Vakantiehuizen Frankrijk

4.335

vakantiehuizen Frankrijk

We hebben een aantal aanbieders voor Frankrijk voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Een plek om terug te komen!

N.,
    7-4-2019

Heerlijke week gehad in huisje Le Petit Pain. Voor kids is het hier super vanwege het zwembad en de heerlijke ruime 'tuin' met o.a. een trampoline. De omgeving is prachtig - mooie uitvalsbasis voor trips naar zowel de kust als de Pyreneeën. Gastvrouw en -heer zeer behulpzaam en geven fijne tips.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Helemaal top en voor herhaling vatbaar.

Siert en Ingrid,
    11-3-2019

Drie dagen gelogeerd in la Bergerie, bij Hemko en Martine. Erg gastvrije mensen en Een fantastisch vakantiehuis voorzien van alle gemakken, er ontbreekt niets voor een comfortabel verblijf, compleet ingerichte keuken met alle luxe die je thuis gewend bent, uitstekende bedden en grote badkamer, televisie ook met de alle Nederlandse zenders, dvd en tot onze verbazing zelfs een Wii spelcomputer, goed gevulde boekenkast. Overal is aan gedacht, linnengoed, handdoeken in overvloed, koffie en thee, peper, zout, olijfolie en diverse kruiden en specerijen staan als standaard in de keuken. Een klein maar prima zwembad voor de warme dagen. In de avond hoor je de zee op de achtergrond en in de omgeving is genoeg te zien en te beleven. Wij hebben de drie dagen genoten van het huis de omgeving en de gastvrijheid van dit gepassioneerde stel. Kortom een aanrader voor een kort of een heerlijke vakantie in deze mooie omgeving.

Gereisd met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Onvergetelijke vakantie bij fantastische mensen!!

Familie Mulder,
    17-2-2019

We zijn met ons gezin (met 2 kinderen, 7 en 10) vaker in Frankrijk geweest, in de Dordogne. We waren nieuwsgierig naar de Pyreneeen en zochten een betaalbare accommodatie zo ver mogelijk richting de Pyreneeen. Deze vonden we in Mascaras, bij Les neuf cerisiers, huisje le petit pain. Ongelooflijk mooie omgeving waar voor altijd onvergetelijke herinneringen zijn ontstaan. Gastheer Marco en gastvrouw Natasja hebben eveneens een onuitwisbare indruk achter gelaten. Zoveel energie wat er van hen afkwam, de verhalen, het heerlijke eten. Het terrein was prachtig onderhouden, het zwembad heerlijk om in te zwemmen en de huisjes supersfeervol. Al met al een fantastische vakantie genoten daar, onvergetelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtig! Wij komen zeker terug.

Robert,
    9-2-2019

Prachtig landgoed vlakbij leuke dorpjes en rivier. Er is veel te doen. Niet te druk, niet te rustig. Geweldig gastvrije mensen! Veel faciliteiten. Authentieke sfeer.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek! Wij hebben genoten.

Familie Bekke,
    6-12-2018

Wij hebben in september een week doorgebracht op het landgoed Pavillon de St. Agnan. Wat een fantastische plek en accommodatie. Ook de gastheer was erg vriendelijk en behulpzaam. Voor de kinderen was er volop vermaak (speeltuin, zwembad en recreatiezaal). Maar ook de volwassenen hebben zich prima vermaakt. Dit pavillon is zeker de moeite van een bezoek waard. Wij hebben echt een top week gehad!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018