Hotel Titan Select

6.7Voldoende

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

6.7Voldoende

Meer hotelinfo

279 reviews over Hotel Titan Select

• 8Nena30-09-2019

Gezellig

Leuk hotel, maar vond het niet 5 sterren waard. Wel hele aardige mensen die er werken. Bediening vlot en geen overvolle eetzaal. Er was altijd plaats. Je mag van het naastgelegen hotel gebruik maken waar ook s’avonds de animatie is en disco muziek daarna. Bij het grote zwembad muziek, gelukkig niet zo hard als bij andere hotels en dan is er nog een zwembad zonder muziek. Geen opdringerig animatie team. Ze komen je wel vragen om mee te darten, schieten, waterpolo of aqua gym maar als je geen zin hebt laten ze je met rust. Het eten was niet super uitgebreid zoals in andere 5 sterren hotels, maar altijd wel iets wat je lust en warm. We hadden bij aankomst een familie kamer gekregen omdat er geen normale waren. En dus twee dagen uit de koffer geleefd. Als compensatie kregen we een half uur massage. Op andere kamer was gelukkig een inloopdouche want brak bijna mijn nek van veel te hoge bad op familiekamer. Zee is stukje lopen.

Hallo Nena,

Bedankt in naam van alle medewerkers van Titan Hotels voor het vriendelijke commentaar en de toegekende punten.

Es is veel verschil tussen 5-sterren hotels onderling. Je moet hier geen enorme grote accommodatie verwachten, maar alles voor 5 sterren is aanwezig en dat voor een hele schappelijke prijs.

We bedanken voor uw review en zouden het geweldig vinden U nogmaals te mogen begroeten.

• 6Noord holland25-08-2019

Lekker hotel wel wat verbeter punten

Ligging aan drukke weg centrum konakli op loop afstand. Ben 4 dagen ziek geweest door het eten samen met meerdere gasten uit dit hotel en mijn partner een ontstoken oog door vuil zwemwater.eerder in dit hotel verbleven toen vele mate beter gehad.nog nooit eerder ziek van eten in turkije geworden daarom was dit flinke domper t hotel kan wat meer aandacht aan hygiene besteden om dit te voorkomen!tis een fijn hotel maar het had beter gekunt

Hallo bewoner van Noord Holland,

Bedankt voor uw review en de kans die U ons hier geeft om te reageren.

We begrijpen dat U veelal in het hotel gegeten hebt, maar misschien hebt U toch ergens anders iets opgelopen. Wij zijn absoluut zeker van ons HACCP systeem, en dat wijzen ook de monsters, die wij van onze produkten nemen, steeds weer uit. Het kan ook te maken hebben met klimaatverandering en iets, wat je onder je klieren had en er juist nu in de vakantie - door het verminderde stressgehalte - ineens uitkwam. Het is niet juist, om de accommodatie te beschuldigen, want daarvoor zouden grote groepen ziek moeten zijn. Het zwemwater wordt 3 keer per dag gecontroleerd, zoals U zelf ook hebt kunnen vaststellen. Ook de rapporten hangen naast de zwembaden.

We hopen U nogmaals te mogen overtuigen van onze kwaliteit. Wie weet tot volgend jaar!

• 3Abdelhakim el hannouti22-08-2019

Nooit meer

Hotel was niet eens 3 sterren waard personeel was wel heel aardig maar dit is geen 5 sterrenhotel. En 80 procent wat er verblijft zijn russen . Eten was redelijk.

Hallo Abdelhakim,

Bedankt voor de recensie. Fijn dat U tevreden was met het personeel. U begrijpt natuurlijk dat hotelkamers er zijn om aan gasten te verhuren en dat we daarbij niet kunnen selecteren. Als de Europeanen wegblijven en de Russen vermeerderd voor Turkije kiezen, zullen we het daar mee moeten doen.

We hopen U toch nog eens te mogen verwelkomen. Tot dan toe wensen we U en uw familie het allerbeste.

• 8Joyce23-05-2019

Heerlijk ontspannen!

Super verblijf gehad. We kwamen vroeg in de ochtend aan, het ontbijt was nog niet geopend. We kregen een tasje met wat te drinken en eten erin. Prima geregeld. Goed eten, variatie genoeg. Lekkere zwembaden en dicht bij het strand. Enige minpunt van ons verblijf vonden wij de gordijnen, die zijn zo verschrikkelijk licht dat je niet merkt dat ze dicht zijn. Met de bus die tegenover het hotel stopt ben je voor 4 lira met 20 min in het centrum Van alanya, hier kun je goed shoppen op de grote bazaar of een lekker drankje drinken in de haven. Op vrijdag is er achter het busstation een grote lokale markt, de moeite waard om te bezoeken! Op de woensdag is er een lokale markt in Konakli zelf.

Guest Relations Manager, entertainment manager, 05-08-2019

Hallo Joyce,

Hartelijk bedankt in naam van alle medewerkers van Titan Hotels voor de geweldige beoordeling.

Hopelijk was dit niet uw laatste bezoek. Het zou natuurlijk erg fijn zijn U nogmaals te mogen verwelkomen.

Met de hartelijke groeten in naam van Titan Hotels.

• 1Ouiam17-05-2019

Nooit meer!!

Is alles behalve een 5sterre hotel, ga vooral hier niet heen. Bedden waar je niet op kan slapen, handdoeken met oud bloed krijg je om jezelf mee af te vegen. Een douche waar je nog viezer voelt als je zou douchen. Al met al hebben wij helaas geen goede punten over deze accommodatie!

Guest Relations Manager, entertainment manager, 05-08-2019

Hallo Ouiam,

Wat jammer nou dat we U op geen enkele wijze tevreden konden stellen, terwijl toch de meerderheid van de bezoekers die in Mei 2019 feedback leverden op hun vakantie in Titan Select ons gemiddeld beloonden met 85 op een totaal van 100.

Helaas is het nu niet meer mogelijk erachter te komen wat bij U misgegaan is. Onze dame van de Guest relations afdeling spreekt Nederlands. Het zou goed geweest zijn als U even kontakt met haar opgenomen had.

Voor uw volgende vakantie wensen we alvast het allerbeste.

Groetjes uit het nog zeer zonnige Turkije.

• 7Martin04-05-2019

Ruime voldoende

Hotel , 5 sterren bij touroperator? 7 dagen geweest, x wifi 1 € pp op kmr, goed.De hotel kamer was ruim zoon van 15 lag op een redelijke bankbed en toch nog ruimte over om er langs te lopen, kamer netjes en schoon met koelkast met wat water en limo gratis. Genoeg kastruimte, Badkamer redelijk tot goed, wel schoon. Alleen (meestal) duits of engels spreken ze bij de receptie. Personeel is dienstbaar. Tv, 3 nederlandse zenders. Zwembaden goed , eten is voor ieder wat wils. Hotel ligt in omgeving langs een drukke weg waar veel Russen verblijven,luxe disco in de buurt ook mcdonald. Winkels in omgeving ,weinig diversiteit in aanbod, het outletcentra 10 min lopen heeft het meeste aanbod. Zorg dat je een kamer neemt die geen uitzicht heeft op de weg ivm geluidoverlast. Altanya met bus ,1 euro per pp, in 15 min zeer goed bereikbaar. Nu was het een rustige periode maar betwijfel bij drukke periode of er genoeg zwembad/strand bedtjes zijn.

Hallo Martin,

Bedankt voor de beoordeling met "ruim voldoende". Fijn te lezen, dat U een goede vakantie gehd hebt. Trouwens, onze mevrouw van de guest relations spreekt Nederlands. Verder doen we ons best met onze talenkennis om mensen van veel verschillende nationaliteiten van dienst te zijn.

Ook in de zomer zijn er genoeg bedjes. Niet alle gasten verblijven aan het zwembad en ook niet alle gasten zijn tegelijkertijd aanwezig. Vooral in Mei en September is het aan het strand voller.

We zouden het op prijs stellen, U nogmaals te mogen verwelkomen. Maar tot dan wensen we U en uw familie het allerbeste.

Met oudere kinderen

• 8Saskia21-04-2019

Echt leuk

Heerlijk hotel...goed eten...professioneel personeel....leuke animatie als je daar van houdt

Hallo Saskia,

Bedankt voor de korte en bondige beoordeling en voor de gulle "8". We stellen het op prijs, dat U even de tijd vrijgemaakt hebt voor deze feedback.

We hopen U en uw vrienden in de toekomst nogmaals te mogen begroeten. Tot dan sturen we zonnige groeten uit Alanya.

• 8Daisy28-03-2019

Top hotel

Was eerst in ander hotel afschuwelijk onhygiënisch dronken Nederlanders uit Drente verkeerde kamer een of andere slechte maneger overgeplaatst hierheen echt top hotel schoon netjes beleef personeel echt aanrader!!!!!! Super hotel

Hallo Daisy,

Fijn dat je zo vreselijk begonnen vakantie toch nog goed afgelopen is.
    Dus volgende keer gewoon meteen Titan Hotels boeken!

Bedankt voor je vriendelijke feedback!

Vriendelijke groeten van Titan Hotels

• 2018
    6reisgenoten22-10-2018

maar niet meer doen

met reisgezelschap voor dit hotel gekozen, we kwamen later in de avond aan en met een beetje geluk nog een drankje in dit all inn hotel. maar de receptie heeft ons erg lang bezig gehouden, tot de all inn drankjes tijd voorbij was. een slecht onthaal noemen we dit. de kamers aan de linkerhelft van de lift zijn prettig, aan de rechterkant erg luidruchtig langs de doorgaande weg. weinig nachtrust gehad. het animatie team is aardig maar weet geen maatstaaf, wanneer de muziek aangaat moet dit ook meteen loeihard, zelf lopen ze weg en de over het algemeen oudere gasten zijn allerminst blij met dit besluit. men denkt dat wanneer het hard is ook mooi is schijnbaar. een hele verkeerde misvatting dus.

Guest Relations Manager, entertainment manager, 26-10-2018

Hallo reisgenoten,

Ja, dat was natuurlijk een slecht begin van de vakantie. We zijn er zeker van, dat de receptie er voor had kunnen zorgen dat U nog iets te drinken had gekregen, als U dit even vermeld had.

Wat uw andere kritiekpunten betreft, daar zullen we het met de chef van het animatieteam over hebben.

We hopen U desondanks nog eens terurg te mogen zien. Tot dan toe wensen we het allerbeste en sturen groeten uit het nog steeds zonnige Alanya.

• 10Herman v.Eijndhoven10-10-2018

perfect

De gehele vakantie was uitstekend,kamers normaal-ligging prima-animatie kan beter aan ons zwembad maar was meer rust gedeelte,dus niet zeuren.Eten was over 14 dagen verdeeld zodat je niet het zelfde kreeg.een 10 goed warm en afwisselend. Zwembad 10,kust was te bereiken door achteruitgang en smalstraatje oversteken waar bijna geen verkeer reed 10 voor ons.Schoonmaken goed 10.bediening in restaurant 10.s'avonds bediening bar netjes en zeer goed.Toch een minpuntje,maken gebruik van overboekingen waardoor je soms de kans hebt 1 a 2 nachten in titan grand te moeten overnachten.Dat hebben wij niet meegemaakt maar wel andere.Verder prima hotel netjes schoon en bedieningen zijn ook prima en vriendelijk.Wij gaan komend jaar zeker terug ,normaal boeken wij geen hotel 2 keer achter elkaar ,maar nu zeker wel.

Guest Relations Manager, entertainment manager, 26-10-2018

Hallo Herman,

Fijn dat we het U naar uw zin konden maken en dat U besloten hebt ons nogmaals te bezoeken. Daar kijken we al naar uit.

We hopen dat U nog lang denkt aan de mooie tijd bij ons!

Voor nu sturen we groeten uit het zonnige Alanya in naam van het gehele team van Titan Hotels.

23 tips over Hotel Titan Select

• Annet de Jong-Hendrikx, 22-06-2014

Pak geen hammam buiten de deur maar ga bij titan select of titan garden, of je voorkeur moet uitgaan naar blauwe plekken

• Fam Wobben, 05-04-2014

Leuk dorpje in de buurt Konakli. En Alanya is ook heel dicht bij. Daarnaast hebben wij regelmatig aan de zee gezeten.

• Petrae, 30-09-2013

Je mag van het achter gelegen hotel Titan Garden gebruik maken. Eten mag je daar niet als Select gast zijnde maar drinken enz mag daar wel. Vanuit het hotels 2 x naar links en 10 minuten lopen zijn geweldige winkeltjes in de plaatst Konakli, op woensdag is er markt.

26 vragen over Hotel Titan Select

• Ans, 26-04-2019

Hoe duur is kluisje?

Hallo iedereen, Ik ga binnenkort naar dit hotel toe en ik vraag me af hoeveel het kost om een kluisje te huren. Ik kan namelijk nergens vinden hoeveel dit kost.

• Ilone, 18-10-2018

November

Wij willen er begin november heen. Zijn er nog dingen open? Zoals het zwembad, Wellness en dergelijke? Wat is de temperatuur in die periode?

• AC Nieuwkerk, 22-03-2018

Kan iemand mij zeggen wat de gemiddelde diepte is van zwembad.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Turks, Vis / Seafood

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsJuwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats