Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag35°24°

Wat vakantiegangers zeggen

Delphin De Luxe Resort is een niet al te groot hotel waar de service volgens jullie super is. Twan en Janny vierden hier vakantie samen met hun dochtertje Romy en schrijven hierover: ‘De service die Delphin de Luxe biedt is echt super, ook de vriendelijkheid van het personeel: iedereen doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken.’ Dat het personeel hier vriendelijk is, keert dan ook in veel van jullie reviews terug. Wat je nog meer kunt verwachten van Delphin De Luxe Resort volgens vakantiegangers die hier al zijn geweest? Dat vertellen wij je graag.

In Delphin De Luxe Resort Alanya verblijf je echt all-inclusive. Hier kun je 24 uur per dag je favoriete drankjes bestellen. Maar ook een late night snack kun je hier altijd halen. Uit jullie reviews blijkt dat ook de kwaliteit van het eten goed is. Esmeralde miste tijdens haar vakantie in dit hotel wel wat variatie in de maaltijden. Verder zijn jullie allemaal erg positief. Zo schrijft Heidi: ‘Het eten en de faciliteiten zijn geweldig, het kan niet zo zijn dat je hier iets tekort komt.’ Houd je van cocktails? Dan ben je hier aan het juiste adres, want de cocktails zijn goed en je wordt bediend aan het zwembad.

Jullie omschrijven Delphin De Luxe Resort als een geschikte plek voor een vakantie met het gezin. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor een familiekamer waarin er gewoon een extra bed geplaatst kan worden als het nodig is. De kamers worden hier dagelijks schoongemaakt en ook de minibar wordt elke dag aangevuld. Houd er rekening mee dat de kamers buiten het hoogseizoen geen airconditioning hebben.

Naast de familiekamers is er hier ook veel vermaak te vinden voor de kids. De animatie is volgens de meesten van jullie erg leuk. Vooral de shows in de avonduurtjes zijn de moeite waard blijkt uit jullie reviews. Johnie schrijft dat je in Delphin De Luxe Resort een bijzondere kindvriendelijke faciliteit vindt: ‘Een enig pretparkje op het resort (met een reuzenrad, een treintje, schommelscheepje, botsauto's en een kleine zweefmolen).’

Vermaken de kids zichzelf en wil jij even genieten in rust? Bij de relax pool moet je zijn. Je hebt alleen toegang tot dit zwembad wanneer je 15 jaar of ouder bent en dat zorgt voor rust. Ook hier word je bediend, terwijl je ligt te zonnen op je ligbed.

Omgeving

Met die zon, zee en strandvakantie zit het wel goed in Delphin De Luxe Resort, want dit hotel ligt direct aan een kiezelstrand. Ook wanneer je inkopen wilt doen ben je hier aan het juiste adres. Er ligt een leuke bazaar op loopafstand. Reviewer Heidi deelt nog een leuke tip: ‘Leuk winkelcentrum met ruim 300 winkeltjes op nog geen 10 minuten lopen.’ Wat neem jij mee naar huis?

Lenders schrijft dat je er vanuit dit hotel makkelijk op uit trekt naar verschillende bekende steden en badplaatsen. Zowel Side, Manavgat en Alanya liggen op zo’n 30 minuten rijafstand. Zoals je dat van Turkije gewend bent, bereik je deze plekjes met de dolmus.

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

Contact

442 reviews over Hotel Delphin De Luxe Resort in het Nederlands

Zeer goed eten en drinken .Leuk vertier .

J.F.M. Sallaerts Valkenswaard
6-7-2019

Ver van het vliegveld maar wel de moeite waard .Erg goed

Gereisd Met partner in juni 2019

Albert
22-5-2019

Voor ons was het een top hotel, zowel voor ouders met kinderen als ook voor ouderen die rust willen.

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Gewoon heel goed. Alleen wennen aan de Russen

Hendrik de Haas
16-5-2019

Hotel en personeel zijn gewoon goed. Oké Hollands kunnen ze niet maar is dat vervelend. Hollanders passen zichzelf meestal wel aan. Uiteraard zijn er altijd die dat lastig vinden maar het is niet altijd mogelijk. Mocht iemand commentaar hebben op het eten die zullen vast thuis niet te eten krijgen want, wat een overvloed! Goed dat je alles niet lust dat is begrijpelijk maar voor iedereen is er wel wat bij en dat is ruim voldoende. Onze dagen waren fantastisch en we komen hier al voor de vijftiende keer. Bij de Delvin groep trouwens al negentien keer. Het strand daarover klagen ook mensen en oké, soms wat lastig maar je kunt er ook gemak van hebben door je stretser te ondersteunen want de meeste stranden lopen af en zo kun je beter liggen door de grote stenen te gebruiken. En overal liggen houten delen waar je overeen kunt lopen. Wat ik ook bijzonder ervaren heb is de behulpzaamheid bij mindervalide mensen. Een minpunt Russen.

Freesun.nl

Fantastisch volgend jaar weer !

B Bos
22-11-2018

Erg plezierige bediening en voor de gasten die rust zoeken bij het zwembad is er een waar geen kinderen mogen komen , je word voortdurend voorzien van koffie of andere drankjes . Er is steeds iemand aanwezig die de omgeving schoonhoud en zelfs onze brillen poetst , mooie familiekamers in apart gelegen gebouw . En de eventuele gebreken werden erg vlot verholpen ( sluiting deur balkon en de tv )

Gereisd Met partner in oktober 2018

Nog steeds geweldig!! Voelt echt als thuis komen!!

Twan, Janny, Romy.
20-9-2018

Afgelopen weekend terug gekomen van Delphin de Luxe Resort. Het was inmiddels de 10e keer dat we binnen de Delphin keten verbleven en de 7e keer in Delphin de Luxe, dit zegt eigenlijk al genoeg! We waren er twee weken en hebben weer enorm genoten van alles wat Delphin de Luxe te bieden heeft. We hadden een kamer, die netjes schoon gehouden werd, met zijzeezicht en een extra bed voor onze dochter. Prachtig uitzicht op de "Relax" pool en zijdelings zeezicht. Prima! We hebben genoten van het heerlijke en gevarieerde eten, lekkere drankjes en het aangeboden entertainment. De service die Delphin de Luxe biedt is echt super, ook de vriendelijkheid van het personeel: iedereen doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. Grote pluspunt voor ons is de Relax pool, toegankelijk voor gasten vanaf 15 jaar. Hier lig je heerlijk rustig en met genoeg ruimte op je bedje, je hapje en drankje word ter plekke geserveerd. Tot volgend jaar!!!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2018

Geweldig

Ben en Claudia
15-9-2018

Super hotel, goede service en lekker eten

Gereisd Met partner in september 2018

Geweldig

Remko en noelle
15-9-2018

Super Hotel goed eten. Top service. Echt all inclusive

Gereisd Met partner in september 2018

Leonne
31-8-2018

Super Resort vriendelijk personeel je komt er niets tekort Er is niets te melden wat niet goed is.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Helemaal fantastisch!!

Kim
13-8-2018

Geweldig resort! Super vriendelijk personeel, die de hele dag voor je klaar staan. Bij het zwembad, in de restaurants overal even vriendelijk! Je kunt er letterlijk 24 uur per dag eten en drinken. Eten is heerlijk en gevarieerd, zowel in de a la carte restaurants als in het buffetrestaurant! Hier komen wij zeker terug! Top

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Fantastısche vakantıe

Sandra
10-8-2018

Een geweldıge ervarıng, een resort zonder enıge beperkıng, een hele mooıe plek om te onthaasten. Vele mogelıjkheden wat betreft eten. Maar ook wat betreft anımatıe, zwemmen en avondprogramma. Genoeg bedjes zowel bıj zwembad als bın zee. Ruıme kamers en heel vrıendelıjk personeel.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin De Luxe Resort in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin De Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.