Hotel Holiday Park Resort

Hotel Holiday Park Resort

9.2Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Okurcalar

9.2Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Park Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna

148 reviews over Hotel Holiday Park Resort

• 2019
    9Fam. Ko22-07-2019

Super!

Groot resort, genoeg te doen. Animatieteam doet hun best. Allemaal vriendelijk. Veel zwembaden, ligt aan het strand, minpuntje dat er grote steentjes liggen, dus zwemschoenen nodig. Genoeg lekker eten, gevarieerd. De eigenaar is echt een aardige man. Top man! Foto's op de meeste website zijn verouderd. Dit hebben we aangegeven, hopelijk volgen de nieuwe foto's gauw. Hotel is recent wit geverfd.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Revadechajay19-07-2019

Doen! Aanrader als je echt vakantie wil vieren.

Na de laatste review van 2015, zijn wij blij om een nieuw review te mogen plaatsen voor dit hotel. Wij zijn met 3 kleine kinderen. 7,8 en 3jaar. 1 groot zwembad, 1 kinderbad en een sportbad waar je heerlijk baantjes in kan trekken en apart bad voor de glijbanen. Strand is heerlijk, lekker van de pier afspringen. Enige nadeel zijn de stenen, dus neem zwemschoenen mee. Eten is lekker en gevarieerd. Mensen klagen in het verleden dat het snel koud is, maar dan moet je niet eerst warm eten opscheppen en daarna rustig nog verder kijken en een tafeltje zoeken. Dan snap ik dat het afkoelt. Wij hebben nergens last van. Slaapkamer, wij zaten op de 5e verdieping, zijn ruim. En worden elke dag goed schoongemaakt. Elke dag schone handdoeken. Inderdaad veel Russen ed. Maar totaal geen last van. Zijn ook mensen en zijn vriendelijk. Het is hier heel gemoedelijk. Hier ben je echt op vakantie. Geen broodje van Kootje toestanden. Wij raden dit hotel aan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• Oude reviews

1Fatma28-07-2015

Nooit meer!

Ga nooit meer terug naar deze hotel, we zijn op 25 juli voor 4 nachten naar dezs hotel geweest en was echt een nachtmerrie!! Slechte service, eten was weinig en als je er niet snel bij bent wordt het ook niet meer bijgevuld! Hotel zelf is alleen ingesteld voor russen. Personeeli is niet vriendelijk. Het animatie team is behoorlijk slecht altijd hetzelfde personen die proberen grappig te doen. De strand zit vol met grote stenen waar je niet met blote voeten op kan lopen. Ze hebben maar 1 restaurant lange rijen russen die borden vol maken en zelf verbergen voor later. Echt een ramp was het. İk raad iedereen af is zonde van je geld en van je vakantie!!

Gereisd met partner in juli 2015

• 4Marloes24-08-2012

Één keer maar nooit meer!!

Hebben 8 dagen pasta gegeten! Tussen middag altijd hetzelfde (hamburgers en patat), 4 uur dezelfde oliebol en s'avonds was er keuze uit 1 soort vlees of vis, en als je datgene niet lust dan had je pech, een ander stukje vlees was er niet. Vooral geen eten dat Nederlanders lusten. Ook standaard dezelfde (bij)gerechten. Na avond-eten niks lekkers meer te eten. Als je dan nog wat wilde hebben, NIET mogelijk. bv borrelnootje/fruit. Bier was waterig en sapjes niet te zuipen. Zwembad/strand-kussens waren veelal kapot of rafelig. Je moest om 6.30 uit je bed om zelfs maar een bedje te bemachtigen, omdat de gasten hun handdoeken al voor het ontbijt op de stoelen legden en vervolgens de hele dag niet eens op kwamen dagen. Schoonmaak was slecht handdoeken werden gewoon opnieuw opgevouwen en als schoon beschouwd. Strand was een kiezelstrand! Klein en water niet schoon.Veel onbeschofte Russen daar!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 1yhaaswijk24-07-2012

Nooit Meer! zonde van je geld!!

misschien 2* !!Holiday park resort is zo'n hotel voor "help! red mijn vakantie!. De kamers zijn Ok en het zwembad is ook te doen, en daar eindigen mijn positieve woorden. Het is eten is goed, maar als het op is is het op, wordt niet aangevuld. dus vanaf het begin in de rij. Het is vies, wordt niet schoongemaakt. De lakens in het restaurant hebben er een week gelegen, werden schoon geveegd met stoffer en blik. toiletten bij zwembad , ranzig. Drinken op, helaas wordt niet aangevuld. Bier op om half 11 sávonds, dan heb je pech. Ruzie onder het personeel, manager neergestoken tijdens een ruzie onderling met personeel, Na vele klachten groot gedeelte personeel ontslagen! En wij overgeplaatst naar ander hotel van zelfde keten, Holiday Garden. Stukken beter, maar ook geen 5 sterren. En bijna geen nederlanders, veel russen, polen, bulgaren etc en die zijn niet netjes en niet kieskeurig en slecht gemanierd

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7willem04-06-2012

Het hotel zal een keuze moeten maken. Of te wel gaan voor Russische gasten of Westerse gasten. Kiezen ze voor Russische gasten zullen ze ongetwijfeld sterren gaan verliezen.

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 0Aylin06-04-2012

Super vakantie

Wij zijn afgelopen zomer naar Holiday Park Hotel in Alanya geweest. Het was goed geprijs en prima geregeld in het hotel. Het hotel heeft een super mooi strand, heerlijk eten en een leuke animatieteam. Een echte aanrader voor mensen die van een goedkope en goede vakantie houden.

Gereisd met partner in januari 2012

• 1hacomape17-10-2011

Nooit meer

Ook ik heb bij alles een 1 ingevuld om het cijfer naar beneden te krijgen. Zeker geen 5* waard. Hotel ligt 35 km van Alanya af. Alleen een bazaar op 1,5 km, verder niets. Personeel niet vriendelijk, behalve als je blond of Russisch bent. Misschien ligt het aan het einde van t seizoen, maar wij hadden het idee dat alles al snel teveel was. Schimmel in de badkamers (we hebben 2 verschillende kamers gehad en was in beide aanwezig). Schoonmaak vd kamer was matig, één keer kwamen we om 16.00 terug en was de kamer nog niet schoongemaakt. Ook 2 keer om(vaak gerafelde)handdoeken moeten vragen omdat deze waren vergeten. Het eten was redelijk maar niet bijzonder. Strand met kiezels, waterschoenen onontbeerlijk. Wel mooi zwembad maar weinig ruimte eromheen en de hele dag harde muziek. Wel voldoende strandstoelen maar ook hier weer heel veel kapotte kussens voor erop.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8Robert17-09-2011

Toen nog goed...

Wij zijn 5 jaar geleden in dit hotel geweest en destijds was het een erg leuk en mooi hotel. De mensen waren vriendelijk, het entertainmentniveau was hoog en er waren tevens veel Nederlanders.

Vrienden van ons zijn in hetzelfde jaar als wij naar het hotel geweest en de eerste keer was het ook heel goed terwijl het de tweede keer zwaar tegenviel. Ook wij moesten toen al eerlijk toegeven dat het eten geen 5-sterren waard was en ook het strand met de grote keien was niet al te prettig.

De ligging is erg ver vanaf Antalya Airport, zo'n 2 uur met de bus en ook als je naar winkels wil moet je met een taxi of een dolmus. De kamers waren netjes, schoon en hadden een groot balkon.

Voor ons was het destijds een leuke en gezellige vakantie en verliep alles naar wens. Ik denk dat nu, zoals in zoveel hotels in Turkije, de nadruk voornamelijk op mensen uit het Oostblok liggen...

Gereisd met vrienden in april 2005

• 1carlos28-08-2011

nooit meer zeer slecht bevallen

ik had alleen los hotel geboekt eten was heel slecht ik liep na 2 de dag met diarree. hotel zelf is heel oud alleen maar russen alles is ook op russen poolse mensen gericht.ik ben vaker in turkije op vakantie geweest maar zeker geen 5 sterren.en ik was met mijn kinderen dag eerder vertrokken terwijl ik nog een dag tegoed had

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Hotel Holiday Park Resort info