Hotel Side Mare Family Resort & Spa

Hotel Side Mare Family Resort & Spa
8,9

Score uit 1943 reviews

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1945 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

Een keer was genoeg .

Nicole
17-8-2018

We hadden een kamer in het bijgebouw . Deze zijn erg klein . Bedden zijn hard . Weinig variatie in het eten . Animatie voorkids perfect , avond shows stellen niet veel voor . Personeel overal super vriendelijk en goede service .

Geweldig

Familie van Roon
17-8-2018

Super hotel niks op aan te merken een echte aanrader eten was top zwembad was top kamers schoon vriendelijk personeel animatie geweldig gewoon een super vakantie gehad voor herhaling vatbaar

Het hotel ligt ver van de AirPort Gazipasa het zou normaal 2 uur maar het duurt 3.5 uur tot je als laatste bij je hotel ben. Het tanken onderweg is normaal.

Bij aankomst moet je inchecken dat betekent als je met een groep van 20 mensen tegelijk aankomen, het duurt ca. 1-1.5 uur tot je op je kamer ben. Je krijgt een vieze keycard voor 5 personen. Je heb een kamer geboekt met zeezicht. het hotel ligt midden in woon-/ hotel wijk het duurt 7 min. Met de bus en 19 min. Te voet tot zee. geen zeezicht het eten is vies er zitten glass, haren,rest van verpakking en veel meer. Er is geen groen overal zit stoelen. De personeel zijnniet bekwam om de problemen op te lossen. We hebben een vakantie geboekt via een touroperator voor 14 dagen van ca. €7000. We zijn naar de hel gegaan en ziek terug gekomen, op de laatste dag wordt je als 1e opgehaald door de bus en wordt je langs 7 hotels gebracht en ben je blij dat je na 2;42 min. In AirPort ben.

Heerlijk hotel

Kathleen
16-8-2018

Zalige vakantie gehad. Prachtig zwembad met voldoende zetels (met kussen die regelmatig gewassen werden) en parasols. Leuke glijbanen. Heel goede animatie. Zowel voor de tieners als de volwassenen. Spraken ook allemaal wat Nederlands en de tieneranimatie was zelfs Nederlandstalig die dan ook weer andere talen kenden. Uitstekers : Sytske en Serhii wiens enthousiasme aanstekelijk was voor iedereen. Leuke avondshows.

Eten was soms lauw maar dat kwam ook omdat andere niet goed afsloten. Veel variatie en elke dag verse pizza’s en pasta’s.

Nog een extraatje : er is een photo shop waarbij je gratis een fotoshoot kan doen. Als je dan een foto wil is het wel 7 euro per foto maar het zijn wel heel mooie foto’s. Wij hebben er 5 gekocht.

Goed Hotel

Lianne
16-8-2018

Het is een mooi en net hotel. We komen hier nu voor de 6e keer en hebben er niks op aan te merken. Het personeel is heel vriendelijk en de animatie doet goed hun best om iedereen te vermaken. Wederom een top vakantie!

Top vakantie!

Huub Jaminon
16-8-2018

Leuke ontvangst bij aankomst, de kames zijn mooi en worden iedere dag gepoetst. De zwembaden zijn TOP!. Met vragen kun je altijd bij José terecht, ze is vriendelijk en behulpzaam. Leuke tijd met animatie. We blijven zeker terug komen!

Heerlijke vakantie gehad

Debby
15-8-2018

Prima hotel en genoeg te doen voor de kinderen. Eten is goed alleen tijdens de lunch eentonig. Verder moet je ondanks de all inclusive wel bij veel dingen bijbetalen waaronder de fruitcocktails aan het zwembad, Handdoekken ook bij de kidsclub bijv. (t-shirt kleuren 11 euro, zandtekening 8 euro) Zwembaden verder prima. Veel duitsers en het strand is NIET op loopafstand. We hebben verder echt genoten van onze vakantie. Animatie is heel goed. Vooral Serghii en Victoria hele lieve leuke enthousiaste mensen die elke dag hun best doen om het iedereen naar hun zin te maken.

Prijs kwaliteitsvehouding super

Simphon
14-8-2018

Wij zijn hier voor de 2e keer geweest. Het animatieteam was dit jaar super. Vooral Serhii krijgt van ons een 10. Hij is echt een goede entertainer. Een aanwinst voor het hotel. Ook José niet te vergeten zij staat altijd voor je klaar, en neemt de tijd om even met je bij te kletsen. Wij komen zeker nog een terug.

Super vakantie gehad!!

Kim
14-8-2018

Wij hebben een geweldige vakantie gehad hier in Side Mare Resort. We hadden all-inclusive geboekt en je kan de hele dag door eten en drinken. Het eten vonden wij goed, soms het vlees wat door gebakken, maar ach. Elke avond was er keuze genoeg en niet altijd het zelfde.

Wij zaten in het bijgebouw (we hadden wat laat geboekt), deze kamers zijn prima te doen! Worden goed schoon gemaakt.

Vriendelijk personeel, receptioniste kleine blonde vrouw niet echt klant vriendelijk.

Animatie team daar is top. Kinderen kunnen er de hele dag terecht, ze zijn ontzettend leuk, gezellig en maken er een feestje van! Ook voor de volwassenen hebben ze leuke shows en spellen. Met name Serhii, geweldige man! Hij maakt een praatje met je, is super leuk met de kids en zorgt voor het beste. Maakt leuke grapjes!

Zwembad top! Enige nadeel je moet voor half 9 wel je handdoek neer leggen, anders heb je geen plek.

Dolbus brengt je gratis naar zee.

Top gehad!

Geen aanrader

Jürgen VR
14-8-2018

Bij aankomst(01.00uur) was er niets meer open en hadden we enkel nog een beetje soep om onze honger te stillen. Toen we de dag nadien onze handdoeken gingen halen kregen we versleten handdoeken en moet je 50 cent betalen voor nieuwe te krijgen. De wifi is over het hele hotel waardeloos en je kan maar met twee personen inloggen per kamer. Wil je een safe op de kamer dan kan je hiervoor 2 euro per dag betalen. Wij verbleven in een familiekamer waar de airco helemaal niet goed meer werkte. Hoewel het animatieteam heel goed hun best doen zijn de shows niet van het verwachtte niveau. Bij het personeel doen de meeste mensen wel hun best maar ze zijn gewoon onderbemand om alles in goede banen te leiden, hierdoor soms lange wachttijden aan de bar. Bij het uitchecken merk je opnieuw dat er te weinig personeel is achter de balie en ontstaat er opnieuw een chaos. Al bij al hebben we er het beste van gemaakt maar ik zou dit hotel niet aanraden bij vrienden.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa scoort een 8.87 uit 10 op basis van 1943 reviews.