Hotel Titan Garden

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Leuke vakantie, vlg keer ander hotel

L dekkers
5-7-2018

Hele kleine, ZEER gehorige kamers. Alleen soort v sprei, geen bovenlaken. Drinken in superdunne plastic bekers. Met heet water voor thee is dit echt heel gevaarlijk voor brandwonden. Personeel over algemeen vriendelijk. Eten was redelijk. Duidelijk minder keus dan we gewend zijn. Maar ok, de prijs voor deze vakantie was heel laag. Ligging vonden wij heerlijk dichtbij centrum v Konakli en Alanya makkelijk met busje te bereiken. Al met al.....redelijk voor weekje er tussenuit.

Zeker een aanrader!

Chantal van den Hoek
30-6-2018

Super mooi hotel, super leuke animatie, eten is goed en ze doen echt alles voor je! Zeker een aanrader en zou er zo weer terug gaan! :)

Gewoon goede vakantie gehad .

Maurice Verheijen
27-6-2018

Gewoon een goed en schoon hotel , simpele maar schone kamers, eten is gevarieerd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel , goede prijs/kwaliteit verhouding , en goede uitvalbasis naar Konakli en Alanya .

Goed hotel

Marcel en Sandra
27-6-2018

Gezien er zulke slechte reviews over dit hotel staan willen wij onze ervaring delen. Wij zijn gisteren thuis gekomen van een geweldige vakantie. Hotel is zeker wel 4 sterren waard. Personeel is vriendelijk, kamers worden goed schoon gehouden ( alleen hebben ze te harde matrassen). Eten is zeer gevarieerd en voor iedereen genoeg keuze. Thuis heb ik niet elke dag zoveel keuze om te eten. Animatie voor kind en ouders elke dag was leuk. Hotel ligt op loop afstand van de gezellige winkeltjes. Alles bij al gaan wij zeker nog een keertje terug.

Heerlijke vakantie!!

Wanda en Vikka
22-6-2018

Wij zijn gister terug gekomen van het resort!

Voor een vier sterren hotel was alles prima naar wens! Resort was schoon, kamers werden goed schoongemaakt. Het eten is lekker, behalve het ontbijt werd alles gevarieerd. Aardig en vriendelijk personeel. Wel jammer dat het strand kiezelsteentjes had ipv zand. Maar wel een heerlijke vakantie gehad!! Ons kindjes ook.

Nooit meer!

Paula Borghys
17-6-2018

Nooit meer!!!! Eerst en vooral hebben twee uur moeten wachten voor een kamer daar wij het al twee keer gaan vragen waren.De service was slecht de ene kreeg drinken uit bekertjes en de andere uit een glas en de obers buiten waar niet vriendelijk de meisjes daar en tegen wel. het eten was niet warm en weinig of geen keuze ,zeker geen 4 sterren waart. De kamer was goed alleen hadden wij geen boven laken alleen op de matras nog nooit mee gemaakt in een hotel ook de ligging van de kamer zaten net bij een grote generator van het andere hotel die s,nachts begon te draaien dus moesten met de deur dicht slapen van het lawaai. Zijn al dikwijls naar Turkije geweest in 4 sterren hotel maar nog nooit zo een slecht hotel gehad. Dus nogmaals nooit meer dit hotel.

Geweldige vakantie!

Chanine Swama
13-6-2018

Wat een heerlijk hotel! Dit voelde voor ons als thuiskomen, zelden zulke vriendelijke medewerkers meegemaakt als in Titan Garden! Niks was te gek, alles kon! Onze drankjes stonden elke dag zowel 's morgens, 's middags, 's avonds klaar!

Overal waar je keek in het hotel was het hartstikke schoon, rondom de zwembaden schoon, kamers werden elke dag netjes opgeruimd en schoongemaakt.

Animatie is leuk!! Wil je ergens aan mee doen, dan kan dat! Heb je er geen behoefte aan? Dan is dit ook prima! Je loopt zo links van het hotel binnen 5/6 minuten naar het centrum van Konakli. Rechts van het hotel is een kleine bazaar wat ook goed te doen is! Het eten vinden wij altijd wel een dingetje in Turkije.. Maar wat er was, was prima! Voor ons had er wel wat meer variatie gemogen, maar alles erom heen in het hotel maakt zoveel goed!! Op zaterdag is er een schuimparty in het zwembad, leuk voor jong en oud!! Wij komen hier zeker terug!!

Hallo Chanine,

Bedankt voor uw zeer positieve review op uw verblijf bij ons in Titan Garden. Vooral uw punten voor zwembad, hygiene en service zijn voor ons een geweldige blijk van waardering. We proberen alles zo schoon mogelijk te houden, wat soms niet meevalt me zoveel vakantiegangers.

We blijven verder hard ons best doen en hopen zo nog meer gasten uit Nederland te kunnen verblijden met een mooie vakantie.

We zouden het natuurlijk geweldig vinden U en uw familie nogmaals hier te mogen begroeten.

Voor nu zeggen we nogmaals "hartelijk bedankt voor uw bezoek en hopelijk tot gauw"!

Jan en johanna
13-5-2018

Hallo

Een super vakantie gehad

Goeie bediening schone kamers

Gemoedelijk en gezellig

Prijs en kwaliteit voor vier sterren goed

Eten ook lekker en goed

Hallo Jan en Johanna,

Bedankt voor de zeer goede rating van onze accommodatie en natuurlijk ook voor het feit dat U uw tijd vrijgemaakt hebt om ons te beoordelen.

We hopen dat U alleen maar fijne herinneringen hebt aan de tijd bij ons. Wie weet zien we U en uw familie nog eens terug.

Voor nu wensen we het allerbeste en groeten in naam van alle medewerkers van Titan Hotels.

Niks mis met dit hotel, gewoon goed

trijnie
27-4-2018

Na onderstaande reviews vind ik het noodzakelijk om te reageren. Je boekt geen 5 sterren ultra inclusive! Het eten is gewoon goed. En wat betreft de hygiëne, ik heb weinig hotels in turkije gezien waar ze zo goed poetsen als hier. Wil je 24 uur all inclusive en mega keuze qua het eten, dan ga je daar ook voor betalen, zo simpel is het. Wil je een gezellig leuk en fun hotel, dan zit je hier prima voor een leuke prijs. En ja plastic bekers is balen, maar glas in je voeten is erger. Mijn man werd ziek tijdens onze vakantie en moest naar het ziekenhuis. Bij terugkomst in het hotel vroegen ze wat er aan de hand was en er werd direct adequaat op gereageerd. Voordat mijn man bij zijn kamer was, was er al voor hem een speciale maaltijd gemaakt en de rest van de vakantie werd er apart voor hem gekookt. Petje af voor Titan Garden en het mag dan wel niet megalux zijn, maar het is gewoon goed!!!!!

Hallo Trijnie,

Nou, heel hartelijk bedankt voor deze woorden van waardering. Wij doen natuurlijk gewoon ons werk, maar het is fijn om te lezen dat onze inspanning zijn vruchten afwerpt.

Wie weet zien we elkaar snel weer. Dat zou natuurlijk geweldig zijn!

Voor nu het allerbeste en goede gezondheid namens het hele Titan Hotls Team.

Fantastische

Smit
23-1-2018

Ik lees veel slechte ervaringen over dit hotel ik snap dat niet iedereen dezelfde mening hebben . Maar gier Onze ervaring met dit super hotel . Wij mij man en ik komen hier al heel wat jaartjes en niet zomaar het is een superschoon hotel dat ten eerste het personeel is zeer vriendelijk het eten is voor ons prima . Natuurlijk zijn er in de loop van het afgelopen jaar dingen veranderd maar het is ons uitgelegd waarom dat is . En toch ondanks deze veranderingen hebben wij voor 2018 weer geboekt het is ons tweede huis geworden 👍👍👍👍👍👍

Lieve familie Smit,

Hartelijk bedankt voor uw ondersteuning en trouw. Wij kijken alsvast uit naar uw komst.

Groetjes aan de hele familie in Utrecht en blijf gezond!

Uw Titan Hotels vrienden

We hebben een aantal aanbieders voor Titan Garden voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titan Garden in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titan Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Titan Garden scoort een 7.95 uit 10 op basis van 773 reviews.