Hotel Side Mare Family Resort & Spa

Hotel Side Mare Family Resort & Spa
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Side Mare Family Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1713 reviews over Hotel Side Mare Family Resort & Spa in het Nederlands

Geweldig resort

Hans
15-6-2018

We zijn net terug van side mare, geweldig resort goed verzorgd, mooie ruime kamer,eten en drinken te kust en te keur.

Mooi strand en ook een geweldige restaurant, personeel erg vriendelijk en behulpzaam een echte aanrader.

Die gene die hier duft te klagen moet mooi thuis blijven, wij doen de groeten aan José

José - Side Mare Guest Relations, HOTEL MANAGER, 17-6-2018
Beste Hans, hartelijk dank voor de beoordeling en fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. De groetjes terug en tot de volgende keer!

Max en Marlo De Win

Alles naar wens!

Eten was goed maar had wat beter gekund met name variatie!

José - Side Mare Guest Relations, HOTEL MANAGER, 17-6-2018
Beste Max en Marlo, hartelijk dank voor de beoordeling en fijn dat alles naar wens was. Hopelijk tot een volgende keer.

Super hotel

Donna
15-6-2018

Voor de eerste keer in dit hotel,gelijk een super ontvangst. Je voelt je gelijk welkom.

Kamer was ruim en badkamer was zeer schoon.

Eten elke dag anders en echt voor ieder wat wils. Vooral de pizza’s waren heerlijk.

De zwembaden waren zeer schoon en genoeg bedjes en parasols.

Personeel was allemaal uiterst vriendelijk.

José bedankt voor de goede service.

José - Side Mare Guest Relations, HOTEL MANAGER, 17-6-2018
Beste Donna, hartelijk dank voor de beoordeling en fijn dat je het naar je zin hebt gehad. Ik hoop tot een volgende keer!

Voor de 16e keer alweer!

T. Keizer-Tichelaar
15-6-2018

We hebben het voor de 16e keer weer super goed geha. We komen zeker weer terug! Het is zeer goed!
José - Side Mare Guest Relations, HOTEL MANAGER, 17-6-2018
Beste Tineke en Harry, hartelijk dank voor de beoordeling en fijn dat jullie het ook de 16e keer weer super naar jullie zin hebben gehad. Tot de volgende keer maar weer!

Het was een super vakantie.

Roy en Séverine
15-6-2018

15 dagen mogen genieten in dit mooie hotel met voldoende keuze aan eten en drinken. Ober Halil Erdem heeft ons goed verzorgd, zeer vriendelijk, prima service.

Mooie schone kamer (voordeelkamer) dit was onze 2e keer dat wij hier waren. Puntje van verbetering is aan het strand, 1 rij met zonnedoeken nog niet geplaatst waardoor het met name in de tweede week wat krap werd onder de doeken. Zelf je matjes halen was ook wat minder. Een nieuwe 'beachboy' die nog niet alles onder de knie heeft (service en schoonmaak). Verder genoten en zeker weer voor herhaling vatbaar!

José - Side Mare Guest Relations, HOTEL MANAGER, 17-6-2018
Beste Roy en Séverine, hartelijk dank voor de beoordeling en leuk dat jullier er weer waren! Navraag wat betreft de zonneschermen aan het strand, heeft als resultaat geleverd dat de eerste rij altijd zonder doeken is omdat er gasten graag de gehele dag in de zon verblijven. Wanneer de eerste rij ook afgedekt is, komen de gasten teveel aan de vloedlijn te liggen. De beachboy is nieuw en moet nog veel leren, maar het gaat steeds beter! Tor de volgende keer maar weer!

Fantastisch.,geweldig,top

Ricardo van vugt
11-6-2018

We zijn in juni 8 dagen op vakantie geweest

Het was super

Onze kinderen hebben genoten van alles wat er was

Speeltuin met rubbere ondergrond

Leuk kinder zwembad onder doeken waar door de kinderen lekker in de schaduw konden spelen

En nog veel meer

Het eten is goed er is genoeg keuze

In de ochtend middag en avond

En lekker

Het personeel is zeer vriendelijk

De kamers zijn groot en schoon

Het is gewoon top

Nogmaals bedankt voor de leuke gezellige 8 dagen

Mvg Ricardo Alice Ryan en Indy

teşekkür ederim

José - Side Mare Guest Relations, HOTEL MANAGER, 15-6-2018
Beste Ricardo en familie, hartelijk dank voor de beoordeling. Fijn dat jullie zo genoten hebben en het hotel en alles eromheen top vinden. Wij hebben het graag gedaan (rica ederız) en hopen jullie volgende jaar weer terug te zien!

We komen zeker weer!

Aagje Smit
8-6-2018

Vriendelijk personeel, schone vertrekken, lekker eten, vlakbij winkeltjes, genoeg ligbedden, een relaxpool. Dit was voor ons de 5de keer, dat zegt genoeg! Prima prijs/kwaliteit verhouding. Genoeg animatie.

WiFi laat soms wat te wensen over. En er is nog maar 1 koffieautomaat. Dat zal wachtrijen geven in het hoogseizoen.

Ondanks deze 2 kleine minpuntjes, gaan we zeker weer heen.

José - Side Mare Guest Relations, HOTEL MANAGER, 15-6-2018
Beste Aagje, hartelijk dank voor de beoordeling. Fijn dat jullie het ook de 5e keer weer naar jullie zin hebben gehad. Wat bereft de koffiemachine, er staat er 1 binnen in het restaurant, naast de filterkoffie en 1 buiten op het terras van het restaurant. Door de verbouwing van het restaurant was er binnen nog maar 1 plaats vrij voor de koffiemachine. Volgende keer weet je de tweede machine ook te vinden .-).... Tot de volgende keer maar weer!

Het resort was boven verwachting! Locatie heel dichtbij centrum maar ook in de nabije omgeving genoeg winkeltjes en vertier. Het hotel is bijzonder schoon en zeer mooie kamers. Eten is gevarieerd waarbij ook de vegetarische mensen aan hun trekken komen. Absoluut een aanrader!
José - Side Mare Guest Relations, HOTEL MANAGER, 15-6-2018
Beste mevrouw Stout, hartelijk dan voor uw beoordeling en fijn dat u het een geweldig resort vindt. Wij hopen u graag nog een keer te mogen verwelkomen.

Nooit meer, afrader!

Mw. Jansen
4-6-2018

Hier een week verbleven.

Ligging: hotel ligt kwartier lopen van het strand, shuttle is handig. Ruim een uur lopen naar Side.

Kamer: we hadden 2 pk met extra stapelbed. Kleine kamer en badkamer. Voor 4 pers véél te klein. Hele week geen schoon beddengoed gehad.

Eten: Paar dingen variëren, de rest is elke dag hetzelfde. Lunch bij snackbar of strand zit helemaal geen variatie in. Bestek ontbrak vaak net als servies. Of het was vies. Personeel werkt heel hard maar kan drukte niet aan. Cocktails niet te drinken, drankmenu ontbreekt.

Zwembad: vanaf 7:00 werden er handdoeken gelegd. Hier wordt niets tegen gedaan. Tegen 8:00 alles bezet. Vloer op het ‘eiland’ plakte vanaf dag 1. Op dag 8 plakte deze nog meer. Te weinig bedjes. Bar ligt in een uithoek.

Al inclusive: badlakens verschonen kost 50 cent per handdoek per keer. Fruitcocktails kosten 2€. Niet all inclusive zoals je mag verwachten dus.

Er zijn betere hotels in de buurt!

José - Side Mare Guest Relations, HOTEL MANAGER, 13-6-2018
Beste Mw. Jansen, dank voor de review. De shuttle service is een ideale oplossing en onze shuttle service rijdt de gehele dag af en aan. Twee stuks pendelen van 08:30 tot 17:50 uur. Niemand hoeft te lopen. Ook naar Side gaat het openbaar vervoer. U kiest zelf om te lopen. De kamer en badkamer te klein, u komt toch voor het lekkere weer en lekker buiten zitten? Voor de rest van de commentaren had u ook ter plekke bij mij langs kunnen komen. Elke dag wordt de vloer van het zwembad gereinigd, bedjes genoeg! Het betalen voor de wissel van handdoeken staat in alle brochures En op onze website.Dit om het vele wisselen tegen te gaan en milieubewust bezig te zijn. De fruitcocktails zijn van Lecker Lecker en zijn tegen kosten verkrijgbaar in de meeste hotels hier in Turkije, dit is nl. een bedrijf van buitenaf.

Goed hotel

Kato
4-6-2018

Heel proper hotel, er wordt echt veel gepoetst. Geen opmerkingen op dit vlak.

Er is een "relaxpool", waar geen kinderen onder de 15j toegelaten zijn, maar hierop is geen enkele controle, zodat er constant lawaai is van kleine kinderen (ouders die zich hier niets van aantrekken).

Zelfde bij het restaurant, ook ruimte zonder kinderen, maar bepaalde gasten zitten hier toch met kids en hierop is geen enkele controle... Jammer.

Eten lekker, maar wel lauw. Keuze genoeg! Wel weinig controle in restaurant, heel vaak bestek op, koffiemachine leeg etc. Er is ook maar 1 koffiemachine voor hele restaurant en er staat vaak een lange rij...

Wifi in hotel echt erbarmelijk. Hier zouden ze echt iets aan moeten doen. Werkt langs geen kanten. Dan beter betalende wifi die werkt in plaats van gratis wifi die niet draait.

Ligging zeer goed, hele toffe winkeltjes in de buurt op 5 minuten stappen. Dolmus vlakbij.

Wel jammer dat er bijna geen cocktails inbegrepen waren in de all-in.

Onze kamer was zeer mooi en heel proper! Wij hadden een duplex kamer en hierop was niets aan te merken.

Al bij al een hele leuke vakantie gehad in een mooi hotel met een paar minpuntjes.

José - Side Mare Guest Relations, HOTEL MANAGER, 13-6-2018
Beste Kato, hartelijk dank voor de review, de minpuntjes nemen wij mee en proberen ook altijd controle uit te oefenen op de relaxpool en het restaurant, maar we zijn nu eenmaal een familiy resort! Op het terras van het restaurant staat nog een tweede koffiemachine, die heb je waarschijnlijk over het hoofd gezien. Al met al toch een leuke vakantie gehad en daar gaat het om! Hopelijk tot een volgende keer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Side Mare Family Resort & Spa in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Side Mare Family Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa scoort een 8.92 uit 10 op basis van 1894 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: