Hotel Saturn Palace

• Onvoldoende: 1 - 5

Te groot geworden.....

Wittemol
18-7-2018

Alles wat je maar kunt wensen om te eten is er,een hele dag door. Het wordt bij je gebracht of je gaat erom. 1 groot minpunt is dat nederlands spreken er niet bij is wat 5/6 jaar terug heel goed geregeld was,zeker toen Buco de gastrelations bemande. De eigenaar is Belgs maar houdt zich afzijdig wat er ook gebeurd. Veiligheid staat niet het hoogst in het vaandel wat wel zou moeten. Niks ten nadele van ErdAl maar hij snapt het vaak toch niet watje werkelijk bedoelt.

Dat is echt een groot verbeterpunt zeker als het meerendeel vanjegastennederlands zijn.

Verder moet je de 1e verdieping vermijden wantelke bus of wachtendenhierop hoor je een hele nacht door. Kamer 1018 zeker vermijden zit pal naast de receptie, dat is je upgrade als je voor de 4e keer komt😭. Het was voor ons de 4e keer maar

Saranda
15-7-2018

Het is de tweede keer dat we hier komen

en het was alweer heel goed

Zowel het eten als de animatie

In het kort samengevat het was weer

Een geweldige reis ! Zeker een aanrader

Wat een geweldige vakantie

Hoef
14-7-2018

Als je echt een relaxvakantie gepland hebt dan moet je hier naartoe!

Wat een luxe, wat een service, wat een verwennerij!

Alle resorts die je ná saturnpalace boekt vallen volgens mij vies tegen als je zo'n

luxe hebt ervaren. Hier kennen ze het concept "all inn" tot in de puntjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Saturn Palace voor je op een rij gezet:

Super vakantie in super hotel

Alex Houtmeyers
11-7-2018

Leuke vakantie gehad met lekker eten en lekker drinken

Geweldige service!

Kelly
11-7-2018

Goed hotel met goeie service, je kwam niks te kort! Overal komen ze rond met snacks en ijsjes, heerlijk!

Leuke zwembaden met voor elk wat wils.

Zeker en vast een aanrader!

Aanrader. Fantastisch hotel!!

Henrieke van Loon
11-7-2018

Hotel Saturn Palace is een geweldig All Inclusive vijfsterren resort. Het hotel ligt direct aan een privéstrand en op zo’n 20 km afstand van het centrum van Antalya. Het centrum van Antalya is gemakkelijk te bereiken, bushalte is voor de deur.. In het hotel is er een gemoedelijke sfeer, geweldige service en het vriendelijke personeel. Het aanbod aan faciliteiten is in dit hotel enorm, luxe en voor jong en oud. Er is een ontzettend groot buffetrestaurant maar ook zijn er 3 a la carte restaurants aanwezig, waar je gratis op reservering kunt eten.. Je kan de hele dag genieten van diverse snacks in de snackbar of cake en koejes in de patisserie. Voor drankjes kan je terecht bij verschillende bars op het complex.Er zijn aparte kinderbaden en er is een Aquapark aanwezig waar veel glijbanen zijn.. Er is een uitgebreid programma voor jong en oud en voor het hotel is elke avond kermis. Het is er ontzettend schoon en vriendelijk personeel.

Kindvriendelijk

Said Aouriaghel

Een dikke 9 !!!

Zeer proper en goed eten.

super goed ik kom zeker terug

Paul Croese
10-7-2018

saturn Palace Hotel is echt super, personeel is vriendelijk, behulpzaam, je bent echt een gast, mooie accomodatie, goed eten en drinken goed annimatie team voor de kinderen, kortom een geweldig verblijf ik ga zo weer

Relaxed

Dani
10-7-2018

Goede buffetten, genoeg plek bij de zwembaden. Handdoekje leggen is niet nodig. Voldoende variatie bij de buffetten. Drankjes worden bij je aan het strand en zwembad geserveerd. Voor herhaling vatbaar!

Fantastische ervaring in een super hotel

Geert Maes
10-7-2018

Prima kamers, ongelooflijk vriendelijk personeel en héél goede keuken. Alles wat je wenst is aanwezig.

We hebben een aantal aanbieders voor Saturn Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saturn Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saturn Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saturn Palace scoort een 9.19 uit 10 op basis van 2929 reviews.