Hotel Titan Select

243 reviews over Hotel Titan Select in het Nederlands

maar niet meer doen

reisgenoten,
22-10-2018

met reisgezelschap voor dit hotel gekozen, we kwamen later in de avond aan en met een beetje geluk nog een drankje in dit all inn hotel. maar de receptie heeft ons erg lang bezig gehouden, tot de all inn drankjes tijd voorbij was. een slecht onthaal noemen we dit. de kamers aan de linkerhelft van de lift zijn prettig, aan de rechterkant erg luidruchtig langs de doorgaande weg. weinig nachtrust gehad. het animatie team is aardig maar weet geen maatstaaf, wanneer de muziek aangaat moet dit ook meteen loeihard, zelf lopen ze weg en de over het algemeen oudere gasten zijn allerminst blij met dit besluit. men denkt dat wanneer het hard is ook mooi is schijnbaar. een hele verkeerde misvatting dus.

Gereisd met vrienden in september 2017

Hallo reisgenoten,

Ja, dat was natuurlijk een slecht begin van de vakantie. We zijn er zeker van, dat de receptie er voor had kunnen zorgen dat U nog iets te drinken had gekregen, als U dit even vermeld had.

Wat uw andere kritiekpunten betreft, daar zullen we het met de chef van het animatieteam over hebben.

We hopen U desondanks nog eens terurg te mogen zien.

Tot dan toe wensen we het allerbeste en sturen groeten uit het nog steeds zonnige Alanya.

perfect

Herman v.Eijndhoven,
10-10-2018

De gehele vakantie was uitstekend,kamers normaal-ligging prima-animatie kan beter aan ons zwembad maar was meer rust gedeelte,dus niet zeuren.Eten was over 14 dagen verdeeld zodat je niet het zelfde kreeg.een 10 goed warm en afwisselend.

Zwembad 10,kust was te bereiken door achteruitgang en smalstraatje oversteken waar bijna geen verkeer reed 10 voor ons.Schoonmaken goed 10.bediening in restaurant 10.s'avonds bediening bar netjes en zeer goed.Toch een minpuntje,maken gebruik van overboekingen waardoor je soms de kans hebt 1 a 2 nachten in titan grand te moeten overnachten.Dat hebben wij niet meegemaakt maar wel andere.Verder prima hotel netjes schoon en bedieningen zijn ook prima en vriendelijk.Wij gaan komend jaar zeker terug ,normaal boeken wij geen hotel 2 keer achter elkaar ,maar nu zeker wel.

Hallo Herman,

Fijn dat we het U naar uw zin konden maken en dat U besloten hebt ons nogmaals te bezoeken. Daar kijken we al naar uit.

We hopen dat U nog lang denkt aan de mooie tijd bij ons!

Voor nu sturen we groeten uit het zonnige Alanya in naam van het gehele team van Titan Hotels.

Super mooi en goed hotel.

Vriendelijk personeel en heel behulpzaam.

Kamers werden goed schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken.

Eten was heel lekker en veel keus.

Alladin en collega's bedankt voor een fantische vakantie.

Hallo Piet,

Hartelijk bedankt in naam van het hele Titan Team voor de positeve reactie op uw verblijf. Het zou natuurlijk geweldig zijn, als U ons de kans geeft U nogmaals te overtuigen van onze kwaliteiten in de hospitality sector.

We kijken alvast uit naar een weerzien en wensen U alvast het allerbeste.

Groeten uit het zonnige Alanya

Super!

Manon,
29-9-2018

Wat een heerlijk hotel! Eten is prima, zwembad relaxed, alles keurig en schoon.

Het personeel is erg attent en super lief aardig en elke dag met een lach! Praten engels.

Gereisd met vrienden in september 2018

Hallo Manon,

Bedankt voor de positieve feedback. Fijn dat we erin geslaagd zijn Uw vakantie tot een succes te maken.

Nog fijner zou het zijn, als we U nogmaals mogen verwelkomen.

Tot dan wensen we het allerbeste en groeten in naam van het gehele Titan Team.

Nooit meer dat hotel gewoon slecht.

KIMO,
29-9-2018

Bij aankomst zeer slecht behandeld,zelfs die man achter de receptie ( overdag )

zei in het gebroken Engels tegen mij ( vrouw ) hé kijk me aan ik spreek tegen je !

Het Thaise meisje bij de handdoeken ook brutaal.Ik zij alleen jullie moeten die oude handdoeken die gerafeld en versleten zijn weg doen. gaf ze een antwoord van het is hier geen supermarkt ook toen ik weg ging nog een keer.

De Tuinman wilde rond 13.00 uur grasmaaien en wou of wij even gingen opschuiven of ergens anders even met de bedjes gingen liggen dat hebben we dus niet gedaan klant vriendelijkheid is ver te zoeken in dit hotel.

De man die gelijk binnen in het restaurant in de bediening werkt is zeer onvriendelijk.Wat mij betreft mogen ze bij de receptie ook wel is een cursus Engels nemen.Alle schoonmakers krijgen een pluim van mij (mogen wel meer geld geld krijgen ) Door hun voel je nog wel welkom in het hotel.

Veel te dunne matrassen en versleten en kost 1 euro

Hallo KIMO,

Wat jammer nou dat we U op geen enkele wijze tevreden konden stellen, terwijl toch de meerderheid van de bezoekers die feedback leverden op hun vakantie in Titan Select ons gemiddeld belonen met een 7,9.

Helaas kunnen wij niet van ons personeel verwachten dat ze drie vreemde talen spreken. Het talenonderwijs inn dit land werkt ook niet echt mee. Sommigen spreken Duits en Russisch, anderen Duits en Engels en anderen Russisch en Engels.

De matrasjes aan het zwembad zijn in 2019 gratis.

Voor uw volgende vakantie wensen we alvast het allerbeste.

Groetjes uit het nog steeds zonnige Turkije.

Wat een fijne vakantie, heerlijk zwembad, top!

Brigitte,
26-9-2018

Geweldig hotel, geweldige service, niets op aan te merken

Wij hebben hier een prachtige vakantie gehad, van aankomst tot vertrek

Personeel heel vriendelijk, een aanrader voor mensen met en zonder kinderen

Wij komen zeker terug...

Totaal geen klachten, een dikke 10

Hallo Brigitte,

Bedankt voor de gulle "10". Daar zijn we erg blij mee. Maar natuurlijk vinden wij, dat het altijd nog een beetje beter kan en daar werken we ook aan.

We houden jullie graag ann jullie woord en hopen jullie snel terug te zien.

In naam van het gehele Titan Team sturen we onze beste wensen en heel veel zonnige groetjes.

Alladdin, Seyveting, Leonochka!!

Max Heunen,
5-9-2018

De receptie is zeer onvriendelijk, buiten piccolo ahmet(hij is zeer netjes en helpt je ontzettend graag). De jongens in het restaurant zijn zeer goed in hut vak, ze weten precies hoe ze jou moeten verzorgen met name (Aladdin en Seyvetin), echt jongens waar je mee kunt lachen, ondanks dat ze elke keer maar weer moeten zien hoe de Russen omgaan met het eten in het restaurant (ze zijn niet vervelend, maar als je er niet tegen kan moet je vooral niet gaan). Er is een Russisch meisje in het hotel, ze werkt bij de animatie (Leonochka) zij is oprecht geweldig en spreekt keurig Engels, zij heeft samen met deze 2 jongens ons een fantastische vakantie bezorgd, natuurlijk hebben we daar zelf aan bij gedragen. Wij gaan niet terug naar dit hotel omdat het beter kan, maar ik zou deze 3 mensen dolgraag bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2018

Hallo Max,

Bedankt voor de oprechte beoordeling en lieve woorden aan het adres van onze bediening en animatie.

Ook wij denken dat het altijd beter kan en daar proberen we hard aan te werken.

Wie weet krijgen we van jullie een tweede kans.

Zo niet, dan wensen we alvast het allerbeste voor de volgende vakantie.

Met zonnige groeten,

het Titan Hotels team

niet spectaculair!

Ellie,
23-7-2018

Dit hotel is niet 5 sterren waardig, ik boek altijd 5 sterren hotels vanwege de faciliteiten. Het is mijns inziens een goed **** hotel. Erg vriendelijk personeel maar hier en daar laten ze wat steekjes vallen. B.V moesten we 1 euro per dag betalen voor de kussentjes op de ligbedden, maar achteraf bleek dat wij die gratis konden krijgen. Wij konden het betaalde geld hiervoor niet terug krijgen Bij aankomst was het hotel overboekt (daar moeten ze bij mij niet mee aankomen) Het eten en de verzorging waren erg goed. Prijs/kwaliteit verhouding was goed, wij betaalden 399,00 pp voor 8 dagen. Het hotel is zeker niet luxueus te noemen. De tekst van touroperator klopt dan zeker niet met mijn ervaring! De ligging is ook niet spectaculair, Het hotel ligt aan een drukke snelweg. Maar al met al hebben wij onze frustraties aan de kant gezet en genoten van onze vakantie.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Hallo Ellie,

Bedankt voor je reactie en goede beoordeling. Fijn dat je positieve ervaringen mee naar huis hebt genomen.

Namens Titan Select willen we kort kommentaar geven: Bij ons zijn de matrasjes tegen betaling (1 euro per dag) en ook bijvoorbeeld de turkse koffie, kluisje, verse jus d'orange en drankjes in flessen. Misschien kreeg je later matrasjes kostenloos als compensatie voor iets anders. In de zomer 2019 worden de matrasjes gratis.

5 sterren heeft te maken met de in het hotel aanwezige faciliteiten (a la carte, binnenbad, conferentieruimte, etc), en de sterren worden toegekend door het ministerie van toerisme. Wij zijn een bescheiden 5-sterren huis met een hele goede service voor de prijs die je betaalt. Maar het kan altijd beter. Verder is het hotel ook niet te groot, wat voor velen een voordeel is, maar voor anderen ook een nadeel.

Bedankt dat jullie ons uitgekozen hebben voor de zomervakantie 2018. Misschien zien we elkaar nog eens terug. Zo niet, dan wensen we het allerbeste voor de toekomst.

Een schoon en goed hotel. Aanrader.

M Verhulst,
21-7-2018

Een gezellig klein schalig schoon hotel. Mochten gebruik maken van Titan Garden (heel druk) blij dat we daar ook niet zaten. Personeel is zeer vriendelijk. Mooie kamers elke dag schone handdoeken. Goed eten keuze is enigszins beperkt maar wat niet onbelangrijk is het is warm. Dit vergelijkbaar met ervaringen in andere hotels in het verleden in Turkije. Ontbijt zeer goed eitjes worden terplekke voor je gebakken. Eetzaal is ruim voldoende plaats. Voldoende ligbedden aan het zwembad en strand. Waterschoenen is wel aan te raden. In de hamam kun je handdoeken wisselen. Daar werkt wel een opdringerig persoon. Het hotel ligt tegenover winkeltjes en het centum van het gezellige Konakli ligt op loopafstand. Er waren veel Russen ( geen last van gehad) Duitsers, Belgen en Nederlanders. Titan Select is zeer zeker een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Beste gast,

Bedankt voor de gulle "9" en het korte feedback.

Hopelijk denken jullie nog vaak met een glimlach aan de vakantietijd bij ons.

Volgend jaar zijn we met zijn allen weer hier om het U naar uw zin te maken, maar ook in de winter verwelkomen we U graag.

Voor nu wensen we het allerbeste en groeten hartelijk in naam van het gehele Titan Hotels team.

Geen 5 sterren waard maar toch goede vakantie

Myny Carlo,
16-6-2018

Hotel overboekt bij aankomst. 2 nachten in het hotel ernaast moeten slapen(zelfde keten). Na 2dagen kon de vakantie beginnen en konden de koffers uitgepakt worden. Naast deze niet zo plezante ervaring hadden we al kunnen vaststellen dat er te weinig zetels aan het zwembad waren. Kussens op de ligzetels moesten betaald worden. Het water in het zwembad was aangenaam van temperatuur, het eten in het restaurant net omgekeerd. Pancakes ‘s morgens waren koud. Variatie was er niet. Geen croissant of chocoladebroodjes. De andere maaltijden idem, geen variatie , niet warm genoeg. Elke middag en avond aanschuiven in een lange rij waar de Russen gewoon tussenin kwamen een bord namen en verder dit gingen vol laden om aan het eind van de rit alles te laten staan.

Animatie was redelijk alleen dat er veel zaken in het andere hotel doorgingen (Titan Garden). Omgeving en Konakli voor shoppen en wandelen dik in orde

Gereisd met partner in juni 2018
Guest Relations Manager, entertainment manager, 19-7-2018

Hallo Carlo,

Sorry nogmaals voor het ongemak aan het begin van de vakantie. We hopen dat we het toch no geen beetje hebben kunnen goedmaken.

Intussen hebben we een heleboel nieuwe ligbedden aangeschaft - maar het is kennelijk nooit genoeg - en zijn er nu gelukkig ook meer Duitsers, Nederlanders en andere West-Europeanen in het hotel. Overal aan de kust moet men rekenen met gasten uit Rusland.

Het feit dat een aantal voorzieningen tegen betaling zijn is na te lezen op de papieren die de reisvereniging toevoegt aan je voucher. Verder is het ook na te lezen op de internetpagina's van de touroperators.

Wij bedanken voor uw bezoek en voor uw review. En voor uw volgende vakantie wensen we U het allerbeste.

het Titan team

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titan Select in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titan Select zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.