Sorteren

vakantieparken Finland

Reviews over accommodaties in Finland

Het voelde als thuiskomen!

Carla
    31-7-2017

Ik kan met geen mogelijkheid een minpunt aan deze locatie bedenken. Het huis is geschikt voor 6 personen en is dan nog zeer ruim. Het is er mooi en schoon. Het huis ligt in een stille omgeving, middenin de natuur. Je enige gezelschap vormen de rendieren. Af en toe loopt er iemand langs en dan besef je dat er nog andere woningen staan. Een paar..

In de omgeving is meer dan genoeg te doen. Dit jaar was het weer wat minder, dus hebben wij vooral gewandeld en geraft (Basecamp Oulanka). Met mooi weer kun je bijvoorbeeld ook in een van de vele meertjes zwemmen.

Zeer luxe woning, in the middle of nowhere!

carla_15
    1-8-2016

Pluspunten:

Zeer ruime, luxe woning met veel privacy

Alles nieuw, alles schoon

Goede wasmachine en droger

Zeer mooie sauna

Twee luxe badkamers

Zeer goede bedden

Prachtig uitzicht

Aan een doorgaande weg, maar daar komt weinig verkeer over en dat wat er komt hoor je niet.

Rendieren lopen over het park

Rendierenpark op 5 minuten loopafstand

Zeer goed restaurant in de buurt

Supermarkt vlakbij (10 min. rijden)

Zeer mooie natuur.

Veel te doen.

Minpunten (zijn die er????)

Ik moet echt gaan zoeken naar een minpunt. Voor 4 personen is de woning eigenlijk te groot (maar who cares)

Er zijn geen speeltuinen of zo voor kinderen, maar er is genoeg ruimte om je te vermaken met bal etc.

Mijn jongste dochter (9) vond de bedden te hard en het huis te groot.