Hotel Side Star Beachstersterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Volgens jullie scoort Hotel Side Star Beach vooral hoog dankzij de centrale ligging. Meteen uit het hotel sta je met je voeten in het zand. Volgens familie Stulp is de bestemming geschikt voor alle leeftijden van jong tot oud en is de plaats Side zo gezellig dat je vakantie altijd te kort is. Benieuwd waarover reviewers nog meer enthousiast zijn bij Hotel Side Star Beach? Lees met ons mee.

Slapen doe je hier in een schone kamer. Wel schrijven sommigen dat de kamers wat gedateerd zijn en aan de kleine kant. Maar volgens jullie is er zoveel te doen dat je amper in je kamer bent.

Even ontspannen? Zoek dan een ligbedje aan het zwembad van Hotel Side Star Beach Turkije. Na een dagje aan het zwembad kun je je handdoeken omruilen. Let er wel op dat dit 1 euro kost, wat voor sommige vakantiegangers even wennen is. Aan het zwembad is er voor de kleinste kids altijd wat te doen, binnen no time maken ze vriendjes aan de rand van het zwembad.

Een verblijf op basis van all-inclusive? Volgens jullie is het altijd smullen bij het buffet. De Turkse avond mag je zeker niet missen. Het hotel steekt hier veel tijd in met zangers, optredens en Turks eten. Ellen is enthousiast. ‘De vrijdagavond meegemaakt. Was grandioos. Dan wordt alles rondom het zwembad mooi gemaakt. Tafels en stoelen worden prachtig aangekleed en er was heel veel keus aan eten. En als klapper een geweldig concert a la IL Divo muziek. Was een topavond.’

Waar Hotel Side Star Beach Turkije volgens reviewers ook hoog op scoort is het vriendelijke personeel. De ervaring van Sander: ‘Alles wordt gewoon geregeld voor je, als er iets niet naar wens gaat dan word het gelijk opgelost. Ik heb hier ook een goede vriend ontmoet (Hüseyin) die hier elke dag voor mij klaar gestaan heb bij alles wat we nodig hadden. Al is de minibar leeg of heb je liever wat anders, als je handdoeken tekort hebt,of heb je klachten wordt alles voor je opgelost. Personeel is super in dit hotel.’ Vakantiegangers die een review achterlieten zijn ook enthousiast over de Nederlandstalige receptie- en guest relation medewerker. Zo kun je gewoon inchecken in het Nederlands.

Ligging

Reviews laten zien dat de ligging van Hotel Side Star Beach erg centraal is. Familie Bouman: ‘Familie Bouman: ‘De ligging van dit hotel is fantastisch, direct aan de boulevard en het mooie zandstrand. De ligbedden en parasols aan het strand en het zwembad zijn inclusief. Langs de 4 kilometer lange boulevard zijn diverse leuke winkeltjes en restaurants te vinden.’ Zo genieten gasten van Hotel Side Star Beach van het privéstrand waar altijd wel een ligbedje vrij is. Wel schrijven sommigen dat de bedjes dicht op elkaar staan.

Op zoek naar een leuke excursie? Volgens reviewer Annemarie is het tentje aan de overkant van de straat the place to be: ‘Voor uitstapjes moet je echt tegenover het Hotel bij Vakantieman zijn. Dorpen tocht naar te Taurus gebergte 1400 meter was prachtig en echt wat je verwacht van een dorps leven krijg je, en ook reisleiders vertellen over alles.’

1404 reviews over Hotel Side Star Beach

• 5Patrick26-01-2020

Snap niet waarom dit hotel zo hoog scoort

Snap niet waarom dit hotel zo hoog scoort ben er met m’n gezin geweest maar er mankeerde van alles aan. Speeltuin zat gewoon een schuur in de glijbaan dus die was dicht verder werd er aan gegeven dan het erg kind vriendelijk was maar voelde voor ons ook wel tegen het was ook erg druk in de rij staan voor alles bediening ook niet goed en dan krijg je een vergoeding van Tui van 100 euro als je de volgende vakantie weer bij hun boekt

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2019
    10Petra25-12-2019

1e keer maar niet het laatste keer !!

We zijn in dit hotel voor de 1e keer. Het hotel is mooi verzorgt, het is overal schoon en netjes, het eten is lekker en gevarieerd, de kamers zijn netjes opgemaakt, het personeel is vriendelijk en behulpzaam er is een Nederlandse Guest relation Super ! het hotel ligt centaal gelegen, we komen zeker weer terug.

Bedankt, hotel manager, 31-12-2019

Hotel Managemen

• 10Joyce14-12-2019

Dit hotel is aan te raden !

We zijn voor het eerste keer in het hotel. Het hotel is goed en gastvrij,vriendelijk personeel, bediening is prima.me vrienden hadden het hotel aanbevolen en het klopt inderdaad het is zeer goed. De kamers zijn netjes en schoon.We komen volgend jaar wee terug.

Bedankt, hotel manager, 16-12-2019

• 9marthe13-12-2019

wij gaan zeker nog eens terug

we hebben 14 dagen in dit hotel geweest en het is zeker een aanrader op 20 minuten wandelen ben je midden in Side ,en als je naar de andere kant wandelt kan je ook een half uurtje stappen buiten het hotel is het maar even lopen voor een dolbusje en je kan te voet naar de markt van Side het eten is heel lekker en 2 maal op de week is er een thema avond in het restaurant alleen de animatie is heel Duits gericht voorts waren we er heel tevreden

Bedankt, hotel manager, 14-12-2019

• 10Edwart13-12-2019

We komen volgend jaar zeker terug.

Het hotel is goed er valt niks op aan te merken. het eten is super goed en gevarieert. Hygiene is ook goed de bediening is goed de ligging is goed. We komen zeker terug.

Bedankt, hotel manager, 13-12-2019

• 10Carl en Suze23-11-2019

Fenomenaal🔝👍

Fantastische vakantie gehad Van schoonmakers tot kofferdragers/receptionisten,relatiemanagers,obers,keukenpersoneel,koks,strandbewaker, bewaking, wie dan ook meer, niets is teveel, alles wordt voor je geregeld. Het gehele personeel van dit hotel zorgt ervoor, dat het je aan niets ontbreekt

Bedankt, hotel manager, 25-11-2019

• 10astrid Jansen20-11-2019

GEWELDIG!!!!

Wat een geweldig hotel, Fantastische!!! Volgend jaar voor de 3e keer heen met mijn vriendin, maar nu samen met onze dochters. Het is echt een vriendinnen week voor ons, om even op laden. Wij laten onze mannen dan even thuis en laten ons even heerlijk verwennen met een Hammam massage in het hotel en het heerlijke eten.

Bedankt, hotel manager, 22-11-2019

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10A Roosendaal19-11-2019

Geweldig. Dikke 10 PLUS !!!!!!

geweldig hotel met zeer goed personeel Alle obers, schoonmaaksters ,balie medewerkers etc etc verdienen allemaal een dikke 10. Mustafa de chef kok een 10 plus!! In dit hotel is alles goed. Het is een kleiner hotel meteen aan het strand en wel een klein smal strandje maar met fantastische bedden. Kortom goed hotel zeker als je naar prijs/kwaliteit kijkt. Dichtbij oude centrum van Side met veel winkeltjes. Zelf nu al 6 x keer geweest en zeker niet de laatste keer. Nederlands sprekende medewerkster (Sevda) receptie is ook goud waard voor dit hotel.

Bedankt, hotel manager, 22-11-2019

• 10Jos de Bruijn13-11-2019

Super hotel en zeer vriendelijk personeel.

Dit hotel is top. Ben veel hotel,s in Turkije geweest. Maar dit hotel Side Star Beach behoort tot de top,de Service de gezelligheid en het geweldige eten. Direct aan het strand. Klasse.

Bedankt, hotel manager, 13-11-2019

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Cornelis Ivo ,en Maria09-11-2019

Goed gestuurd hotel, echt een aanrader

We zijn hier al voor de 8 maal in side ,we komen zo graag naar hier om de sfeer in het hotel en de rust die we nodig hebben na een paar maanden weer hard te werken komen we in april weer ,het is steeds thuiskomen voor ons bij onze lieve vrienden ,we hebben onze batterij weer opgeladen tot april en dan ook in Juni voor onze zomervakantie komen we weer naar onze goeie plek op de aarde en dat is het goede klimaat in Side ,lieve groeten aan onze vrienden ,alvast bedankt voor de goede service die we altijd krijgen en ook het personeel niet vergeten die hun meer dan 100% inzetten zodat alles op wieltjes loopt echt goed management en goede structuur

Bedankt, hotel manager, 11-11-2019

83 tips over Hotel Side Star Beach

• Familie Huppen, 08-08-2019

Als je een excursie wil boeken ga dan naar Ufo de vakantieman tegenover het hotel. Ufo spreekt Nederlands en alles is veel goedkoper als bij de reisorganisatie en heel goed geregeld. Ook geen tussenstops bij juweliers en leerfabrikanten etc.

• Annemarie, 02-12-2018

Voor uitstapjes moet je echt tegenover het Hotel bij Vakantieman zijn. Dorpen tocht naar te Taurus gebergte 1400 meter was prachtig en echt wat je verwacht van een dorps leven krijg je, en ook reisleiders vertetellen over alles, Manavgat boot tocht met eten, alleen maar voor €10, waterval moet je € 3,50 ( entree + heen te brengen geld ) extra betalen, maar hij verteld het duidelijk...

• P. Bergsma, 03-05-2014

Bij All inclusive kun je ook een keer a la carte eten in het Ottoman restaurant dat bij het hotel zit. De all inclusive gasten kunnen op maandag en vrijdag daar gebruik van maken. Echter boek het zo snel mogelijk bij aankomst want het restaurant zit vaak vol.

143 vragen over Hotel Side Star Beach

• Katja, 30-08-2019

Side star beach

Heeft het hotel bij het strand ook een pier waar gratis bedjes opstaan? En gebruiken voor de ijsblokjes en het wassen van salade speciaal water?

• Ania , 01-08-2019

Side star beach

Was iemand eind november geweest? Wat voor weer is er?

• Kim, 11-07-2019

Side Star beach

Gaan er gezinnen met kinderen tussen de 14/17 jaar naar dit hotel rond 30 juli tot 8 augustus 2019?

Anouk , 23-07-2019

Hallo Kim, Ja, wij zijn er in dezelfde periode met een meisje 15 jaar en jongen 18 jaar.

Wie weet tot dan!

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Internationaal, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Paardrijden