Hotel Side Star Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°22°
Hotel Side Star Beach
9,1

1187 reviews over Hotel Side Star Beach in het Nederlands

Aanrader, zou er zo nog eens terug willen .

J. van Rooij
20-9-2018

Fantastisch goed All Inclusive hotel. Mooie kamers met goede bedden, 3 keer per dag een super uitgebreid en bijzonder smakelijk buffet, de bediening overal is perfect en uitermate vriendelijk. Mooi zwembad en gelegen direkt aan zee met wandel boulevard.

Het was gewoon van begin tot eind een vakantie om nooit te vergeten en nog eens te herhalen.

Bedankt, hotel manager, 24-9-2018

We komen zeker terug !

Cornelis Lub
17-9-2018

Het eten is in het hotel erg goed veel variatie.de ligging is geweldig je kan gelijk het strand op. je hebt er overal winkeltjes en naar het Centrum van Side kun je in ca. 15min. lopen. De enigste nadeel is het wifi mag wel beter maar ik zou het hotel in iedereen aanraden.

Bedank. Hotel Manager, hotel manager, 21-9-2018

Fantastısch hotel

Anja
16-9-2018

Wıj zıjn super tevreden over dıt hotel je word er op handen gedragen en de anımatıe ıs goed geregeld. Het eten verdıend een dıkke 10.

De servıce ıs ook erg goed er word naar je geluısterd en het fıjne ıs dat er door twee mensen Nederlands gesproken word.

Super fıjn een eıgen strand bıj het hotel en ook daar lekkere drankjes van de bar.

We komen zeker terug!

WTC.nl

we komen zeker nog een keer terug.

Alfons De Meyst
13-9-2018

Het hotel is prachtig met een ligging aan het strand. het eten is lekker met veel keuze.je hebt een winkelstraat met leuke winkeltjes. de hotel wordt elke dag goed schoongemaakt en het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam.we komen zeker nog een keer terug.

We komen zeker terug.

Bruno
13-9-2018

Het hotel is mooi en vriendelijk ontvangst, je voelt je gelijk thuis. Er wordt hier goed voor je gezorgd en niets is ze te veel.Het eten smaakt lekker.

Fantastisch!

Christel
13-9-2018

Prima hotel, geweldige service, vriendelijk en hulpvaardig personeel, heerlijke en zeer uitgebreide buffetten voor ontbijt, lunch en diner. Goede ligbedden op privéstrand bij hotel. Diverse leuke watersportactiviteiten!

Bedankt, hotel manager, 16-9-2018

Super hotel

Janneke
13-9-2018

Prachtig hotel . Heerlijk eten. Gezellige avonden.

Alleen jammer dat er s'morgens om 7 uur al geen mooie plekken meer zijn rond het zwembad en strand .Er worden veel te vroeg handdoeken gelegd dus als je een plek in de zon wil moet je heel vroeg opstaan .

Bedankt, hotel manager, 13-9-2018

Hotel Management

Volgend jaar weer super hotel

Arie De snoo
12-9-2018

Heel goed hotel alleen animatie is helemaal niks

Bedankt, hotel manager, 13-9-2018

We komen zeker terug !!

grafwef
12-9-2018

het hotel is zeer goed.he personeel is zeer vriendelijk en net. het eten is gevarieerd en het smaakt heel goed.het hotel is heel schoon en netjes.het animasyon is goed elke dag wat anders.het omgeving is gelijk aan strand en lopens kun je gelijk naar Side.en je hebt leuke winkeltjes gelijk aan het hotel.

Bedankt, hotel manager, 18-9-2018

We komen zeker terug.

Adriana
12-9-2018

Het hotel is super. het is schoon en klantvriendelijk het eten is goed met veel keuze en goed drinken.kamers zijn goed schoon en dat vind ik dus het belangrijkste.het hotel ligt gelijk aan strand en ca. op 15min. lopen van het stadje Side waar leuke kleine winkeltjes zijn en het is er heel gezellig.

Bedankt, hotel manager, 12-9-2018

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.