• Type accommodatie

vakantieparken in Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Fantastisch!

M., 18-2-2018
    Accommodatie schoon, compleet en verzorgd. Als de avonden korter worden zou een tv wel een toevoeging kunnen zijn.

Schone en volledige woning op rustig park

J.D. Schiphuis, 17-2-2018
    Wij hebben onze vakantie in huisje 58 doorgebracht en particulier gehuurd. Compleet en schoon met een mooi uitzicht over het meer vanaf het terras en vanuit de woonkamer. De eigenaar heeft alles netjes afgehandeld. Koken konden we op inductieplaat en de eigen wifi/internet wat helemaal fijn. Als voetballiefhebber had ik zelfs de beschikking over de sportzender Fox1. Mijn vrouw was er minder blij mee. De gehele dag hadden we zon op het terras. Jammer dat in september het winkeltje gesloten was. Maar af en toe een vroeg ritje naar de bakker had ook wel zn charme. Ik heb gehoord dat de eigenaren van de huisjes het beheer en dus het eigendom van de commerciële tak hebben overgenomen. Ik denk dat dat het park ten goede gaat komen.

Meer ven verwacht, geen 5 vogeltjes waard

Erik Tinne Lore, 15-2-2018
    Ons 6 persoons premium huisje was mooi en zuiver maar ook heel klein. Bij aankomst met vriesweer bleek de verwarming in de living/keuken het niet te doen, evenals de wifi waar we 25 euro voor betaalde. Gaan melde aan de receptie en er zou een technieker komen. Na een uur was de technieker er Wifi kreeg hij in orde, de verwarming niet. Hij zou 15 min. later met onderdelen langskomen. Na twee uur geen technieker gezien. aangezien onze hond zeer waaks is als we zelf niet thuis zijn konden we ook niet weg. Nogmaals melding gedaan en weer een uur wachten later kregen we een los elektrisch vuurtje om de living te verwarmen want er waren geen onderdelen. Zeker geen fijn begin van de vakantie. We hebben het verder heel de vakantie met dit vuurtje moeten doen, maar kregen het gelukkig wel warm.De dochter haar bed wiebelde van niks naar rechts op zijn poten, we waren bang erdoor te zakken, gelukkig hadden we nog een vrij bed. De natuur op en rond het park is prachtig om te lopen, wandelen, fietsen. Echter op het park zelf moet je voor je plezier niet wandelen, het park is verkeersvrij maar er rijden constant auto's rond. Dit hebben we nog nooit meegemaakt bij center pars. Zwembad is heel leuk maar de vloer vuil. Centrum ongezellig en alles heel duur, terwijl het op andere parken heel gezellig is. Activiteiten waren ook heel duur, 12 euro voor 30 min. pingpong, 14 euro per kind voor amper 10 min. paintball de rest was uitleg. Het verblijf op zich is al heel duur en voor alles moet je veel bijbetalen. Openingsuren klopte niet op de folder die je kreeg bij aankomst. Mister Crock zou open zijn tot 18uur, we beloven de kids de laatste dag om daar te eten. Om 17 komen we aan en is hij gesloten, op de openingsuren aan de deur is met stift 18 uur voor meerdere dagen aangepast naar 15 uur. De kinderboerderij (we waren er een midweek) dinsdag, woensdag en donderdag een ganse dag dicht, op ander parken een ganse dag open alle dagen. Personeel wel vriendelijk en behulpzaam.

Fantastisch.

Anna, 13-2-2018
    Fantastische camping met vriendelijk personeel. Goed sanitair. Lekker dicht bij een stadje met markt en dichtbij de zee. Mensen komen steeds terug. Wij ook al 3x. Goed zwembad en zeker voor kinderen een leuk zwembad. TOP.

Dit jaar niet zo enthousiast

Ellen Dokter, 13-2-2018
    Sommige dingen moet je niet willen veranderen . In ons geval en naar vele gesprekjes rondom het zwembad gehoord te hebben zijn er veel meer die dit ervaren, elke verandering is in dit geval GEEN verbetering. Ondanks dat ik er achtersta dat er soms veranderingen moeten zijn om weer nieuwe vibe te krijgen .Heeft nieuwe parkbeheerder totaal geen gevoel bij gastheerschap op zo,n luxe park . Ik neem het op voor gasten die na lange reis soms pas 1,5 uur later als sleutel overdracht het huisje in konden, viel ons kwartiertje nog mee. Nieuwe medewerkers die hun best deden maar het niet aan konden,geen steun van beheerder die was nergens te bekennen. Het avondmarktje van lokale ondernemers werd in 1e instantie amper bezocht omdat er geen terras buiten meer was en je dus niet kon proeven en tafelen. Je moest met plastic bord bordes op naar restaurant. Veel protest ondernemers. Beheerder wil geen moeit doen ivm gesjouw. Idem bbq. Gemiste kansen
Frankrijk scoort een 7,7 uit 10, op basis van 63999 reviews