Hotel Delphin Deluxe Resort

Hotel Delphin Deluxe Resort

9.3Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Okurcalar

Je kunt vanaf nu meer dan 1.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 708p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.3Fenomenaal

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

Delphin De Luxe Resort is een niet al te groot hotel waar de service volgens jullie super is. Twan en Janny vierden hier vakantie samen met hun dochtertje Romy en schrijven hierover: ‘De service die Delphin de Luxe biedt is echt super, ook de vriendelijkheid van het personeel: iedereen doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken.’ Dat het personeel hier vriendelijk is, keert dan ook in veel van jullie reviews terug. Wat je nog meer kunt verwachten van Delphin De Luxe Resort volgens vakantiegangers die hier al zijn geweest? Dat vertellen wij je graag.

In Delphin De Luxe Resort Alanya verblijf je echt all-inclusive. Hier kun je 24 uur per dag je favoriete drankjes bestellen. Maar ook een late night snack kun je hier altijd halen. Uit jullie reviews blijkt dat ook de kwaliteit van het eten goed is. Esmeralde miste tijdens haar vakantie in dit hotel wel wat variatie in de maaltijden. Verder zijn jullie allemaal erg positief. Zo schrijft Heidi: ‘Het eten en de faciliteiten zijn geweldig, het kan niet zo zijn dat je hier iets tekort komt.’ Houd je van cocktails? Dan ben je hier aan het juiste adres, want de cocktails zijn goed en je wordt bediend aan het zwembad.

Jullie omschrijven Delphin De Luxe Resort als een geschikte plek voor een vakantie met het gezin. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor een familiekamer waarin er gewoon een extra bed geplaatst kan worden als het nodig is. De kamers worden hier dagelijks schoongemaakt en ook de minibar wordt elke dag aangevuld. Houd er rekening mee dat de kamers buiten het hoogseizoen geen airconditioning hebben.

Naast de familiekamers is er hier ook veel vermaak te vinden voor de kids. De animatie is volgens de meesten van jullie erg leuk. Vooral de shows in de avonduurtjes zijn de moeite waard blijkt uit jullie reviews. Johnie schrijft dat je in Delphin De Luxe Resort een bijzondere kindvriendelijke faciliteit vindt: ‘Een enig pretparkje op het resort (met een reuzenrad, een treintje, schommelscheepje, botsauto's en een kleine zweefmolen).’

Vermaken de kids zichzelf en wil jij even genieten in rust? Bij de relax pool moet je zijn. Je hebt alleen toegang tot dit zwembad wanneer je 15 jaar of ouder bent en dat zorgt voor rust. Ook hier word je bediend, terwijl je ligt te zonnen op je ligbed.

Omgeving

Met die zon, zee en strandvakantie zit het wel goed in Delphin De Luxe Resort, want dit hotel ligt direct aan een kiezelstrand. Ook wanneer je inkopen wilt doen ben je hier aan het juiste adres. Er ligt een leuke bazaar op loopafstand. Reviewer Heidi deelt nog een leuke tip: ‘Leuk winkelcentrum met ruim 300 winkeltjes op nog geen 10 minuten lopen.’ Wat neem jij mee naar huis?

Lenders schrijft dat je er vanuit dit hotel makkelijk op uit trekt naar verschillende bekende steden en badplaatsen. Zowel Side, Manavgat en Alanya liggen op zo’n 30 minuten rijafstand. Zoals je dat van Turkije gewend bent, bereik je deze plekjes met de dolmus.

476 reviews over Hotel Delphin Deluxe Resort

• 2019
    9Rick Zuijdervliet07-08-2019

Geweldig

Dit is helemaal top en ik kan eigenlijk geen kritieke punten noemen. Alkes is geregeld, super schoon, iedere dag weer een zwaan op onze bedden. Super leuke kinderclub met leuke activiteiten. Mega veel keus bij het buffet wat dagelijks wisselt. Leuke mini kermis. Als ik dan echt wat verbeterpunten moet noemen; het schepijs is niet lekker, er mist een voetbalveldje en wellicht een zandstrand creëren.. ik zou iedereen Delphin Deluxe aanbevelen. Wij gaan volgend jaar een ander hotel in de Delphin groep proberen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10mk02-08-2019

wij komen terug!!!

We hebben weer een super vakantie gehad bij delphin de luxe!! Het eten was top, er is keuze genoeg voor iedereen. Voor de kinderen was er een leuke miniclub. 's avonds gingen onze jongens altijd voetballen, het werd een steeds grotere groep wat er kwam was erg leuk en elke leeftijd kon meedoen. 's ochtends waren er genoeg bedjes vrij bij het zwembad, wie voor 08.30 de handdoekje legt bij het zwembad worden weggehaald!! (doen ze goed)! qua animatie is er de hele dag genoeg te doen, en worden er leuke dingen georganiseerd. 's avonds is er ook nog een kermis geopend voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8J.F.M. Sallaerts Valkenswaard06-07-2019

Zeer goed eten en drinken .Leuk vertier .

Ver van het vliegveld maar wel de moeite waard .Erg goed

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Albert22-05-2019

Voor ons was het een top hotel, zowel voor ouders met kinderen als ook voor ouderen die rust willen.

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Hendrik de Haas16-05-2019

Gewoon heel goed. Alleen wennen aan de Russen

Hotel en personeel zijn gewoon goed. Oké Hollands kunnen ze niet maar is dat vervelend. Hollanders passen zichzelf meestal wel aan. Uiteraard zijn er altijd die dat lastig vinden maar het is niet altijd mogelijk. Mocht iemand commentaar hebben op het eten die zullen vast thuis niet te eten krijgen want, wat een overvloed! Goed dat je alles niet lust dat is begrijpelijk maar voor iedereen is er wel wat bij en dat is ruim voldoende. Onze dagen waren fantastisch en we komen hier al voor de vijftiende keer. Bij de Delvin groep trouwens al negentien keer. Het strand daarover klagen ook mensen en oké, soms wat lastig maar je kunt er ook gemak van hebben door je stretser te ondersteunen want de meeste stranden lopen af en zo kun je beter liggen door de grote stenen te gebruiken. En overal liggen houten delen waar je overeen kunt lopen. Wat ik ook bijzonder ervaren heb is de behulpzaamheid bij mindervalide mensen. Een minpunt Russen.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8B Bos22-11-2018

Fantastisch volgend jaar weer !

Erg plezierige bediening en voor de gasten die rust zoeken bij het zwembad is er een waar geen kinderen mogen komen , je word voortdurend voorzien van koffie of andere drankjes . Er is steeds iemand aanwezig die de omgeving schoonhoud en zelfs onze brillen poetst , mooie familiekamers in apart gelegen gebouw . En de eventuele gebreken werden erg vlot verholpen ( sluiting deur balkon en de tv )

Gereisd met partner in oktober 2018

• 9Twan, Janny, Romy.20-09-2018

Nog steeds geweldig!! Voelt echt als thuis komen!!

Afgelopen weekend terug gekomen van Delphin de Luxe Resort. Het was inmiddels de 10e keer dat we binnen de Delphin keten verbleven en de 7e keer in Delphin de Luxe, dit zegt eigenlijk al genoeg! We waren er twee weken en hebben weer enorm genoten van alles wat Delphin de Luxe te bieden heeft. We hadden een kamer, die netjes schoon gehouden werd, met zijzeezicht en een extra bed voor onze dochter. Prachtig uitzicht op de "Relax" pool en zijdelings zeezicht. Prima! We hebben genoten van het heerlijke en gevarieerde eten, lekkere drankjes en het aangeboden entertainment. De service die Delphin de Luxe biedt is echt super, ook de vriendelijkheid van het personeel: iedereen doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. Grote pluspunt voor ons is de Relax pool, toegankelijk voor gasten vanaf 15 jaar. Hier lig je heerlijk rustig en met genoeg ruimte op je bedje, je hapje en drankje word ter plekke geserveerd. Tot volgend jaar!!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 9Ben en Claudia15-09-2018

Geweldig

Super hotel, goede service en lekker eten

Gereisd met partner in september 2018

• 9Remko en noelle15-09-2018

Super Hotel goed eten. Top service. Echt all inclusive

Gereisd met partner in september 2018

• 10Leonne31-08-2018

Super Resort vriendelijk personeel je komt er niets tekort Er is niets te melden wat niet goed is.

Gereisd met partner in augustus 2018

Hotel Delphin Deluxe Resort info

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • Eten en drinkenBrunch, Welkomstdrankje
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen5

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Turks, Vegetarisch
  • Bar / kantine> 10

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht