Vakantiehuizen Nederland

3.679

vakantiehuizen Nederland

We hebben een aantal aanbieders voor Nederland voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Nederland

Je voelt je welkom en thuis in AlbaNera.

Saskia,
    20-3-2019

Ik heb samen met nog 9 studiegenoten van september 2017 t/m maart 2019 één keer per 2 maanden 2 dagen in AlbaNera vertoeft, met 1 overnachting. Constante kwaliteit, fijne samenwerking en heerlijke gerechten. Er kon altijd iets geregeld worden en als ik iets vergeten was, stuurden ze het op!

Gereisd met vrienden in maart 2019

Zo gastvrij heb ik nooit eerder mee gemaakt.

Alien,
    20-3-2019

In totaal 15 nachten hier overnacht ivm mijn opleiding. Het is een prachtige locatie voor zowel familie uitjes of zakelijke bijeenkomsten.

De gastvrijheid die je hier ervaart is fantastisch. Elke keer een persoonlijk welkom met lekkere dingetjes die klaar staan. Alle maaltijden die ik daar heb gehad waren heerlijk of het nu het ontbijt was of de heerlijke lunch met verse salades...mmmm

Een aanrader voor iedereen❤️

Gereisd zakelijk in februari 2019

Het was super, geweldig.

Jannie Bosma,
    20-3-2019

we zaten voor de derde keer in de aangepaste boerderij. Het is daar super.Heel mooi huis, goed aangepast, heerlijke taart in de koelkast bij aankomst.Ook heel belangrijk, het was heerlijk schoon. We hebben genoten, onze kleinzoon van bijna 4 jaar, genoot volop van dieren( wij ook) en skelter. Een hele fijne plek.Hoop dat we nog een keer gaan.

Gereisd met vrienden in maart 2019

Angela Peeters,
    20-3-2019

Ik heb een coach-opleiding mogen geven, gedurende 1,5 jaar, in het fantastische Alba Nera. Elke studiedag was de verzorging geweldig, niet alleen in food en drinks maar ook in persoonlijke aandacht! Niets is Anita en Marcel teveel; heerlijke koeken, cakes, fruit, drank, lunches en diners. Heerlijke kamers en bedden en niet te vergeten in een mooie omgeving, een heerlijke tuin met vele trainingsmogelijkheden.

Ik wil iedereen die een zakelijke ruimte zoekt; aarzelen niet nodig; veel beter dan bij Alba nera ga je het niet krijgen!!

Gereisd zakelijk in februari 2019

Monique Verhagen,
    20-3-2019

Mooie locatie, zeer goed verzorgd complex, heerlijke goed verzorgde lunch/ vergaderarrangement, gastvriendelijke eigenaren die je een onbezorgd gevoel geven.

Mijn lesdagen waren momenten om naar uit te kijken.

Gereisd met vrienden in december 2018