• 17.910
    1.006

2.724

vakantiehuizen Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Fantastisch, gezellig en zeker de moeite waard.

Rafaella,
    10-12-2018

Ik ben in de herfstvakantie met mijn gezin naar Polmone geweest en wij vonden het geweldig. De ligging is prachtig met een adembenemende uitzicht. Het appartement waarin wij hebben gelogeerd, is goed onderhouden. Het appartement zag er keurig uit. De sfeer op Polmone was heel fijn. De kinderen (13 en 9 jaar oud) hebben het ook ontzettend naar hun gezin gehad met de kinderen van andere gezinnen die op dat moment ook aanwezig waren.

Wat de kinderen het meest is bij gebleven, is het bakken van heerlijke pizza's met Nico, het gezamenlijk eten van heerlijke pannenkoeken en het rijden in de tractor (ook met Nico). Ze vonden het geweldig!!

We zullen zeker weer een keer op vakantie gaan naar Polmone!!

Fijn om in een prachtige omgeving heerlijk tot rus

Josianne Smekens,
    9-12-2018

Fijn om in een prachtige omgeving heerlijk tot rust te komen. Gaan we zeker volgend jaar nog naar toe. Lieve welbespraakte gastheer.

Tot volgend jaar

La Vallata de rust zelve. Mag je niet missen.

De Mesmaecker Dirk,
    9-12-2018

Umbrië : Het hartje van Italië moet je echt ontdekken, en vanuit het rustige La Vallata kun je dat het best. Zeker doen. La Vallata de rust zelve. Mag je niet missen.

Tot volgend jaar

Ongelooflijke gastvrijheid, een échte aanrader!

Luc Coppieters,
    8-12-2018

Schitterend verblijf met een unieke locatie :)

Z'n vrouw Lori kookt heerlijk voor de hele bende was uitstekend verdiend zeker een ster of meer. Keuze genoeg op het menu ! Prachtige ligging met uitzicht over de vallei. Alle highlights van Umbrië zijn met de auto te bereiken. De kamers zijn ongelooflijk ruim, alles aanwezig en heel heel proper !

Tot volgend jaar

Schitterend verblijf, zeker de moeite waard.

Ira Coessens,
    8-12-2018

Schitterend verblijf. Heel mooie streek. Ideaal gelegen om de streek te verkennen. Supper toffe uitbaters. Zalig ontbijt met vers gebakken brood. Gemakkelijk dat je er 's avonds ook kan eten. Met dank aan de super gastvrouw en tevens zeer goede kok. Wij komen zeker terug.