Hotel Aydinbey Kings Palace

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°20°
Hotel Aydinbey Kings Palace
9,9

Wat vakantiegangers zeggen

Als je op zoek bent naar een hotel met alles erop en eraan, dan zal je keuze wel eens op Hotel Aydinbey Kings Palace kunnen vallen. Over dit hotel zijn er namelijk enkel lovende reviews te vinden. Lees bijvoorbeeld deze review van Wilhelmus: ‘Hotel Aydinbey is een middel groot hotel met een goede service wij komen hier al voor de 18e keer en hebben het altijd naar onze zin gehad en nog. Dus een echte aanrader voor jong en oud wij hopen nog velen jaren in Aydinbey onze vakantie door te kunnen brengen.’

Ook als je kijkt naar de vele faciliteiten van Hotel Aydinbey Kings Palace snap je dat reviewers enthousiast zijn. Zo vind je hier meerdere zwembaden met glijbanen, een wellnesscentrum en maar liefst 6 verschillende restaurants. Waarover de reviewers dan nog meer zo enthousiast zijn? Lees met ons mee.

Waar jullie erg enthousiast over zijn is het eten van Hotel Aydinbey Kings Palace en het vriendelijke personeel dat dit eten aan jullie serveert. Bij de verschillende à la carte restaurants van het hotel mag je zo vaak als je wilt aanschuiven. Whitney schrijft over het eten en het personeel: ‘Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel. Staan met alles voor je klaar. Eten ıs ook heerlijk, ıedere dag iets anders’.

Dat niet alleen het personeel van het restaurant vriendelijk is, blijkt uit deze review van Jos ten Have: ‘Het is een fantastisch mooi hotel, en heel fijn personeel. Van kamermeisje tot koks,kelners,en de receptie, het was grote klasse. Je voelt echt de fijne warme sfeer die het personeel onderling met elkaar heeft,dat stralen ze ook uit naar hun gasten’. Ook over de schoonmaak van de kamers zijn jullie enthousiast. Het is wel handig als je een woordje Duits spreekt, want bijna al het personeel spreekt Duits.

Wat vermaak betreft is er voldoende variatie bij Hotel Aydinbey Kings Palace. Zo schrijft Dirk: ‘In het hotel was voldoende te doen, en ook voor buiten het hotel werden voldoende activiteiten geregeld’. Ook gezinnen met jonge kinderen zitten hier goed. Linda geeft bijvoorbeeld aan dat er bij het zwembad een overdekte speeltuin is die erg overzichtelijk is, zodat de kinderen rustig hun gang kunnen gaan. Verder kun je gebruik maken van de bowlingbaan, het fitnesscentrum of roetsjen van een van de waterglijbanen.

Ligging

Hotel Aydinbey Kings Palace ligt vlakbij Side en Evrenseki. Je moet echter wel eventjes lopen voor je de dolmushalte bereikt. Met de dolmus kun je naast naar Side, ook kiezen voor een uitstapje naar Antalya. Bezoek hier bijvoorbeeld de markt. Ga je naar Side? Dan moet je zeker even een bezoekje brengen aan de ruïnes en het historische centrum.

Hotel Aydinbey Kings Palace ligt op 2 minuten lopen van een zandstrand. Hier kun je neerstrijken op een ligbedje en in rust genieten van het uitzicht op zee. Ook kun je hier verschillende watersporten naar keuze beoefenen. Op wat toeristische winkeltjes na vind je in de directe omgeving van het hotel niet veel vertier.

We hebben een aantal aanbieders voor Aydinbey Kings Palace voor je op een rij gezet:

Contact

102 reviews over Hotel Aydinbey Kings Palace in het Nederlands

Zeker een aanrader !

Jack & Bianca
28-5-2019

Alles Toppie! Prima Hotel. vriedelıjk personeel. Alles ıs super schoon en zeer goed eten ın zowel Restaurant als ın de A la Carte restaurants.

Genieten!!

SCM van Vuuren - Meijer
8-5-2019

Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Personeel spreekt grotendeels Duits, maar ook wel wat Engels. Hele hotel is erg schoon! De kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Wij hadden een family-room op de begane grond vlak naast de ingang, dit zorgde wel voor geluidsoverlast van de bussen die dag en nacht toeristen komen brengen. Gratis kluis, minibar, badlakens en WIFI.
Zwembaden zijn mooi en schoon, maar wel onverwarmd. Binnenbad wel verwarmd. Strand wordt ook netjes schoon gehouden.
De miniclub en de minidisco zijn geweldig!! Onze meiden waren helemaal weg van Eda en Gusel. Veel leuke activiteiten voor de kinderen. Voor de dolmus 10 min lopen, kost 1-3 euro pp afhankelijk van bestemming. Aanraders: diverse watervallen in de omgeving, Aspendos, markt in Manavgat, oude stadsdeel van Antalya. Allemaal prima te doen met openbaar vervoer of auto huren. Excursies via hotel erg duur, dit is echt niet nodig.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Aydinbey Kings Palace & Spa, GÄSTEBETREUUNG, 11-5-2019

Geachte dames en heren, Ten eerste willen wij u bedanken voor u review. Wij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van u tijd in ons Hotel. Wij hopen u weer te mogen ontvangen en wens u het allerbeste. Mit vriendelijke groet.

Super

M Woordes
28-4-2019

Schoon en vriendelijk. Alleen jammer dat er geen dolmus dicht bij het hotel stopt. Het eten was echt super en veel mogelijkheden om te kiezen. Je kunt bij de receptie een gratis strandtas halen.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Aydınbey Kings Palace & Spa, GÄSTEBETREUUNG, 11-5-2019

10 dagen in paradijs

Yaşar & Helen
25-4-2019

Vanaf de check-in bij de receptie is dit hotel een waar paradijs. Ontvangst met een glas champagne, behulpzaam personeel en een schitterende accommodatie. Zelden hebben we een hotel gezien dat zo schoon is: van de kamer tot de restaurants en strandtoiletten. Ook het personeel is enorm vriendelijk, niets is ze te veel en altijd met een glimlach. Dan is er nog het eten: hoe is het mogelijk om zo’n kwaliteit te realiseren voor zoveel gasten! Alles smaakt verrukkelijk en de presentatie is ook weer top. Kortom: een paradijs op aarde!

Gereisd Met partner in april 2019
Aydınbey Kings Palace & Spa, GÄSTEBETREUUNG, 11-5-2019

ik kom in Aydinbey al voor de 20e keer dus Ok

Willy
5-3-2019

Hotel Aydinbeey es een leuk hotel met goed personeel zo als de Gastrelation Aylin en Osman zo als ook de mensen van de reseptie Husayin, Adil, Serkan, Ahmet en de rest van het personeel. Tevens is er ook een leuk animatie team.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Aydınbey Kings Palace & Spa, GÄSTEBETREUUNG, 6-4-2019

Aanrader maar geen 10

Odin Bergman
26-2-2019

Het is een goed hotel. Maar het was geen 9.9. Hoogstens een 8. Het eten was wel goed, veel variatie. Dus voor ieder wat wils. Personeel is over het algemeen erg vriendelijk, vooral het animatie team. Het is wel aan te raden dat je duits kunt, want iedereen spreekt hier duits. Het ligt ook lekker dicht aan het strand, wat ook ideaal is. Voor de dolmus moet je wel even lopen. Als je vanaf het hotel rechts gaat kom je allemaal leuke winkeltjes tegen, ook leuk om te doen. Wat ik wel opmerkelijk vond was dat andere gasten in deze periode voornamelijk 70+ en duits waren, ze keken ons steeds ontzettend boos aan. Als blikken konden doden... terwijl wij de hele vakantie gewoon rustig waren. Maar al met al een leuke vakantie.

Gereisd Met vrienden in Fri Feb 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Aydınbey Kings Palace & Spa, GÄSTEBETREUUNG, 6-4-2019

Super

Marty
19-12-2018

Super vriendelijke bediening. We kregen een strandbad en toilettas.Het eten was super en goed gevarieerd . Bij regen weer kon je een paraplu lenen bij de balie. Dit hotel is echt een aanrader. Alleen jammer dat de dolmus niet bij het hotel in de buurt stopt

Gereisd Met partner in december 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Aydınbey Kings Palace & Spa, GÄSTEBETREUUNG, 25-1-2019

Je komt helemaal tot rust Super!

manon
16-11-2018

Zeer tevreden over dit hotel. Vriendelijk personeel! Over de kamers niks op aan te merken. Netjes en ze doen alles voor je. Je hebt veel keus in eten. Dus in een woord Super!

Gereisd Met vrienden in november 2018
Aylin YILDIRIMOGLU, GÄSTEBETREUUNG, 30-11-2018

gewoon ok

Wilhelmus
15-11-2018

Hotel Aydinbey is een middel groot hotel met een goede service wij komen hier al voor de 18e keer en hebben het altijd naar onze zin gehad en nog.Dus een echte aanrader voor jong en oud wij hopen nog velen jaren in Aydinbey onze vakantie door te kunnen brengen ik ga niet allemaal opnoemen wat goed is ,want dan ben ik nog wel even bezig in twee woorden gewoon top

Gereisd Met partner in november 2018
Aydınbey Kings Palace & Spa, GÄSTEBETREUUNG, 14-12-2018

mooıe vakantıe

M Hardıj
19-10-2018

gevarrıeerd eten. vrıendelıjk personeel. goed en schoon hotel

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Aylin YILDIRIMOGLU, GÄSTEBETREUUNG, 2-11-2018

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën
  • BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aydinbey Kings Palace in Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aydinbey Kings Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.