Hotel Side Mare Family Resort & Spa

Vr 3 mei 2019 (8 dagen)
Accommodatie, vlucht en transfer
Vertrek vanaf Rotterdam
all inclusive
Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover.

Nieuw! Boek nu je vakantie op Zoover. Fijne vakantie!
Kies je vertrek
Thomas CookANVRSGR
Vertrekdatum
Reisduur
Reisgezelschap
Verzorging
Vliegveld
Wij rekenen géén boekingskosten
De prijzen die we tonen zijn vanaf-prijzen en per persoon. De prijzen worden aangeboden door Thomas Cook. The Travel Club verzorgt de boeking en neemt betaling over van Zoover. The Travel Club is aangesloten bij ANVR en SGR. Zoover is geen partij bij de reisovereenkomst die door de boeking tot stand komt. Prijzen zijn exclusief calamiteitenfonds.
Hulp nodig bij het boeken? Je kunt ons altijd bellen voor meer informatie.
088 878 68 78

1944 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

Niet meer

P,
24-1-2019

Druk, handdoekje leggen, Lange rijen bij de bar, 1 man staat er om te helpen. Bad super glad, mijn man is eruit gegleden. Louw bier. Zwembad niet Schoon, veel kinderen last van hun oren. Wilde s avonds eten, altijd druk , Kwam je later was sommige gerechten al op.( werd Dan niet meer bijgemaakt)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heel leuk, maar er wordt veel vervelend geflirt

Lieke van den Hoven,
17-1-2019

Heel leuk en erg lekker eten! Vooral de yoghurt saus. Verder waren de shows in de avond ook geweldig en een leuke winkelstraat in de buurt en een mooi strand. Het jammere vind ik wel dat de animatie alleen maar aan het versieren is. Ik, 18 jaar, werd Constant 'achternagezeten'. Vreselijk irritant en absoluut niet fijn, ik voelde me niet op mijn gemak. Gewoon vies, wat daar gebeurt. Ook gaan ze graag met meisjes naar bed als ze de kans krijgen... Ook was er een voorval met een kaartje van een discotheek die wij in onze handen kregen geduwd met de voorwaarde dat we het terug konden geven als we niet wilde gaan... We hebben dus aangegeven dat we niet wilden gaan en toen was het ineens niet goed meer. We moesten betalen volgens een medewerker van de animatie, wat later níet zo bleek te zijn toen we aankwamen met een klacht bij het hoofd van de animatie. Ik voelde me opgelicht. Erg jammer. Ook werd er in de buurt veel geflirt. Erg jammer.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Wij komen zeker terug!

C.M. Linders,
9-12-2018

Samen met ons hele gezin (kinderen én kleinkinderen) verbleven wij een week in mei in dit prachtige resort (2017 en 2018). Het was in één woord: Fantastisch! Daarom besloten wij (opa en oma) afgelopen september nog een keer te gaan.

Het is elke keer als thuiskomen; vriendelijk personeel, leuk ontvangst, heerlijk eten, gastvrij, kindvriendelijk en super leuk animatie team!

Voor ieder wat wils! Het heerlijke zwembad met de glijbanen zijn leuk. Er staat altijd een pendelbusje klaar om naar het privéstrand te gaan. Ook op het strand is het goed te vertoeven, op het strand kun je ook gebruik maken van een hapje en een drankje.

De handdoekenservice (badhanddoeken) is ideaal, scheelt weer ruimte in het koffer ;)

Wanneer je stadjes wilt bezoeken is dit ook mogelijk, bushalte is in de buurt.

Verder is José ook echt een aanwinst voor het hotel. José is een Nederlands sprekende gastvrouw die altijd voor je klaar staat!

Wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in mei 2018

Wij vinden het fantastisch

jenny jaspers,
9-12-2018

We hebben zo als vorige jaren een super vakantie gehad...vriendelijk personeel, nooit iets te veel als je wat vraagt .het eten vinden wij heel goed ,daar mijn vriend toch een moeilijke eter is ,zelf voor hem is er genoeg keus .De foodcorner buiten is een supergoed idee ...wat heb ik daarvan heerlijk gegeten ...vooral zo doorgaan Side Mare .

ben dit jaar 3x geweest dit is echt thuis zijn

van den Buijs,
8-12-2018

het was weer thuiskomen alles weer perfect zo goed dat ik 3 weken later weeeer met partner terug ga

Jose bedankt weer voor het goed regelen van de taxi tot dinsdag

Gereisd met partner in september 2018

Uitstekend voor iedereen aan te raden

Jan Roos,
7-12-2018

\Het is een fantastisch hotel met mooie kamers, vriendelijke mensen een prima keuken en meer dan voldoende keus bij de buffetten. Een mooi strand op loop afstand of met shuttle bus lekker knus niet te druk.

Droomvakantie

Laura G. (24 jaar),
6-12-2018

Samen met mij ouders en oma verbleef ik een week in dit hotel. In één woord: fantastisch. Eerst keer Turkije voor ons, maar wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad. Het personeel is erg vriendelijk en wil je overal bij helpen. Geen vraag is te gek! Het eten is er ook erg lekker, vers bereid. Ook het transferbusje naar het strand is super geregeld, ook geen lange wachtijd. Wanneer je stadjes wilt bezoeken is dit ook mogelijk, locatie is top! Wij bevelen dit hotel aan iedereen aan, jong of oud! Komen zeker nog een keer terug

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Voor ons altijd een super vakantie.

Marjon,

Alles is goed geregeld.

Wij zijn dit jaar in april en oktober op vakantie geweest in jullie hotel.

Voor de 13e keer!

Het is voor ons elke keer weer thuiskomen!

Vriendelijk personeel, leuke gastvrouw José, lekker eten en alles is altijd schoon.

Wij voelen ons echt gast!

We komen in 2019 zeer zeker terug.

Geweldig

René,
6-12-2018

Het is een geweldig hotel . Alles is daar goed geregeld. Er staat altijd een busje klaar om naar het strand te gaan. Op het strand is het goed te vertoeven. Op het strand kun je gebruik maken van een hapje en een drankje. Het eten is lekker en gevarieerd. De Obers zijn vriendelijk en werken hard . In het hotel loopt een Nederlandse gastvrouw Jose rond, die altijd voor je klaar staat . De kamers zijn netjes en schoon. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijk genieten

Familie Disco,
6-12-2018

Dit jaar in de herfstvakantie naar Side Mare geweest. Dat was al weer de 3e keer in dit resort. Waarom al 3x? De vriendelijke ontvangst in het hotel, het eten (ruime keuze en nette eetzaal/terras), het heerlijke zwembad met de glijbanen (ondanks handdoekje leggen gewoon plek te vinden), de spa en het strand.

We bezochten het stadje Side, wat de moeite waard is. We genoten van het strandpaviljoen, met ook daar weer een uitgebreid buffet. Het heerlijke van vakantie in oktober is de aangename temperatuur van het zeewater.

Wat dit jaar wat minder was, was de onvriendelijkheid in de winkeltjes. Zeker niet overal, maar sommigen waren ronduit asociaal. Kon merken dat het de winkeliers financieel weer voor de wind gaat en klantvriendelijkheid staat dan niet meer bovenaan. Maar dat mocht de pret niet drukken. Tip: neem oordopjes mee. De betonnen hotels in Turkije zijn gehorig, mede door onaangepast gedrag van aankomende/vertrekkende gasten.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Omschrijving
In Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side voel je je meteen thuis. Een gastvrij onthaal door de Nederlandse receptioniste die de hele vakantie voor je klaarstaat. Bij het waterparadijs in Side Mare Family Resort & Spa is vooral de glijbaan waar je vanaf kunt in een band populair. Met 3 minuten lopen sta je trouwens in de winkelstraat van Side.

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.