Vakantiehuizen Italië

2.726

vakantiehuizen Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Een goed verblijf in een serene omgeving

Katinka en Bram van Roo,
    26-12-2018

De mensen moeten echt weten dat zij rust en gastvrijheid ontmoeten, die nauwelijks te evenaren is

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch!

Karin,
    21-12-2018

In september, in de laatste mooie warme week, zijn mijn zus en ik te gast geweest bij Polmone. Het heeft onze verwachtingen overtroffen. Een mooi appartement met eigen balkonnetje waar we elke avond heerlijke hapjes aten en wijntjes dronken. Veel privacy ook, heel fijn. En de omgeving is erg mooi! Een auto moet je huren maar je rijdt door mooie landschappen, wij vonden het prachtig. En de onverharde weg is prima te doen!!! Op een middag werden er pizza's voor ons gebakken en zaten we aan een lange tafel met andere gasten; heel gezellig. En natuurlijk lekker....aangezien wij nog mooi weer hadden, konden we na een dagje wandelen in de omgeving een plons nemen in het zwembad. De eigenaren staan altijd voor je klaar; geven tips en gewoon heel ongedwongen. Mijn zus en ik gaan dit jaar weer heen hadden we al besloten op de 1e dag dat we al aankwamen!!!

Gereisd met vrienden in september 2018

Ons perfecte vakantie adres in Italië

Marika Meijer,
    17-12-2018

Afgelopen jaren zijn we al heel wat keren naar Polmone afgereisd. Lang geleden nog met zijn 2-en en daarna met de kinderen. Het leukste is om te merken dat naarmate de kinderen ouder worden (oudste is nu 20 jaar) ze nog altijd graag mee gaan naar Polmone. Dat is zeker de verdienste van Roos en Nico die er iedere keer weer een super verblijf van weten te maken. Gecombineerd met de unieke locatie maakt het dat we hier met veel plezier blijven terugkeren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch, gezellig en zeker de moeite waard.

Rafaella,
    10-12-2018

Ik ben in de herfstvakantie met mijn gezin naar Polmone geweest en wij vonden het geweldig. De ligging is prachtig met een adembenemende uitzicht. Het appartement waarin wij hebben gelogeerd, is goed onderhouden. Het appartement zag er keurig uit. De sfeer op Polmone was heel fijn. De kinderen (13 en 9 jaar oud) hebben het ook ontzettend naar hun gezin gehad met de kinderen van andere gezinnen die op dat moment ook aanwezig waren.

Wat de kinderen het meest is bij gebleven, is het bakken van heerlijke pizza's met Nico, het gezamenlijk eten van heerlijke pannenkoeken en het rijden in de tractor (ook met Nico). Ze vonden het geweldig!!

We zullen zeker weer een keer op vakantie gaan naar Polmone!!

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Fijn om in een prachtige omgeving heerlijk tot rus

Josianne Smekens,
    9-12-2018

Fijn om in een prachtige omgeving heerlijk tot rust te komen. Gaan we zeker volgend jaar nog naar toe. Lieve welbespraakte gastheer.

Gereisd met vrienden in november 2018
    Loredana & Tim, Eigenaar, 11-12-2018

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Tot volgend jaar