Sorteren

Reviews over accommodaties in Ierland

Goed maar wel verouderd

Andre
    25-5-2017

Veel vocht tussen de ramen waardoor het uitzicht niet mooi was. Het park was voor de rest prima.

Tip het Boardingcafé aan het eind van de Beachroad in Clifden hier kan je lekker eten , drinken en genieten van een mooie zonsondergang.

Prima huisjes op een mooie plek

Patricia
    26-8-2014
    Prima huisjes op een mooi landgoed. Vriendelijke mensen bij de receptie, die elke dat een paar uurtjes open is.Er is een bar bij die elke avond vanaf 7 uur open is en waar Wifi is, dus volop tieners daar! De huisjes zijn inderdaad niet super onderhouden (aan de buitenkant) maar binnen is het netjes en daar gaat het tenslotte om. Leuke minigolf (letterlijk met bunkertjes en zo op een grastapijtje) we hoefden geen huur te betalen voor de sticks en de balletjes! Wij zijn 3 nachten hier geweest en dat is prima voor 14 dagen zou het wat lang zijn. Als je vanuit Clifden er naartoe rijd vind je aan je rechterhand nog een Lidl en verderop een Aldi, altijd handig!
Ierland scoort een 7,9 uit 10, op basis van 746 reviews