Hotel Delphin De Luxe Resort

Luxe hotel, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag34°24°
Hotel Delphin De Luxe Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

437 reviews over Hotel Delphin De Luxe Resort in het Nederlands

Anders

Geweldig

Ben en Claudia
15-9-2018

Super hotel, goede service en lekker eten

Geweldig

Remko en noelle
15-9-2018

Super Hotel goed eten. Top service. Echt all inclusive

Leonne
31-8-2018

Super Resort vriendelijk personeel je komt er niets tekort

Er is niets te melden wat niet goed is.

Helemaal fantastisch!!

Kim
13-8-2018

Geweldig resort! Super vriendelijk personeel, die de hele dag voor je klaar staan. Bij het zwembad, in de restaurants overal even vriendelijk! Je kunt er letterlijk 24 uur per dag eten en drinken. Eten is heerlijk en gevarieerd, zowel in de a la carte restaurants als in het buffetrestaurant! Hier komen wij zeker terug! Top

Fantastısche vakantıe

Sandra
10-8-2018

Een geweldıge ervarıng, een resort zonder enıge beperkıng, een hele mooıe plek om te onthaasten. Vele mogelıjkheden wat betreft eten. Maar ook wat betreft anımatıe, zwemmen en avondprogramma. Genoeg bedjes zowel bıj zwembad als bın zee.

Ruıme kamers en heel vrıendelıjk personeel.

fantastisch

Ozlem
10-8-2018

Wij verbleven 12 dagen in dit geweldige hotel waar klantvriendelijkheid voorop staat. Het personeel hebben wij nog nooit zo vriendelijk meegemaakt. Er worden continu drankjes aangeboden en gevraagd of alles naar wens is. De kamers zijn gezellig ingericht en worden goed schoon gehouden. Er hangt een gezellige sfeer en je verveelt je geen moment. Er is elke dag live muziek zowel tijdens als na het eten. De animatiechief Michael heeft ons erg goed vermaakt. Wij willen al het personeel hartelijk danken voor de onvergetelijke vakantie. Wij gaan zeker een keer terug.

Marco en Monica
9-8-2018

Goed Hotel netjes schoon gezellig Leuke animatie

Fantastısche vakantıe gehad

John wıjnands
9-8-2018

Veel keus aan eten en altıjd een plek aan strand of zwembad

Leuke anımatıe er wordt veel gedaan voor het vermaak

Weer thuiskomen voor de 15e keer.

Jan en Jose Proper
23-5-2018

Ontzettende fijne vakantie gehad. Hotel is een echte aanrader.

Nog steeds heerlijk thuiskomen. Voor een een heerlijk zonvakantie en het opladen van de accu is dit hotel fantastisch. Vriendelijk personeel, ontzettend lekker en goed eten. Zijn er vragen of opmerkingen, een bezoek aan Guest Relations gaat hiermee aan de slag. We hebben weer genoten van alle faciliteiten van het hotel.

Prima, voor herhaling vatbaar

Lenders
6-5-2018

Delphin Deluxe is onderdeel van de Delphin Group Hotels. Wij waren eerder al bij Delphin Diva geweest. Ook hier was het prima vertoeven. Qua lokatie ook redelijk wat in de buurt te doen, op loopafstand ligt een grote Bazaar met circa 400 winkeltjes maar ook Side, Manavgat en Alayna zijn makkelijk bereikbaar op circa 30 kilometers afstand. In het hotel verder ook prima. Goed entertainment team, elke avond een goede show, qua catering niets te wensen. We waren er 12 dagen lang, prima relaxen eigenlijk. In de meivakantie mochten we ook, als we wilden, elke avond naar 1 van de A La Carte restaurants, normaliter in het hoogseizoen is dit slechts 1 maal per verblijf. Is ook een relatief kleinschalig resort dus we konden de kinderen van 7, 11 en 13 jaar ook prima zelfstandig los laten spelen. Zowel binnen- als buitenbaden. Strand wel met kiezelstenen. Het is onze 6d-7de keer in Turkije in zeer luxe hotels en deze scoort overall prima.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin De Luxe Resort in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin De Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.