Reviews over accommodaties in Zwarte Zee

Nieuw mooi hotel

hakkah_77,
    30-11-2015

Hotel net opgeleverd en dus nieuw. Eten erg lekker (wel duur). Kamers heel goed, ruime bedden, minibar. Ontbijt heel erg uitgebreid, mooi zwembad (maakte vreemd genoeg niemand gebruik van). Fitnesszaal, binnen zwembad, welness, kortom genoeg faciliteiten, en een hele mooie omgeving.

Geweldig, aanrader!!

aroldpietersma,
    1-10-2012

Schitterend gelegen tegen een bergwand, in een kleine boerengemeenschap op de weg van Borcka (Artvin) naar Karagöl. (10 kilometer)

Kamers zijn eenvoudig in chaletstijl, niet heel groot, maar er is en gemeenschappelijke ruimte waar je kunt relaxed kunt verblijven, zelfs met wifi.

Eten komt voornamelijk uit de directe regio of tuin, forel, zelfgemaakte vijgenjam, druiven, appels en hazelnoten.

Het pension wordt gerund door een zeer gastvrij en charmant stel, voor wie niks te veel lijkt. We waren hier buiten het seizoen, en ze hebben ons zonder extra kosten, een hele dag begeleid naar Camili, een klein dorpje aan de Georgische grens, en gepicknickt aan het Karagöl meer.

Dit was exact waar we naar op zoek waren in het steeds meer overontwikkelde toerisme in Oost-Turkije. Erg gezellig, mooie natuur

Mooi Hotel

sdesmit_1,
    21-6-2012

Het ligt mooi aan de zwarte zee. De kamers zijn zeer netjes.

Geweldig...

Huso,
    2-6-2012

Het was onze eerste ski ervaring. Over het algemeen heel erg van genoten. Hoogstwaarschijnlijk gaan we volgend jaar weer. Leuke omgeving met heel veel sneeuw. Personeel altijd vriendelijk en behulpzaam. Het was het geld zeker waard. Ski spullen huren en lessen volgen zijn qua prijs normaal.

Eten was heel lekker. Zeker een aanrader.

Prima hotel direct aan de piste

tenk,
    12-5-2012

Zo vanuit het hotel op de piste en vanaf de piste tot de voordeur skien.Personeel in hotel vriendelijk. Ruime kamers en heerlijk eten met veel verse Turkse salades en erg afwisselend.