Hotel Titan Garden

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°11°
Hotel Titan Garden
7,5

Omschrijving
In Hotel Titan Garden (Alanya) verblijf je in ruime en schone kamers. De zwembaden zijn schoon en de animatie maakt er voor iedereen een feestje van. Tijdens het eten is er veel keuze, zodat er altijd iets tussen zit wat je lekker vindt. Hotel Titan Garden vlakbij Konakli is op loopafstand van het centrum en het strand. Bezoek ook eens Alanya.

752 reviews over Hotel Titan Garden in het Nederlands

Fijne Vakantie gehad

Stef &Joke,
3-10-2018

We hebben een fijne tijd gehad in Titan garden, het hotel was schoon en netjes , wel een beetje gedateerd. De ligging is goed. (wel was het zo dat ons balkon uitkeek op balkons van het naastliggende hotel, de afstand tussen de balkons was niet meer dan 10 meter) Maar goed dat mocht de pret niet drukken. Het centrum van Konakli is ook lopend goed bereikbaar. (ongeveer 1.5 km)

Het eten was prima, voldoende variatie, vlees, vis, heerlijke salades. Niks mis mee.

Kamers worden goed schoon gehouden.

Prijs/kwaliteit verhouding is goed

We hebben zelf geen kleine kinderen meer maar het viel ons wel op dat het personeel erg leuk met kinderen om gaat. Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam met uitzondering van het personeel achter de bar, ze komen onverschillig, ongeinteresseerd (afgestompt misschien)

Guest Relations Manager, Kwaliteitsmanager, 26-10-2018

Hallo Stef en Joke,

Bedankt voor de positieve reactie op uw vakantie bij ons. Fijn dat het ons in grote lijnen gelukt is om het U naar uw zin te maken.

We gaan natuurlijk ook rekening houden met uw kritiekpunten.

Het zou fijn zijn U nogmaals te mogen begroeten in een van de Titan Hotels.

Voor de winter wensen we het allerbeste en sturen groetjes uit het nog altijd zonnige Alanya.

Noooit

Andries,
30-9-2018

Etem was echt slecht weinig variatie en niet lekker. Hotelkamers waren vies en gedateerd personeel was onbeschoft op de personeel van het restaurant na. Nooit meer!

Guest Relations Manager, Kwaliteitsmanager, 26-10-2018

Hallo Andries,

Wat jammer nou, dat wij U op generlei wijze tevreden hebben kunnen stellen. Het is ook moeilijk voor ons om te begrijpen waar het precies aan lag.

Zoals U zelf ook kunt zien heeft ons hotel 752 keer feedback gekregen op Zoover met een gemiddelde van 7,9. Maar ook wij zijn van mening dat het altijd beter kan, zolang de prijs-kwaliteitsverhouding natuurlijk klopt.

We wensen U veel succes met uw volgende vakantie en hopen U toch nog wel eens terug te zien, misschien in Titan Select.

Prima hotel

De coster andy,
2-9-2018

Wij zijn net terug van 11 dagen in Titan Garden en hebben ons prima geamuseerd. Personeel was erg vriendelijk en er was voldoende variatie in het eten. Zwembad was zalig warm en zeker het markje op woensdag in Konakli is het bezoeken waard.

Hallo Andy,

Bedankt voor uw korte feedback. Fijn te horen dat het ons gelukt is het U en uw gezin naar uw zin te maken. We hopen wederom de gelegenheid te krijgen om het nog eens over te doen, en hopelijk zelf beter.

Bedankt in naam van alle medewerkers van Titan Hotels voor uw bezoek en vooral voor de aanbeveling.

Voor nu wensen we het allerbeste en sturen zonnige groeten uit Turkije.

Aanrader.

Henk,
30-8-2018

Uitstekend animatieteam ,vriendelijk personeel.

Hotel aan een opknapbeurt toe.

Hallo Henk,

Bedankt voor uw korte reactie en de hoge punten.

Fijn dat U ons uitgekozen hebt voor uw vakantie.

Misschien een idee om voor de volgende vakantie Titan Select te verkiezen. Daar hebt U net een extra beetje comfort meer voor een hele goede prijs.

Wie weet zien we U snel weer terug. Tot dan toe wensen we het allerbeste.

leuk hotel maar heel druk (veel Russen)

Jan Lutters,
28-8-2018

Goed; Fury (animatie) was geweldig en super aardig voor iedereen. hij is de sfeermaker.

Niet Goed; de tegels overal zijn glad, super gevaarlijk.

Hallo Jan,

Bedankt dat U uw kostbare vakantiedagen aan ons toevertrouwd hebt en ook heel erg bedankt voor de hoge punten.

Tja, kleine kinderen gaan het zwembad in en uit en zorgen ervoor dat er overal plassen ontstaan. Bovendien hebben de kleintjes altijd haast. Een moeilijke kwestie!

We zouden het geweldig vinden U en uw gezin nogmaals terug te zien. Wie weet!

Tot het zover is wensen we U het allerbeste en sturen zonnige groeten.

prima vakantie

ar,
23-8-2018

fijn hotel, lekker eten, mooi strand en zwembad, goede afwisselende animatie ook voor volwassenen. hotel en kamers waren zeer schoon. Fury vd animatie deed het heel erg leuk! goede prijs kwaliteit verhhouding. enige minpunt is de wifi.

volgens de regels mag je de handdoek niet voor 8.00 uur neerleggen maar niemand houdt zich daaraan waardoor je om 8 uur dus geen plek bij het zwembad hebt. Bij het strand is echter plek genoeg en genoeg schaduw doeken.

Hallo vakantieganger,

Bedankt voor de goede reactie op uw verblijf bij ons in Titan Garden. We hopen van harte dat U nog vaak en met plezier terugdenkt aan de tijd bij ons.

Hopelijk zien we elkaar terug in 2019. Tot dan toe het allerbeste en allerliefste groeten vanuit Turkije.

Heerlijk hotel!

Nicole,
11-8-2018

Vandaag thuis gekomen van een supervakantie in hotel Titan Garden. Hele fijne schone kamers (1104 en 1107). Vriendelijk personeel dat hard werkt om het iedereen naar de zin te maken. Eten smaakt goed en er is voldoende keus. Voor ieder wat wils. Wat mij betreft is dit hotel een echte aanrader. Uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding!

Hallo Nicole,

Hierbij onze hartelijke dank voor je feedback. Hopelijk denken jullie nog lang terug aan de tijd bij ons.

Volgend jaar zijn wij er allemaal weer om het eventueel nog eens allemaal over te doen.

Wie weet zien we elkaar terug in 2019!

Tot dan toe wensen jou en je familie het allerbeste en bedanken voor jullie bezoek.

Heerlijk

Melissa,
11-8-2018

Een hele fijne vakantie gehad. Ligging van de kamer was een beetje ongunstig... t.o. trap en lift waardoor iedereen van verdieping 2 en hoger langs ons kwam maar de opzet van de kamer maakte dat helemaal goed. Kamer en badkamer werd iedere dag schoon gemaakt. Eten was goed. Brood tussen de middag is overheerlijk. Voor 1 euro kan je een matrasje kopen voor je ligbed waar je overigens wel op tijd bij moet zijn. Waren genoeg Russen inderdaad maar totaal geen last van gehad. Waren ook een hoop leuke gezellige Nederlanders. Op het animatie team na is het personeel erg stug en slecht Engels sprekend. Heerlijk zwembad en leuke glijbanen waar onze zoon graag heen ging als ze open waren. Al met al een fijne vakantie gehad. Enige minpunt is de verre ligging van het vliegveld. Ruim 2 uur in de bus is echt veel te ver.

Hallo Melissa,

bedankt voor je positieve feedback op jullie vakantie in Titan Garden. Volgend jaar vliegen naar Airport Alanya-Gazipaşa 50 km van ons vandaan. Er wordt steeds meer gevlogen op Gazipaşa, maar je moet er wel om vragen bij de touroperator.

Ons personeel heeft het niet gemakkelijk! De meesten spreken Duits en nu wordt er ook Russisch van ze verlangd. Er zijn er ook die Engels spreken - op een laag niveau. Talen leren gaat de Turken niet zo gemakkelijk af als de Nederlanders. Ze zijn niet "stug", maar "geremd" als ze ineens Engels moeten spreken.

Volgend jaar zijn we allemaal weer. We weet zien we elkaar in 2019 terug!

Hartelijk bedankt voor jullie bezoek in 2018 en onze beste wensen voor nu.

Prima hotel

leo scheffer,
11-8-2018

Hotel Titan Garden was prima. Voedsel van redelijke kwaliteit. Goede service en ruime kamers.

Hallo Leo,

bedankt voor de korte reactie op jullie verblijf in Titan Garden. We hopen dat je nog lang met plezier zult nadenken aan de tijd bij ons. Dan hebben we ons werk goed gedaan.

Voor nu wensen we het allerbeste en hopen natuurlijk op een volgende boeking.

Zonnige groeten vanuit Alanya!

Prima hotel, echte aanrader!

Richard,
      6-8-2018

Echt een heerlijk hotel, de service was top en iedere dag weer heerlijke gerechten om uit te kiezen. Wat heel fijn is, zijn de overdekte ligbedden voor

de beachbar waar altijd plek was. Ook daar alles all-incl en prima geregeld.

De obers, koks ea werken keihard om de mensen het naar de zin te maken, en blijven vriendelijk en behulpzaam. Respect hoor.

Veel gezinnen, gezellige sfeer en fijn om er geweest te zijn. Wij waren met drie tienerkinderen en hebben zich prima vermaakt.

Gisteren teruggekomen, maar een aanrader.

Aandachtspuntje is het bekende 'handdoekje leggen'. Hierdoor was het niet mogelijk nog een ligbedje te krijgen overdag. We hebben wel eens een hotel gehad waar de badmeester hier oog voor had en de handdoeken weghaalde als het bed lang onbezet bleef. Je kon het daarna weer netjes op een verzamelpunt bij het zwembad ophalen. Dat werkte top en iedereen wist dat. Zo konden ook medegasten lekker liggen, misschien een tip?

Hallo Richard!

Hartelijke bedankt voor de positieve en opbouwende feedback.

Je hebt natuurlijk gelijk wat het reserveren betreft. Wij hebben in het verleden al van alles geprobeerd, maar het blijkt in het hoofdseizoen steeds weer een probleem. Ook als de badmeester de handdoeken opruimt, gebeurt het, dat de eigenaars van de opgeruimde handdoeken op de vuist gaan met de andere gasten. Onbegrijpelijk maar waar!

We bedanken nogmaals voor jullie bezoek en hopen elkaar in 2019 weer te zien. Tot dan toe onze beste wensen!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Titan Garden in Konakli (bij Alanya), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Titan Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.