Hotel Delphin De Luxe Resort

Luxe hotel, KinderhotelWebsiteLink naar websiteWeer vandaag15°11°
Hotel Delphin De Luxe Resort
8,9

Omschrijving
In Turkije bij Alanya vind je het Delfin De Luxe Resort. Er zijn meerdere zwembaden op dit resort, waaronder ook eentje voor volwassenen (de relax pool). De familiekamers bevinden zich in een apart gebouw. De all-inclusive is goed en je bent altijd van een drankje voorzien. Je kunt zowel à la carte als met buffet eten. Direct aan het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Delphin De Luxe Resort voor je op een rij gezet:

Laatste review

Erg plezierige bediening en voor de gasten die rust zoeken bij het zwembad is er een waar geen kinderen mogen komen , je word voortdurend voorzien van koffie of andere drankjes .

Er is steeds iemand aanwezig die de omgeving schoonhoud en zelfs onze brillen poetst , mooie familiekamers in apart gelegen gebouw .

En de eventuele gebreken werden erg vlot verholpen ( sluiting deur balkon en de tv )

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Huisdieren toegestaan
Airco

439 reviews over Hotel Delphin De Luxe Resort in het Nederlands

Fantastisch volgend jaar weer !

B Bos,
22-11-2018

Nog steeds geweldig!! Voelt echt als thuis komen!!

Twan, Janny, Romy.,
20-9-2018

Afgelopen weekend terug gekomen van Delphin de Luxe Resort. Het was inmiddels de 10e keer dat we binnen de Delphin keten verbleven en de 7e keer in Delphin de Luxe, dit zegt eigenlijk al genoeg! We waren er twee weken en hebben weer enorm genoten van alles wat Delphin de Luxe te bieden heeft. We hadden een kamer, die netjes schoon gehouden werd, met zijzeezicht en een extra bed voor onze dochter. Prachtig uitzicht op de "Relax" pool en zijdelings zeezicht. Prima! We hebben genoten van het heerlijke en gevarieerde eten, lekkere drankjes en het aangeboden entertainment. De service die Delphin de Luxe biedt is echt super, ook de vriendelijkheid van het personeel: iedereen doet zijn uiterste best om het je naar de zin te maken. Grote pluspunt voor ons is de Relax pool, toegankelijk voor gasten vanaf 15 jaar. Hier lig je heerlijk rustig en met genoeg ruimte op je bedje, je hapje en drankje word ter plekke geserveerd. Tot volgend jaar!!!

Geweldig

Ben en Claudia,
15-9-2018

Super hotel, goede service en lekker eten

Geweldig

Remko en noelle,
15-9-2018

Super Hotel goed eten. Top service. Echt all inclusive

Leonne,
31-8-2018

Super Resort vriendelijk personeel je komt er niets tekort

Er is niets te melden wat niet goed is.

Helemaal fantastisch!!

Kim,
13-8-2018

Geweldig resort! Super vriendelijk personeel, die de hele dag voor je klaar staan. Bij het zwembad, in de restaurants overal even vriendelijk! Je kunt er letterlijk 24 uur per dag eten en drinken. Eten is heerlijk en gevarieerd, zowel in de a la carte restaurants als in het buffetrestaurant! Hier komen wij zeker terug! Top

Fantastısche vakantıe

Sandra,
10-8-2018

Een geweldıge ervarıng, een resort zonder enıge beperkıng, een hele mooıe plek om te onthaasten. Vele mogelıjkheden wat betreft eten. Maar ook wat betreft anımatıe, zwemmen en avondprogramma. Genoeg bedjes zowel bıj zwembad als bın zee.

Ruıme kamers en heel vrıendelıjk personeel.

fantastisch

Ozlem,
10-8-2018

Wij verbleven 12 dagen in dit geweldige hotel waar klantvriendelijkheid voorop staat. Het personeel hebben wij nog nooit zo vriendelijk meegemaakt. Er worden continu drankjes aangeboden en gevraagd of alles naar wens is. De kamers zijn gezellig ingericht en worden goed schoon gehouden. Er hangt een gezellige sfeer en je verveelt je geen moment. Er is elke dag live muziek zowel tijdens als na het eten. De animatiechief Michael heeft ons erg goed vermaakt. Wij willen al het personeel hartelijk danken voor de onvergetelijke vakantie. Wij gaan zeker een keer terug.

Marco en Monica,
9-8-2018

Goed Hotel netjes schoon gezellig Leuke animatie

Fantastısche vakantıe gehad

John wıjnands,
9-8-2018

Veel keus aan eten en altıjd een plek aan strand of zwembad

Leuke anımatıe er wordt veel gedaan voor het vermaak

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delphin De Luxe Resort in Okurcalar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delphin De Luxe Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.