Hotel Aydinbey Kings Palacestersterstersterster

9.7Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Side / Titreyengol / Colakli / Sorgun / Kumkoy

9.7Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Aydinbey Kings Palace voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Als je op zoek bent naar een hotel met alles erop en eraan, dan zal je keuze wel eens op Hotel Aydinbey Kings Palace kunnen vallen. Over dit hotel zijn er namelijk enkel lovende reviews te vinden. Lees bijvoorbeeld deze review van Wilhelmus: ‘Hotel Aydinbey is een middel groot hotel met een goede service wij komen hier al voor de 18e keer en hebben het altijd naar onze zin gehad en nog. Dus een echte aanrader voor jong en oud wij hopen nog velen jaren in Aydinbey onze vakantie door te kunnen brengen.’

Ook als je kijkt naar de vele faciliteiten van Hotel Aydinbey Kings Palace snap je dat reviewers enthousiast zijn. Zo vind je hier meerdere zwembaden met glijbanen, een wellnesscentrum en maar liefst 6 verschillende restaurants. Waarover de reviewers dan nog meer zo enthousiast zijn? Lees met ons mee.

Waar jullie erg enthousiast over zijn is het eten van Hotel Aydinbey Kings Palace en het vriendelijke personeel dat dit eten aan jullie serveert. Bij de verschillende à la carte restaurants van het hotel mag je zo vaak als je wilt aanschuiven. Whitney schrijft over het eten en het personeel: ‘Zeer goed hotel. Vriendelijk personeel. Staan met alles voor je klaar. Eten ıs ook heerlijk, ıedere dag iets anders’.

Dat niet alleen het personeel van het restaurant vriendelijk is, blijkt uit deze review van Jos ten Have: ‘Het is een fantastisch mooi hotel, en heel fijn personeel. Van kamermeisje tot koks,kelners,en de receptie, het was grote klasse. Je voelt echt de fijne warme sfeer die het personeel onderling met elkaar heeft,dat stralen ze ook uit naar hun gasten’. Ook over de schoonmaak van de kamers zijn jullie enthousiast. Het is wel handig als je een woordje Duits spreekt, want bijna al het personeel spreekt Duits.

Wat vermaak betreft is er voldoende variatie bij Hotel Aydinbey Kings Palace. Zo schrijft Dirk: ‘In het hotel was voldoende te doen, en ook voor buiten het hotel werden voldoende activiteiten geregeld’. Ook gezinnen met jonge kinderen zitten hier goed. Linda geeft bijvoorbeeld aan dat er bij het zwembad een overdekte speeltuin is die erg overzichtelijk is, zodat de kinderen rustig hun gang kunnen gaan. Verder kun je gebruik maken van de bowlingbaan, het fitnesscentrum of roetsjen van een van de waterglijbanen.

Ligging

Hotel Aydinbey Kings Palace ligt vlakbij Side en Evrenseki. Je moet echter wel eventjes lopen voor je de dolmushalte bereikt. Met de dolmus kun je naast naar Side, ook kiezen voor een uitstapje naar Antalya. Bezoek hier bijvoorbeeld de markt. Ga je naar Side? Dan moet je zeker even een bezoekje brengen aan de ruïnes en het historische centrum.

Hotel Aydinbey Kings Palace ligt op 2 minuten lopen van een zandstrand. Hier kun je neerstrijken op een ligbedje en in rust genieten van het uitzicht op zee. Ook kun je hier verschillende watersporten naar keuze beoefenen. Op wat toeristische winkeltjes na vind je in de directe omgeving van het hotel niet veel vertier.

649 reviews over Hotel Aydinbey Kings Palace

• 2019
    10M. Bakker18-12-2019

Geweldige hotel voor jong en oud. Mooie kamers. Vriendelijk personeel. Buffetten zijn heel uitgebreid. We hebben het meeste genoten van de animatie met name Muro. Zij hebben ons vakantie helemaal compleet gemaakt. Dank je wel.

Aydınbey Kings Palace & Spa, GÄSTEBETREUUNG, 03-01-2020

Geachte dames en heren, Ten eerste willen wij u bedanken voor u review. Wij zijn blij om te horen dat u genoten heeft van u tijd in ons Hotel. Wij hopen u weer te mogen ontvangen en wens u het allerbeste. Mit vriendelijke groet.

Gereisd met vrienden in december 2019

• 10tolga02-12-2019

grandioos

Aydinbey is niet zo een heel groot hotel ongeveer 380kamers er heerst een goede en gezellige sfeer met leuk personeel goede bediening en alles wat je maar kunt wensen kom zeker hier terug

Aylin YILDIRIMOĞLU, GÄSTEBETREUUNG, 05-12-2019

Gereisd met partner in november 2019

• 9Michaël29-11-2019

Kom vast nog eens terug

Schoon hotel, heel vriendelijke bediening, prima eten. Echt een aanrader...

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Nigel van der star28-11-2019

Fantastic

Eten is heel lekker goede kwaliteit eten. Kamer heel schoon mooi kwaliteit aardig personeel heel openlijk super leuke activiteiten alles word tot op de puntjes geregelt voor je ze doen er alles aan om je van dienst te zijn echt een top hotel zeker een aanrader 🏩

Gereisd met partner in september 2019

• 10Alaa28-11-2019

Echt super hotel

Fantisch uitzicht over zee eten goed animatie goed

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Marianne24-11-2019

Geweldig hotel

Heel goed hotel , vriendelijk personeel en gezellig , leuk animatie team. Bediening goed, schone kamers en goed eten.

Aylin YILDIRIMOGLU, GÄSTEBETREUUNG, 28-11-2019

Gereisd met partner in februari 2019

• 9Annie aus België18-11-2019

Ook na 3 keer nog altijd super

Geweldig hotel met veel Duitse gasten maar deze zijn wel allen vriendelijk

Aylin YILDIRIMOĞLU, GÄSTEBETREUUNG, 19-11-2019

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Mohamed18-11-2019

Zeer hoed

Aydinbey is een hotel waar je goed vacantie vieren kunt met alles er op en er aan wij zijn hier al vaker geweest en de kwalitet neemt alleen maar toe waar om dus het wiel uitvinden als het al uitgevonden is

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Esther16-11-2019

Aydinbey Kings Palace zijn we al vaker geweest en dat zal in de toekomst ook zo blijven. Wij zijn erg te spreken over de uitstekende service en klantvriendelijkheid. De kamers zijn ook mooi verzorgd en de animatie is ook in orde. Zeker een aanrader dit hotel.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Marie-Claire Lowis16-11-2019

prachtig

We zijn alweer voor de 5de keer naar Aydinbey Kings Palace geweest. Het was weer als de vorige keren geweldig en het ontbrak ons aan niets. Goed eten leuke animaties en goede service. Een leuke strandbar gelegen aan een mooie promenade dus een echte aanrader. We gaan er zeker nog eens naar toe.

Gereisd met partner in november 2019

7 tips over Hotel Aydinbey Kings Palace

• Georges Foubert, 27-05-2013

Italiaans restaurant en visrestaurant was schitterend, met ober Cabir die zorgde voor het deskundig fileren van de vis.

• Paula Broothaert, 21-04-2013

De locatie,is zeer goed als je langs de zwemdok buiten gaat kom je op een mooie wandelweg.

• Karin, 14-06-2015

Buiten het hotel veel leuke winkeltjes.

18 vragen over Hotel Aydinbey Kings Palace

• Marjo Thielen, 31-05-2019

Strandlakens en badhanddoeken

Wij komen a.s. woensdag 5 juni voor de eerste keer in dit hotel, mijn vraag is mogen wij ook dagelijks gebruik maken van schone (Grote) strandlakens en handdoeken? Dan hoef ik die zelf niet mee te nemen.

Jelle Kuiper, 12-07-2019

Hallo,

Aangezien jullie nu al geweest zijn weet je vast ook het antwoord op jou eerder gestelde vraag..?

En ik ben ook erg benieuwd of er badlakens zijn?

Alvast bedankt.

Jelle, 11-08-2019

Ja er zijn elke dag nieuwe badlakens te halen.

• Linda, 24-04-2018

WiFi

Ik vraag me af hoe de WiFi is op de kamers en bij het zwembad. Dit ivm de babyfoon die op WiFi werkt, anders moeten we een ‘ouderwetse’ babyfoon meenemen.

• Linda , 24-04-2018

WiFi

Is er WiFi beschikbaar op de kamers en bij hef zwembad? Dit ivm de babyfoon die we mee willen nemen. Als het niet goed (genoeg) werkt moeten we een ‘ouderwetse’ meenemen.

Hotel Aydinbey Kings Palace info

• Aantal sterrenstersterstersterster
  • VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen3

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Steaks, Sushi, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats