Hotel Side Star Beach

• Onvoldoende: 1 - 5

Super aanrader

Marjo
17-7-2018

Super goed hotel, Vriendelijk personeel, zeer goed eten, fijne slaapkamer. Op de verjaardag van mijn vrouw was de slaapkamer versierd en werden we voor een diner uitgenodigd. Sfeervol en zeker een aanrader
Bedank. Hotel Manager, hotel manager, 17-7-2018

Gezellig en kleinschalig.

Chiara
16-7-2018

Mooi kleinschalig hotel gelegen aan de boulevard, op loopafstand van het mooie Side.

Veel oudere vaste hotelgasten. Voor kinderen vind ik het geen hotel weinig vertier.

Animatie viel erg tegen is al jaren zo wat ik heb begrepen. Strand erg vol weinig ruimte tussen de strandbedjes, je moet er erg vroeg bij zijn.

Kamers netjes en schoon niet groot alles is aanwezig. Eten prima en gevarieerd.

Buiten aan de boulevard eten kan tussen de middag, s avonds wordt er alleen binnen gegeten vond ik jammer. Wekelijks een turkse avond buiten, wordt veel aandacht aan besteedt, vriendelijke personeel. Er zijn veel hotels in Side die meer te bieden hebben.

Bedank. Hotel Manager, hotel manager, 16-7-2018

Emmy de Jong
14-7-2018

Heerlijk hotel. Direct aan het strand. Aardig personeel en heel goed eten.

Ongeveer 20 minuten langs de boulevard naar Side centrum. Een aanrader!!

Bedank. Hotel Manager, hotel manager, 16-7-2018

We hebben een aantal aanbieders voor Side Star Beach voor je op een rij gezet:

Wij komen zeker terug want het was weer top

jeannettex
12-7-2018

alles was prima alleen wiffi is slecht en het was jammer dat het was overboekt en we met vienden een nacht in een familie kamer moesten maar het is prima opgelost
Bedank. Hotel Manager, hotel manager, 13-7-2018

Met vriendelijke groet,

Geweldig hotel gaan dit jaar weer terug

Hans
12-7-2018

Het hotel is geweldig goede service en Goed van eten en drinken

Vriendelijk personeel en alles netjes en schoon.

Het strand is wat aan de kleine kant,maar dat kan niet anders omdat je vlak bij het centrum bent

Bedankt, hotel manager, 15-7-2018

Hotel Management

We waren hier voor 15e keer en iedere keer voelt het als een thuiskomst. Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en werkelijk niets is hen te veel. Een speciaal woord van dank aan Mustafa en Ahmet. Zeker niet vergeten mogen worden Sevda (dit jaar voor het eerst in haar functie als medewerkster Guest Relations) en haar opvolgster bij de receptie Klaassina. Bij deze 2 Nederlands sprekende toppertjes kan je met werkelijk alle vragen terecht. Het animatieteam daarentegen is in één woord: waardeloos. De "leider" van dit bij elkaar geraapt zooitje vindt alleen zichzelf erg belangrijk en leuk. Een animatieteam is er om de gasten te animeren en niet om te irriteren. Waren er voorgaande jaren hoofdzakelijk gasten uit West-Europa en Noord-Europa, dit jaar echter waren er opvallend veel gasten uit Oost-Europa. 3 jaar geleden is door het management beloofd de gasten uit deze landen te weren. Doe dit, anders gaat het vaste gasten kosten.
Bedankt, hotel manager, 9-7-2018

Uitmuntend

W.Valke Klazienaveen - Holland
8-7-2018

Perfect hotel tot in de puntjes. Aan alles is gedacht. Voor jong en oud. Super vriendelijk personeel.
Bedankt, hotel manager, 9-7-2018

Prima

Piet
7-7-2018

Nagenoeg alles prima in orde alleen hotelmanager te arrogant maar verder en dit is nog belangrijker, de leider van het animatieteam zo vervelend en echt een uitstraling van; ''jullie kunnen niet om mij heen, bah''.

leuke omgeving en goed hotel

jessica
5-7-2018

heel fijn hotel! verzorgd en fijn zwembad!

leueke omgeving

bedankt, hotel manager, 6-7-2018

Hotelmanagement.

Geweldig

Michel Snoeren
1-7-2018

Op 29-06 teruggekomen van een geweldige vakantie bij Side star beach. Het was TOP. Het ontbreekt je hier aan niets. Kamer,eten,personeel,ligging alles was TOP. Personeel doet alles om het je naar de zin te maken. Gaan volgend jaar zeker weer terug
bedankt, hotel manager, 3-7-2018

Hotelmanagement.

We hebben een aantal aanbieders voor Side Star Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Star Beach in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Star Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Star Beach scoort een 9.11 uit 10 op basis van 1160 reviews.