Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag19°10°
8,9

Wat vakantiegangers zeggen

Delphin De Luxe Resort is een niet al te groot hotel waar de service volgens jullie super is. Twan en Janny vierden hier vakantie samen met hun dochtertje Romy en schrijven hierover: ‘De service die Delphin de Luxe biedt is echt super, ook de vriendelijkheid van het personeel: iedereen doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken.’ Dat het personeel hier vriendelijk is, keert dan ook in veel van jullie reviews terug. Wat je nog meer kunt verwachten van Delphin De Luxe Resort volgens vakantiegangers die hier al zijn geweest? Dat vertellen wij je graag.

In Delphin De Luxe Resort Alanya verblijf je echt all-inclusive. Hier kun je 24 uur per dag je favoriete drankjes bestellen. Maar ook een late night snack kun je hier altijd halen. Uit jullie reviews blijkt dat ook de kwaliteit van het eten goed is. Esmeralde miste tijdens haar vakantie in dit hotel wel wat variatie in de maaltijden. Verder zijn jullie allemaal erg positief. Zo schrijft Heidi: ‘Het eten en de faciliteiten zijn geweldig, het kan niet zo zijn dat je hier iets tekort komt.’ Houd je van cocktails? Dan ben je hier aan het juiste adres, want de cocktails zijn goed en je wordt bediend aan het zwembad.

Jullie omschrijven Delphin De Luxe Resort als een geschikte plek voor een vakantie met het gezin. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor een familiekamer waarin er gewoon een extra bed geplaatst kan worden als het nodig is. De kamers worden hier dagelijks schoongemaakt en ook de minibar wordt elke dag aangevuld. Houd er rekening mee dat de kamers buiten het hoogseizoen geen airconditioning hebben.

Naast de familiekamers is er hier ook veel vermaak te vinden voor de kids. De animatie is volgens de meesten van jullie erg leuk. Vooral de shows in de avonduurtjes zijn de moeite waard blijkt uit jullie reviews. Johnie schrijft dat je in Delphin De Luxe Resort een bijzondere kindvriendelijke faciliteit vindt: ‘Een enig pretparkje op het resort (met een reuzenrad, een treintje, schommelscheepje, botsauto's en een kleine zweefmolen).’

Vermaken de kids zichzelf en wil jij even genieten in rust? Bij de relax pool moet je zijn. Je hebt alleen toegang tot dit zwembad wanneer je 15 jaar of ouder bent en dat zorgt voor rust. Ook hier word je bediend, terwijl je ligt te zonnen op je ligbed.

Omgeving

Met die zon, zee en strandvakantie zit het wel goed in Delphin De Luxe Resort, want dit hotel ligt direct aan een kiezelstrand. Ook wanneer je inkopen wilt doen ben je hier aan het juiste adres. Er ligt een leuke bazaar op loopafstand. Reviewer Heidi deelt nog een leuke tip: ‘Leuk winkelcentrum met ruim 300 winkeltjes op nog geen 10 minuten lopen.’ Wat neem jij mee naar huis?

Lenders schrijft dat je er vanuit dit hotel makkelijk op uit trekt naar verschillende bekende steden en badplaatsen. Zowel Side, Manavgat en Alanya liggen op zo’n 30 minuten rijafstand. Zoals je dat van Turkije gewend bent, bereik je deze plekjes met de dolmus.

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

Contact

439 reviews over Hotel Delphin De Luxe Resort in het Nederlands

Fantastisch volgend jaar weer !

B Bos,
22-11-2018

Erg plezierige bediening en voor de gasten die rust zoeken bij het zwembad is er een waar geen kinderen mogen komen , je word voortdurend voorzien van koffie of andere drankjes . Er is steeds iemand aanwezig die de omgeving schoonhoud en zelfs onze brillen poetst , mooie familiekamers in apart gelegen gebouw . En de eventuele gebreken werden erg vlot verholpen ( sluiting deur balkon en de tv )

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog steeds geweldig!! Voelt echt als thuis komen!!

Twan, Janny, Romy.,
20-9-2018

Afgelopen weekend terug gekomen van Delphin de Luxe Resort. Het was inmiddels de 10e keer dat we binnen de Delphin keten verbleven en de 7e keer in Delphin de Luxe, dit zegt eigenlijk al genoeg! We waren er twee weken en hebben weer enorm genoten van alles wat Delphin de Luxe te bieden heeft. We hadden een kamer, die netjes schoon gehouden werd, met zijzeezicht en een extra bed voor onze dochter. Prachtig uitzicht op de "Relax" pool en zijdelings zeezicht. Prima! We hebben genoten van het heerlijke en gevarieerde eten, lekkere drankjes en het aangeboden entertainment. De service die Delphin de Luxe biedt is echt super, ook de vriendelijkheid van het personeel: iedereen doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. Grote pluspunt voor ons is de Relax pool, toegankelijk voor gasten vanaf 15 jaar. Hier lig je heerlijk rustig en met genoeg ruimte op je bedje, je hapje en drankje word ter plekke geserveerd. Tot volgend jaar!!!

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Geweldig

Ben en Claudia,
15-9-2018

Super hotel, goede service en lekker eten

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig

Remko en noelle,
15-9-2018

Super Hotel goed eten. Top service. Echt all inclusive

Gereisd met partner in september 2018

Leonne,
31-8-2018

Super Resort vriendelijk personeel je komt er niets tekort Er is niets te melden wat niet goed is.

Gereisd met partner in augustus 2018

Helemaal fantastisch!!

Kim,
13-8-2018

Geweldig resort! Super vriendelijk personeel, die de hele dag voor je klaar staan. Bij het zwembad, in de restaurants overal even vriendelijk! Je kunt er letterlijk 24 uur per dag eten en drinken. Eten is heerlijk en gevarieerd, zowel in de a la carte restaurants als in het buffetrestaurant! Hier komen wij zeker terug! Top

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fantastısche vakantıe

Sandra,
10-8-2018

Een geweldıge ervarıng, een resort zonder enıge beperkıng, een hele mooıe plek om te onthaasten. Vele mogelıjkheden wat betreft eten. Maar ook wat betreft anımatıe, zwemmen en avondprogramma. Genoeg bedjes zowel bıj zwembad als bın zee. Ruıme kamers en heel vrıendelıjk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch

Ozlem,
10-8-2018

Wij verbleven 12 dagen in dit geweldige hotel waar klantvriendelijkheid voorop staat. Het personeel hebben wij nog nooit zo vriendelijk meegemaakt. Er worden continu drankjes aangeboden en gevraagd of alles naar wens is. De kamers zijn gezellig ingericht en worden goed schoon gehouden. Er hangt een gezellige sfeer en je verveelt je geen moment. Er is elke dag live muziek zowel tijdens als na het eten. De animatiechief Michael heeft ons erg goed vermaakt. Wij willen al het personeel hartelijk danken voor de onvergetelijke vakantie. Wij gaan zeker een keer terug.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Marco en Monica,
9-8-2018

Goed Hotel netjes schoon gezellig Leuke animatie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastısche vakantıe gehad

John wıjnands,
9-8-2018

Veel keus aan eten en altıjd een plek aan strand of zwembad Leuke anımatıe er wordt veel gedaan voor het vermaak

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin De Luxe Resort in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin De Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.