• Type accommodatie

• Waardering

4.484

vakantiehuizen in Frankrijk

Reviews over accommodaties in Frankrijk

Schitterende gite in een prachtige streek

Lode en Saskia, 18-2-2018
    Tijdens de krokusvakantie mochten we hier een weekje logeren. De gite is zeer mooi ingericht en van alle benodigdheden voorzien. Ruud en Gea zijn zeer sympathieke en vriendelijke eigenaars die hun best doen om het hun gasten naar hun zin te maken. Een extra vermelding is de hygiëne, alles kraaknet! Je kan er heerlijke natuurwandelingen maken in de buurt. En als je er niet tegenop ziet om een uurtje te rijden, dan is het ook de ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de landingsstranden, Mont-Saint-Michel, ... Zeer zeker een aanrader!!!

Fantastisch en een super fijn accommodatie

Pauyl&Alice Jarno&Inti, 16-2-2018
    Mooi gebied en gezellig voor jong en oud. Voor de kids is er een pony en het voelt goed aan.

Heerlijke uitvalsplek voor een actieve vakantie

Antina, 16-2-2018

Prachtige 'stadsmuur'woning,

Dikke oude wanden met sierlijk omlijste ramen, authentieke luiken en een geweldig gewelfde kelder met daarin de keuken.

De woning is stijlvol opgebouwd in etages elke etage zijn functie, eten, wonen, rusten. Voor de deur is, wat ooit de waterplaats was voor de paarden en ander vee een geweldige plek om te, ontbijten, in de middag te lunchen of 's avonds lekker te toeven met een goed glas wijn oid.

Midden in het dorp vindt je voldoende keuze aan restaurantjes en fijne terrasjes waar je niet alleen heerlijk kan eten maar waar de sfeer gemeend gastvrij is.

Gigondas is een welvarend wijndorp dat een ware merchandise van de wijnen van haar gebied niet schuwt. Dit neemt echter niets weg van de charme van het huisje en de rust die je er vindt.

Vanuit het huisje zijn er vele wandelroutes, zijn grotere plaatsen met brocante markten en gewone markten goed aan te rijden en heeft de eigenaar een mand vol tips en where-to-go folders voor je klaarliggen als je zelf even geen inspiratie hebt.

En grote TIP!! je kan in en om Gigondas bijna alle wijnboeren te voet bereiken en daar hun zalige godendranken proeven!

Hela Braam, 9-2-2018

Beste Mas Blancers,

Ik wil dolgraag op de hoogte blijven van De Mas blanc perikelen.

Ik heb genoten van mij verblijf bij jullie

Een inspireerde plek van ongekend natuur schoon net zo als zijn bewoners en idem gasten, waar ik me mij van af dag 1 thuis voelde.

Met warmte denk ik terug aan mijn wandelingen door de Cevennen ,ruik de lavendel en proef de vijgen.

Vriendelijke groet Hèla Braam

Heerlijke dagen zonder zorgen

Mar, 5-2-2018
    Het eten en de gastvrijheid maakt het zo bizonder
Frankrijk scoort een 7,7 uit 10, op basis van 63999 reviews