Hotel Saturn Palace

Met jonge kinderen

Degelijk

Joey
20-9-2018

service van het personeel is perfect, Bar personeel spreekt nederlands en/of engels

Goede hotelkamers die iedere dag gepoetst worden.

Super

Isa
20-9-2018

Super hotel. De mensen zijn hier heel vriendelijk, staan voor je klaar als je iets nodig hebt. Niks is hun teveel. Overal wordt je fantastisch bediend. Ook als je langs het zwembad ligt. Er is meer dan genoeg keus qua eten. Ook komen ze langs het zwembad met allerlei lekkernijen. Onze kamer lag op de bovenste verdieping, deze werdt keurig schoon gemaakt. Bij problemen staan ze meteen voor je klaar. (Niet dat wij problemen hadden) Ook mag je 1x a la carte eten. Zeker een aanrader. Ook de entertainment is super. Al met al een geweldig hotel en een super vakantie gehad.

Weer genoten!

Bikkel
20-9-2018

3e keer Saturn palace in Lara. Opnieuw genoten van de fantastische service in dit hotel. Heerlijk gegeten je komt hier niets tekort. Heel de dag door kan je eten en drinken. Volgend jaar terug met hele gezin.

Maurice Raas

Geweldig resort.

Mooie zwembaden, gave glijbanen, leuke entertaiment en het personeel is vriendelijk en staat altijd voor je klaar!

Top (relax)vakantie gehad!

Maarten Stil
20-9-2018

Super hotel! De service hier is fantastisch. We lagen dagelijks bij de relaxpool en daar wordt je de hele dag door bediend met drank en komen ze zeer regelmatig langs met ijs, eten en verfrissingen. Je mag 1x a la carte eten en we hebben voor Italiaans gekozen. Dat smaakte ook geweldig. Het buffet restaurant heeft genoeg keuze en dagelijks andere dingen te eten. Ik snap daarom ook niet zo goed dat hier mensen zijn die zeggen dat het iedere dag hetzelfde is. Waarschijnlijk lusten ze gewoon niet veel en pakken ze maar iedere dag hetzelfde. Bij het strand zijn we zeer weinig geweest, maar daar is plek genoeg en ook beschutting tegen de zon. Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping voor 4 personen (we waren slechts met tweeën) welke ook keurig schoon en netjes eruit zag. Het personeel is altijd vriendelijk en eventuele problemen worden altijd netjes opgelost (van horen zeggen, want wij hadden er geen).

Al met al een aanrader!

We komen graag nog een keer terug.

S. Nijenhuis
19-9-2018

Fantastisch hotel, mooie kamers, diverse zwembaden en bevindt zich aan zee. Genoeg strandbedjes en bedjes bij het zwembad. Het hotel is erg geschikt en ingericht voor gezinnen met kleine kinderen. Veel kinderspelen aanwezig, kinder buffet, zwembaden voor de hele kleintjes maar ook voor de iets grotere kinderen. Heel groot zwembad met friswater, weinig oorontsteking!

Heerlijk eten, mooi gepresenteerd en diverse thema,s, Turkse avond, Sushi, Mexicaans, Italiaans noem maar op. Veel service, bediening op skeelers bij het zwembad en op het strand komen ze regelmatig langs met ijs, drank, meloen, hamburger, pizza.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Al met al een aanrader!

Super

Yuri Van Den bergh
19-9-2018

Het was super. Heel kindvriendelijk, proper verzorgd buffet echte een aanrader

Mooi hotel en niet ver van de luchthaven.

Wij werden als laatste afgezet maar ook die transfertijd viel reuze mee.

Prachtige familiekamer! Onwijs groot balkon met zonnedek wat je zelf open en dicht kan doen.

Je kan er nog heerlijk op zonnen zo einde van de middag.

Wij waren op vakantie met ons zoontje van 2,5.

Helaas was het wel een paar avonden zoeken naar plek buiten of naar een kinderstoel. Die mogen ze echt wel meer bijkopen. Eten was lekker, goed warm en werd goed gecontroleerd.

Super schoon het hotel! Bij het restaurant, kamer overal!

Bediening beneden was wat minder. Sommigen erg vriendelijk maar andere best weg chagrijnig. Barman bij de lobby is super aardig en vriendelijk.

Drinken moet je wel vaak zelf halen.

Meer als genoeg plek bij alle zwembaden en het water is heerlijk koel.

Al met al hebben we genoten.

Kyle deprins
18-9-2018

Bangelijke service , lekker eten , beste animatie , veel belgen en nederlanders , beste hotel waar ik al geweest ben !!

Fantastisch.

C heuts- de vries
18-9-2018

Alles was perfect.

Alleen moet je busje nemen om bij de bazaar te komen.

Te ver om te lopen.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saturn Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saturn Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.