9.2FenomenaalScore uit 2645 reviews

Deze accommodatie heeft een score van 9.2

Voor deze boeking heb je de laagsteprijsgarantie

Door vakantiegangers bekroond met een Gouden Zoover award

Over Side Mare Resort & Spa

Side Mare Resort & Spa

Welkom bij ons kuurhotel in Side! Geniet van een ontspannen verblijf met prachtige zwembaden en een adembenemend zandstrand op slechts 400 meter afstand. Laat je verwennen met een all-inclusive ervaring en geniet van de vele sport- en wellnessfaciliteiten die we bieden. Ons moderne resort is perfect voor gezinnen en biedt een levendige omgeving met tal van winkels, restaurants en uitgaansgelegenheden in de buurt.

De Ligging

Ons kuurhotel is ideaal gelegen op slechts 65 km van de luchthaven Antalya. Met de shuttle-service ben je zo bij het hotel. Het zandstrand van het hotel ligt op slechts 400 meter afstand, en het centrum van Side is op 3 km afstand. Voor de actieve reizigers zijn er verschillende sportfaciliteiten en watersportmogelijkheden in de omgeving. Verken de omgeving op de fiets met de beschikbare fietsverhuur.

Het hotel en de faciliteiten

Ons kuurhotel biedt 320 kamers verspreid over het hoofdgebouw en bijgebouw, met faciliteiten voor gehandicapten en gezinskamers beschikbaar. Geniet van de diverse zwembaden, waaronder een overdekt zwembad en pierenbadjes voor kinderen. Ontspan in de spa met sauna, hamam en massagebehandelingen. Voor de sportievelingen zijn er tal van sportfaciliteiten, zowel binnen als buiten. Onze accommodaties zijn voorzien van airconditioning, balkon, minibar en gratis Wi-Fi.

Eten en drinken

Geniet van heerlijke maaltijden in onze 2 restaurants, waar je kunt kiezen uit buffet of à la carte gerechten. Verfrissende drankjes zijn verkrijgbaar in de bar en lobbybar. Met all-inclusive geniet je van snacks, kindermenu's en een ruime keuze aan alcoholische en alcoholvrije dranken. Proef de specialiteiten van live cooking en geniet van een onbezorgde culinaire ervaring.

Goed om te weten

Bij ons kuurhotel accepteren we Visa en MasterCard. Verken de omgeving met de beschikbare fietsverhuur en geniet van de nabijheid van het strand en het centrum van Side. Houd er rekening mee dat sommige sport- en wellnessfaciliteiten seizoensgebonden en afhankelijk van het weer zijn. Voor praktische zaken zoals transfers, roomservice en medische diensten kun je bij onze receptie terecht.

Faciliteiten

Strand
  • Ligstoelen
  • Parasols
  • Zandstrand
  • Door weg gescheiden van strand

Overige informatie

Adresgegevens

149/A Kumköy Mevkii, TR-7330

Website

Side Mare Resort & Spa

Geen resultaten gevonden. Pas je zoekopdracht aan.

Ook leuk voor jou

• BanContact
  • Mastercard
  • Visa

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.