Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanAntalya / Lara / Kundu

6.9VoldoendeScore uit 600 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

600 Reviews over Royal Seginus

• 5Akkie28-09-2022

Beter andere hotel

Kamers zijn groot en mooie super grote badkamer Eten is minder bijna elke dag het zelfde als je van vis houdt zit je goed Eten vaak koud of lauw Voor het geld zou ik toch aan raden om een andere hotel te pakken Bijna geen winkels in de buurt ligt wel wat maar 5 km terug heb je echt veel winkels en veel hotels

• 4Sjaan W30-08-2022

Tweede keer maar nooit meer

We gingen terug omdat zoonlief de glijbanen zo vreselijk gaaf vond en dat was gelukkig nog steeds.. Kamers als je groene knop indrukt worden met Franse slag schoon gemaakt en handdoeken weggelegd zoonlief ging met zijn hoofd over het vloerkleed je wil het niet weten wat er aan zijn hoofd hing. Zwembad is leuk vloer best glad maar dat is vaker op een resort.. Verder zijn wij allemaal ziek geworden diareee overgeven tot in het extreme ben nog nooit zo ziek geweest man en kind ook niet. Verschil met 2019 is te groot kwa service kwa mensen personeel hoeveelheid je ziet ook met regelmaat dokteren en zusters lopen dit was allemaal niet zo

We hebben al meerdere hotels in Lara gehad en moet zeggen wij zijn genezen voor ons verlopig geen Turkije meer en nooit meer Royal seginus

• 6Ilse21-08-2022

Druk, smerig en allemaal corona opgelopen.

De opzet van het hotel is veel te klein. Alles zit op elkaar gepropt waardoor het overal druk is. Kamers zijn vies en worden niet schoongemaakt. Elke dag receptie bellen dat er geen handdoeken in je kamer zijn. Als je kind een ongelukje heeft wordt het bed niet verschoond maar leggen ze er een deken overheen. Afval zakken, etensresten en poepluiers op de gang. Met veel geluk lag dat er maar 3 dagen. Het hele gezin is thuisgekomen met corona. Bediening is wel top!

• 4Rob ten B20-08-2022

In Lara zijn betere resorts!

We zijn 2 weken in dit resort geweest met een kind van 8 jaar en baby van 9 maanden. Hotel was niet goed bevallen en prijs-kwaliteit verhouding klopt niet. In Lara zijn betere hotels voor minder of evenveel geld. Hotelkamer was ruim, netjes en stoomdouche was super! Zwembad is vrij saai en bijna geheel 1.40 meter diep. Voor kleine kinderen lastig om in te zwemmen. Het animatie team was niet gericht op kinderen, iedere dag hetzelfde, qua muziek alleen maar keiharde bas en schreeuwen door de microfoon. Het eten waren we na 4 dagen op uitgekeken, weinig variatie, lauw tot koud en je moet goed opletten of vlees wel gaar is. Ook was het te kleinschalig opgezet voor zoveel gasten, waardoor je voor frieten in een rij van 10 tot 15 man kan gaan staan. Dat is toch geen vakantie! Ook de thema avonden in het restaurant werden kleinschalig opgezet en stelde niks voor. Het hotel kan duidelijk het grote aantal gasten niet aan, geen aanrader!

• 9Sjaan13-08-2022

Wij hebben genoten!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad! We kunnen ons dan ook echt niet vinden in de negatieve reviews die hier worden geschreven. Ja, het was gezellig druk, maar als je daar niet van houd, dan moet je niet in het hoog seizoen naar een all-in resort gaan. Personeel doet alles voor je en is erg vriendelijk. Er is zoveel te eten en te drinken, voor ieder wat wils! Kamers zijn super groot en schoon. Vooral de badkamer is een balzaal met een heerlijke regen douche/ stoom cabine. Zwembaden en glijbanen waren top! Kortom, wij hebben genoten!

• 4Patricia07-08-2022

Nooit meer!

Wij zijn al naar meerdere hotels van de stone group geweest, maar dit is toch echt de minste. Schoonmaak slecht, schone handdoeken werden vergeten om terug te leggen. Minibar werd niet altijd bijgevuld. Bij het zwembad lig je hutje mutje, wil je een plekje hebben moet je al vroeg een handdoekje leggen. De glijbanen zijn wel weer leuk, in de ochtend is het te doen middag veel te druk.Het ontbijt is super lekker alleen het middag eten en avond eten is eentonig en vaak koud. Enigste pluspunt is de grote kamer. Voor ons is dit de eerste en laatste keer. Delphin keten vele malen beter!

• 6Sibel02-08-2022

Nooit meer!!!!!Ruimtegebrek!!!

We waren hier voor 5 dagen. We kwamen hier aan en het eerste wat opviel was geschreeuw van kinderen. Het hotel is net een kinderdagverblijf. Overal rennende en gillende kinderen. Zwembad is te klein voor het aantal mensen dat er is en overal ook in het zwembad kinderen, kleine kinderen die naast je het bad in springen, naast je het bad uitklimmen, schreeuwen, rennen enz. Dit was echt opvallend, het zijn er te veel, bij het ontbijt het zelfde. Er is buiten qua snacks alleen maar pizza, friet, ijs, wavel en soort van pide en fruit. Meer niet. Dat is letterlijk het enige. Er is qua snack restaurant verder helemaal niets. Naar het strand moet je het beste met een shuttle, de afstand is te groot om te lopen, het kan wel, maar vermoeiend. Restaurant niet mooi, overal donker, a la carte moet je alles betalen niks gratis. Ik raad dit hotel echt niet aan als je moois of andere soorten mensen bent gewend. Voor mij was dit een chreche!!!

• 4Willemse01-08-2022

Betere Hotels

Wij waren hier voor de 4e keer en het valt erg tegen. Kamer werd nauwelijks schoon gemaakt. Eten iedere dag hetzelfde, personeel onaardig, vuile tafels en hele slechte animatie. Je kan merken dat er op alles bezuinigd word.

Het is absoluut niet meer het hotel van voor Corona. Veel te weinig personeel en aan de receptie doen ze alsof ze je niet verstaan.

Er is veel in het zwembad gepoept door kinderen, na de 3e keer wil je hier ook niet meer in. Handdoekje leggen begint al om 05.00 in de ochtend dus de eerste dagen geen bedje gehad en naar het strand gegaan.

Het is ons dit maal erg tegen gevallen en we kozen dit hotel voor de 4e keer omdat het altijd super goed is geweest.

Wij raden echt een ander hotel aan.

• 9V.17-07-2022

Heel goed

We hebben een week verbleven in dit hotel. 5 jaar geleden waren we er ook. Hierdoor kregen we een paars armbandje. Ik had een duplex landview geboekt. Bij aankomst kregen we een familiekamer met alles gelijkvloers,ook met 2 badkamers. ) met zeezicht. Waren 2 supergrote kamers. Tweede dag dag kregen we fruitmand en fles wijn op de kamer. Geen idee waarom. Was voor ons niet nodig. Er is eten in overvloed tijdens de dag. Elke dag werd de kamer schoon gemaakt en werd de minibar gevuld. Zwembad : heerlijke temperatuur van het water. Handdoekje leggen s morgens is wel een must. Wij gingen rond 8u onze handdoek leggen. 1ste rij aan het zwembad was altijd al volzet. 2de rij nog veel plaats. Er was veel volk, ontzettend veel kinderen. Restaurant : keuze in overvloed, er is Aziatische, Turkse, Mexicaanse,... avond. Drank wordt aan tafel gebracht en als je glas bijna leeg is,wordt het al aangevuld. Leuke vakantie gehad.

• 9Stephanie14-07-2022

Mooi en compleet all inclusive hotel !

Grote hotelkamers en super mooi. All inclusive is uitgebreid, ook de kermis is inclusief. Bij de miniclub zijn sommige dingen wel betaald en dan ook wel prijzig zoals een t shirtje verven voor 15 euro. Maar hier hoef je natuurlijk niet persé aan mee te doen, ze bieden ook gratis activiteiten zoals koekjes bakken of armbandjes maken, wel leuke dingen. Het eten is goed behalve de dingen zoals sushi dat kunnen ze in Turkije gewoon niet echt goed maken. Hygiëne is oké, is ook moeilijk bij te houden in zo'n massaal complex. Het is voor t oog schoon maar niet echt schoon zeg maar. Er zijn op loopafstand winkeltjes wat ook wel even grappig is. De zwembaden zijn wel mooi schoon en ook erg leuk. Alleen vind ik persoonlijk dat ze echt iets aan het handdoeken leggen moeten doen! Er zitten bij de zwembaden lifeguards, deze zouden er op toe moeten zien dat mensen de avond ervoor of smorgens vroeg geen handdoek neer kunnen leggen en dan weer uren nie

Hotel Royal Seginus info

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)