Hotel Titan Select

• Onvoldoende: 1 - 5

niet spectaculair!

Ellie
23-7-2018

Dit hotel is niet 5 sterren waardig, ik boek altijd 5 sterren hotels vanwege de faciliteiten. Het is mijns inziens een goed **** hotel. Erg vriendelijk personeel maar hier en daar laten ze wat steekjes vallen. B.V moesten we 1 euro per dag betalen voor de kussentjes op de ligbedden, maar achteraf bleek dat wij die gratis konden krijgen. Wij konden het betaalde geld hiervoor niet terug krijgen Bij aankomst was het hotel overboekt (daar moeten ze bij mij niet mee aankomen) Het eten en de verzorging waren erg goed. Prijs/kwaliteit verhouding was goed, wij betaalden 399,00 pp voor 8 dagen. Het hotel is zeker niet luxueus te noemen. De tekst van touroperator klopt dan zeker niet met mijn ervaring! De ligging is ook niet spectaculair, Het hotel ligt aan een drukke snelweg. Maar al met al hebben wij onze frustraties aan de kant gezet en genoten van onze vakantie.

Een schoon en goed hotel. Aanrader.

M Verhulst
21-7-2018

Een gezellig klein schalig schoon hotel. Mochten gebruik maken van Titan Garden (heel druk) blij dat we daar ook niet zaten. Personeel is zeer vriendelijk. Mooie kamers elke dag schone handdoeken. Goed eten keuze is enigszins beperkt maar wat niet onbelangrijk is het is warm. Dit vergelijkbaar met ervaringen in andere hotels in het verleden in Turkije. Ontbijt zeer goed eitjes worden terplekke voor je gebakken. Eetzaal is ruim voldoende plaats. Voldoende ligbedden aan het zwembad en strand. Waterschoenen is wel aan te raden. In de hamam kun je handdoeken wisselen. Daar werkt wel een opdringerig persoon. Het hotel ligt tegenover winkeltjes en het centum van het gezellige Konakli ligt op loopafstand. Er waren veel Russen ( geen last van gehad) Duitsers, Belgen en Nederlanders. Titan Select is zeer zeker een aanrader.

Geen 5 sterren waard maar toch goede vakantie

Myny Carlo
16-6-2018

Hotel overboekt bij aankomst. 2 nachten in het hotel ernaast moeten slapen(zelfde keten). Na 2dagen kon de vakantie beginnen en konden de koffers uitgepakt worden. Naast deze niet zo plezante ervaring hadden we al kunnen vaststellen dat er te weinig zetels aan het zwembad waren. Kussens op de ligzetels moesten betaald worden. Het water in het zwembad was aangenaam van temperatuur, het eten in het restaurant net omgekeerd. Pancakes ‘s morgens waren koud. Variatie was er niet. Geen croissant of chocoladebroodjes. De andere maaltijden idem, geen variatie , niet warm genoeg. Elke middag en avond aanschuiven in een lange rij waar de Russen gewoon tussenin kwamen een bord namen en verder dit gingen vol laden om aan het eind van de rit alles te laten staan.

Animatie was redelijk alleen dat er veel zaken in het andere hotel doorgingen (Titan Garden). Omgeving en Konakli voor shoppen en wandelen dik in orde

Guest Relations Manager, entertainment manager, 19-7-2018

Hallo Carlo,

Sorry nogmaals voor het ongemak aan het begin van de vakantie. We hopen dat we het toch no geen beetje hebben kunnen goedmaken.

Intussen hebben we een heleboel nieuwe ligbedden aangeschaft - maar het is kennelijk nooit genoeg - en zijn er nu gelukkig ook meer Duitsers, Nederlanders en andere West-Europeanen in het hotel. Overal aan de kust moet men rekenen met gasten uit Rusland.

Het feit dat een aantal voorzieningen tegen betaling zijn is na te lezen op de papieren die de reisvereniging toevoegt aan je voucher. Verder is het ook na te lezen op de internetpagina's van de touroperators.

Wij bedanken voor uw bezoek en voor uw review. En voor uw volgende vakantie wensen we U het allerbeste.

het Titan team

We hebben een aantal aanbieders voor Titan Select voor je op een rij gezet:

Is zeker geen 5 sterren hotel.

Jeroen
8-6-2018

Was toen 4 sterren. Schijnt nu 5 sterren te zijn. Zijn zeker niet goed bij hun hoofd. Ben in meerdere hotels geweest in Turkije maar dit is echt geen 4 sterren hotel. Laat je niet in de maling nemen.

Hallo Jeroen!

Titan Select is nooit een 4 sterren hotel geweest, maar sinds het bestaan in 2009 5 sterren. Die sterren worden vergeven door het Turkse Ministerie voor Toerisme op grond van een lange lijst van faciliteiten die in de accommocatie aanwezig moeten zijn. Als je die faciliteiten bezit en het puntenaantaal voor 5 sterren bereikt, krijg je de officiele sterren van het Ministerie.

We begrijpen dat U erg bereisd bent in Turkije. Wij zijn een kleine accommodatie met een hele faire verhouding tussen prijs en qualiteit. Natuurlijk zijn er enorm veel grote resorts met heel veel mer faciliteiten, waar je dan natuurlijk ook veel meer moet neertellen. Dat is iedereens eigen keus.

Desondanks bedanken wij voor uw bezoek en voor de beoordeling, die ons tegelijkertijd de kans heeft geboden om dit feit nog eens onder aandacht te brengen.

We wensen U in de toekomst vele fijne vakanties toe.

Mooi maar 1x was genoeg.

Edwin
30-5-2018

en net en schoon hotel met vriendelijk personeel. Het eten had meer variatie mogen hebben maar wat er te eten is is goed en warm. Als je russies wilt leren ben je hier helemaal op je plek. Serieus waar 85% tor 90% russen. We hebben hier overigens geen hinder van gehad. Weinig Nederlanders dus helaas. Verder een mooie vakantie gehad met mooi weer.

Hallo Edwin,

Bedankt voor de beoordeling en de lieve woorden van waardering.

Wij stellen het overigens zeer op prijs dat U de moeite en tijd hebt genomen om een review te schrijven.

Tja, U begrijpt dat wij het ons niet kunne permiteren om de kamers leeg te laten staan. Overaal aan de Turkse kust moet men rekenen met een grote aanwezigheid van russische gasten. Vroeger hadden wij 20% Nederlanders, maar helaas laten die het een beetje afweten. We hopen op betere tijden.

Overigens, er waren in Mei 60% Russen aanwezig. De andere 40% kwam uit West-Europa.

We hopen U nog eens terug te zien. Tot dan wensen we U het allerbeste.

goede vakantie

vakantiegangers
5-10-2017

super aardig en behulpzaam personeel, mooi en groot zwembad, goede kamers met voldoende kastruimte en balkon. bereikbaarheid is goed. het eten in het restaurant is prima en voor deze klasse prijs kwaliteit goed te noemen. niet aan het strand gelegen, wel in de nabije omgeving maar is zeker geen mooi strand. de indeling van de kamers is vrijwel gelijk, er zit veel verschil in de ligging: hoge nummers rustig lage nummers aan de drukke weg, verkeerlawaai dringt door met deuren gesloten, korte en luidruchtige nachten ( thuis maar uitrusten) ook om het zwembad kan je niet echt rustig liggen de meeste bezoekers klagen over de veel te harde muziek, soms oorverdovend. dit is echter wel bij meer hotels in de omgeving. zwemmen kan je naar lust en leven het is ook goed schoon en onderhouden. een puntje van kritiek is wel het huren van de ligbedden matrassen 1 euro per dag, dit hebben we niet eerder meegemaakt. (vraag als hotel 2 euro per dag meer voor je kamer als totaalprijs en schaf deze vreemde regeling af) bij aankomst 23:40u duurde de incheck tot 00:00u dus helaas geen drankje voor de nieuwe gasten na een hele dag reizen,,, een aanfluiting eerste klas

onze algemene conclusie en tip naar het hotel: luister naar je bezoekers en zie welke leeftijden je in de betreffende periode binnen hebt en speel daar op in.

Hallo vakantiegangers,

Bedankt voor de goede beoordeling van uw verblijf bij ons in Titan Select.

Fijn dat U daar even tijd voor vrijgemaakt hebt.

Sommige dingen zien er anders uit vanuit het oogpunt van het management. 2 Euro op de prijs doen betekent 14 Euro per week per persoon. Veel mensen kijken bij het boeken naar de laagste prijs en vergelijken met hotels in de direkte omgeving.

We hopen U nogmaals te mogen begroeten. Totdat U ons deze kans biedt wensen we het allerbeste

Marleen
25-9-2017

Voor de tweede keer naar dit hotel gegaan omdat de eerste keer zo goed bevallen was. Opnieuw was het geweldig, goede en schone kamer. Het eten was vers en lekker en elke dag iets anders.

Ook het zwembad en rondom het zwembad was het schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en weten na een aantal dagen precies wat je wil drinken. De ligging is perfect, niet te druk en dicht bij winkeltjes.

Een absolute aanrader en ik ga zeker vaker naar dit hotel.

Hallo Marleen,

Heel hartelijk bedankt voor je ondersteuning en blijk van waardering. Fijn dat we erin geslaagd zijn tot twee keer toe U een mooie vakantie te bezorgen.

Ook in 2018 zien we uw komst graag tegemoet.

Tot dan wensen we het allerbeste en sturen zonnige groeten vanuit Turkije.

Leuk en gezellig hotel

Ralph van der Rassel
22-9-2017

8 dagen bij Titan Select geweest was gezien de prijs gewoon goed te doen! Animatie probeert het elke dag naar je zin te maken met diverse activiteiten. Personeel doet goed hun best voor je, eten is wel wat minder.

Ligt vlak naast een grote discotheek Summer Garden en op 800 meter van een redelijk grote bazaar en Alanya op 15 km afstand ,altijd wel wat te beleven. Maar gezien de prijs die wij betaald hebben kan ik niet negatief zijn.

Heel erg mooi

harry
7-8-2017

Kamer was top en het eten was lekker en goed verzorgd en de mensen waren vriendelijk en behulpzaam

Mooi luxe hotel

Storm
2-8-2017

Het was leuk ik had lekker gezwommen en het eten was ook goed maar ik vond het echt leuk een aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Titan Select voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titan Select in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titan Select zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Titan Select scoort een 7.91 uit 10 op basis van 261 reviews.