• 13.815
    1.268
    1.032

vakantieparken Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Heel speciale plek ,toffe mensen.

Christine en Patrick,
    11-12-2018

Voor ons was dit een unieke plaats om rust te vinden, mooi landschap, wandelingen in de bergen, leuk huisje, aangename mensen, toffe babbels, lekker eten, perfect internet. Kortom een leuke plaats waar je aan terugdenkt om te herbeleven.

Met dank aan Ellen en Gunther.

fantastisch

LINDA BOCKSTAELE,
    10-12-2018

Sublieme omgeving, rustig gelegen, prachtige natuur, supervriendelijk, zeer lekker eten,echte aanrader !

Wauw!

Guust Peeters,
    10-12-2018

Als je houd van de perfecte vakantie is er maar 1 adres, le silence du midi!!

Alles klopt! Gunther en Ellen zijn altijd in de weer om het voor iedereen onvergetelijk te maken en met succes!

Ik wil nergens anders gaan!! We blijven altijd maar terug komen, samen met nog andere gezinnen!

Je neemt geen risico hier eens op vakantie te komen, het enige risico is dat je nergens anders nog naartoe wil gaan! 😉

En daarom keren wij steeds terug!

Cindy Bex,
    10-12-2018

Enigszins wat afgelegen, maar voor ons persoonlijk geen enkel probleem. Het mooie zicht, de natuur, kleinschaligheid en vriendelijkheid zijn meer dan de moeite waard. En wij genoten volop van onze accommodatie, een ruime tent met alles erop en eraan....er was zelfs een koffiezet beschikbaar. Het viel ons zo goed mee dat wij ook volgend jaar nog een keertje terug keren naar onze, ondertussen, vrienden.

Geweldig

DeVos,
    10-12-2018

Het is een geweldige kindvriendelijke camping? Het is heel rustig en in de natuur gelegen. De uitbaters zijn geweldige mensen met een groot hart.