Sorteren

Reviews over accommodaties in Oost Anatolia

ÇOK İYİ

CİHAN
    5-11-2016

Erzurum şehir merkezinde butik otel olarak hizmet veriyor. Tam bir aile ortamı. karşılama çok iyi , iyi tasarlanmış konsept . yataklar çok temiz. Erzuruma yolu düşenin mutlaka kalması gereken bir yer. Eğer dağ otellerinden şehre ulaşım zor, akşamları şehir merkezinde vakit geçirmek isteyenler için kesinlikle tercih edilmeli.

uitstekend

arija2
    3-5-2016

Tatvan Park Hotel is maar 350 m van het meer gelegen, tussen winkels en restaurants. Prima locatie vond ik het. Het is er netjes, moderne kamers met tv, kluis en minibar. Ontbijtbuffet. Een uitstekende kwaliteit-prijs verhouding. Het is zeker een prima optie voor als je een verblijf in Tatvan wilt nemen.

fantastisch

tiny
    30-1-2016

kamers waren schoon en netjes, medewerkers waren zeer vriendelijk, ontbijt was erg uitgebreid. geweldig

nice trip

hamid
    27-10-2015

lite World Van Hotel offers luxurious rooms and suites in Van and authentic examples of local and international cuisine and a careful service.

dobré

Dagmar Titzová
    22-3-2014

Byli jsme zde sice pouze jednu noc, ale spokojeni. Ubytování, čistota a služby dobré. Z hotelu byl krásný výhled na okolní hory.