Hotel Side Mare Family Resort & Spa

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°13°
Hotel Side Mare Family Resort & Spa
8,8

Omschrijving
In Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side voel je je meteen thuis. Een gastvrij onthaal door de Nederlandse receptioniste die de hele vakantie voor je klaarstaat. Bij het waterparadijs in Side Mare Family Resort & Spa is vooral de glijbaan waar je vanaf kunt in een band populair. Met 3 minuten lopen sta je trouwens in de winkelstraat van Side.

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

Laatste review

C.M. Linders,
9-12-2018

Samen met ons hele gezin (kinderen én kleinkinderen) verbleven wij een week in mei in dit prachtige resort (2017 en 2018). Het was in één woord: Fantastisch! Daarom besloten wij (opa en oma) afgelopen september nog een keer te gaan.

Het is elke keer als thuiskomen; vriendelijk personeel, leuk ontvangst, heerlijk eten, gastvrij, kindvriendelijk en super leuk animatie team!

Voor ieder wat wils! Het heerlijke zwembad met de glijbanen zijn leuk. Er staat altijd een pendelbusje klaar om naar het privéstrand te gaan. Ook op het strand is het goed te vertoeven, op het strand kun je ook gebruik maken van een hapje en een drankje.

De handdoekenservice (badhanddoeken) is ideaal, scheelt weer ruimte in het koffer ;)

Wanneer je stadjes wilt bezoeken is dit ook mogelijk, bushalte is in de buurt.

Verder is José ook echt een aanwinst voor het hotel. José is een Nederlands sprekende gastvrouw die altijd voor je klaar staat!

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

1942 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

C.M. Linders,
9-12-2018

Wanneer je stadjes wilt bezoeken is dit ook mogelijk, bushalte is in de buurt.

Wij vinden het fantastisch

jenny jaspers,
9-12-2018

We hebben zo als vorige jaren een super vakantie gehad...vriendelijk personeel, nooit iets te veel als je wat vraagt .het eten vinden wij heel goed ,daar mijn vriend toch een moeilijke eter is ,zelf voor hem is er genoeg keus .De foodcorner buiten is een supergoed idee ...wat heb ik daarvan heerlijk gegeten ...vooral zo doorgaan Side Mare .

ben dit jaar 3x geweest dit is echt thuis zijn

van den Buijs,
8-12-2018

het was weer thuiskomen alles weer perfect zo goed dat ik 3 weken later weeeer met partner terug ga

Jose bedankt weer voor het goed regelen van de taxi tot dinsdag

BeachCheck

Uitstekend voor iedereen aan te raden

Jan Roos,
7-12-2018

\Het is een fantastisch hotel met mooie kamers, vriendelijke mensen een prima keuken en meer dan voldoende keus bij de buffetten. Een mooi strand op loop afstand of met shuttle bus lekker knus niet te druk.

Droomvakantie

Laura G. (24 jaar),
6-12-2018

Samen met mij ouders en oma verbleef ik een week in dit hotel. In één woord: fantastisch. Eerst keer Turkije voor ons, maar wat een heerlijk verblijf hebben wij gehad. Het personeel is erg vriendelijk en wil je overal bij helpen. Geen vraag is te gek! Het eten is er ook erg lekker, vers bereid. Ook het transferbusje naar het strand is super geregeld, ook geen lange wachtijd. Wanneer je stadjes wilt bezoeken is dit ook mogelijk, locatie is top! Wij bevelen dit hotel aan iedereen aan, jong of oud! Komen zeker nog een keer terug

Voor ons altijd een super vakantie.

Marjon,

Alles is goed geregeld.

Wij zijn dit jaar in april en oktober op vakantie geweest in jullie hotel.

Voor de 13e keer!

Het is voor ons elke keer weer thuiskomen!

Vriendelijk personeel, leuke gastvrouw José, lekker eten en alles is altijd schoon.

Wij voelen ons echt gast!

We komen in 2019 zeer zeker terug.

Geweldig

René,
6-12-2018

Het is een geweldig hotel . Alles is daar goed geregeld. Er staat altijd een busje klaar om naar het strand te gaan. Op het strand is het goed te vertoeven. Op het strand kun je gebruik maken van een hapje en een drankje. Het eten is lekker en gevarieerd. De Obers zijn vriendelijk en werken hard . In het hotel loopt een Nederlandse gastvrouw Jose rond, die altijd voor je klaar staat . De kamers zijn netjes en schoon. Wij komen zeker terug.

Heerlijk genieten

Familie Disco,
6-12-2018

Dit jaar in de herfstvakantie naar Side Mare geweest. Dat was al weer de 3e keer in dit resort. Waarom al 3x? De vriendelijke ontvangst in het hotel, het eten (ruime keuze en nette eetzaal/terras), het heerlijke zwembad met de glijbanen (ondanks handdoekje leggen gewoon plek te vinden), de spa en het strand.

We bezochten het stadje Side, wat de moeite waard is. We genoten van het strandpaviljoen, met ook daar weer een uitgebreid buffet. Het heerlijke van vakantie in oktober is de aangename temperatuur van het zeewater.

Wat dit jaar wat minder was, was de onvriendelijkheid in de winkeltjes. Zeker niet overal, maar sommigen waren ronduit asociaal. Kon merken dat het de winkeliers financieel weer voor de wind gaat en klantvriendelijkheid staat dan niet meer bovenaan. Maar dat mocht de pret niet drukken. Tip: neem oordopjes mee. De betonnen hotels in Turkije zijn gehorig, mede door onaangepast gedrag van aankomende/vertrekkende gasten.

Kan het niet afwachten om weer te gaan.

Aagje Smit,
5-12-2018

Wederom heerlijke vakantie gehad.

We zijn al diverse malen geweest, met z’n tweeën en met de kleinkinderen.

Zijn zeer tevreden over de hygiëne, het lekkere eten, het vriendelijke personeel. Over alles kan ik wel zeggen.

Kleinkinderen vonden het ook top en gaan volgend jaar weer graag mee.

Ja zeker, volgend jaar gaan we weer.

top vakantie bij Side Mare resort!

Zijlmans,
4-12-2018

Het hotel ligt vrij rustig.

Het personeel is erg gastvrij en kindvriendelijk. Niks is te veel gevraagd.

Op 500 meter ligt de zee met prive strand. Daar kun je goed vertoeven onder het genot van een drankje en een hapje. Er rijdt een speciale peddelbus van het hotel op en neer van strand en hotel.

De hotelkamers zijn mooi en schoon. Elke dag kun je schone handdoeken krijgen. De bedden worden sierlijk opgedekt.

Het hotel biedt oa een mooi binnenzwembad, buitenzwembad( kinderbad, golfslagbad, zwembad met 3 glijbanen en nog een mooi zwembad),fitnessruimte,hamman, kinderanimatie. Het eten is goed en genoeg keuze. Overdag kun je op diverse plaatsen drinken en eten binnen het hotel.

Ook is er een handdoekservices (badhandoek) Ideaal voor bij het zwembad of zee. Mocht hij vies zijn kun je voor een kleine vergoeding omruilen. Scheelt weer kilo’s in de koffers hihi. De winkeltjes ligt op 5 minuten loopafstand. kortom top hotel. Dikke duim

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.