Hotel Side Mare Family Resort & Spa

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°20°
Hotel Side Mare Family Resort & Spa
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Reviewers zijn meer dan enthousiast over hun verblijf bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa. René vertelt: ‘Het is een geweldig hotel. Alles is daar goed geregeld.’ Zowel voor jong als oud bevelen jullie dit hotel aan. Het hotel ligt vlakbij het strand en de plaats Side waardoor het een gunstige ligging heeft. Volgens veel van jullie voelt het als thuiskomen hier.

De kamers bij Side Mare Family Resort & Spa voldoen uitstekend volgens jullie. Zo zegt Zijlmans: ‘De hotelkamers zijn mooi en schoon. Elke dag kun je schone handdoeken krijgen. De bedden worden sierlijk opgemaakt.’ Wel geven sommigen van jullie aan dat de bedden wat aan de harde kant zijn.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa beschikt over meerdere zwembaden. Zo vind je hier een binnenzwembad en meerdere buitenzwembaden waaronder een kinderbad en golfslagbad. Ook is er een zwembad met verschillende glijbanen. Karin zegt: ‘Heerlijk relaxen bij het zwembad, ideaal vonden wij ook de handdoeken service. Scheelt flink wat ruimte in de koffer.’ Hoewel er wel handdoeken worden neergelegd, is er vaak nog genoeg plek bij de zwembaden.

Gezinnen met kinderen zijn bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa op de juiste plek. Volgens Kelly is de animatie goed: ‘Een kidsclub die elke dag met de kinderen wat leuks gaat doen en voor de tieners zijn er overdag spelletjes bij het zwembad.’ ‘s Avonds zijn er vaak shows of ander live entertainment.

Over het eten bij Side Mare Family Resort & Spa zijn reviewers wisselend tevreden. Zo zegt Patricia: ‘Vond het eten wat tegenvallen, niet altijd even warm en weinig afwisseling.’ Julienne heeft een andere ervaring: ‘Het eten is variërend met zowel warme als koude buffetten, ‘s middags als ‘s avonds.’ De Turkse pannenkoeken vallen wel bij iedereen in de smaak net als de cocktails die verkrijgbaar zijn aan het zwembad.

Over het algemeen geven jullie aan dat het personeel heel vriendelijk en behulpzaam is. Wel hebben sommigen van jullie een slechte ervaring toen er iemand ziek werd. Familie Peker vertelt: ‘Onze dochter van 1,5 heeft een ziekte opgelopen in het hotel, we waren verplicht het hotel te verlaten of we mochten blijven maar we mochten de hotelkamer niet uit.’ Meerdere reviewers hebben eenzelfde ervaring.

Ligging

Vanaf Hotel Side Mare Family Resort & Spa rijdt er een gratis shuttle naar het strand. Hier staan bedjes klaar en geldt ook de all-inclusive formule zoals in het hotel. Op het strand is het mogelijk om verschillende watersporten te boeken. Zo kun je een rondje op de bananenboot maken of een jetski huren.

Op maandag en donderdag is er in Manavgat een markt die door jullie wordt aanbevolen. Met de dolmus kun je eenvoudig naar deze of andere steden reizen. Het plaatsje Kumkoy kun je zelfs lopend bereiken vanaf het hotel en ook een winkelcentrum ligt op loopafstand. Verder is een bezoek aan Side, vanwege de rijke geschiedenis van deze stad, een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

2135 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

super , en heel goed verzorgd !!

A . Dubois
17-9-2019

we waren dit jaar voor de 2e keer in side mare , alweer heel goed ontvangen en zowat op handen gedragen door het hele personeel . direct bij binnenkomst bij receptie eerst doorverwezen om lekker te gaan eten , daarna terug en vrijwel direct een kamer toegewezen gekregen nog ruim voor de middag .deze waren goed ingericht en ook al de dagen goed schoongemaakt door de schoonmaakploeg . eten heel goed verzorgd en divers . vriendelijk personeel . zeer groot zwembad , met diverse bars voor hapjes en drankjes , voor naar zee te gaan is er een shuttle beschikbaar die de hele dag elke 5 minuten rijd , de rit naar zee is ongeveer 3 a 4 minuten , daar zijn op het prive strand ook strandbedjes met kussens ter beschikking. ook is hier een restaurant met bar ter beschikking. voor ons was dit de 2e vakantie , en volgend jaar is dan natuurlijk ook alweer geboekt ... aldus bedankt team side mare voor onze geweldige vakantie

Gereisd Met partner in september 2019

Uitstekend, maar kritiek blijft op het goed warm h

Ben van de Weer
17-9-2019

Uitstekend hotel met zeer goede faciliteiten. Enige punt van kritiek is, dat men de gerechten bij het zeer uitgebreide buffet niet goed warm weet te houden. Gasten wachten liever even, zodat ze wel een warm gerecht krijgen.

Gereisd Met partner in september 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Een adembenemende vakantie voor het hele gezin!!!!

Jeffrey den Reijer
17-9-2019

Voor de 8ste keer naar side mare resort geweest waarom wij zo vaak terug komen het hotel is in een woord fantastisch onze dochter van 2,5 vind het er super het eten de animatie alles is super geregeld we kwamen er in side mare achter dat mijn vrouw zwanger was van onze kleine Meid José de guestrelation heeft ons met alle liefde en plezier geholpen omdat mijn vrouw niet alles meer mocht eten een jaar later zijn we naar side mare terug gegaan met onze kleine spruit het personeel liep weg met haar ze zijn er dol op kleine kinderen ik ben ik veel hotels geweest maar voor mij is er geen een hotel met zulk leuk en vriendelijk personeel ze staan allemaal klaar om te helpen het eten is er super zoveel keus het animatieteam doet er alles aan om je van je stoel te krijgen en lekker mee te doen aan de spelletjes s avonds minidisco voor de kleintjes en daarna een leuke show die elke dag anders is het is een hotel waar je tot rust komt fantastisch❤️

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

4 sterren misschien

Van Baelen
16-9-2019

Zeker geen 5 sterren, alles is iets te min Eten goed maar nooit iets speciaal ,veel kip, kalkoen en gehakt Airco niet in orde, animatie niet van hoog niveau, te veel op te kleine oppervlakte Maar vooral slechte all in , alleen basis zoals frisdrank bier en slechte wijn Geen cocktails, ook geen lokale alcoholische dranken (bijbetalen) Na ongeveer 20 Turkse hotels toch wel het minste ooit

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Jammer dat de vakantie er op zat

Gerrit Cornelissen
15-9-2019

Wat er tegen viel dat de vakantie er op zat. Het personeel is de hele dag bezig op het je naar de de zin te maken, altijd vrolijk en een grapje. Het lijkt of ze iedereen persoonlijk kennen. Het eten was super, elke keer een anderen thema. Voldoende keuze, ( voordat je van alles geproefd heb ben zo een week verder ). De kamers waren schoon en tip top in orde. We kunnen iedereen dit hotel aanraden, zelfs met kinderen. Het enige was jammer dat je weer naar huis moest.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Cindy schrievers
15-9-2019

Super goeie vacantie gehad vriendelijke mensen eten goed kamers picobello elke dag schoonmaak overal waar je kwam waren ze even aardig José we hebben een top vacantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in september 2019

Formidabel kan er niets anders van maken .

leonie vd bergh
14-9-2019

Veel vrienden leren kennen, eten was iedere keer weer goed , kamers schoon en mooi , Jose van de guest relations heeft ons erg veel info gegeven , echt top hotel zeker voor herhaling vatbaar dus tot …..

Voor ieder wat wils , Gemoedlijk , gezellig en top

jurgen vd bergh
14-9-2019

Dit hotel is schoon, gezellig en restaurant ook goed , voor de kids is er ook leuk golfslagbad en glijbanen, speeltuin , kamers zijn ruim en boxsprings liggen goed . al met al een heerlijk hotel voor ieder wat wils .

Geweldig hotel

Wendy
13-9-2019

Voordat wij vertrokken heb ik behoorlijk wat recensies gelezen en was ik erg benieuwd wat wij ervan zouden vinden. Nou Side Mare Resort is echt een geweldig hotel ! Geen lange wachtrijen bij het eten of aan welke bar dan ook, altijd plek om te zitten in het restaurant, heerlijk eten en veel afwisseling. Bij het zwembad genoeg vertier en voldoende ligbedden, verder rijdt de hele dag een modern busje met airco naar het strand op en neer en ook daar is een super mooie, schone strandtent waar je heerlijk kunt zitten om iets te eten of drinken. Je hoeft niet naar Side stad om te shoppen, in de omgeving zijn winkeltjes genoeg op loopafstand vh hotel. Verder was de Wifi inderdaad niet zo goed, maar dat was dan ook echt het enig min-puntje. De prijs kwaliteit verhouding is geweldig, snap niet dat mensen iets aan te merken hebben op dit hotel. Wij gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Super tijd gehad !

Nathalie Dekkers
12-9-2019

Samen met mijn moeder naar dit fantastische hotel geweest. Wij zaten in het bijgebouw, vanuit daar lekker snel bij het zwembad. Daar is het heerlijk, druk maar altijd plaats. Veel Nederlanders in het hotel en bij vragen staat de Nederlandse José voor je klaar. Eten is prima en keus genoeg. In de omgeving mega veel winkels en je bent zo met de Dolmus in Manavgat of oude centrum van Side. Al met al hebben we het super gehad en voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands

• Balkon / terrasEigen Balkon

• Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.