Hotel Side Mare Family Resort & Spa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°20°
Hotel Side Mare Family Resort & Spa
8,9

Score uit 2061 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1899 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fantastich

Cocky zuijderwijk
18-10-2018

Een super leuk gezellig hotel .echt een aanrader. Personeel Zeker Weten een tien waard..was was iedereen vriendelijk.... we gaan volgend jaar weer....,,😗😗

Ellen en Peter
18-10-2018

Zijn voor de 2de keer in side mare geweest en wat hebben we weer genoten .. heerlijk. Onze grote dank gaat naar Jose. We hadden een voordeelkamer gekregen ( waar trouwens niets mis mee.is ) dit hadden we niet geboekt en werd heel netjes opgelost naar een kamer aan de zwembadzijde .. echt superrr..Eten lekker, veel keuze, groot zwembad , vriendelijk personeel, schone en nette kamers en zo kan ik nog wel even doorgaan ... ik raad dit hotel zeker aan !!

toppertje in SIDE

Frank Drobnic
18-10-2018

super vakantie gehad,mooie ruime kamer met douche.

het eten was over heerlijk voor een ieder wat wils.

en dan nog de gastvrouw Jose die altijd voor je klaar stond.

Super genoten

Fam.H.Oosterhoff
18-10-2018

Super hotel en super vriendelijk personeel mooie kamers en super lekker eten en heel veel keuze komen volgend jaar zeker terug voor de 3e keer

Fam. Zantingh
18-10-2018

Dikke 10! Zeer vriendelijk personeel, eten was goed, schone zwembaden, leuke winkeltjes vlakbij. Zeer net hotel, we komen hier zeker weer terug!

Super vakantie gehad

Jeany
17-10-2018

Super hotel met geweldig personeel oa barpersoneel entertainers receptie !!! Kids hebben zicht super vermaakt kids club was echt super . Wij hebben genoten van onze vakantie zeker een aanrader 😀

"Fantastisch "

Dick Gommers
17-10-2018

Een fantastische vakantie gehad !

Gezellig familiehotel voor jong en oud , vriendelijk personeel en altijd in voor een praatje, kamers netjes en schoon en eten erg gevarieerd, leuk animatie team wat niet opdringerig is. In dit hotel worden ook de gasten erg gewaardeerd. Géén minpunten voor ons en komen hier graag volgend jaar voor de 6e keer terug !!!!!

Fantastisch genoten

Familie oosterhoff
17-10-2018

Wij zijn dit jaar voor de 2de keer naar side mare geweest en vonden het wederom echt top weer. De kids waren echt vertrouwd hier omdat ze alles wisten te vinden.

Eigenlijk hebben wij geen minpunten over het hotel of het eten... wat eerdere mensen weleens beschreven dat het eten koud was of niet voldoende, nou zoveel keus hebben wij thuis niet hoor en als iedereen gewoon de deksels gelijk sluit blijft alles warm. Dus dit ligt echt aan de mensen zelf.

Wij hebben echt genoten van alles, goed en gevarieerd eten, kids van de glijbanen en zwembaden. Je voelt je echt thuis in dit resort omdat het ook erg geliefd is bij de nederlanders. Wij komen volgend jaar zeker weer terug.

Fantastisch hotel!

Joeri burghout
17-10-2018

Het is een mooi en fijn hotel, zeer kindvriendlijk maar je kan ook rustig genieten zonder (overlast van ) kinderen. Eten is uitstekend en zeer gevarieerd.

Fijn hotel!

Marjolein
17-10-2018

Fijn hotel! Bijna al het personeel is top. Animatieteam vol enthousiasme. Eten in buffet vorm is prima, veel keus. Bij het a la carte restaurant onwijs lekker gegeten. De laatste dag om 12.00 je hotelkamer uit maar je hebt de keuze tegen bijbetaling (als hij vrij is) om langer te blijven of je kan lekker douchen in een andere hotelkamer. Enige minpunt is dat er geen barretjes om de hoek zitten bij het hotel maar met een taxi is het goed te doen! Busje naar t strand ook helemaal goed geregeld.

Kortom ik heb een erg fijne relax vakantie gehad!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.