Hotel Saturn Palacestersterstersterster

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

Hou je ook van een wat kleinschaliger hotel waar je toch all-inclusive vakantie kunt vieren? In Hotel Saturn Palace zit je goed. Dit is geen massaal hotel en juist daarom hebben de werknemers persoonlijke aandacht voor je. In jullie reviews lezen we dan ook dat de service hier dik in orde is. Naast een familievakantie ben je hier ook aan het juiste adres voor een getaway met je partner. Benieuwd wat er uniek is aan dit hotel? Lees met ons mee.

Waar in Hotel Saturn Palace Resort je ook een plekje uitzoekt, bediend word je altijd. En dat op een bijzondere manier. Mie licht dit toe: ‘Super bediening komen met de rolschaatsen tot op de pier met eten en drinken!’ Om dat eten hoef je niet eens te vragen, want de bediening komt op verschillende momenten langs met snacks. De kwaliteit van het eten? Dat is goed in Hotel Saturn Palace Resort. Jullie schrijven dat het eten lekker is en de buffetten gevarieerd zijn.

Aan het zwembad is er altijd genoeg plek om te liggen. Je kunt elke dag een schone handdoek ophalen die je uit kunt rollen op je ligbed. De zwembaden zijn ruim, maar zijn buiten het hoogseizoen wel aan de koude kant omdat deze niet verwarmd zijn. Er is animatie aanwezig in Hotel Saturn Palace die ook tussen het zwemmen door een lach op je gezicht toveren. De activiteiten die zij organiseren zijn volgens vakantiegangers erg leuk. In de avond kun je kijken naar leuke shows.

In Hotel Saturn Palace overnacht je in een schone kamer. Je kunt zelfs kiezen voor een kamer met jacuzzi. Hier heb je ook nog eens een groot balkon. Zo kun je in de avond genieten van een wijntje met uitzicht op zee. Reviewer Emmy Aarts zegt dat de airconditioning niet heel goed werkte. Dit is dan ook het enige puntje van kritiek op de kamers in dit hotel.

Ligging

Hotel Saturn Palace Resort ligt aan het strand. Ook bij het strand vind je genoeg ligbedden en net als bij het zwembad komt de bediening hier langs met een hapje en een drankje. Tot rust zul je dus zeker komen. Tussendoor neem je een duik in de azuurblauwe zee of ga je snorkelen. Mendy deed dit en schrijft: ‘In de zee zelfs grote schildpadden gezien!’

In de omgeving van Hotel Saturn Palace kom je verder tot rust, want het bruisende centrum van Antalya ligt wat verder van het hotel af. Wil je naar het centrum? Dan kun je het beste de bus of een taxi nemen. De zaterdagmarkt in Antalya is een aanrader. Gerrie tipt: ‘Wij zaten al om 8:30 in de taxi en dan ben je er even voor 9 uur en is het nog lekker rustig.’ In Antalya sla je daarnaast op elke dag van de week de leukste lokale producten in.

Enthousiast geworden over kleinschalig Hotel Saturn Palace Resort? Let’s go!

3984 reviews over Hotel Saturn Palace

• 10Janneke02-01-2020

Geweldig hotel !!!

We zijn in november geweest samen met mijn moeder we gaan in april 2020 weer terug met mijn gezin .we zijn er nu 8 keer geweest het is fantastisch! Mooie kamers het eten is heerlijk en erg veel keus .En het personeel staat altijd klaar zeer vriendelijk niets is teveel ze lopen de benen onder de kont uit. En je wordt op je bedje aan het zwembad en strand bediend! Drinken, cocktails en lekkere hapjes . We kijken er nu al naar uit om in april te gaan heeeerlijk!

• 2019
    9Sacha27-12-2019

Fantastisch, heerlijk genoten

Een super vakantie gehad. Veel te doen voor de kleintjes maar ook voor de grote kinderen 😉. Eten is gevarieerd en erg lekker maar na 2 weken heb je het wel gezien. We hadden een duplex kamer voor z'n vieren. Dit was perfect. Kamers werden redelijk goed schoongemaakt. Iedereen deed zijn best om je een héérlijk verblijf te geven...en dat is gelukt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Tim27-12-2019

Gewoon een prima hotel!

Prima en goed hotel, aan de buitenkant zie je dat er niet aan af. Qua uitstraling is het het minste hotel wat er staat in de straat.

In vergelijking met andere hotels in de straat is het een mooi klein en knus opgezet hotel. Genoeg eten en drinken te krijgen..voor ieder wat wils. Ze komen heel vaak langs met skeelers bij de zwembaden...ook dan wordt je eten of drinken aan geboden.

Genoeg zwembaden ; een rustig zwembad, het lange zwembad, kinderbad met veel glijbaantjes ( dit water was helaas te koud) Nog een kinder zwembad en nog een zwembad bij de glijbanen.

Leuke animatieshows, elke keer weer wat anders.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9R.v.d.meer04-12-2019

Geweldig

Hotel saturn palace is geweldig , je wordt er goed verzorgd zelfs bij het zwembad komen ze langs met drankjes en hapjes, hotel is ook goed kamers zijn netjes en het eten is voortreffelijk, ook achmed de manager van het hotel was erg behulpzaam, komen zeker hier terug..

• 8Ibrahim O.01-12-2019

Een luxe 5*resort voor een schappelijke prijs

Ik beveel dit hotel aan iedereen aan die voor een scherpe prijs toch op vakantie wil naar middelmatige 5* resort in Lara! Wij hebben ons verblijf voor een zakenreis gearrangeerd en met dat doel was het meer dan 👌 Wij hebben hier een week verbleven en voelden ons echt thuis. Zeer aardige man! Verder was het personeel zeer vriendelijk met een glimlach... dit vinden wij toch wel prettig ipv die chagrijnige koppen steeds aan te kijken. personeel die je op je wenken bediend. De klantmanager Arif Yildirim spreekt vloeiend Nederlands en is ons zeer behulpzaam geweest. Het eten is ook zeer divers, zo ook de faciliteiten en activiteiten van het hotel al vonden wij de smaak soms tegenvallen, vooral van het nachteten. Het hotel is een goed alternatief voor een B&B in Lara zelf. Wij willen er zeker weer een keer naar teruggaan👍

Gereisd met vrienden in november 2019

• 9Maria27-11-2019

FANTASTISCH.

Goed hotel .Fijn personeel en geweldig eten een verwennery. EEN AANRADER.

• 9John G27-11-2019

Leuk hotel met genoeg goed eten!

Aan de lijn denken voor vertrek is zeker geen overbodige luxe, er is meer dan genoeg heerlijk eten aanwezig. De kamers zijn mooi en schoon en het personeel doet alles om het je naar de zin te maken. Zelfs eind november was het goed vol te houden hier, ondanks dat we 1 dag regen hebben gehad!

Gereisd met vrienden in november 2019

• 10Tiny26-11-2019

SUPER GEWOON!!!!!!!!

Was weer geweldig onze vakantie komen hier al voor 11 keer . Alles weer super gegaan mooie kamers en het personeel doet alles voor de gasten . Vooral Me met bij de poolbar is super . Gast relations staan iedere dag voor de gasten klaar mochten er vragen zijn Wij hebben alweer een optie voor april dus dat zegt eigenlijk genoeg Niet twijfelen maar gewoon boeken naar Saturn Palace Er is voor iedereen iets te doen jong of oud goede animatie Leuk personeel dat je vakantie onvergetelijk maakt

• 10Jack25-11-2019

Geweldig hotel!!!!!!

HIER WAS HET WEER SUPER HEBBEN GENOTEN VAN ONZE VAKANTIE IN SATURN PALACE KOMEN IN MEI 2020 WEER Kamers perfect eten erg goed voor ieder wat wils .personeel loopt zich de de benen onder het lijf uit.dus een aanrader voor iedere leeftijd .Gastrelatoin waren perfect niets is teveel aanrader vooral Memet bij de poolbar was klasse . Komen al voor de 10 keer dus dat zegt genoeg

Gereisd met partner in september 2018

• 10Robbie25-11-2019

Fantastisch 🤩🤩

Wat een schitterend hotel met goed Nederlands sprekend personeel genoeg te doen voor jong en oud

241 tips over Hotel Saturn Palace

• Litia, 15-04-2019

Verwarm het zwembad. Dan is uw hotel volgeboekt, dat weet ik zeker

• M., 11-05-2014

Met de dolmus naar de stad kost 1 euro, maar met een taxi ben je voor een retour ongeveer 45 euro kwijt. Een leuke boottocht maken naar de waterval bij de Watersportman (Kees uit scheveningen )

• Rosa, 10-05-2014

leuke markt op zaterdag naar antalya

921 vragen over Hotel Saturn Palace

• De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
  • VerzorgingAll inclusive, Volpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Gratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Oosters, Steaks, Sushi, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer