Vakantieparken Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Fantastisch en relax

edje71,
    2-12-2018

Prachtig uitzicht (vraag om de "nieuwe" huisjes). Heerlijk zwembad, geen handdoekcultuur, altijd wel een plekje te vinden. Prima appartement. Inderdaad karig bestek etc, maar daar hadden we rekening mee gehouden. Heerlijk bed, fijne douche. Redelijke koele vertrekken als je de luiken dichtlaat en ze in de ochtend tegen elkaar openzet.

Kinderen hebben zich s'avonds prima vermaakt in de voetbalkooi of bij de Wifi.

Heerlijk restaurant.

Inderdaad een ritje als je iets wilt onderenemen, maar als je goed zoekt is er dichtbij ook genoeg. Bijv, de watervallen bij het dorp (10 min rijden) voornamelijk locals, heerlijk water, fijne picknickplek.

Wij gaan nooit twee keer naar het zelfde, maar we zullen goed moeten zoeken om een park te vinden voor die prijs en zo'n geweldige locatie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

fantastische camping

nicole surink,
    18-11-2018

fantastisch,mooi park,schone accomodatie zeer leuk voor kinderen,heerlijke koffie en eten.kindvriendelijk,personeel zeer aardig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker genoten en voor herhaling vatbaar.

Leonie,
    27-10-2018

Mooie verzorgde camping. Goede restaurants. Lekker eten en niet al te duur. Leuke winkeltjes. Schoon en mooi strand. De chalets vooraan op de camping waren begin 2018 gerenoveerd. Ze waren heel netjes en schoon. Mooie badkamers en keukentje. De bedden sliepen fijn. De matrassen waren wat harder. Zwembaden waren ook mooi, alleen het toilet bij het zwembaden vond is wat vies. Zorg wel dat je genoeg muggenspray mee brengt. En parkeer nooit je auto voor de camping (buiten de poort). Onze auto heeft er maar 3u gestaan, helaas behoorlijke krassen op de zijkant.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Sander,
    15-10-2018

Zeer goed hotel met erg vriendelijk personeel, het eten was in 1 woord voortreffelijk. Vis met de hoofdletter V. genoten hebben we hier van ons verblijf. Aanrader!!

Gereisd met partner in september 2018
    Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Goede schone camping, maar groot..

Ingmar Poelhuis,
    24-9-2018

Een zeer grote camping maar komt niet zo over, sanitair netjes schoon en wordt goed bijgehouden. Zwembad super en voor de kleintjes een mooi piratenschip. Strand ook mooi schoon en loopt geleidelijk af. Staanplaatsen voorzien van sproei-systeem tegen de muggen en dit werkt goed. (Niet meer last dan op andere plaatsen in Italië) Jammer dat voor lunapark extra moet worden betaald. Omgeving is niet de mooiste van Italië.

Gereisd met vrienden in september 2018