Hotel Royal Seginus

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag29°21°
Hotel Royal Seginus
9,2

Wat vakantiegangers zeggen

Hotel Royal Seginus is een grootschalig all-inclusive resort waar iedereen zich kan vermaken. Terwijl de ouders heerlijk ontspannen bij een van de zwembaden kunnen de kinderen uitrazen op de waterglijbanen. Benieuwd of Hotel Royal Seginus Lara ook iets voor jou is? Lees met ons mee.

Voor waterratten is deze vakantie waanzinnig. Er zijn namelijk 4 zwembaden waaronder een aquapark met 8 glijbanen. Hier zijn de kinderen voorlopig wel zoet. Zijn ze toch uitgespeeld in het zwembad? Dan kunnen ze zich vermaken in de miniclub, bij de speeltuin of met het animatieteam. Dat komt mooi uit, want dan kunnen papa en mama heerlijk tot rust komen bij het zwembad, de zee of ontspannen in het wellnesscenter.

Daan is ook enthousiast over de activiteiten: ‘Het zwembad is geweldig, met name de glijbanen. Het animatieteam was ook top. Elke dag waren er dingen te doen zoals naar de minidisco gaan, voetballen, boogschieten en tafeltennis. Dit was een superleuke vakantie die ik nooit meer ga vergeten.’

De vele activiteiten zorgen wel voor wat drukte. Chess vindt Hotel Royal Seginus bijvoorbeeld te rumoerig: ‘Het resort is adembenemend mooi. De loungebar is prachtig en alles is groots en mooi. Maar dan! Het volk. Inderdaad veel te druk en ontzettend luidruchtig. Het wordt na een dag of 2 zo irritant dat je het eigenlijk wel gezien hebt.’

Hotel Royal Seginus Lara heeft 10 restaurants, waarvan één buffetrestaurant en negen à la carte restaurants. De à la carte restaurants bieden allemaal andere gerechten aan: Oosters, sushi, Mexicaans, tapas, vis, Italiaans, Turks, steak en Japans. Daphne is erg positief over het eten: ‘Het eten was erg goed, veel variatie. Tussen de middag kun je lekkere broodjes kebab bestellen. Daarnaast kun je bij het restaurant aan het strand ook van de kaart bestellen.’ Let er wel op dat je soms extra moet betalen.

Hotel Royal Seginus heeft een groot aanbod aan kamers die je uit kunt zoeken op de luxe die jij wilt. Sommige kamers hebben zelfs een stoombad. Jojanneke schrijft hierover: ‘We hadden 2 kamers op de 9e verdieping, bestaande uit 1 voordeur met 2 aparte kamers (boven elkaar). Dit maakt dat je als ouders en ook de kids (tieners) privacy hebt, maar toch bij elkaar in de buurt bent. Super en nog niet eerder meegemaakt. De badkamer voorzien van stoomcabine, ultraluxe!’

Kim heeft nog wel een tip voor de gasten: ‘De bedden waren knetterhard, maar dit was de volgende dag opgelost. Ik ben even naar de receptie gegaan en diezelfde avond sliep ik op een heerlijke topper en ik heb super geslapen de rest van de vakantie.’

Ligging

Als je Hotel Royal Seginus uitloopt vind je het strand een stukje verderop. Hier kun je prima naartoe lopen, maar als het warm is en je hebt je strandspullen bij je, dan kan dit wel vermoeiend zijn. Gelukkig rijdt er ook een busje heen en weer van het hotel naar het strand en hier kun je gratis gebruik van maken. Wil je de omgeving ontdekken? Loop dan Lara in of pak de bus naar Antalya.

240 reviews over Hotel Royal Seginus in het Nederlands

Minder geworden

Wendy
17-6-2019

Wij zijn voor de 2de keer in dit hotel geweest. Het is een mooi hotel, grote kamer mooi ingericht en alles zit erin. Dit jaar waren de kamers niet zo schoon. In het restaurant is van alles te eten en de a La Carte restaurants waren super. Vooral het restaurant bij het strand was super lekker eten en vriendelijk personeel. Er werden leuke dingen georganiseerd zoals een schuimparty en een pierparty en in de avond was er live muziek. Allen de Arabische mensen die daar waren waren echt onbeschoft zowel in het restaurant als bij het zwembad ze zijn er met hele families ze stelen handdoeken, poepen in het zwembad. Voor mij was het de laatste keer dat ik in dit hotel ben geweest.

4e keer Royal Seginus

Naomi DR
16-6-2019

Fantastisch hotel! Nieuw sinds 2017 dus alles is tip top in orde! Eten is zeer lekker, vriendelijke, persoonlijke bediening. Kamers zijn heel ruim en mooi ingericht. Maar met stip op een is de top animatie. Vooral Jo is de echte sfeermaker en brengt iedereen aan het lachen. Niet voor niks de 4e keer dat we hier zijn en we komen zeker terug!

4e keer Royal Seginus

Annelize Groenwals
16-6-2019

Het is de 4e keer dat we in Royal Seginus verblijven. Prachtig nieuw hotel met ontzettend vriendelijke mensen. Grote mooie kamers, lekker eten en top animatie. Ze zorgen voor een perfecte vakantie. Jo maakt de vakantie met zijn grappige aanwezigheid top. Ook extra dank aan het hulpzame personeel aan de bar en het restaurant. We komen zeker terug!

Aanrader

Wilfried
14-6-2019

Prachtig hotel professioneel personeel

Lowie Blankenspoor
3-6-2019

Wat een schitterend hotel. Na een aantal jaar weer terug in Turkije. Voorheen een aantal maal naar andere hotels van de stone groep geweest . Dit hotel slaat werkelijk alles, schitterende kamer met alles er op en aan. De a la carte restaurants zijn werkelijk van een hoog niveau. Met dank aan de dame(s) van guest relations waar je met alle vragen terecht kan.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel!!

Chantal
1-6-2019

Voor de tweede keer in dit mooie hotel geweest. Weer super naar ons zin gehad. Mensen die hier nog iets te zeuren hebben of het niet goed vinden weet ik niet wat die gewend zijn. Allemaal aardige mensen van de animatie vooral Joe!! Eten is super! Zwembaden geweldig! Wij komen zeker nog eens terug!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Donna
31-5-2019

Super hotel, klant vriendelijke personeel. Leuke activiteiten vinden er plaats door het animatieteam.

Gereisd Met vrienden in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super hotel!

Linda de Jonge
31-5-2019

Een heel mooi netjes hotel . Kindvriendelijk hotel. De mini club is ook erg goed , gul is erg lief voor de kinderen. Lekker eten super grote kamers!! Top hotel!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Voor herhaling vatbaar.

Peter
23-5-2019

Prima ressort. Voor kinderen staat er een bijna complete kermis. Vriendelijk personeel die je het echt naar de zin wil maken. Sommige obers overdreven daarin wel een beetje. Het ligt wel bijna 30 km van het centrum van Antalya, maar is met de bus (3 euro - 2personen v.v.) die voor de deur stopt goed te doen.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch hotel met veel faciliteiten.

Leon Verhoeven
22-5-2019

Alweer een super fantastisch hotel van de Stone-groep. Mooie ruime kamers met stoomcabine met regendouche. Het hotel heeft veel faciliteiten voor jong en oud en aan het strand een grote pier met bar en voldoende ligbedden. De service en bediening is goed tot zeer goed. Het eten is is goed tot zeer goed. De buffetten bieden voldoende keus voor eenieder met per dag een ander thema. Een hotel waar het goed toeven is en waar wij de komende jaren zeker onze vakanties zullen doorbrengen.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand700 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenSushi

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenBoccia
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieMateriaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Seginus in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Seginus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.