Hotel Royal Seginus

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°11°
Hotel Royal Seginus
9,1

Omschrijving
Hotel Royal Seginus in Lara heet iedereen welkom. In dit hotel kun je kiezen uit 9 verschillende restaurants. Voor kinderen is dit hotel het paradijs dankzij de kermisattracties op het terrein en het grote zwemparadijs met glijbanen. Maar ook activiteiten als boogschieten en minidisco zijn populair. Gelegen op een half uur rijden van Antalya.

222 reviews over Hotel Royal Seginus in het Nederlands

Super !!

Daphne,
13-11-2018

Super hotel !! Mooie grote kamers.

Alles was goed schoon. Mooie zwembaden met glijbanen. Leuk animatie team.

Genoeg te doen voor iedereen.

Het eten was ook goed veel variatie en tussen de middag lekkere broodjes kebab. Bij het restaurant aan het strand kun je van de kaart bestellen.

Pier party en schuim party was ook erg geslaagd.

Wij komen hier zeker weten een keer weer terug !!!

Heerlijk

Angelique,
13-11-2018

Was echt een super hotel. Je komt niets te kort. Helaas was de entertainment iets minder. Maar we hebben het super gehad.

Geweldig hotel !

Daan,
30-10-2018

Ik (16) ben in oktober dit jaar samen met mijn moeder (43) en broertje (13) op vakantie geweest naar Royal Seginus.vToen we het hotel binnenkwamen zagen we meteen dat het een super mooi was. De kamer was groot genoeg, en werd elke dag schoongemaakt. Ook fijn dat er een minibar bij zat die gratis werd bijgevuld. Het zwembad is ook geweldig, met name de glijbanen. Het eten en drinken was ook lekker. Je had meerdere plekken waar je drinken en eten kon halen, zowel buiten en binnen. Vooral de toetjes en het ontbijt waren echt geweldig! Wel jammer dat alles op een andere tijd geopend was (bijvoorbeeld: je kon ijs halen van 11:00 - 14:00, fruit van 10:00 - 12:00, wafels van 14:00 - 16:00 etc.). Het animatieteam was ook top. Elke dag waren er dingen te doen zoals naar de minidisco gaan, voetballen, boogschieten en tafeltennis. Dit was een superleuke vakantie die ik nooit meer ga vergeten. Ik hoop later nog een keer terug te komen!

adotravel.nl

Prachtig en vooral luxe resort!

Jojanneke,
29-10-2018

De herfstvakantie hier verbleven. We hebben dit resort gekozen op basis van het gigantische waterpark. Het overtrof al onze verwachtingen. We hadden 2 kamers op de 9e verdieping, bestaande uit 1 voordeur met 2 aparte kamers (boven elkaar). Dit maakt dat je als ouders, en ook de kids (tieners) privacy hebt, maar toch bij elkaar in de buurt bent. Super en nog niet eerder meegemaakt. De badkamer voorzien van stoomcabine, ultraluxe!

Het eten is goed, de keuze is te reuze, zoveel heb ik niet eerder meegemaakt. Eten van goede kwaliteit en lekker! Schoonmaak is top, zowel van de kamers, als bij de zwembaden. Animatieteam is vriendelijk, evenals het bedienend personeel. Ook leuk dat ze barmannen op skates hebben :)

Voor de herfstvakantie een super verblijf, ik denk alleen dat in de zomer het TE massaal/groot is voor ons, komt ook doordat gasten uit Royal Wings/Holiday Palace ook bij Seginus gebruik kunnen maken van de faciliteiten.

Topvakantie en superverblijf!

A.,
28-10-2018

Tweede keer dat we in dit hotel zijn geweest en weer topvakantie gehad! Kamer groot en netjes, aan het zwembad genoeg ligbedjes. Ja het water is koud, maar als je er eenmaal in zit, is het prima te doen. Ook heel veel professionele toezicht door lifeguards, stelt gerust! Kinderen hebben zich prima vermaakt in de glijbanen en de kermis. Dochter was jarig tijdens het verblijf en er stond op de kamer een lekker taartje klaar met een grote fruitmand als verrassing! Eten was er ruim voldoende, variatie wat minder tov de vorige dag, maar heel ruime keus en alles vers en warm. A la carte restaurants vonden wij te duur om te proberen (tussen 10 en 25€).

Obers in het restaurant lopen de benen van onder hun lijf, iedereen werkt er ontzettend hard. Het is wel een massaal hotel, maar door de grootte merk je niks van de drukte. Toiletten bij zwembad konden wat properder, verder geen opmerkingen.

Leuke tijd gehad!

Marcel,
27-10-2018

Superfijne tijd gehad hier. De kids en wij vonden het fantastisch. Ozkan in het restaurant geeft echt topservice. Tot de volgende keer.

Gaan gewoon weer!

Ron van B,
26-10-2018

weer 10 dagen super verblijf, was onze derde keer( vorig jaar twee keer) en het was echt thuiskomen. Personeel is eigenlijk het beste wat we ooit gehad hebben, en we hebben best dure resorts gehad, Imperial in mei 2018, maar wat anderen ook zeggen, vanaf dag 1 vaste tafel, vaste bediening, glaasje staat dan klaar, nooit wachten op drank, als je aardig bent ben je een goede gast en krijg je perfecte bediening. En kost niks, aardig zijn! Waren tijdens een driedaags congres van Farmasi, 1050 gasten extra, driekwart vrouwen, was een happening! Dames super gekleed, kunnen de overige gasten wat van leren, korte broeken, tshirts en slippers bij het diner, wat is er mis met wat nette kleding? Is ook respectvoller naar het personeel....over de kamer, de doucheruimte en de schoonmaak is al genoeg gezegd, als het thuis zo zo zijn was ik blij, geldt ook voor het eten, echt niets mis mee. Dus gaan in mei weer 17 dagen!

Slecht voldoet niet aan Stonegroup

Ashni Rameswar,
26-10-2018

Kamer en badkamer groot en goed. Zwembadwater veels te koud kinderen zijn aan het klappertanden, geldt ook voor binnenbad. Alles is extra-pay in de dit hotel. Drinken krijg je in kartonnebekers, eten zeer eentonig , bij de snack gedeelte alles op tijd (klokje kijken) en iedere dag hetzelfde. Alles ligt zo op elkaar weinig sfeer in het hotel. Personeel op een aantal na chagerijnig, spreken geen engels. Funfair open en sluit op tijden van personeel en volgens de gebruikelijke tijden. Voor ons nooit meer Stonegroup, het is totaal niet de vergelijken met de service die je bij ander hotel krijgt.

Arabische enclave

Ton Wouters,
25-10-2018

Ik kan me wel vinden in de beoordeling van voorgaande, resort is niet slecht, eten is wel OK, zwembad ook goed, maar dan.

Het is een Arabische enclave en niet anders, wat maken deze mensen een zooi, je ziet zo waar ze gezeten hebben.

Ze houden ook totaal niet rekening met andere mensen, bedjes inpikken, voor kreupen,enz,enz. Je krijgt door deze figuren geen vakantie gevoel, ook avonds is het er door deze gasten niet gezellig.

De juffrouw van de gast relations zij tegen ons dat ze alleen maar problemen hebben met de Arabische gasten , zelf hebben we 1 maal flinke ruzie zelf meegemaakt. Maar de Turken, hebben zelf ook een hekel aan deze mensen, je kan veel beter Russen hebben dan dit volk.

Gewoon

Ilse,
25-10-2018

Wij hadden er super veel van verwacht omdat de revieuws zo goed zijn . Wij zijn twee jaar geleden naar royal dragon geweest dit vonden wij beter dat dit hotel . We kregen een kamer waar een bed te weinig was dus weer naar de receptie omdat ze regelen . We hebben een andere kamer gekregen . Daar was weer een bed te weinig de man die de koffers bracht heeft een bed voor ons geregeld . De kamer was redelijk maar de stoomcabine werkte niet en de wc liep door . We kregen elke dag te weinig handdoeken om te douchen en de kamer werd niet super schoon gemaakt . Het eten was veel keus maar elke dag het zelfde . Het personeel was ook niet allemaal even gezellig . Dus voor ons was het voor een keer leuk maar we gaan er niet terug .

adotravel.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Seginus in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Seginus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.