Hotel Delphin De Luxe Resort

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag32°25°
Hotel Delphin De Luxe Resort
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

429 reviews over Hotel Delphin De Luxe Resort in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Weer thuiskomen voor de 15e keer.

Jan en Jose Proper
23-5-2018

Ontzettende fijne vakantie gehad. Hotel is een echte aanrader.

Nog steeds heerlijk thuiskomen. Voor een een heerlijk zonvakantie en het opladen van de accu is dit hotel fantastisch. Vriendelijk personeel, ontzettend lekker en goed eten. Zijn er vragen of opmerkingen, een bezoek aan Guest Relations gaat hiermee aan de slag. We hebben weer genoten van alle faciliteiten van het hotel.

Prima, voor herhaling vatbaar

Lenders
6-5-2018

Delphin Deluxe is onderdeel van de Delphin Group Hotels. Wij waren eerder al bij Delphin Diva geweest. Ook hier was het prima vertoeven. Qua lokatie ook redelijk wat in de buurt te doen, op loopafstand ligt een grote Bazaar met circa 400 winkeltjes maar ook Side, Manavgat en Alayna zijn makkelijk bereikbaar op circa 30 kilometers afstand. In het hotel verder ook prima. Goed entertainment team, elke avond een goede show, qua catering niets te wensen. We waren er 12 dagen lang, prima relaxen eigenlijk. In de meivakantie mochten we ook, als we wilden, elke avond naar 1 van de A La Carte restaurants, normaliter in het hoogseizoen is dit slechts 1 maal per verblijf. Is ook een relatief kleinschalig resort dus we konden de kinderen van 7, 11 en 13 jaar ook prima zelfstandig los laten spelen. Zowel binnen- als buitenbaden. Strand wel met kiezelstenen. Het is onze 6d-7de keer in Turkije in zeer luxe hotels en deze scoort overall prima.

Eenmalig

Esmeralda
24-4-2018

Personeel is servicegericht, vooral als ze fooi krijgen. Animatie bij zwembad is afwisselend en enthousiast. De animatie in de avond was daarentegen saai, mede ook in de ongezellige lobby waar om 23:00 uur het licht gedimd wordt. De akoestiek is verschrikkelijk. Het eten is veel van het zelfde en vaak niet goed warm. Er wordt wel veel aandacht aan besteed. Heel vervelend is dat je bord onder je neus weg gehaald wordt, op moment dat je zit te eten. Kamers zijn oudbollig, maar schoon. Zwemmen doe je vooral binnen, want buiten is het ijswater.

Kortom het was lekker relaxte vakantie, maar niet voor herhaling vatbaar.

Een top hotel voor jong en oud !

Francisca
1-3-2018

Het is echt super daar .... ze zijn echt van alle markten thuis . veel de Voor de kids te dien zwemmen van alles

Fantastisch Hotel

Mariorutten
9-2-2018

Dit Hotel is iedereen aan te raden super goed eten drinken alls in zijn geheel en raad deze keten aan iedereen aan.

Vriendelijk personeel. Eten niks op aan te merken.

Slecht

Zwembad water te koud.Slechte animatie voor volwassenen.roomservice slecht.Schoonmaak slecht,na klachten geen verbetering.Heel veel Litouwers, waarvan de meeste zich asociaal gedragen. Het lijkt wel of ze het hotel bewust laten onderkomen . Van de verbouwing heb ik niks verbeterd gezien. 2 voorgaande keren was het heel goed.veel rumoer op de gangen,m.n in de nachtelijke uren. Geen werkende airconditioning meer na 15 oktober.

Aanrader

Johnnie
22-10-2017

Gisteren terug gekomen. 7 Nachten, met partner en onze kinderen geweest (6 en 4 jaar oud). Op enkele kleine details na een fantastisch resort. Vriendelijk personeel, lekker en gevarieerd eten, goede kamers, attente huishouding, échte cocktails, goed bier, mini-club voor de kinderen, een enig pretparkje op het resort (met een reuzenrad, een treintje, schommelscheepje, botsauto's en een kleine zweefmolen), gewoon goede shows aan het einde van de avond, 26-30 graden (constant volop zon), prima zwembaden (binnen en buiten), leuke en gevarieerde glijbanen.

Klein beetje jammer van het kiezelstrand.

De gasten zijn overwegend Litouwers en Duitsers (bij elkaar zo'n 70%). De Lutmilla's, Olga's en Natasja's zijn een genot voor het oog! Prachtvrouwen. Galant en bloedmooi, of het nu gala avond of ontbijt is. Ook geen last gehad van onze broeders en zusters uit het oosten en Rusland. Gewoon goed volk. Echt een aanrader, zeker met kinderen!

minpunten; Bij late aankomst was lobby donker en ongezellig. Licht en airco gaan hier om 23.00u uit Het eerste wat me opviel was de gedateerde inrichting. Geen fijne banken of stoelen om 's avonds te zitten. Kamer elke dag schoongemaakt maar kon af en toe beter. Kinderen hadden een andere kamer en daar was het beter verzorgd. Kregen ook een "zwaan"op bed met rozenblaadjes. Hebben wij niet gehad. Niet dat daar de vakantie om valt of staat maar om het verschil aan te geven. Onze kamer lag aan de balustrade van de lobby. Het geluid kwam naar boven en we hadden vanaf 00.30u veel geluidsoverlast van het opruimen van de bar en de schrobmachine.

pluspunten Eten was lekker en gevarieerd. Vriendelijk personeel. Heerlijk zwembad met schoon water (15+ bad). Lekkere en vele soorten cocktails. minibar dagelijks gevuld met drinken, chocolade en zoute stengels.Goede bedden. Fijn waren ook de stoelen en tafeltjes bij de avondanimatie waar leuke shows te zien waren. Ook leuk was de markt direct tegenover het hotel.

Je voelt je echt verwend!

Henriette
12-8-2017

Wij hebben hier 2 weken echt een heerlijke vakantie gehad! Fantastische service; iedereen doet zijn best om het je naar de zin te maken. Alleen maar vriendelijke mensen in de bediening, mooie zwembaden en een fijn strand met genoeg bedjes. Bijzonder is ook dat er geen busje voor de zee (nodig) is, want het strand ligt aansluitend naast het zwembad! Inderdaad veel Russen (en minder Nederlanders nu), maar totaal geen hinder van ondervonden; alles wordt ook netjes geleid.Je kunt rust en drukte opzoeken hier, wat je maar wilt. Het eten is heerlijk; variatie genoeg en veel keuze in cocktails! s' Nachts kun je zelfs gebruik maken van de gratis roomservice. All inclusive is hier ook echt all inclusive!

Wederom dank aan Eveline van touroperator die ons zelfs s' nachts (bij de terugreis) informeerde over de buschauffeur die ons met vertraging oppikte!

Alles bij elkaar: we hebben al aardig wat 5 sterren hotels bezocht in Turkije, maar hier komen we nog eens terug!

Nog steeds een fantastisch hotel

Heidi
12-8-2017

Twee jaar geleden beviel dit hotel ons prima daarom dit jaar teruggegaan. Het eten en de faciliteiten zijn geweldig, het kan niet zo zijn dat je hier iets tekort komt. Hele vriendelijke medewerkers ook, waar je ook komt. De kamer is niet modern maar word erg goed schoongehouden en de bedden zijn top. Leuk winkelcentrum met ruim 300 winkeltjes op nog geen 10 minuten lopen. Enige maar is voor ons het grote aantal russen dit jaar, echt 80% was in onze periode Russisch, daar kan het hotel niets aan doen maar het werkt wel sfeer verlagend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin De Luxe Resort in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin De Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Delphin De Luxe Resort scoort een 8.91 uit 10 op basis van 444 reviews.