vakantieparken Finland

Reviews over accommodaties in Finland

A fairytale

Sabina de Vos,
    19-2-2018

Beautiful spot very authentic, only 26 cabins so it will give you a special feeling , ,like ,you are one of the happy few. They will move mountains to help you out with every wish you have. Really tasty dinners, close to haute cuisine. Nice and friendly staff all around, exciting excursions ,such as husky sled rides, snowscooter rides, snowshoes provided for free at the premises, nice cosy cabins with underfloor heating, really big shower, coffeemaker, and complimentary water and other extras. The reindeer on the site are friendly, there is a possibility to feed them every morning at 10 o'clock. shuttlebus from the village to the airport .Plenty things to do ,not to mention the aurora borealis that gives the area his magnific fairytalelike feeling .Its a bucketlist thing

Het voelde als thuiskomen!

Carla,
    31-7-2017

Ik kan met geen mogelijkheid een minpunt aan deze locatie bedenken. Het huis is geschikt voor 6 personen en is dan nog zeer ruim. Het is er mooi en schoon. Het huis ligt in een stille omgeving, middenin de natuur. Je enige gezelschap vormen de rendieren. Af en toe loopt er iemand langs en dan besef je dat er nog andere woningen staan. Een paar..

In de omgeving is meer dan genoeg te doen. Dit jaar was het weer wat minder, dus hebben wij vooral gewandeld en geraft (Basecamp Oulanka). Met mooi weer kun je bijvoorbeeld ook in een van de vele meertjes zwemmen.

Prima accomodatie voor Laps Wintersportavontuur

Angelique,
    12-2-2017

De huisjes zijn eenvoudig doch goed. Met 2 personen heb je alle ruimte, met 4 wordt het al een stuk krapper. Erg krap met die wasbak in het toiletje. Met 7 personen zou ik niet in dit huisje willen zitten. Een eigen sauna is heerlijk! Eenvoudig om te bedienen en echt een genot. Ook zit er een vaatwasser in het huisje, maar als je gaat eten in het restaurant heb je die bijna niet nodig. Koffie en theezetter aanwezig, koelkast en magnetron. Handdoeken zaten er bij ons ook bij. Er is een grote droogkast in het halletje wat fijn is om je natte skispullen te drogen. Genoeg open haard hout om heerlijk elke avond bij een knapperend vuurtje te zitten. Het is een klein stukje lopen naar het restaurant vanaf het huisje, daar is elke ochtend en avond eten in buffetvorm. Voor iedereen is er wel wat lekkers tussen, en het eten was gewoon goed. Geen haute cuisine maar dat verwacht ook niemand daar, je kunt gewoon je buik vol eten met goed eten. Vriendelijk personeel, spreekt goed Engels. Naar het skigebied toe is het 5 km, dus je moet wel met skibus er naar toe.

Zeer luxe woning, in the middle of nowhere!

carla_15,
    1-8-2016

Pluspunten:

Zeer ruime, luxe woning met veel privacy

Alles nieuw, alles schoon

Goede wasmachine en droger

Zeer mooie sauna

Twee luxe badkamers

Zeer goede bedden

Prachtig uitzicht

Aan een doorgaande weg, maar daar komt weinig verkeer over en dat wat er komt hoor je niet.

Rendieren lopen over het park

Rendierenpark op 5 minuten loopafstand

Zeer goed restaurant in de buurt

Supermarkt vlakbij (10 min. rijden)

Zeer mooie natuur.

Veel te doen.

Minpunten (zijn die er????)

Ik moet echt gaan zoeken naar een minpunt. Voor 4 personen is de woning eigenlijk te groot (maar who cares)

Er zijn geen speeltuinen of zo voor kinderen, maar er is genoeg ruimte om je te vermaken met bal etc.

Mijn jongste dochter (9) vond de bedden te hard en het huis te groot.

Ruim opgezet cottagespark

Mariska,
    21-1-2016

10 januari - 17 januari 2016

In cottage verbleven geboekt via touroperator. Onbijt (diverse broodjes, kaas vleesbeleg, warme worstjes, scrampled eggs, haring, yoghurt, melk met allerlei granen -te veel om op te noemen) en dinner (soep van de dag, salade, groente of pasta, keuze vlees of vis en dessert) inclusief. Zeer goed verzorgd, heerlijk gegeten.

Cottage 2 slaapkamers, sauna, droogkast, 2 buitentermometers, vloerverwarming in badkamer, wifi in cottage, eethoek, zithoek met haard en tv.