin 2018 gerenoveerd. Ze waren heel netjes en schoon. Mooie badkamers en keukentje. De bedden sliepen fijn. De matrassen waren wat harder. Zwembaden waren ook mooi, alleen het toilet bij het zwembaden vond is wat vies. Zorg wel dat je genoeg muggenspray mee brengt. En parkeer nooit je auto voor de camping (buiten de poort). Onze auto heeft er maar 3u gestaan, helaas behoorlijke krassen op de zijkant.

Sander,
    15-10-2018

Zeer goed hotel met erg vriendelijk personeel, het eten was in 1 woord voortreffelijk. Vis met de hoofdletter V. genoten hebben we hier van ons verblijf. Aanrader!!

Heerlijk ontspannen vakantie gehad!

Dirk Gerard de Roest,
    20-9-2018

Sunclass Tignale is een prima park voor mensen die willen genieten van een schitterend berg gebied in een rustig park. Een centraal gelegen groot zwembad is voor huurders gratis en ook de allerkleinsten kunnen zich er prima vermaken. Er is altijd een badmeester aanwezig. In het hoogseizoen zorgt een animatie team voor leuke activiteiten. Dit jaar was het jammer dat de winkel en het restaurant gesloten waren, de oorzaak hiervan lag buiten de eigenaars van de huisjes en het beheer. In het vlakbij gelegen dorpje is echter een prima supermarkt en het beheer zorgt 's morgens, na bestelling, voor verse broodjes! Rond het Gardameer valt heel veel te zien in de vele leuke plaatsjes. Het huisje A82, van een particuliere eigenaar. dat wij gehuurd hadden was prima en van alle gemakken voorzien. We komen zeker nog eens terug!