• Type accommodatie

vakantieparken in Engeland

Reviews over accommodaties in Engeland

Heerlijke vakantie

Hanneke, 2-1-2018

Samen met mijn dochter van 6 een paar dagen verbleven op dit park.

Prima onderhouden, genoeg te doen voor jong en oud.

Goed, gezellig en mooi gelegen park!

Véronica, 22-11-2017
    Samen met mijn vader 1 weekje verbleven op Crowhurst park in een Nevada-lodge. Niks op aan te merken, de sfeer is precies wat je verwacht bij een Brits vakantiepark. De lodge is snel lekker warm door de goede verwarming en 'sfeerkachel' (op elektriciteit). Ligging van het park is super. Keuze uit veel supermarkten (weliswaar te bereiken met auto) en gelegen op de rand van een Nationaal Park. Er zijn veel bezienswaardigheden, zoals bijvoorbeeld het schitterende natuurgebied ''South Downs National Park''. Daarnaast zijn de spectaculaire cliffs bij Eastbourne, ''Beacy Head & Seven Sisters'' écht een aanrader! Minpuntje vond ik persoonlijk het restaurant/bar op het park, weinig keus en niet echt de Engelse sfeer die je daar zou willen proeven. Al met al een prima verblijf, ik zou zeker nog een keertje terug gaan!

Fijn onderkomen, van waaruit veel te doen was.

Mirjam, 1-10-2017
    Ruime eetkeuken. Zitgedeelte gedateerd.

Super, zo hoort Center Parcs te zijn!

Tom, 18-9-2017

Center Parcs in Engeland is echt anders dan hier. Ons 4 persoons huisje was modern, ruim (2 badkamers, 3 toiletten, 3 tv's), heerlijke opgemaakte bedden, handdoeken, elke dag komen ze je bed opmaken en poetsen! Prachtig park, midden in het oeroude bos. Alles is goed onderhouden en schoon. Zwembad super fantastisch, met 6 glijbanen (waaronder 2 nieuwe, super spectaculaire), stroomversnelling, 2 grote kinderbaden, golfslagbad en wildwaterbaan. 3 parkcentra, waarvan 1 een market dome zoals hier. Hele grote sporthal, met enorm veel te doen, mooie sauna.

De natuur op het grote park is werkelijk prachtig, met herten, eekhoorns, konijnen, etc. Prachtige omgeving ook, Bath is een aanrader om te bezoeken.

De medewerkers doen er hier écht alles aan om je een onvergetelijke vakantie te bezorgen. Iedereen is zo vriendelijk, geweldig!

Het is niet goedkoop, maar zeker het geld waard. Vergeet Center Parcs in Nederland, dit was ons tweede park in de UK en we weten het nu zeker: in de UK is Center Parcs echt veel beter! Een aanrader!!!

Prima camping,wel op een hoge heuvel

Richard en Esther, 6-9-2017

Langs alle caravans netjes een pad aangelged. Zitje van 9 tegels. Stacaravan oud, maar prima en schoon.

Let alleen op, hij is gebouwd op een heuvel. Wij stonden onderaan en je bedacht je wel 2x om even naar boven te gaan waar de receptie en alle entertaiment is. Ook het entertaiment kost gauw 8pond per persoon, handboogschieten, klimwand enz enz.

Alleen zwembad was gratis.

Verder een lekkere grote gokhal, met aansluitend alle "foute" engelse spelshows. Geweldig.

Daar zat ook de Burgerking. Helemaal leuk.

Winkeltje tot een uur of 11 open, echt ideaal.

Engeland scoort een 7,6 uit 10, op basis van 3394 reviews