Oost Anatolia

Reviews over accommodaties in Oost Anatolia

uitstekend

arija2,
    3-5-2016

Tatvan Park Hotel is maar 350 m van het meer gelegen, tussen winkels en restaurants. Prima locatie vond ik het. Het is er netjes, moderne kamers met tv, kluis en minibar. Ontbijtbuffet. Een uitstekende kwaliteit-prijs verhouding. Het is zeker een prima optie voor als je een verblijf in Tatvan wilt nemen.

Gereisd alleenreizend in juni 2015

fantastisch

tiny,
    30-1-2016

kamers waren schoon en netjes, medewerkers waren zeer vriendelijk, ontbijt was erg uitgebreid. geweldig

Gereisd met vrienden in januari 2016

Goed sporthotel

Maurits ,
    10-10-2011

Wij verbleven 1 nacht in dit sporthotel, dat aan de voet van een skilift naar de piste ligt. Het hotel ziet er goed uit. Vanuit het hotel heb je een mooi uitzicht over de stad Erzurum. De kamers zijn van voldoende van grootte en kwaliteit. Ook het sanitair was voor Turkse begrippen zeker niet slecht. Alleen dat kit- en voegwerk blijft een probleem. Wij gingen met een tevreden gevoel over dit hotel op weg naar onze volgende bestemming.

Gereisd met vrienden in september 2011

Goed hotel

Maurits ,
    7-10-2011

Het hotel Büyük Urartu is voor Oost-Turkse begrippen een goed hotel. Beetje gedateerd. Wat pompeuze inrichting van de kamers, maar alles is in orde. Airco werkt goed. De badkamer is ruim, heeft een wat merkwaardige douche-ruimte, die overigens ook royaal is bemeten. Zoals in vrijwel alle Turkse hotels is de afwerking van de badkamer rommelig (smoezelige kitranden, slecht voegwerk), maar niet klagen. Vier Turkse sterren dus wat wil je nog meer.

Gereisd met vrienden in september 2011

VERGANE GLORIE

Francis van Jette,
    1-7-2010

Verouderd hotel dat zijn gloriejaren moet gekend hebben op het einde van de vorige eeuw. Het ligt in het commerciële centrum van Malatya, aan de ringlaan - die wegens verbeteringswerken - volledig open ligt. Groete en propere kamers maar met een sterk verouderde badkamer. Avondeten wordt opgediend in een grote restaurantruimte. Ontbijtbuffet in dezelde ruimte. Personeel is vriendelijk maar spreekt uitsluitend Turks. Idem voor het tv-toestel op de kamer : enkel Turkse satellietzenders.

Gereisd met vrienden in juni 2010