Hotel Side Mare Family Resort & Spa

8.9Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

8.9Fantastisch

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

Algemene informatie Side Mare Resort

Het Side Mare Family Resort & Spa is een geweldig all inclusive hotel in Side, aan de Turkse kust. Alles is goed geregeld in dit familie hotel. Zowel voor jong als oud is dit hotel een aanbeveling. Het hotel ligt vlakbij het strand en de plaats Side waardoor het een gunstige ligging heeft om alle kanten op te gaan. Het is zo populair dat gasten jaarlijks terugkeren naar Side Mare Resort. Voor veel vakantiegangers voelt het als thuiskomen in het hotel.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa beschikt over meerdere zwembaden. Zo vind je hier een binnenzwembad en meerdere buitenzwembaden waaronder een kinderbad en golfslagbad. Ook is er een zwembad met verschillende glijbanen. Je kunt heerlijk relaxen bij het zwembad, op een handdoek die verstrekt wordt door het hotel. Dat scheelt je toch flink wat ruimte in de koffer. Hoewel er wel handdoeken worden neergelegd, is er vaak nog genoeg plek bij de zwembaden.

Gezinnen met kinderen zijn bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa op de juiste plek. Bij de kidsclub kunnen kinderen elke dag wat leuks doen. Voor tieners zijn er overdag spelletjes bij het zwembad. 's Avonds zijn er vaak shows of ander live entertainment.

Het eten in Side Mare Resort is variërend met zowel warme als koude buffetten, in de middags en ‘s avonds. De Turkse pannenkoeken vallen wel bij iedereen in de smaak net als de cocktails die verkrijgbaar zijn aan het zwembad. Daarnaast kun je eten in het à la carte restaurant met 350 zitplaatsen binnen en 350 zitplaatsen buiten. Je kan hier allerlei soorten internationale gerechten eten.

Over het algemeen geven jullie aan dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. Wel hebben sommigen van jullie een slechte ervaring toen er iemand ziek werd. Waarbij gasten verplicht werd het hotel te verlaten of zij de hotelkamer niet uit mochten.

Kamers

De kamers bij Side Mare Resort zijn mooi ingericht, ruim opgezet en schoon. De standaard kamers zijn voor twee personen en zijn voorzien van alle gemakken. Daarnaast zijn er ook kamers voor 4 of 5 personen. Deze kamers zijn geschikt voor familie vakanties. Elke dag kun je schone handdoeken krijgen en zal je kamer netjes schoongemaakt worden. De bedden worden zelfs sierlijk opgemaakt. Het kan zijn dat de bedden wat aan de harde kant zijn. Mocht dat zo zijn, dan is het mogelijk om bij de receptie na te vragen of zij dit oplossen.

Ligging van het hotel in Side, Turkije

Vanaf Hotel Side Mare Resort rijdt er een gratis shuttle naar het strand. Hier staan bedjes klaar en geldt ook de all inclusive formule zoals in het hotel. Op het strand is het mogelijk om verschillende watersporten te boeken. Zo kun je een rondje op de bananenboot maken of een jetski huren.

Op maandag en donderdag is er in Manavgat een markt die door jullie wordt aanbevolen. Met de dolmus kun je eenvoudig naar deze of andere steden reizen. Het plaatsje Kumkoy kun je zelfs lopend bereiken vanaf het hotel en ook een winkelcentrum ligt op loopafstand. Verder is een bezoek aan Side, vanwege de rijke geschiedenis van deze stad, een aanrader.

• Het centrum van Side ligt op 5 kilometer afstand.
  • Het vliegveld van Antalya ligt op ongeveer 60 kilometer afstand.
  • Het centrum van Antalya ligt op 65 kilometer afstand.

Ben je enthousiast over Side Mare Resort? Vergelijk aanbieders en boek je vakantie.

2369 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa

1925

• 2019
    9Fam Auerbach12-11-2019

Een Hotel om te onthouden!

We zijn hier in de zomervakantie met zijn vieren geweest waaronder 2 tieners. Het gezegde: “als de kinderen het naar hun zin hebben, dan heb je als ouders ook vakantie,” was hier zeker van toe passing. We hebben de kinderen bijna niet gezien overdag, dankzij het superleuke animatieteam. Dat het hotel iets wat verder van het strand lag hebben wij niet als vervelend ervaren, er reden busjes op en af. Wat we ook erg fijn vonden is dat we niet voor dag en dauw op moesten om onze handdoek op een bedje bij het zwembad te leggen en bij het strand was altijd wel plek, hoe laat je ook kwam. S’ avonds kan je op loop afstand naar de winkelstraatjes lopen, wat erg fijn was dat ze niet opdringerig waren in de winkels, je kon gewoon op je gemak kijken. Al met al een super vakantie gehad in een schoon en netjes hotel met vriendelijk personeel!!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Iris09-11-2019

Top hotel

Je wordt zeer vriendelijk ontvangen bij aankomst. Het entertainment team was zeer gezellig en deden goed hun best om het de gasten naar hun zin te maken. In de middag kan je bij het zwembad lekker eten bij het tentje wat naast het zwembad staat.

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Carla09-11-2019

Topvakantie!

Het hotel heeft een goede ligging. Rustig maar je bent ook zo in de winkelstraat. Reuze vriendelijk personeel. Erg mooie zwembaden. Echt voor herhaling vatbaar.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9Jordy Grave07-11-2019

Van 24 aug tot 31 aug hier verbleven, eerste keer maar wat een super hotel , eten was super! Veel variatie, personeel super vriendelijk ! mooie liggen leuke animatie voor de kinderen jong en oud ! In de omgeving meer dan genoeg te doen ! Volgend jaar zomer gaan wij 2 weken staat bij ons op de planning !

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Kalter06-11-2019

Fijn hotel

Het is een schoon hotel. Met gratis handdoekservice. Iedere dag schone badhanddoeken voor bij het zwembad. Wat wij heel gemakkelijk vonden. De zwembaden waren schoon en op goede temperatuur. We hadden iedere dag een bedje bij het zwembad. Er staan er dus genoeg. Het eten is lekker. Het is wel zo dat je na een week het iets eentonig gaat vinden qua smaakbeleving. Je zit dicht bij allerlei winkeltjes en je kunt met een bus voor 1 euro per persoon naar Side gebracht worden. Het personeel is vriendelijk en ze werken er hard voor om het iedereen naar zijn zin te maken. Kortom. Een fijn hotel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Gerdien en Jeroen06-11-2019

Een top vakantie ook voor een familie-vakantie.

Wij waren met 6 volwassenen en 5 kinderen in de leeftijd van 10-16 jaar. We hebben een fantastische vakantie gehad. We hadden mooie kamers en voor opa en oma was er een invalide kamer. Het eten is erg goed bij Sidemare. Volop rauwkostsalades, rijst, groente en uiteraard ook pizza & patat. Je kan het zo gek niet bedenken, of het is er. Ook is er elke dag een thema en wordt er eten voor je klaar gemaakt binnen dit thema. Je kan elke avond pasta naar smaak laten bereiden. Het ijs is lekker. Het is echt een week genieten en niets hoeven. Het hotel en de kamers zijn superschoon. Het zwembad was wat koud, maar eenmaal gewend was het heerlijk zwemmen. De glijbanen zijn ook super leuk. Het busje rijdt af en aan naar het strand, waar je ook heerlijk kan eten en de bedjes e.d. top voor elkaar zijn. Ontzettend veel winkels In de buurt van het resort, met vooral kleding, schoenen en tassen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 10Fam. van Egmond06-11-2019

Super hotel met top faciliteiten!

Fijn hotel, vriendelijk personeel en mooie familiekamers. Ook aan het strand prima faciliteiten. Uitgebreide buffetten met voor elk wat wils. Genoten en voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Alex06-11-2019

Geweldige relaxte vakantie gehad.

Berijd je maar voor pp een heerlijke vakantie zonder zorgen. En vooral genieten😊

Gereisd met partner in september 2019

• 9Edwin van Eck06-11-2019

Wij willen dit nogmaals beleven

Wij zijn 10 dagen in dit fantastische resort geweest. We hebben super genoten van alles. Eten zeer goed, bediening uitstekend en zeer vriendelijk personeel. Jose heeft ook ook steeds goed geadviseerd als we vragen hadden. Zeker voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Alice06-11-2019

Voelt als thuiskomen !

Dit was onze 3e vakantie naar Side Mare Resort en zeker niet onze laatste !! We hebben wederom genoten van dit fantastische hotel met supervriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers zijn erg mooi ingericht met alle gemakken die je je maar wensen kan. Grote tv, haardroger, ruime instapdouche, koelkastje, veel kastruimte, heerlijke bedden, iedere dag wordt alles goudschoon gemaakt. In het hotel ook nog wat winkeltjes op de benedenverdieping waar je voor weinig geld leuke dingetjes kan kopen (kleding/schoenen/tassen/chips,koek etc). Het eten is heel erg goed, van ontbijt tot avondeten. Ruime keuze uit de buffetten, zowel op het strand als bij het zwembadrestaurant als in het grote restaurant zelf. Vele soorten broodjes, toetjes, fruit, salades. Als je naar het strand wil, het busje brengt je daar in een paar minuutjes heen. Het hotel staat in de omgeving van vele winkels. SUPER !

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia