Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanSide / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.1FenomenaalScore uit 1397 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Vanuit het Side Star Beach Hotel wandel je direct het privéstrand op voor een heerlijke duik in de zee. Begin de dag goed met een kopje koffie in de patisserie, wandel je via de boulevard naar het centrum van het historische Side. Bij terugkomst in het hotel kan je genieten van het lekkere zonnetje op het zonneterras. Dit hotel is de perfecte uitvalsbasis voor je vakantie aan de Turkse Riviera.

Deze vakantieganger beoordeelt zijn verblijf met een 10 en schrijft: "Het hotel is mooi met een ongelofelijk ontvangst, het personeel is heel vriendelijk zowel aan de receptie, zoals de bar en de poetsvrouwen en de guest relation en het respect naar ouderen toe is perfect. Het eten is heel lekker met voldoende keuze. De animatie is in orde en het zeker een dikke aanrader."Nazik komt graag terug en schrijft: "Ligging van het hotel: langs boulevard op 1 km van Side. Kleinschalig hotel met alles erop en eraan - rustig publiek. Kamers zijn wat klein, doch voldoende comfortabel ingericht en zeer net onderhouden. Personeel is uitermate vriendelijk en professioneel. Het eten is zeer lekker en ook hier een speciale vermelding voor de koks, die zelfs op een eenvoudige vraag een gerecht naar keuze maken. Kortom, alles was top en wij kijken al uit naar ons volgend verblijf daar.

De ligging

Het 5-sterren hotel Side Star Beach ligt direct aan het strand, op slechts een kilometer afstand van de antieke stad Side (10 minuten lopen). Hier bevinden zich vele winkelmogelijkheden, bars, restaurants, een bruisend nachtleven en een aansluiting op het openbaar vervoer. Je bent omgeven door de talrijke bezienswaardigheden van de prachtige Turkse Riviera. Het strand heeft de ‘blauwe vlag’, wat betekent dat het strand veilig en schoon is met de aanwezigheid van een reddingsbrigade. Op 30 kilometer afstand ligt het Romeinse amfitheater Aspendos, leuk om te bezoeken! De luchthaven van Antalya ligt op 65 kilometer afstand. Verder ligt Manavgat op circa 8 kilometer afstand.

Het hotel en faciliteiten

Het hotel is gebouwd in 1999 en werd in 2007 compleet gerenoveerd. De laatste renovaties vonden plaats in 2014. Side Star Beach bestaat uit een gebouw met 5 verdiepingen, alle verdiepingen zijn toegankelijk door middel van drie liften. Het hotel met heeft een lobby waar de in en uitcheck service te vinden is. Faciliteiten van het hotel bestaan uit drie zwembaden waaronder een kinderzwembad. Na het zwemmen stap je in de sauna, het Turkse bad of het stoombad om even helemaal tot rust te komen. Verdere kosteloze faciliteiten bestaan uit een parkeerplaats, strandhanddoeken, zonnebedden, parasols, Wi-Fi en een wekservice. Het is mogelijk om inkopen te doen in een supermarkt en een souvenirwinkel en andere winkels. Op het terrein van het verblijf zijn een mooie tuin en een speelplaats aanwezig. Één ding is zeker, tijdens je verblijf in het Side Star Beach hotel verveel je je nooit! Het hotel biedt talloze activiteiten aan die je verblijf zeker weten tot een succes maken. Ga bijvoorbeeld voor een sportieve activiteit zoals sporten in het fitnesscentrum, gymnastiek, aerobics, aqua-aerobics, dart of tafeltennis (allen gratis). Tegen betaling maak je gebruik van het gamecentrum met onder andere een bowlingbaan, biljarttafel en internetcafé. Je hebt daarnaast tegen betaling een enorme keuze aan verschillende watersporten, zoals catamaran zeilen, waterskiën, windsurfen, jetskiën, motorboot varen, waterfietsen, bananenboot varen, kanovaren, zeilen en duiken. Andere recreatie opties zijn livemuziek, de disco, een miniclub (4 – 12 jaar) en een minidisco. Voor de liefhebbers is het mogelijk om een fiets te huren waarbij het hotelinformatie en plattegronden aanbiedt. Via het hotel krijg je 10% korting bij het huren van een fiets bij een lokaal bedrijf. Doe je mee aan de fietsclub dan ontvang je een speciaal fiets ontbijt en een lunchpakket. Kortom: meer dan genoeg te doen!

De kamers

Side Star Beach beschikt over 266 kamers, waarvan 236 standaardkamers, 28 familiekamers en 2 kamers voor mindervaliden. Alle kamers beschikken over een badkamer met douche en wc, een föhn, airconditioning, telefoon, minibar, kluis, satelliet tv, waterkoker, badjas en slippers. Er kan op aanvraag een babybedje op de kamer geplaatst worden, op basis van beschikbaarheid. De bedden worden drie keer per week verschoond.Verschil in kamersDe standaardkamer beschikt over alle bovengenoemde faciliteiten. Het is een kamer van 19 vierkante meter. De kamer heeft één tweepersoonsbed of twee eenpersoonsbedden. Als extra bed is een bedbank beschikbaar. Er wordt onderscheid gemaakt tussen kamers met zicht op de zee en kamers met zicht op land. De kamers met landzicht zijn te boeken vanaf 1 tot 3 personen. Voor een kamer met zeezicht is het mogelijk om te boeken vanaf 2 tot 3 personen. De familiekamer (28m2) beschikt over alle bovengenoemde faciliteiten. De kamer is te boeken vanaf 2 tot 4 personen. De faciliteiten bestaan verder uit twee tweepersoonsbedden en één eenpersoonsbed.

Eten en drinken

Het hotel biedt eetmogelijkheden als halfpension en all-inclusive aan. Het hotel biedt toegang tot drie verschillende restaurants. In het hoofdrestaurant wordt het eten geserveerd in buffetvorm. Het ontbijt (7.00 – 10.00/10.00 – 11.00) en het lunchbuffet vind je in het hoofdrestaurant (12.30 – 14.00). Hier geniet je van een selectie aan nationale en internationale gerechten. Voor een diner in buffetvorm (19.00 – 21.00) ga je ook naar het hoofdrestaurant. Daarnaast is het mogelijk om te reserveren voor een van de twee a-la-carte restaurants (tegen betaling). Voor gasten die verblijven op basis van all-Inclusive worden een keer per week Ottoman-specialiteiten voor je geserveerd in het Turkse a-la-carte restaurant. Het Turkse restaurant serveert Ottomaanse gerechten en is stijlvol ingericht. Daarnaast worden voor gasten die verblijven op basis van all-inclusive een keer per week in het strandrestaurant van Side Star Park speciale vis-specialiteiten geserveerd. Het restaurant biedt een fantastisch uitzicht over de zee. Het hotel heeft een beach snackbar waar je tussen 13.00 en 15.00 terecht kan voor lekkere snacks. Daarnaast beschikt het hotel over een patisserie waar je onder andere koffie, thee en specialiteiten van de chef eet. De patisserie is geopend van 10.00 tot 17.00. Natuurlijk wil je aan het zwembad ook verfrissende ijsjes halen. Dat kan tussen 11.00 en 11.30 en tussen 15.00 en 15.30. Alle alcoholvrije dranken en geselecteerde lokale alcoholische dranken zijn gratis vanaf 10.00 tot 00.00. Na deze tijd betaal je voor de drankjes. Import dranken en dranken in flessen zijn niet gratis.

Goed om te weten

Huisdieren zijn in dit hotel niet toegestaan. Deze accommodatie is geschikt voor mensen met beperkte mobiliteit. Tijdens het diner geldt er een dresscode, mannen graag in lange broek. De volgende creditcards worden in het hotel geaccepteerd: Visa en MasterCard. Tijdens de winterperiode (november tot april) kunnen sommige faciliteiten van het hotel gesloten zijn.

Bekijk de beschikbaarheid

1439 Reviews over Side Star Beach

• 10Gerard Gels24-06-2022

Voor herhaling vatbaar

Het is een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel. Het eten was lekker en veel variatie. Alles was zeer schoon.

Serkan, Eigenaar, 26-06-2022

• 9Jos en Marja12-06-2022

Voelt als thuiskomen

Voelt als thuiskomen. Goede kwaliteit. Vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Serkan, Eigenaar, 13-06-2022

• 10Lydia Van Rossem10-06-2022

Heerlijk

fantastische ligging heerlijk eten ook voor vegetariërs Top animatieteam met name Yunus, Vicky en Xalina waren heel prettig en goed in hun werk.

Serkan, Eigenaar, 13-06-2022

• 9Marion05-06-2022

Heerlijk relaxte vakantie

Wij waren hier van 25 mei tot 4 juni 2022. De eerste paar dagen was het nog redelijk rustig en voldoende plek aan het zwembad. Geen leggen van handdoeken nodig. Na 30 mei was het merkbaar dat het vakantieseizoen begon voor velen en binnen een aantal dagen zat het hotel vol. Helaas (wat eigenlijk tegen ons principe is) was nu het leggen van een handdoek aan het zwembad vanaf 7 uur smorgens wel noodzakelijk, want er was na 7.30 uur geen enkel bedje meer vrij. Ook hier helaas ook weer veel gasten die eerst richting strand gaan en dan rond 15.00 uur af komen spoelen in het zwembad en hiervoor dan een bedje bezet houden de gehele dag. Erg jammer... Van eten en drinken is het hotel super te noemen. Erg vriendelijk personeel en een zeer leuk animatie team. Zelfs voor 1 kindje namen ze moeite om de kids club te doen. Erg irritant was de man van Cleopatra Ink...vriendelijk in het begin maar daarna zeer opdringerig. Komt zeker 3 x per dag langs.

Serkan, Eigenaar, 09-06-2022

• 10Peeters04-06-2022

Prima hotel alleen wel toe aan wat renovatie

Weer thuis van een heerlijke vakantie samen met mijn vrouw, broer en schoonzus bij Side Star Beach. Het hotel is wel aan wat renovatie toe. De kamers in het oude deel zijn klein en over het algemeen is het hotel wat gedateerd. Verder niets dan lof. Het eten was prima. Er was voldoende keuze. Vooral bij de Turkse avonden word goed uitgepakt. Het personeel loopt het vuur uit de sloffen om het iedereen naar de zin te maken. Toegegegeven, het aantal bedjes bij het zwembad is mager maar genoeg gezien de grootte van het zwembad. Aan het strand legio bedjes. Animatieteam deed echt haar best. Enig minpuntje wat wij hebben ervaren is de opdringerige werknemer van Cleopatra Ink die na 3 afwijzingen toch bleef doordrammen om in zijn studio langs te komen. Verder alles prima. Was voor ons de tweede keer hier en gaan zeker nog een keer terug.

Serkan, Eigenaar, 09-06-2022

• 9Sabina/Ronnie. Kamer 21527-05-2022

Genoten van de heerlijke vakantie en kom terug.

Prachtige kamer met mooi uitzicht. Vriendelijk personeel. Goed eten en drinken. Kamer altijd goed verzorgd. Strand en bedjes goed verzorgd. Het is ons voor de eerste keer heel goed bevallen er waren geen minpunten aan te merken.

Serkan, Eigenaar, 30-05-2022

• 10Janny en Mehmet23-05-2022

Geweldig

Schone kamer, zeer vriendelijk personeel en het eten was verrukkelijk. Leuk animatie team, Yunus was the best! Zo'n fijne vakantie gehad, we komen hier zeker nog eens terug!

Serkan, Eigenaar, 24-05-2022

• 7Mirjan18-05-2022

Relax

Een goed hotel. 5 sterren mmm..... Voornamelijk oudere gasten die jaarlijks terugkeren. En dat merk je vooral in het restaurant. Als je niet dagelijks fooi in de handen stopt wordt je zelfs door bepaald personeel genegeerd in het restaurant ( vragen geen drinken, ruimen je tafel niet af) eten verdiend zeker wel een compliment . Zeer Kleine kamer, en alles een beetje verouderd voor 5 sterren. Ligging wel ideaal.

Serkan, Eigenaar, 24-05-2022

• 9Addy28-04-2022

Was zoals gewoonlijk weer geweldig

Het was weer geweldig, goede kamers, schoon, rustig gelegen, prima keuken.

Serkan, Eigenaar, 02-05-2022

• 8Piet23-04-2022

Zeer content

Vriendelijk en behulpzaam en goede ligging. Zeker in geval van nood goede begeleiding.

Serkan Ates, Eigenaar, 25-04-2022

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)