Hotel Titan Select

Hotel Titan Select

231 reviews over Hotel Titan Select in het Nederlands

goede vakantie

vakantiegangers, 5-10-2017

super aardig en behulpzaam personeel, mooi en groot zwembad, goede kamers met voldoende kastruimte en balkon. bereikbaarheid is goed. het eten in het restaurant is prima en voor deze klasse prijs kwaliteit goed te noemen. niet aan het strand gelegen, wel in de nabije omgeving maar is zeker geen mooi strand. de indeling van de kamers is vrijwel gelijk, er zit veel verschil in de ligging: hoge nummers rustig lage nummers aan de drukke weg, verkeerlawaai dringt door met deuren gesloten, korte en luidruchtige nachten ( thuis maar uitrusten) ook om het zwembad kan je niet echt rustig liggen de meeste bezoekers klagen over de veel te harde muziek, soms oorverdovend. dit is echter wel bij meer hotels in de omgeving. zwemmen kan je naar lust en leven het is ook goed schoon en onderhouden. een puntje van kritiek is wel het huren van de ligbedden matrassen 1 euro per dag, dit hebben we niet eerder meegemaakt. (vraag als hotel 2 euro per dag meer voor je kamer als totaalprijs en schaf deze vreemde regeling af) bij aankomst 23:40u duurde de incheck tot 00:00u dus helaas geen drankje voor de nieuwe gasten na een hele dag reizen,,, een aanfluiting eerste klas

onze algemene conclusie en tip naar het hotel: luister naar je bezoekers en zie welke leeftijden je in de betreffende periode binnen hebt en speel daar op in.

Marleen, 25-9-2017

Voor de tweede keer naar dit hotel gegaan omdat de eerste keer zo goed bevallen was. Opnieuw was het geweldig, goede en schone kamer. Het eten was vers en lekker en elke dag iets anders.

Ook het zwembad en rondom het zwembad was het schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en weten na een aantal dagen precies wat je wil drinken. De ligging is perfect, niet te druk en dicht bij winkeltjes.

Een absolute aanrader en ik ga zeker vaker naar dit hotel.

Leuk en gezellig hotel

Ralph van der Rassel, 22-9-2017

8 dagen bij Titan Select geweest was gezien de prijs gewoon goed te doen! Animatie probeert het elke dag naar je zin te maken met diverse activiteiten. Personeel doet goed hun best voor je, eten is wel wat minder.

Ligt vlak naast een grote discotheek Summer Garden en op 800 meter van een redelijk grote bazaar en Alanya op 15 km afstand ,altijd wel wat te beleven. Maar gezien de prijs die wij betaald hebben kan ik niet negatief zijn.

Heel erg mooi

harry, 7-8-2017

Kamer was top en het eten was lekker en goed verzorgd en de mensen waren vriendelijk en behulpzaam

Mooi luxe hotel

Storm, 2-8-2017

Het was leuk ik had lekker gezwommen en het eten was ook goed maar ik vond het echt leuk een aanrader

Nooit meer

Cor, 28-7-2017

Heb sommige recensies gelezen en mij bekruipt mij het gevoel dat deze mensen niks gewend zijn. Wij zijn vanaf 2001 Turkye gangers maar heb zoiets slechts nog niet meegemaakt. Vind dit heel jammer omdat de mensen proberen je het naar de zin te maken. Vriendelijkheid straalt van de mensen af. Toen de Russen niet kwamen zijn de Hollanders wel gegaan en dat word toch snel vergeten want voor die mensen vliegen ze. heel erg jammer.

Nooit meer!!!

Fam Hoeykens, 23-7-2017

Enkel russen en turken in dit hotel! Wij kwamen snachts aan, met 4 koffers niemand die ons hielp om de koffers op de steile 35 trappen te helpen, onvriendelijke nachtreceptionist, geen mogelijkheid om 2 kamers naast elkaar te krijgen dit was nochthans gevraagd bij de boeking vanwege onze gehandicapte zonen, kamers op zich ok, bedden niet goed wij werden elke dag stijf wakker, wnnr je wil douchen breek je bijna uw nek om in het bad te stappen! Eten en buffet geen 4 sterren waardig, garçons wel heel gedienstig en vriendelijk, wifi ontvangst enkel matig in de lobby, zwembad wel ok maar er rond spekglad, vieruurtje is enkel wat cake en harde koekjes, drankjes aan de poolbar worden enkel voor de russen goed geserveerd in glazen die ze dan ook mee naar hun ligbed aan de pool namen daar werd niks op aangemerkt, anamitie was,aanwezig maar is voor beide hotels enkel bij loterij verkoop kwamen ze vragen om mee te doen. Slechts 2 liften aanwezig voor een gebouw met 6 verdiepingen, die dan ook nog regelmatig stuk waren omdat bepaalde mensen het nodig vonden om met 8 pers in 1 lift te stappen, voor iemand met een fysieke handicap is het dan wel heel moeilijk om van de 5e naar beneden te gaan! De tijden voor het diner zijn erg kort voor de bezetting van een volgeboekt hotel met maar 1 kant buffet, het a la carte restaurant is gewoon abdominabel!!! De discobar heeft onze zonen nog goed in het zak gezet door hun drankjes die ze cash betaalden ook nog eens op hun kamernr te zetten zodat bij ons vertrek er ons een rekening werd aangeboden die wij dan ook weigerden te betalen, we werden toen wat geïntimideerd door een dikke security man die mijn gehandicapte zoon wilde slaan! Uiteindelijk hebben we die rekening betaald maar dit is iets wat echt niet door de beugel kan! Uiteindelijk vertrokken met een heel wrang gevoel over dit hotel! Wij waren de 16e maal in Turkye en hebben zoiets nog nooit elders ervaren!!!!

meer dan super en meer.

gerrit, 22-6-2017

dit hotel heeft alles wat je kan bedenken..goed personeel die je in alle talen kan bijstaan.heerlijk eten,een klacht meld het bij de receptie,zo mogelijk lossen ze dit gelijk op,wij zijn vandaag net terug van titan select 2 heerlijke weken, was voor ons de 2 de maal hier wat een keuze in het eten en gebak super ,hierbij dank ik al het personeel en de directie voor het redden van mijn vrouw die zich verslikte in haar eten.en natuurlijk de mensen.die hier op vakantie waren en hielpen.de meeste hotels zouden niet zo behulpzaan zijn geweest en dat van a tot z.aub H onze grootste dank voor alles en de hulp van het personeel en hoger.wij komen zeker snel terug !.

goed hotel

debaere yvan, 3-11-2016

zeer vriendelijk personeel en zeker aan de balie

het eten en ontbijt is lekker

kamers waren goed ,binnenzwembad niet verwarmt met kleine kinderen niet kunnen zwemmen waren daar van 25.10. 2016 Tot 01.11. 2016

In het algemeen een goed hotel

een suggestie aan het hotel plaats een paar microgolfovens in het restaurant o.a

melkfles op te warmen, eten opwarmen

Uw team van Titan Hotels, entertainment manager, 25-11-2016

Lieve gasten,

Bedankt voor uw reactie op uw verblijfbijf ons in Titan Select. Wij zijn blij dat wij erin geslaagd zijn U een fijne vakantie te bezorgen.

Wat uw kritieken beteft: Volgens internationale standaard mag de watertemperatuur van binnenbaden hoogstens 28 graden zijn. De temperatuur van het zwemwater wordt door ons in de gaten gehouden en dagelijks opgeschreven op het bordje naast het zwembad.

De magnetron staat in de show keuken, direct waar het vlees gegrild wordt. Indien U hem niet gezien hebt, moeten wij hem msschien verplaatsen.

Bedankt voor uw boeking en hopelijk zie wij U snel weer terug.

Geweldige hotel

Yav, 31-10-2016

Vanmorgen teruggekomen van onze 8 daagse vakantie. Zeer nette ruimopgezette hotel. Gasten van Select mochten ook gebruik maken van de Titan Garden. Hier was een uitstekende ontvangst van de wifi. Zelfs bij het zwembad was er volop signaal. Het personeel had wat vriendelijker gekund. Alleen het meisje dat de omeletten bakte was zeer goedlachs en vriendelijker. De rest zou allemaal op cursus moeten.

Al met al hebben we geweldig genoten van onze weekje. en ben van plan om volgend jaar gewoon weer deze fantastische hotel te boeken

Titan Hotels, entertainment manager, 25-11-2016

Lieve gasten,

Bedankt voor uw boeking en uw positief commentaar op uw vakantie bij ons in de accommodatie. Wij verheugen ons er nu al op U nogmaals te mogen ontvangen.

Uw kleine kritiekpunt zullen wij zeker in acht nemen.

Voor de komende wintermaanden wensen wij U het allerbeste vanuit een nog steeds zonnige Turkse Riviera.

We hebben een aantal aanbieders voor Titan Select voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titan Select in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titan Select zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Titan Select scoort een 7.95 uit 10 op basis van 257 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: