Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°22°
8,7

128 reviews over Hotel Galeri Resort in het Nederlands

Wilna
11-7-2019

Goed resort,aardig personeel,eten prima,mooie schone kamers,goed zwembad,direct aan zee.toppie!!!!

Geweldig

Gina
9-6-2019

kleinschalig maar van alle gemakken voorzien. Zeker een aanrader voor een rustige vakantie. Zeer vriendelijk personeel. Genoeg ligbedden rondom zwembad en strand, dus geen wekker om bedden te reserveren. We waren met zijn vieren en er was altijd nog plaats voor 4 personen bij elkaar. Het eten was gewoon goed, met afwisselend binnen of buiten een buffet.

fantastisch

Ruud & Betsy &Fred & Wilma
28-5-2019

Het is een mooi en schoon hotel met vriendelijk personeel die gelijk voor je klaar staan mooie kamers en elke dag aangevulde koelkast met sinas cola en water uit gebreide buffetten voor ieder wat wils resort ligt wat afgelegen niet aan een boulevard maar genoeg winkels in de buurt en mooie shows en mensen die klagen hebben vaak zelf niets thuis al met al een aanrader voor herhaling vatbaar

G e n o t e n

Ina Broeke
11-5-2019

Wat hebben mijn man dochter kleinzoon en ik genoten van deze vakantie, het hotel en de medewerkers waren TOP. Bij onze late aankomst werden we ontvangen door balimederwerkers die engels spraken, we konden nog een hapje eten in het restaurant ook al was het 24.00 uur Het het eten was heerlijk voor elk wat wils. Op het strand mooie ligbedden en er waren er voldoende dus geen handdoekje leggen. Kortom een heerlijk kleinschalig hotel.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad!

Petra
7-5-2019

Een hele fijne meivakantie gehad met ons gezin. (leeftijden tussen 17 en 23 jaar) Mooi hotel, schoon, goede spa, heerlijk eten. Elke dag weer andere dingen toegevoegd en mooi gepresenteerd. Erg vriendelijk personeel, die er alles aan doen om het jou naar de zin te maken. Voor deze periode van het jaar een prima plek om met elkaar te vertoeven en weer bij te tanken. Normaal houden we van zandstrand, maar de kiezels vergeet je snel als je slippers aanhebt en daarna op je ligbed ploft. Topvakantie gehad.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel voor een heerlijke vakantie.

Edwin Somers
3-5-2019

Prima hotel! Wat kleinschaliger dan de meeste all-inclusive hotels in Turkije. Wij waren er in de meivakantie, met twee pubers. Het hotel is prima schoon en wordt netjes bijgehouden. Wij hadden een familiekamer met twee aparte slaapkamers. De ene met een tweepersoonsbed en de ander met een tweepersoonsbed én een eenpersoonsbed. Ruimte genoeg dus. De kamers waren keurig schoon en worden dagelijks schoongemaakt. Het hotel ligt vlak aan zee; er waren strandbedden genoeg. Het eten is er goed, niet geweldig, maar voor elk wat wils. Niet extreem uitgebreid (heb wel eens andere buffetten meegemaakt), maar prima. Veel wordt (buiten) vers bereid. Het zwembad is onverwarmd, maar dat een lekkere verkoeling. In de omgeving zijn diverse restaurantjes en bazaars. Aanrader is de Alara Bazaar, waar 370 winkels gevestigd zijn met allerhande "merk-"artikelen. Wij werden en respectvol benaderd en hebben onze keuze kunnen maken.

Fantastisch!!

Anne
2-5-2019

We zijn hier voor een kort verblijf geweest. Het was echt fantastisch! Het eten is heerlijk en in overvloed aanwezig. Je hebt geen moment honger. En ook zijn er voldoende punten waar je drinken en heerlijke coctails kunt halen. Ook aan de kinderen is gedacht, alcoholvrije coctails en een speciale kindercorner, broodjes hamburgers, friet, gebakjes, vanaf 1 mei warme wafels. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren schoon en ruim, we zaten in een driepersoonskamer met zeezicht. De bedden waren wel hard, het eenpersoonsbed nog harder. De minibar was gevuld met fanta, cola en water en werd steeds aangevuld. Handdoeken dagelijks verschoond. Ik heb me in de Spa laten masseren en dat was echt een geweldige ervaring en erg aan te bevelen! Er waren twee mooie zwembaden, maar het water was nog ijskoud in april dus konden we er niet echt gebruik van maken. Het strand bestaat uit kiezels dus neem slippers/waterschoenen mee!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Geod hotel maar niet nog eens.

Mark B
2-5-2019

Te ver afgelegen, maar prachtig hotel.

Fam. Ruitenbeek
30-7-2018

Alles was top.. vriendelijk personeel, goed eten met veel variatie.. leuke en goeie animatie.. schone kamers. Goede Spa en de massage’s zijn top.. het enige nadeel is dat we de handdoeken elke dag al vroeg neer moesten leggen anders had je geen plek meer.. en het personeel kan slecht Engels.. voor de rest hebben we een top vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Marja jeursen
11-9-2017

Ontzettend genoten. De animatie is geweldig. Het personeel is ook super vriendelijk. De bedden zijn een beetje hard maar dat was het enige min puntje. De rest is top. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenTurks

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Galeri Resort in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Galeri Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.