Hotel Titan Garden

6.8Voldoende

Turkije, Mediterraan, Konakli (bij Alanya)

6.8Voldoende

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

Bij viersterren Hotel Titan Garden staat het personeel met een glimlach voor je klaar en beschik je over alle faciliteiten voor een onbezorgde vakantie. Verwacht geen overdreven luxe, maar wel een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het eten is redelijk gevarieerd, de kamers zijn schoon en het strand ligt op loopafstand. Ook zorgt de animatie voor een leuke sfeer. Benieuwd of Hotel Titan Garden iets voor jou is? Lees met ons mee.

Bij Titan Garden is de service erg goed. Daar zijn bijna alle vakantiegangers het over eens. De all-inclusive formule is goed geregeld en het eten is gevarieerd. Richard vertelt: ‘Echt een heerlijk hotel, de service was top en iedere dag weer heerlijke gerechten om uit te kiezen. Wat heel fijn is, zijn de overdekte ligbedden voor de beachbar waar altijd plek was. Ook daar alles all-incl en prima geregeld.’

Ook over de hygiëne in Titan Garden Hotel zijn jullie positief. De kamers zijn schoon en ook de algemene ruimtes en de zwembaden zijn netjes. Maurice Verheijen zegt erover: ‘Gewoon een goed en schoon hotel , simpele maar schone kamers, eten is gevarieerd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, goede prijs/kwaliteit verhouding, en goede uitvalbasis naar Konakli en Alanya.’

Je staat vanaf Titan Garden zo op het strand. Hou er wel rekening mee dat het geen zandstrand is, maar een kiezelstrand. Bij het zwembad is het ook goed vertoeven, al is het handdoekje leggen hier nog wel een aandachtspunt.

Bij Hotel Titan Garden komen veel gezinnen, waardoor de kinderen gemakkelijk aansluiting vinden. De gasten zijn van verschillende nationaliteiten, waaronder altijd een groep Nederlanders. Ook komen er een aantal Russen, maar over het algemeen geven de gasten van Titan Garden aan hier geen last van te hebben. Het animatieteam staat klaar voor iedereen en er zijn activiteiten voor jong en oud. Zo is er vaak een schuimparty in het zwembad en kun je meedoen met vele sportactiviteiten.

Omgeving

Vanaf Titan Garden Hotel sta je in 5 minuten in het centrum van Konakli. Wekelijks is daar een leuke markt. Met een Dolmus busje ben je voor 1 euro bovendien zo in Alanya. Daar kun je goed shoppen. Ook is het leuk om eens het kasteel te bekijken. Op 15 kilometer van Alanya ligt de Dimcay rivier, waar je kunt genieten van het mooie landschap. Voor nog meer natuurschoon bezoek je ook eens de Damlatas grotten in Alanya. Met het gezin op vakantie? Ga dan zeker naar het waterpark in Alanya met veel verschillende glijbanen.

Andere excursies die je in de buurt van Titan Garden Hotel kunt boeken zijn bijvoorbeeld raften, duiken of een jeepsafari. Een tip die verschillende vakantiegangers hierover geven is om de excursie lokaal te boeken, omdat dat goedkoper is dan in het hotel.

798 reviews over Hotel Titan Garden

• 8antonia gerrist05-01-2020

leuk hotel bediening vriendelijk eten was minder

leuk hotel bediening zeer vriendelijk. acomodatie goed begaanbaar met rolstoel bedden jammer genoeg erg hard onderhoud van kamers restaurant en zwembad zeer goed. eten mag wat gevarieerder worden. op zich hebben we n hele leuke vakantie gehad. we hebben weer geboekt voor Augustus 2020 dan komen wij met al onze kinderen en kleinkind . tot gauw..!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2019
    5Laura07-10-2019

Mooi hotel maar overbevolkt met Russen/Polen

Mooi hotel met heel aardig hardwerkend personeel. Het hotel ligt mooi en maar 15 minuten lopen van het centrum.
    Wij hadden een mooie ruime kamer die heel schoon was. Het zijn hardwerkende goede schoonmakers. Het eten is redelijk goed maar niet veel keus in de hoofdgerechten, 1 vis en 1 vlees soort per avond. Wel veel salades en toetjes. Er zijn veel te weinig bedjes op het strand. Dat komt omdat de ruimte gedeeld wordt met hotel Titan select. De zwembaden zijn mooi. Het grote zwembad wordt vooral gebruikt voor de animatie. Bij het kleine zwembad kon je heerlijk liggen. De animatie zijn aardige mensen maar alles wat ze doen heeft heel veel lawaai, de muziek staat keihard. Hotel zit vol met lawaaiige Russen en Polen die vanaf 10 uur smorgens aan de bar staan om zich vol te laten lopen. We komen hier niet meer terug!!!

Guest Relations Manager, Kwaliteitsmanager, 20-11-2019

Hallo Laura,

Tja, dan zul je Turkije helemaal moeten vermijden, want er zijn geen hotels en geen vakantielanden, waar geen Russen zijn. Wat jammer nou, want je was wel tevreden met onze dienstverlenigen en het personeel.

We hopen je alsnog een keer te mogen verwelkomen!

Bedankt voor je bezoek en ook voor deze reactie.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fam patelski room 220519-08-2019

goed , vriendelijk , goede service , bedden goed

Wij hebben een hele mooie vakantie gehad in titan garden. bedieningspersoneel was echt ontzetten super . Altijd een glimlach en zelfs vrienden geworden met een aantal obers . All inclusive was echt prachtig. Geen zorgen over eten en drinken. WiFi was aan de mindere kant en vaak minder bereik maar daar was het andere terras weer goed voor. Alleen heb ik wel een minpunt wat betreft het poetsen van de kamer. Dat werd niet goed gedaan helaas . Dat is wel echt een puntje aandacht.
    Vaak werden de handdoeken gewoon op bed gelegd i.p.v. op de badkamer. De hotel manager was zeer vriendelijk en als je een probleem had werd dat meteen opgepakt. Het eten was in de lunch en diner goed en valt niks over te zeggen. Alleen het ontbijt was aan de mindere kant. Maar goed je kan niet alles hebben. Prijs kwaliteit was redelijk tot goed .

Lieve familie,

Bedankt voor uw review en voor de ons toegeedeelde punten. We weten dat alles altijd nog beter kan en blijven ons best doen om dit te bewerkstelligen.

We zouden het geweldig vinden, U en uw familie daarvan te mogen overtuigen tijdens een volgende vakantie.

Bedankt voor uw bezoek en voor de moeite die U heeft genomen ons te beoordelen.

Uw Titan Team stuurt U zonnige groeten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 6Anoniem17-08-2019

Dit hotel word geen 2e keer !

Bij aankomst kregen wij 2 kamers ipv. 3 kamers, vervolgens wilde we gaan slapen hadden we de airco aan en maak niet uit of je hem hoger of lager zet het blijft koud !! Zwembad heel erg ongezellig !! Als je een bed wilt bij het zwembad moet je om 6 uur uit je bed.. Slaapkamer bedden zijn strijkplanken !!! Wifi is ook helemaal niks .. De koelkast op de kamer doet het niet ! Je kan beter buiten het resort wat doen , bijv. Na alanya. Animatie team en personeel zijn wel heel aardig !! Ze doen alles voor je . Je krijgt wel minder handdoeken terug nadat ze schoonmaakster is geweest.

Hallo Anoniem,

Bedankt voor uw eerlijke beoordeling. Het spijt ons dat er sommige dingen een beetje verkeerd gelopen zijn. Maar blij zijn we, dat U te spreken was over onze medewerkers en hun vriendelijkheid.

We hopen U nogmaals te mogen overtuigen van onze kwaliteit. Maar tot U ons deze kans geeft, wensen we U het allerbeste.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6Birol06-08-2019

Volgende keer toch maar naar een 5 sterren hotel.

Normaal gaan we altijd naar een 5 sterren hotel en zijn dus meer luxe gewend dan ze hier bieden. Vooral het eten viel erg tegen. Weinig keus en alles wat er is smaakt ook niet echt. Je kunt wel proeven dat ze hierop hebben bezuinigd. Als je een ligbed wil bij het zwembad moet je al om 7 uur opstaan. Verder moet je voor veel activiteiten betalen, wat bij de meeste hotels gratis is zoals kluisje in de kamer, kussens voor de ligbedden, handdoeken voor bij het zwembad , ,sinaasappelsap en ijsjes. Voor ons volgende keer weer een 5 sterren hotel. Ondanks dat de kinderen zich wel goed hebben vermaakt (7 en 4) en de kamers wel schoon zijn, is het totaalplaatje net geen voldoende.

Hallo Birol,

Bedankt voor uw eerlijke beoordeling. Het spijt ons dat we niet helemaal konden voldoen aan uw wensen, maar zijn blij, dat uw kinderen zich best vermaakt hebben.

Misschien zien we U volgend jaar terug in Hotel Titan Select, ons zeer gunstig gepreisde 5-sterren Hotel. Daar betaalt U overigens niet voor de handdoeken en matrasjes.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Familie Verhoek05-08-2019

Fantastisch!

Wij zijn net terug van 12 dagen vakantie in hotel Titan Garden. Wij hebben 12 fantastische dagen gehad! De transfer vanaf luchthaven Gazipasia is iets meer dan een uur. Prima te doen. Het hotel ligt op 10 minuutjes lopen vanaf de bazaar van Konakli, waar allerlei winkeltjes zijn en je heerlijk kunt shoppen. Wij verbleven in een voordeel ruime standaardkamer, prima kamer om met z'n vieren 12 dagen in te verblijven. De kamers zijn eenvoudig maar alles wat je nodig hebt is er. De kamers worden (net als de rest van het hotel) goed schoongemaakt. We zaten aan de voorkant van het hotel en hadden een prachtig uitzicht vanaf het balkon. Het hotel ligt pal aan een drukke weg maar daar hebben wij geen last van gehad met slapen. Het eten is niet heel uitgebreid maar het is heerlijk en er is genoeg keuze. Het personeel is erg vriendelijk, de animatie is top! Zwembad is heerlijk om af te koelen, de glijbanen zijn top. Heerlijke vakantie gehad!

Lieve familie Verhoek,

Bedankt voor uw bezoek en voor de moeite die U heeft genomen ons te beoordelen.

Uw Titan Team stuurt U zonnige groeten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4Ben dekker13-07-2019

Never nooit meer

Dit hotel is zeker geen viersterren waard. De keuze qua eten was zeer gering, vaak koud en ook vaak geen plaats. Het personeel deed hun best maar sprak nauwelijks tot geen Duits of Engels. Het hotel werd overspoelt door Russen en oostblokkers die totaal geen manieren hebben en denken dat het hotel van hun is. De kamers zijn ruim, oud, douchegordijn 😰 en hebben een matras van steen. De airco moet je zelf aanfietsen en de ijskast was meer een magnetron . Bij het zwembad zijn de tegels heel erg glad wat heel wat spektakel geeft en je moet ongeveer om het uur ruzie maken over de bedjes . De Russen jatten ze gewoon onder je reet uit. Spelletjes voor de kids zoals biljarten kost 5 euro per potje en wil je na twaalf uur nog een drankje doen dan rekenen ze ook 5 euro voor een pilsje. Het is ons heel erg tegengevallen en wij zullen zeker niet meer naar dit hotel afreizen.

Hallo Ben,

Hartelijk bedankt voor uw review van uw vakantie. Helaas was maar 9% van de kamers bezet door Nederlanders en Belgen tijdens uw verlblijf. Daarnaast waren er zo'n 30% Duitsers en iets minder Russen. Natuurlijk zouden ook wij het fijn vinder als er in Nederland weer meer animo komt voor een vakantie in Turkije.

Na 12 uur 's nachts zijn alle drankjes tegen betaling. Een pilsje kost 2 Euro, en een groot glas bier 2,50 Euro. Dat is in alle hotels met All Inclusive tot middernacht.

In juli waren volgens onze enquetes 85 % van de gasten zeer tevreden over hun vakantie. Voor ons is dat een bevredigend percentage, maar natuurlijk kan altijd alles nog beter. We blijven ons best doen om de volle 100% te bereiken.

Wij bedanken U voor uw bezoek en wensen het allerbeste.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Willmes18-06-2019

De beste verrassing is geen verrassing. Een zeer vriendelijk resort met bekwaam personeel.

Hallo Willmes,

Bedankt foor de toegekende punten en het geweldige kommentaar. Als je de beschrijving van het geboekte object en ook de beoordelingen van vorige gaten goed doorleest, zouden er geen negatieve verrassingen moeten zijn.

Ook in de toekomst houden wij ons aanbevolen! Voor nu wensen we het allerbeste en sturen zonnige groeten vanuit Titan Garden.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Nadine05-06-2019

Super hotel! Zeker voor die prijs

Fijn hotel! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Schone kamer (ook de badkamer). En we vonden het eten heerlijk.. vers en divers. Aardig personeel. Geweldige vakantie gehad. Centrum op loopafstand en de verkopers zijn een stuk minder opdringerig dan in Alanya. Ook vonden we het hotel erg rolstoelvriendelijk. Alleen jammer dat het zwembad nog heel koud was. Misschien denken aan verwarming voor het voor en na seizoen??

Hallo Nadine,

Bedankt voor de positieve reactie op jullie verblijf in Titan Garden.

We zouden het geweldig vinden jou en je familie nogmaals te kunnen verwelkomen en vertroetelen.

Voor nu wensen we het allerbeste en groeten in naam van alle medewerkers van Titan Hotels.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 7Kouwenhoven04-06-2019

Om te beginnen is het personeel heel aardig voor iedereen Ze zeggen altijd gedag met een lach En het animatie team is TOP!!!! Altijd een praatje en dollen met de kids De kamers zijn standaard dus goed te doen ALLEEN de bedden zijn echt slecht (strijkplank)

En het eten is er echt geen variatie in Bijna alle dag het zelfde

Nog een paar nachtjes in dit Mooie hotel dus nog effe genieten!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

Hotel Titan Garden info

• De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Vakanties.nl

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen2

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand150 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde handdoeken, Catering aanwezig, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Regionaal, Turks, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats