Hotel Side Star Beach

9.4Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 567p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie over Side Star Beach Hotel

Het Side Star Beach Hotel scoort vooral hoog dankzij de centrale ligging in de Turkse badplaats Side. Meteen uit het hotel sta je met je voeten in het heerlijk, zachte zand met uitzicht op een prachtige, blauwe zee. De bestemming is geschikt voor alle leeftijden van jong tot oud. De plaats Side is zo gezellig dat je vakantie altijd te kort is, om die reden zie je veel gasten terugkeren naar het hotel. Benieuwd waarom dit hotel zo gewild is? Lees met ons mee om erachter te komen wat vakantiegangers enthousiast maakt over Side Star Beach.

Kamers en faciliteiten van het hotel

Slapen doe je hier in een schone en ruim opgezette kamer. Even ontspannen buiten je kamer? Zoek dan een ligbedje aan het zwembad van Side Star Beach in Turkije. Na een dagje aan het zwembad kun je je handdoeken omruilen. Let er wel op dat dit 1 euro kost, wat voor sommige vakantiegangers even wennen is. Zo probeert het hotel je alleen handdoeken te laten wisselen wanneer deze echt vies zijn en dit minimaliseert de impact op het milieu. Aan het zwembad is er voor de kleinste kids altijd wat te doen, binnen no time maken ze vriendjes aan de rand van het zwembad.

Een verblijf op basis van all inclusive? Het is altijd smullen bij het buffet. De Turkse avond mag je zeker niet missen. Het hotel steekt hier veel tijd in met zangers, optredens, een concert en Turks eten. Op de vrijdagavond wordt alles rondom het zwembad mooi gemaakt. Tafels en stoelen worden prachtig aangekleed en er is extra keuze aan eten. Dit zorgt gegarandeerd voor een topavond.

Het Side Star Beach Hotel scoort ook hoog op vriendelijke personeel. Alles wordt geregeld voor je, als er iets niet naar wens gaat dan wordt het gelijk opgelost. Als je minibar leeg is, als je handdoeken tekort hebt, of als je klachten hebt, geen probleem, alles wordt voor je opgelost. Kortom, het personeel is super in dit hotel. Veel vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over de Nederlandstalige receptiemedewerker(s). Zo kun je gewoon inchecken in het Nederlands.

Ligging van het hotel in Side

De ligging van Hotel Side Star Beach is erg centraal, direct aan de boulevard en het mooie zandstrand. De ligbedden en parasols aan het strand en het zwembad zijn inclusief. Langs de 4 kilometer lange boulevard zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden. Zo genieten gasten van Side Star Beach van het privéstrand waar altijd wel een ligbedje vrij is.

Op zoek naar een leuke excursie? Het tentje aan de overkant van de straat is waar je moet zijn. Daar wordt je door de Vakantieman geholpen om de leukste uitstapjes te vinden. Een leuke tip is bijvoorbeeld de dorpentocht bij het Taurus gebergte op 1400 meter. De tocht is prachtig en ook krijg je veel informatie van de reisleiders over van alles.

• Het centrum van Side ligt op 1 kilometer afstand.
  • Het vliegveld ligt op ongeveer 65 kilometer afstand.

Ben je enthousiast geworden over Side Star Beach. Vergelijk aanbieders en boek je vakantie!

1407 reviews over Hotel Side Star Beach

• 10A Roosendaal22-03-2020

Super hotel

Voor de 7e keer in dit hotel geweest en dit vooral om de service en zeer vriendelijke medewerkers. Eten is altijd goed en zeker als je kijkt wat deze vakantie gekost heeft. Chef-kok Mustaffa , Sveda ons contact persoon ter plekke , Fatma onze dame die de kamer schoonhoudt zijn er maar een paar die ik noem die een 10 plus verdienen maar eigenlijk allemaal. Gewoon gezellig klein hotel meteen aan de boulevard en dichtbij Side ( 500 mtr)

Bedankt, hotel manager, 26-03-2020

Gereisd met partner in maart 2020

• 10Ahmet en Ayse11-03-2020

We komen volgend jaar terug

Het hotel is goed h, heel mooi het is klein maar gezellig, het kamer is goed en het wordt goed verzorgd door alle mensen die hier werken. Fatma en Hüsne zijn onze favorieten. Onz gastvrouwen en Sevda en Kathrin zijn fantastisch, als we dus in het hotel aankomen voelt het zoals thuis komen bij onze famillie.

Bedankt, hotel manager, 12-03-2020

Gereisd met partner in maart 2020

• 9Cox27-02-2020

Mooi hotel

Super verblijf gehad vriendelijk personeel goed eten veel variëteit in het eten. 2 min punten bad kamer is vrij klein en balkon is zeer klein hadden ze zicht gevraagd hebben we niet zo veel aan gehad.En de matras was erg hard.maar dat is persoonlijk.

dank, hotel manager, 28-02-2020

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Johanna13-02-2020

Goed hotel met vriendelijk personeel

Het hotel is aan te raden , het is overal netjes en schoon elke dag wordt de minibar op de kamer aangevuld zonder een betaling we hebben ook een gratis kluis op de kamer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam we komen zeker terug.

Bedankt, hotel manager, 13-02-2020

Gereisd met partner in februari 2020

• 2019
    10Petra25-12-2019

1e keer maar niet het laatste keer !!

We zijn in dit hotel voor de 1e keer. Het hotel is mooi verzorgt, het is overal schoon en netjes, het eten is lekker en gevarieerd, de kamers zijn netjes opgemaakt, het personeel is vriendelijk en behulpzaam er is een Nederlandse Guest relation Super ! het hotel ligt centaal gelegen, we komen zeker weer terug.

Bedankt, hotel manager, 31-12-2019

Hotel Managemen

• 10Joyce14-12-2019

Dit hotel is aan te raden !

We zijn voor het eerste keer in het hotel. Het hotel is goed en gastvrij,vriendelijk personeel, bediening is prima.me vrienden hadden het hotel aanbevolen en het klopt inderdaad het is zeer goed. De kamers zijn netjes en schoon.We komen volgend jaar wee terug.

Bedankt, hotel manager, 16-12-2019

• 9marthe13-12-2019

wij gaan zeker nog eens terug

we hebben 14 dagen in dit hotel geweest en het is zeker een aanrader op 20 minuten wandelen ben je midden in Side ,en als je naar de andere kant wandelt kan je ook een half uurtje stappen buiten het hotel is het maar even lopen voor een dolbusje en je kan te voet naar de markt van Side het eten is heel lekker en 2 maal op de week is er een thema avond in het restaurant alleen de animatie is heel Duits gericht voorts waren we er heel tevreden

Bedankt, hotel manager, 14-12-2019

Gereisd met partner in november 2019

• 10Edwart13-12-2019

We komen volgend jaar zeker terug.

Het hotel is goed er valt niks op aan te merken. het eten is super goed en gevarieert. Hygiene is ook goed de bediening is goed de ligging is goed. We komen zeker terug.

Bedankt, hotel manager, 13-12-2019

• 10Carl en Suze23-11-2019

Fenomenaal🔝👍

Fantastische vakantie gehad Van schoonmakers tot kofferdragers/receptionisten,relatiemanagers,obers,keukenpersoneel,koks,strandbewaker, bewaking, wie dan ook meer, niets is teveel, alles wordt voor je geregeld. Het gehele personeel van dit hotel zorgt ervoor, dat het je aan niets ontbreekt

Bedankt, hotel manager, 25-11-2019

Gereisd met partner in november 2019

• 10astrid Jansen20-11-2019

GEWELDIG!!!!

Wat een geweldig hotel, Fantastische!!! Volgend jaar voor de 3e keer heen met mijn vriendin, maar nu samen met onze dochters. Het is echt een vriendinnen week voor ons, om even op laden. Wij laten onze mannen dan even thuis en laten ons even heerlijk verwennen met een Hammam massage in het hotel en het heerlijke eten.

Bedankt, hotel manager, 22-11-2019

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden