Hotel Saturn Palace *****

Hotel Saturn Palace
9,1

2557 reviews over Hotel Saturn Palace in het Nederlands

Marie, 19-2-2018

Lees zoveel goede reactie,s over saturn, alleen jammer dat ze geen 5 persoons familiekamers hebben , en 2 kamers is maar af wachten of de kamers dan langs elkaar zijn

Iedere keer voelt het als thuis komen

Frans en Carla Oliemeulen, 10-2-2018

Wij zijn al meerdere keren in dit hotel geweest, is ieder keer weer gezellig. Eten veel variatie en lekker. Bij het zwembad komen ze iedere keer langs met allerlei lekkers.

Zeer vriendelijk personeel.

Animatie is leuk, niet opdringerig, en goede shows in de avond.

Ook komen ze van het hotel vaak langs om te vragen of alles naar wens is. zelfs de generaal manager komt dit vragen. Kortom een heel leuk en goed hotel waar wij graag iedere keer naar terug gaan. Hebben weer 2 keer geboekt in 2018.

Fantastisch bevalen

B.ahmidi, 10-2-2018

Het is en mooie accomodaties,rustig goed verzorgt. En zeer goede service klantvriendelijk. Iedeaal voor kinderen.

Geweldig

Cemil, 28-1-2018

Voor de vierde keer Saturn Palace geweest en wat was het weer heerlijk.

Eten voor ieder wat wils,vriendelijk personeel, en een leuke kermis voor de kinderen.

Elke dag komt er iemand langs om te vragen of alles naar wens is en of er nog verbeterpunten zijn.

Als je een probleem hebt doen ze er alles aan om deze op te lossen.

Fantastisch hotel

usewils marc, 26-1-2018

Heel lekker eten veel variatie heel vriendelijk personeel en zeer goede animatie team ze komen regelmatig rondt met eten en drinken lekkere wafels, pannekoeken, smoutebollen en ijs. mooie kamers en worden elke dag gekuist en propere handdoeken en een zeer goede gastrelation ozay die voor iedereen de beste zorgen heeft.

een Super Goed Hotel; Zeker een aanrader!

C Willems, 23-1-2018

geweldig fijne staf en personeel ; Erg behulpzaam en altijd vriendelijk!!Mooie kamers, lekker eten ;al wat je nodig hebt voor een hele fijne vakantie!!

Fantastisch Hotel!

Jos Rink-de Jong, 19-1-2018

Nog nooit zo'n fijn hotel meegemaakt,ze bedienen je waar je maar bent,zwembad,strand.......super lief personeel!

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Leon en Carla, 19-1-2018

Uitstekende service, lekker eten en vriendelijk personeel o.a. Ozay, Arzu, Cerkan en vele anderen. Wij gaan hier voor de 8e keer naar toe in mei 2018. Heel veel bekende "repeaters".

De hygiene van de wc's aan het snackrestaurant laat te wensen over. Verder is het wel wenselijk dat er eindelijk eens een fatsoenlijk barretje op de pier komt en een grotere "binnenbar".

Heel fijn hotel!

M., 19-1-2018

Fijn hotel met persoonlijke service. Kleinschalig vergeleken met alle grote resorts in Lara.

Jeugd vermaakt zich prima!

Pluspunten: zwembaden, pier, strand, voetbalveld, kermis, schuimparty op t strand, persoonlijke service, snacks overdag

Minpunten: avondeten mag wel wat afwisselender, in koude voor en najaarsavonden zou het gezellig zijn dat er live muziek binnen is, niet in die saaie hal maar ergens in de lobby(misschien in het nieuwe gedeelte?)

Ontzorgde vakantie!

Chantal, 14-1-2018

Het hotel was zeer goed. De service was echt super, heel arardig personeel. Je voelde je onwijs welkom. De obers waren op rollerskates langs het zwembad om een hapje en een drankje aan te bieden. Je kreeg van alles, stukjes meloen, van die ijskoude doekjes om af te koelen. Echt kon niet op! We hadden een goede 3 persoonskamer, kamer werd elke dag super goed schoon gemaakt, kregen nieuwe handdoeken. Personeel vroeg geregeld aan ons of alles naar wens was. Kortom: een ontzorgde vakantie. Wij zijn al meerdere malen naar een al inclusive geweest maar ze kregen het hier voor elkaar om dag een gevarieerd aanbod in eten aan te bieden.

We hebben een aantal aanbieders voor Saturn Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saturn Palace in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saturn Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saturn Palace scoort een 9.12 uit 10 op basis van 2588 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: