Hotel Titan Garden

Anders

Prima hotel

De coster andy
2-9-2018

Wij zijn net terug van 11 dagen in Titan Garden en hebben ons prima geamuseerd. Personeel was erg vriendelijk en er was voldoende variatie in het eten. Zwembad was zalig warm en zeker het markje op woensdag in Konakli is het bezoeken waard.

Aanrader.

Henk
30-8-2018

Uitstekend animatieteam ,vriendelijk personeel.

Hotel aan een opknapbeurt toe.

leuk hotel maar heel druk (veel Russen)

Jan Lutters
28-8-2018

Goed; Fury (animatie) was geweldig en super aardig voor iedereen. hij is de sfeermaker.

Niet Goed; de tegels overal zijn glad, super gevaarlijk.

prima vakantie

ar
23-8-2018

fijn hotel, lekker eten, mooi strand en zwembad, goede afwisselende animatie ook voor volwassenen. hotel en kamers waren zeer schoon. Fury vd animatie deed het heel erg leuk! goede prijs kwaliteit verhhouding. enige minpunt is de wifi.

volgens de regels mag je de handdoek niet voor 8.00 uur neerleggen maar niemand houdt zich daaraan waardoor je om 8 uur dus geen plek bij het zwembad hebt. Bij het strand is echter plek genoeg en genoeg schaduw doeken.

Heerlijk hotel!

Nicole
11-8-2018

Vandaag thuis gekomen van een supervakantie in hotel Titan Garden. Hele fijne schone kamers (1104 en 1107). Vriendelijk personeel dat hard werkt om het iedereen naar de zin te maken. Eten smaakt goed en er is voldoende keus. Voor ieder wat wils. Wat mij betreft is dit hotel een echte aanrader. Uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding!

Hallo Nicole,

Hierbij onze hartelijke dank voor je feedback. Hopelijk denken jullie nog lang terug aan de tijd bij ons.

Volgend jaar zijn wij er allemaal weer om het eventueel nog eens allemaal over te doen.

Wie weet zien we elkaar terug in 2019!

Tot dan toe wensen jou en je familie het allerbeste en bedanken voor jullie bezoek.

Heerlijk

Melissa
11-8-2018

Een hele fijne vakantie gehad. Ligging van de kamer was een beetje ongunstig... t.o. trap en lift waardoor iedereen van verdieping 2 en hoger langs ons kwam maar de opzet van de kamer maakte dat helemaal goed. Kamer en badkamer werd iedere dag schoon gemaakt. Eten was goed. Brood tussen de middag is overheerlijk. Voor 1 euro kan je een matrasje kopen voor je ligbed waar je overigens wel op tijd bij moet zijn. Waren genoeg Russen inderdaad maar totaal geen last van gehad. Waren ook een hoop leuke gezellige Nederlanders. Op het animatie team na is het personeel erg stug en slecht Engels sprekend. Heerlijk zwembad en leuke glijbanen waar onze zoon graag heen ging als ze open waren. Al met al een fijne vakantie gehad. Enige minpunt is de verre ligging van het vliegveld. Ruim 2 uur in de bus is echt veel te ver.

Hallo Melissa,

bedankt voor je positieve feedback op jullie vakantie in Titan Garden. Volgend jaar vliegen naar Airport Alanya-Gazipaşa 50 km van ons vandaan. Er wordt steeds meer gevlogen op Gazipaşa, maar je moet er wel om vragen bij de touroperator.

Ons personeel heeft het niet gemakkelijk! De meesten spreken Duits en nu wordt er ook Russisch van ze verlangd. Er zijn er ook die Engels spreken - op een laag niveau. Talen leren gaat de Turken niet zo gemakkelijk af als de Nederlanders. Ze zijn niet "stug", maar "geremd" als ze ineens Engels moeten spreken.

Volgend jaar zijn we allemaal weer. We weet zien we elkaar in 2019 terug!

Hartelijk bedankt voor jullie bezoek in 2018 en onze beste wensen voor nu.

Prima hotel

leo scheffer
11-8-2018

Hotel Titan Garden was prima. Voedsel van redelijke kwaliteit. Goede service en ruime kamers.

Hallo Leo,

bedankt voor de korte reactie op jullie verblijf in Titan Garden. We hopen dat je nog lang met plezier zult nadenken aan de tijd bij ons. Dan hebben we ons werk goed gedaan.

Voor nu wensen we het allerbeste en hopen natuurlijk op een volgende boeking.

Zonnige groeten vanuit Alanya!

Prima hotel, echte aanrader!

Richard
        6-8-2018

Echt een heerlijk hotel, de service was top en iedere dag weer heerlijke gerechten om uit te kiezen. Wat heel fijn is, zijn de overdekte ligbedden voor

de beachbar waar altijd plek was. Ook daar alles all-incl en prima geregeld.

De obers, koks ea werken keihard om de mensen het naar de zin te maken, en blijven vriendelijk en behulpzaam. Respect hoor.

Veel gezinnen, gezellige sfeer en fijn om er geweest te zijn. Wij waren met drie tienerkinderen en hebben zich prima vermaakt.

Gisteren teruggekomen, maar een aanrader.

Aandachtspuntje is het bekende 'handdoekje leggen'. Hierdoor was het niet mogelijk nog een ligbedje te krijgen overdag. We hebben wel eens een hotel gehad waar de badmeester hier oog voor had en de handdoeken weghaalde als het bed lang onbezet bleef. Je kon het daarna weer netjes op een verzamelpunt bij het zwembad ophalen. Dat werkte top en iedereen wist dat. Zo konden ook medegasten lekker liggen, misschien een tip?

Hallo Richard!

Hartelijke bedankt voor de positieve en opbouwende feedback.

Je hebt natuurlijk gelijk wat het reserveren betreft. Wij hebben in het verleden al van alles geprobeerd, maar het blijkt in het hoofdseizoen steeds weer een probleem. Ook als de badmeester de handdoeken opruimt, gebeurt het, dat de eigenaars van de opgeruimde handdoeken op de vuist gaan met de andere gasten. Onbegrijpelijk maar waar!

We bedanken nogmaals voor jullie bezoek en hopen elkaar in 2019 weer te zien. Tot dan toe onze beste wensen!

Super leuke vakantie!

Patrick Blokzijl
        1-8-2018

Na het lezen van veel negatieve reacties hier een positieve! De kamers waren schoon en het personeel was vriendelijk terwijl sommige gasten respectloos naar het personeel waren. Het eten was goed en begrijp wel dat sommige mensen het eentonig vinden maar je hebt in principe genoeg keuze om gevarieerd te eten en kinderen eten toch alleen patat. Leuk zwembad en gelukkig plastic bekertjes bij het zwembad ipv glas. Eigenlijk niks negatiefs te melden. Ligging was goed, 5 min loopafstand van Konakli en met de dolmus voor 1 euro! naar Alanya! Bedankt voor de fijne vakantie Titan Garden!

Hallo Patrick!

Wij hebben te danken, voor het feit dat U ons hebt uitgekozen voor uw zo waarvolle vakantiedagen, en natuurlijk ook voor dit geweldige review.

Wij zijn blij dat we erin geslaagd zijn uw vakantie tot een succes te maken. Wie weet krijgen we in 2019 opnieuw die kans.

Voor nu wensen we het allerbeste en hopelijk tot de volgende keer!

Leuke vakantie, vlg keer ander hotel

L dekkers
        5-7-2018

Hele kleine, ZEER gehorige kamers. Alleen soort v sprei, geen bovenlaken. Drinken in superdunne plastic bekers. Met heet water voor thee is dit echt heel gevaarlijk voor brandwonden. Personeel over algemeen vriendelijk. Eten was redelijk. Duidelijk minder keus dan we gewend zijn. Maar ok, de prijs voor deze vakantie was heel laag. Ligging vonden wij heerlijk dichtbij centrum v Konakli en Alanya makkelijk met busje te bereiken. Al met al.....redelijk voor weekje er tussenuit.

Guest Relations Manager, Kwaliteitsmanager, 19-7-2018

Hallo familie Dekkers,

Bedankt voor Uw positieve feedback. Misschien een aanrader om voor volgende keer Titan Select te boeken met een beetje meer comfort en een prima prijs.

We bedanken U hartelijk voor uw bezoek en hopen U toch nog eens terug te mogen zien.

uw Titan Hotels Team

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titan Garden in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titan Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.