Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderzwembad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

In dit prachtige hotel wil je je vakantie vieren. Je komt hier helemaal tot rust met het mooie zwembad en het strand op loopafstand. Dit 5-sterrenhotel biedt tal van activiteiten en er is voor iedere leeftijd wat wils. Ga relaxen in de spa & wellness of neem met de kids een duik in het zwembad. Zin om ‘s avonds nog door te gaan? Ga gezellig naar de disco of kijk naar de leuke animatie shows. Een geweldige vakantie ga je zeker beleven bij Hotel Side Mare Family Resort & Spa.

Frank vindt het een super hotel en schrijft: "Super hotel. Alleen maar goede ervaringen met dit hotel. We zijn een paar jaar naar een ander hotel gegaan maar dit voelde weer als thuiskomen. Vriendelijk en correct personeel. Geen opdringerig gedrag. Prima eten en drinken. Hotel is mooi en schoon. Zowel voor de kinderen als de volwassenen veel mogelijkheden in en om het hotel. José is een topper ze heeft op alle vragen een goed antwoord."Ook vakantieganger Zoë heeft een fantastische vakantie beleefd in Side Mare en beoordeelt haar verblijf met een 9: "Fantastische vakantie gehad! Was met familie na jaren weer terug naar dit hotel. Eten en drinken was prima, hotel was schoon, het zwembad was fantastisch veel glijbanen en verschillende zwembaden. Het strand kan je bereiken met de pendelbussen van hotel met 2 min ben je er. Het is fijn dat je voor je vragen terecht kan bij José zij is de Nederlandse hostess van het hotel zelf en dat is wel zo prettig. Ik zou hier zeker weer naar terug gaan!"

De ligging

Het hotel, gelegen in Kumköy, bevindt zich op een toplocatie. In slechts 400 meter lig je op het vlakke zandstrand bij de bruisende badplaats Side. Verder bevinden zich leuke winkeltjes en uitgaansgelegenheden op loopafstand. Geen zin om te lopen? Maak dan gebruik van de shuttleservice van het hotel. Een dagje weg mag niet ontbreken! Bezoek het centrum van de antieke stad Side en bekijk een van de vele bezienswaardigheden. Bewonder de talloze ruïnes, het Romeinse theater of de restanten van de oude stadsmuur. Ook de watervallen van Manavgat of een excursie naar de Green Canyon zijn de moeite waard! Van de cultuurliefhebber, natuurliefhebber tot de zonaanbidder, in Side is er voor ieder wat wils!

Het hotel en faciliteiten

Hotel Side Mare Family Resort & Spa beschikt over 320 kamers over 6 verdiepingen en een bijgebouw van 3 verdiepingen. De gebouwen zijn door middel van een gang met elkaar verbonden. De gasten worden in een ontvangsthal welkom geheten, waar de 24-uursreceptie te vinden is. In het hotel kun je genieten van de grote tuin met palmbomen en 4 zoetwaterzwembaden, waaronder een golfslagbad en een zwembad met 5 glijbanen. Rondom het zwembad staan ligbedden en parasols voor je klaar. Op het resort vind je gratis wifi, een tv-ruimte, diverse winkels zoals een supermarkt en souvenirwinkel en verschillende bars en restaurants. Daarnaast kan je gebruik maken van de kinderopvang, medische dienst, wasservice, pendeldienst en een kapper. En is er parkeergelegenheid en een fietsenkelder. Voor de sportievelingen is er de fitnessruimte, waterpolo, beachvolleybal, biljart, tafeltennis, boogschieten en darts. Ook op het strand zijn er diverse watersportmogelijkheden, zoals waterskiën, windsurfen, jetskiën, motorboot varen, waterfietsen, bananenboot varen, kanovaren, zeilen, catamaranzeilen en duiken. Liever luieren? Het hotel heeft een privégedeelte op het strand met ligbedden met matrassen en parasols. Ook kun je bij de receptie fietsen huren. Voor onze kleine reizigers is er een kinderzwembad met 2 aparte glijbanen, een overdekte speeltuin en de miniclub (4 tot 12 jaar) met minidisco. Even ontspannen? Maak gebruik van de luxe Side Mare Spa met sauna, hamam en ontspanningsruimte. Tegen betaling kun je genieten van een fijne massage of schoonheidsbehandeling. ‘s Avonds is er een leuk entertainmentprogramma met live muziek of dans in de nachtclub!

De kamers

De kamers van Side Mare zijn ruim en comfortabel ingericht en bieden bijna allemaal een gemeubileerd balkon met mooi uitzicht. De kamers beschikken over een badkamer met douche, toilet en een föhn. Ook airconditioning, satelliettelevisie, telefoon, minibar, waterkoker, kluisje en koffie- en theezetfaciliteiten zijn aanwezig. Foto's delen met het thuisfront? Daar helpt de gratis wifi bij! Voor de gezinnen zijn de familiekamers ideaal! Kinderbedjes zijn beschikbaar op aanvraag. Het verschil in kamersTweepersoonskamers: De tweepersoonskamer is ongeveer 20m² groot en bevat 2 eenpersoonsbedden. Het beschikt over bovengenoemde faciliteiten. Tweepersoonskamer met stapelbed: Deze kamer is ongeveer 25m² groot en gelijkwaardig ingericht als de tweepersoonskamers. Daarnaast is er 1 stapelbed aanwezig en de mogelijkheid om een bed bij te zetten. Familiekamers: De familiekamer is tussen de 30- en 35m² groot en bestaan uit 2 slaapkamers met als keuze een verbindingsdeur er tussen. Het bevat één kamer met 1 tweepersoonsbed en een kamer met 2 eenpersoonsbedden. Deze kamers beschikken verder over dezelfde faciliteiten als de andere kamers en is maximaal geschikt voor 4 personen.

Eten en drinken

Je verblijft in Hotel Side Mare Family Resort & Spa op basis van all inclusive. Alle maaltijden worden in buffetvorm geserveerd in het buffetrestaurant. Het ontbijt vindt plaats van 07:00 tot 10:00 uur. Wil je liever uitslapen? Geniet dan van het uitslapersontbijt van 10:00 – 11:00 uur. Heb je trek gekregen na een middagje zonnen? Je kunt lunchen tussen 12:30 tot 14:00 uur. Het diner wordt geserveerd van 9:00 – 21:00 uur. Ook de snacks kunnen niet ontbreken, deze kun je afhalen tussen 12:00 - 15:00 en koffie met gebak en ijs van 16:00 tot 17:00 uur. Gedurende de dag kan je lokale (alcoholische) drankjes afhalen in een van de 4 bars van 10:00 tot 00:00 uur. Deze zijn inbegrepen tijdens uw vakantie. Daarnaast heeft het resort ook een à la carte restaurant, waar je tijdens je verblijf één keer gebruik van kan maken van de overheerlijke internationale gerechten. Dit moet uiteraard op reservering.

Goed om te weten

Honden zijn in dit hotel niet toegestaan. Een aantal faciliteiten zijn in dit hotel seizoensgebonden. Het hotel is geschikt voor personen met een beperkte mobiliteit. Zo kun je een kamer boeken met rolstoeltoegankelijkheid. Je kunt 1 reservering maken in het a-la-carte restaurant per verblijf van minimaal 7 nachten.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2514 Reviews over Side Mare Family Resort & Spa

• 10Gommers - den Breems30-12-2022

Keer op keer perfectie

Dit is een hotel waar je naar terug blijft komen. Een tweede thuis. Het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam, zowel kamers als het hotel zelf is ten alle tijden tip top in orde en schoon! Men doet er hier alles aan om de gasten een geweldige vakantie te bieden, en daar slagen zij keer op keer in. Wij komen hier dan ook niet voor niets al voor de 5e keer terug. En dat is zeker niet de laatste keer! Eten is meer dan voldoende, afwisselend en voor ieder wat wils. Winkels in de buurt, dolmus bus praktisch voor de deur en het strand op korte afstand. Als je een onvergetelijke vakantie wilt, boek je Side Mare Family Resort and Spa!

• 10Natalie Stoeten22-12-2022

Fantastisch hotel!

We waren dit jaar voor de 6e keer op vakantie bij Side mare. Dat we zo vaak terug komen zegt genoeg. Het is zo'n fijn hotel, met vriendelijk personeel, lekker eten, heerlijke zwembaden. Wat wil je nog meer? Kids vermaken zich prima. Zij willen het liefst elk jaar naar Side Mare!

• 9Annemarie en Dirk20-11-2022

Super

Het is elke keer weer een beetje thuiskomen, fijn hotel fijne lieve mensen.

• 10Samantha Scheper - de Jong14-11-2022

Ik ben er nu 2 keer geweest en beide keren waren goed. Het hotel is prachtig, Voor jong & oud is er iets te doen.. Ik raad iedereen dit hotel aan.. Het strand is ook heerlijk en goed verzorgd met ‘t busje. De ligging is prachtig, als je het hotel uit loopt loop je gelijk zo naar de winkeltjes. I love it.

• 8Hilly13-11-2022

Heerlijk verblijf

Ik heb een hele fijne vakantie gehad in Side Mare. Fijne zwembaden, goed eten, prima kamer en genoeg entertainment.

• 9Marjon van der Aa13-11-2022

Vakantie, zoals wij vakantie willen vieren!

We hebben weer genoten van een fijne vakantie. We voelen ons gewoon thuis in dit gastvrije hotel. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam. Iedereen doet zijn uiterste best om het je naar je zin te maken. José, de Nederlandse gastvrouw, bedankt, voor de goede zorgen en de fijne tijd in jullie super hotel. Wij zijn voor de 17e keer geweest en kijken nu al uit naar de 18e keer!

• 10Jeffrey den Reijer13-11-2022

Het hotel is gewoon fantastisch geweldig perfect!!

Wij gaan hier al jaren heen in april gaan we voor de 8e x ik ben een vroege vogel en ben dus altijd vroeg wakker ik wandel heel erg veel in kumkoy 6 uur meestal wakker dan kun je al ontbijten voor de vroege vogels onder ons ik zie veel en kijk veel naar andere hotels van alle hotels die ik heb gezien is side mare resort 1 van de weinige met de perfecte ligging qua zon uren wat vaak niet erbij word vermeld als je gaat boeken dus hier een gratis tip van Flip verder ja wat kan ik zeggen ik kan hele verhalen schrijven over dit hotel maar de belevenis spreekt voor zich plus de vaste gasten die elk jaar terug keren perfectie komt dit hotel heel dicht bij in de buurt van het eten tot het personeel ze doen er alles aan om jou de vakantie re geven die je verdiend en een iemand in het bijzonder José van Dijk de the guest relation van het hotel heb je problemen ga je naar haar ik denk dat menig hotel jaloers is op haar service wat een super vrouw

• 10Luc07-11-2022

Zeer aangename vakantie

+accommodatie +Eten +Hygiëne +Personeel - rokers en niet rokers samen op terras

• 10Maurice en Petra06-11-2022

Super hotel

Side Mare Top Hotel 🌟🌟🌟🌟🌟 Super schoon , heerlijk eten , heel vriendelijk personeel vooral voor José (Nederlandse) n extra 🌟 super geholpen door haar 👍👍 Vele groetjes Maurice en Petra

• 9Frank02-11-2022

Top verblijf

Wij hebben een top vakantie gehad! Vriendelijk personeel, goede service, van alle gemakken voorzien. Daarnaast nogmaals dank dat we een uurtje later mochten uitchecken, onze zoon heeft nog een kostbaar uurtje kunnen slapen.

Hotel Side Mare Family Resort & Spa info

• AirconditioningBeschikbaar
  • LobbyBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • LiftenBeschikbaar (3)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (4)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (2)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (2)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (2)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (4)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speciaal spa-arrangementBeschikbaar (1)
  • WaterskiënNiet beschikbaar
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • WindsurfenNiet beschikbaar

• ZandstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Stadscentrum0.2 km