8,2

1693 reviews over Hotel Presa di Finica in het Nederlands

Prima Hotel voor herhaling vatbaar

hans
9-5-2017

Hotel is prima vriendelijke bediening eten geweldig , wel ver weg van grote plaats om te winkelen, ligt midden in sinaasappel plantage's Finike klein plaatsje waar weinig te beleven valt, Kemer uur rijden ,Antalya 2 uur rijden.

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2014

overgenomen door de Russen BAH

Jos
23-6-2014

waardeloze service nu het is overgenomen, het eten komt al koud in de bakken en men heeft alleen maar aandacht voor de russen. mijn vrouw is met haar vriendin heengegaan om tot rust te komen maar dat is niet gelukt. viezigheid overal en s, nachts veel lawaai door schuivende tafels etc. nooit weer, we dachten dat world palace Alanya slecht was maar dit slaat alles na meer dan 10Turkije reizen

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Absoluut geen aanrader

Daan
9-6-2014

Hotel Presa di Finike is oud en vies. De kamers worden pas aan het einde van de dag schoongemaakt, de liften vallen soms uit en het dekbed zo klein dat het eigenlijk voor 1 persoon is op een tweepersoonsbed. Het personeel spreekt nauwelijks Engels. Ze zijn met name gericht op de Russische toerist (ook het animatieteam), die er dan ook met name zijn. Het ligt afgelegen, Finike is alleen per bus of taxi bereikbaar. Er is geen bank in het hotel, en er kan geen geld gewisseld worden dus neem voldoende contant mee (TL, USD en Euro). In het restaurant worden de tafels niet goed afgeruimd, dus als je iets later bent moet je dat zelf doen. Hou rekening met een reistijd van 2,5 uur van de luchthaven en als je vroeg daar voor de terugreis opgehaald wordt; ze doen niet aan ontbijtpakketten om mee te nemen.

Gereisd Alleenreizend in mei 2014

Was de eerste en meteen laatste keer

Alexander Van't Slot
3-6-2014

Te ver rijden vanaf hotel maar dat wisten we van te voren, slechte service van personeel, alles op de Russen gericht, slecht en weinig keuze qua eten, animatie team, met uitzondering van 1 totaal niet uitnodigend, er Werd weinig gedaan, en als er wat gedaan werd dan in het Russisch, totaal geen 5 sterren waard, hotel waar ik niet meer terug kom.

Gereisd Met partner in mei 2014

Fantastisch hotel!

Smoddejonge
24-3-2014

Een van de mooiste accommodaties ooit geweest. Zeer lekker eten, animatie helemaal top. De omgeving was mooi, direct aan het strand. Alleen om te winkelen moet je wel met een taxi of bus. Personeel is zeer klantvriendelijk. Animatie was super! deed erg haar best en was ook echt leuk.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011

Rustig gelegen Hotel

Sven
13-1-2014

Het hotel ligt ver buiten het toeristisch gebied maar daardoor zijn de markten wel leuker. Net hotel wel wat verouderd, het animatieteam verzorgde elke dag voor leuke dingen 's avonds en overdag.

Gereisd Met partner in januari 2012

Geen 5 sterren waard

kim van raak
25-10-2013

we hadden al recenties gelezen en ik zat er al erg mee in mijn maag maar we wilden dit hotel het voordeel van de twijfel geven.We kwamen aan en ik dacht dit is een opluchting alles zag er mooi uit we werden goed geholpen alleen waren we al bijna dood omdat onze chaufeur heel erg gevaarlijk reed.Maar daar hebben wij een klacht over ingedient en kregen op de terugweg een prima bus terug.Maar we kregen onze kamer te zien. er zat gewoon schimmel in de badkamer. dit was onaceptabel en gewoon vies. in heel het hotel was niets meer te doen omdat het buiten het seizoen was. zelfs de animatie was in het rusish verschrikkelijk die mensen zijn zo aso dringen voor met eten pakken, pakken tering veel eten en eten het niet op verschikkelijk wij hebben touroperator gebeld met een klacht en we laten het hier niet bij zitten we hebben flink betaalt en dit was echt geen 600 euro waard nog geen 300 elke cent is te veel gezelligheid moet je zelf maken dat hebben we gedaan dit doen wij dus echt nooit meer

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2013

nooit meer

Linda De Laet
15-10-2013

Presa De Finice is zeker geen 5sterren waard,er waren veel russen en die hebben geen manieren wij zijn nu juist terug en hebben al betere hotels gehad echte 5 sterren,het eten daar was lauw en als je je niet haaste waren de russen ermee weg die nemen alles ineens om te eten laten veel eten staan neen ons niet meer gezien dat touroperator dit hotel vlug schrapt

Gereisd Met vrienden in september 2013

Zeker 5 sterren niet waard.

robin
2-10-2013

De accommodatie is echt top. Als je in het hoofdgebouw zit prachtige kamers, heerlijke zwembaden, mooie tuinen en strand. Als je een kamer met zeezicht hebt ziet het er prachtig uit. Verder is niet bijzonder. Op een maar minuten met de taxi/dolmus zit het dorpje Finike. Dit dorpje stelt niet veel voor en op zaterdag is er een markt, maar daar hoef je niet veel van te verwachten. Het personeel spreekt slecht tot matig engels(Uitzonderingen daar gelaten). Verder doen ze hun best. Als je netjes en vriendelijk bent en "Dank je" zegt als je een drinkje krijgt, waarderen ze dat enorm en zullen dat onthouden. Het eten is zeer matig en soms zelfs slecht. Het eten is koud en totaal niet gevarieerd. tussen de middag is er altijd broodje hamburger en dat komt echt je neus uit. Ook hebben ze de eettijden veranderd. Aan het begin van de week konden we tot half 10 eten en daarna ineens tot 9 uur. De kamers worden netjes schoongehouden. En er is een miniclub, maar dan kan ik moeilijk over oordelen.

Gereisd Met vrienden in september 2013

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• BuitensportenPaardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Presa di Finica in Finike, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Presa di Finica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.