• 13.815
    1.321

4.321

vakantiehuizen Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Fantastische plek! Wij hebben genoten.

Familie Bekke,
    6-12-2018

Wij hebben in september een week doorgebracht op het landgoed Pavillon de St. Agnan. Wat een fantastische plek en accommodatie. Ook de gastheer was erg vriendelijk en behulpzaam. Voor de kinderen was er volop vermaak (speeltuin, zwembad en recreatiezaal). Maar ook de volwassenen hebben zich prima vermaakt.

Dit pavillon is zeker de moeite van een bezoek waard. Wij hebben echt een top week gehad!

Geweldig leuke plek

Janita,
    23-11-2018

Wij verbleven in de gite op Puech Blanc begin november.We hebben het heerlijk gehad door vooral de gastvrijheid van Andrea en Ian. De gezellige, leuke, mooie gite. De ligging van het mooie huis is ideaal. Je hebt allerlei mooie dorpen,markten en activiteiten te doen op korte afstanden. Aan te bevelen!!!!

Fantastique!

Lizette,
    21-11-2018

Wat een geweldige locatie! Rustig gelegen maar toch vlak bij Toulouse en Albi. Prachtige gîte met privé terras en inrichting is van alle gemakken voorzien. De familie Sutherland doet er alles aan om je verblijf onvergetelijk te maken; 's morgens verse broodjes, sterren kijken, wijn proeverij (alles op Puech Blanc, als er genoeg animo is) en het mooiste: fietsen door de heuvelachtige omgeving met electrische mountain bikes, top! Ik kom graag nog eens terug! 👍👏

Perfect huis. Gastvrijheid. Bijzonder mooi gebied.

Hans & Lili,
    18-11-2018

Als je van rust, ruimte en een mooi heuvelachtig boeren landschap houdt, waarbij een tripje naar de bijzondere kust goed te doen is en je wilt verblijven in een fijn huis, dan is dit echt een aanrader. Wij verbleven begin november met z'n drieën in Le Cérisier. Een prachtig gerenoveerd huis met alle moderne luxe, maar door de combinatie met oude elementen heel erg sfeervol. De gastvrijheid van Gea en Ruud, die veel informatie geven over wat er te zien en te doen is, maken het verblijf helemaal perfect. Dit plekje heeft ons hart gestolen en wij zien al uit naar de volgende keer!

Joie de Vivre in la douce France

Mieke van Laarhoven,
    9-11-2018

September 2018. Vakantievieren met lieve familie in een van de fantastische cottages van de lieve en gastvrije eigenaren Karen en Rolf, die van alle gemakken is voorzien (lees vaatwasser, wasmachine, grote open keuken met kookeiland en nog veel meer). Ontbijten met verse croissants en knapperig stokbrood - elke dag vers geleverd - aan de grote houten tafel op het overdekte terras, spelen met de kinderen in maar liefst twee riante zwembaden, luieren in een van de zitjes onder de bomen, verspreid opgesteld in de grote tuin met weids uitzicht, uitstapjes naar Monflanquin, Bergerac, brocantemarkten en meer. Boodschappen doen in fijne grote supermarchés. Vlees of vis roosteren op de barbecue, lang natafelen met goede Franse wijn die we kopen op de wijnproeverij ter plekke, genieten van een uitgebreide massage die je kunt boeken, slapen in comfortabele bedden. Kortom: hier geniet je van het Franse leven in optima forma. Merci Karen en Rolf!