Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Vanuit het Side Star Beach Hotel wandel je direct het privéstrand op voor een heerlijke duik in de zee. Begin de dag goed met een kopje koffie in de patisserie, wandel je via de boulevard naar het centrum van het historische Side. Bij terugkomst in het hotel kan je genieten van het lekkere zonnetje op het zonneterras. Dit hotel is de perfecte uitvalsbasis voor je vakantie aan de Turkse Riviera.

Deze vakantieganger beoordeelt zijn verblijf met een 10 en schrijft: "Het hotel is mooi met een ongelofelijk ontvangst, het personeel is heel vriendelijk zowel aan de receptie, zoals de bar en de poetsvrouwen en de guest relation en het respect naar ouderen toe is perfect. Het eten is heel lekker met voldoende keuze. De animatie is in orde en het zeker een dikke aanrader."Nazik komt graag terug en schrijft: "Ligging van het hotel: langs boulevard op 1 km van Side. Kleinschalig hotel met alles erop en eraan - rustig publiek. Kamers zijn wat klein, doch voldoende comfortabel ingericht en zeer net onderhouden. Personeel is uitermate vriendelijk en professioneel. Het eten is zeer lekker en ook hier een speciale vermelding voor de koks, die zelfs op een eenvoudige vraag een gerecht naar keuze maken. Kortom, alles was top en wij kijken al uit naar ons volgend verblijf daar.

De ligging

Het 5-sterren hotel Side Star Beach ligt direct aan het strand, op slechts een kilometer afstand van de antieke stad Side (10 minuten lopen). Hier bevinden zich vele winkelmogelijkheden, bars, restaurants, een bruisend nachtleven en een aansluiting op het openbaar vervoer. Je bent omgeven door de talrijke bezienswaardigheden van de prachtige Turkse Riviera. Het strand heeft de ‘blauwe vlag’, wat betekent dat het strand veilig en schoon is met de aanwezigheid van een reddingsbrigade. Op 30 kilometer afstand ligt het Romeinse amfitheater Aspendos, leuk om te bezoeken! De luchthaven van Antalya ligt op 65 kilometer afstand. Verder ligt Manavgat op circa 8 kilometer afstand.

Het hotel en faciliteiten

Het hotel is gebouwd in 1999 en werd in 2007 compleet gerenoveerd. De laatste renovaties vonden plaats in 2014. Side Star Beach bestaat uit een gebouw met 5 verdiepingen, alle verdiepingen zijn toegankelijk door middel van drie liften. Het hotel met heeft een lobby waar de in en uitcheck service te vinden is. Faciliteiten van het hotel bestaan uit drie zwembaden waaronder een kinderzwembad. Na het zwemmen stap je in de sauna, het Turkse bad of het stoombad om even helemaal tot rust te komen. Verdere kosteloze faciliteiten bestaan uit een parkeerplaats, strandhanddoeken, zonnebedden, parasols, Wi-Fi en een wekservice. Het is mogelijk om inkopen te doen in een supermarkt en een souvenirwinkel en andere winkels. Op het terrein van het verblijf zijn een mooie tuin en een speelplaats aanwezig. Één ding is zeker, tijdens je verblijf in het Side Star Beach hotel verveel je je nooit! Het hotel biedt talloze activiteiten aan die je verblijf zeker weten tot een succes maken. Ga bijvoorbeeld voor een sportieve activiteit zoals sporten in het fitnesscentrum, gymnastiek, aerobics, aqua-aerobics, dart of tafeltennis (allen gratis). Tegen betaling maak je gebruik van het gamecentrum met onder andere een bowlingbaan, biljarttafel en internetcafé. Je hebt daarnaast tegen betaling een enorme keuze aan verschillende watersporten, zoals catamaran zeilen, waterskiën, windsurfen, jetskiën, motorboot varen, waterfietsen, bananenboot varen, kanovaren, zeilen en duiken. Andere recreatie opties zijn livemuziek, de disco, een miniclub (4 – 12 jaar) en een minidisco. Voor de liefhebbers is het mogelijk om een fiets te huren waarbij het hotelinformatie en plattegronden aanbiedt. Via het hotel krijg je 10% korting bij het huren van een fiets bij een lokaal bedrijf. Doe je mee aan de fietsclub dan ontvang je een speciaal fiets ontbijt en een lunchpakket. Kortom: meer dan genoeg te doen!

De kamers

Side Star Beach beschikt over 266 kamers, waarvan 236 standaardkamers, 28 familiekamers en 2 kamers voor mindervaliden. Alle kamers beschikken over een badkamer met douche en wc, een föhn, airconditioning, telefoon, minibar, kluis, satelliet tv, waterkoker, badjas en slippers. Er kan op aanvraag een babybedje op de kamer geplaatst worden, op basis van beschikbaarheid. De bedden worden drie keer per week verschoond.Verschil in kamersDe standaardkamer beschikt over alle bovengenoemde faciliteiten. Het is een kamer van 19 vierkante meter. De kamer heeft één tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden. Als extra bed is een bedbank beschikbaar. Er wordt onderscheid gemaakt tussen kamers met zicht op de zee en kamers met zicht op land. De kamers met landzicht zijn te boeken vanaf 1 tot 3 personen. Voor een kamer met zeezicht is het mogelijk om te boeken vanaf 2 tot 3 personen. De familiekamer (28m2) beschikt over alle bovengenoemde faciliteiten. De kamer is te boeken vanaf 2 tot 4 personen. De faciliteiten bestaan verder uit twee tweepersoonsbedden en één eenpersoonsbed.

Eten en drinken

Het hotel biedt eetmogelijkheden als halfpension en all-inclusive aan. Het hotel biedt toegang tot drie verschillende restaurants. In het hoofdrestaurant wordt het eten geserveerd in buffetvorm. Het ontbijt (7.00 – 10.00/10.00 – 11.00) en het lunchbuffet vind je in het hoofdrestaurant (12.30 – 14.00). Hier geniet je van een selectie aan nationale en internationale gerechten. Voor een diner in buffetvorm (19.00 – 21.00) ga je ook naar het hoofdrestaurant. Daarnaast is het mogelijk om te reserveren voor een van de twee a-la-carte restaurants (tegen betaling). Voor gasten die verblijven op basis van all-Inclusive worden een keer per week Ottoman-specialiteiten voor je geserveerd in het Turkse a-la-carte restaurant. Het Turkse restaurant serveert Ottomaanse gerechten en is stijlvol ingericht. Daarnaast worden voor gasten die verblijven op basis van all-inclusive een keer per week in het strandrestaurant van Side Star Park speciale vis-specialiteiten geserveerd. Het restaurant biedt een fantastisch uitzicht over de zee. Het hotel heeft een beach snackbar waar je tussen 13.00 en 15.00 terecht kan voor lekkere snacks. Daarnaast beschikt het hotel over een patisserie waar je onder andere koffie, thee en specialiteiten van de chef eet. De patisserie is geopend van 10.00 tot 17.00. Natuurlijk wil je aan het zwembad ook verfrissende ijsjes halen. Dat kan tussen 11.00 en 11.30 en tussen 15.00 en 15.30. Alle alcoholvrije dranken en geselecteerde lokale alcoholische dranken zijn gratis vanaf 10.00 tot 00.00. Na deze tijd betaal je voor de drankjes. Import dranken en dranken in flessen zijn niet gratis.

Goed om te weten

Huisdieren zijn in dit hotel niet toegestaan. Deze accommodatie is geschikt voor mensen met beperkte mobiliteit. Tijdens het diner geldt er een dresscode, mannen graag in lange broek. De volgende creditcards worden in het hotel geaccepteerd: Visa en MasterCard. Tijdens de winterperiode (november tot april) kunnen sommige faciliteiten van het hotel gesloten zijn.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

1412 Reviews over Side Star Beach

• 9Tineke van der Moolen27-12-2022

Een aanrader, komen hier al jaren!!

Een mooi gelegen resort direct aan het strand en dichtbij Side Stad. Prima service, lekker eten en gastvrij personeel. Echt een aanrader voor een heerlijke vakantie!

Eigenaar, 29-12-2022

• 9Mariëtte23-10-2022

Geweldig week,dank aan het personeel😙

We waren hier met 3 stellen allemaal familie!Heerlijk genoten van een mooie week ondanks 3 dagen bewolking. Al het personeel,van schoonmaak ,keuken,obers,beveilinging zijn vriendelijk,behulpzaam,attent, eigenlijk gewoon toppie.De hotel kamers zijn wat gedateerd en klein maar oké en schoon. Hotel is wel meer voor oudere als voor jonge gezinnen.Een super locatie met een promenade om wandelend naar prachtige historische Side te gaan.Bij de ingang van het hotel aan de overkant van de straat veel gezellige winkels, kappers,manicure pedicure,juwelier,allemaal heel vriendelijk.Wij merkten wel dat het bij alle hotels aan de boulevard en op de stranden vrij druk was, maar wel gezellig,ik denk dat iedereen blij is na 2 jaar Corona weer lekker vakantie te kunnen vieren 😁 hebben allemaal super genoten, dankjewel 😎

Eigenaar, 25-10-2022

• 9Robert en Brenda Schrauwen03-10-2022

Top hotel

Super mooi hotel met zeer vriendelijk personeel...Suleyman altijd even vriendelijk en gastvrij...2 jongens Halil en Vedat die stage liepen super vriendelijk en werken super hard ondanks hun nog erg jong zijn.. Al het personeel is super vriendelijk en gastvrij en werken allemaal super hard... Wij zijn dit jaar in Juni en September geweest en zijn hier al voor de 8ste x geweest.. Wij zeggen vooral: blijf vooral zo doorgaan... Dit is ons 2de huis in Side Star Beach... We komen zeker snel terug bij jullie. Wij geven dit ook door aan onze vrienden en die gaan jullie ook zeker bezoeken...

Eigenaar, 05-10-2022

• 10Nancy26-09-2022

Het is een super hotel voor alle leeftijden. Wij zijn nu al voor de 7e keer hier alles klopt ligging perfect 🥰 komen volgend jaar zeker terug. De mensen van Side star beach zijn super lief en behulpzaam voelt als thuis komen.

Eigenaar, 28-09-2022

• 10De Moor26-09-2022

Fantastich en we komen weer terug !!

Het hotel is super , de bediening is super, het eten is lekker en gevrarieerd, het is overal schoon en de personeel is vriendelijk en behulpzaam, de alacarte restaurant was ook süper en het eten was ook lekker en de bediening was goed. We komen zeker weer terug !

Eigenaar, 28-09-2022

• 9Brenda25-08-2022

Super

Goede animatie en goed personeel. Schoon hotel en ligging mooi aan het strand.

Eigenaar, 28-08-2022

• 9Miranda11-08-2022

Heerlijk verblijf

Goed te eten. Lange wachtrijen bij diner. En geen bedje te krijgen bij het zwembad. Maar het hotel heeft heel veel bedjes bij het strand. Animatie is leuk. Personeel is heel aardig. Cocktails zijn ook goed :) . Kamers zijn schoon en netjes. Niet gehorig of iets. Locatie is perfect. Nee helemaal prima.

Eigenaar, 17-08-2022

• 9N van der tol10-08-2022

Fantastisch!!!

Dit was onze 2de keer! hotel met alle voorzieningen! Medewerkers vriendelijk, rekening gehouden met rolstoelgebruikers! Gevarieerd eten, iedere avond Prachtige animatie ook voor kinderen! Vooral op vrijdags Turkse avond wat een feest en gezelligheid🤩 wij hebben weer geboekt voor 3de keer eind September 2022!

Eigenaar, 13-08-2022

• 8Bert30-06-2022

Gaan iets anders zoeken

Super hotel, goed eten prachtige ligging,personeel goed en vriendelijk op een paar na. Animatieteam en shows slechste wat wij ooit gezien hebben . Zeer veel voormalige oostblokkers. Voor de rest mooie vakantie gehad.

Eigenaar, 06-07-2022

• 10Gerard Gels24-06-2022

Voor herhaling vatbaar

Het is een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel. Het eten was lekker en veel variatie. Alles was zeer schoon.

Eigenaar, 26-06-2022

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)