Hotel Royal Seginus

Hotel Royal Seginus
9,2

196 reviews over Hotel Royal Seginus in het Nederlands

Met jonge kinderen

Super goed kindvriendelijk hotel.

Familie Vermeer
23-9-2018

Het hotel is super groot en modern.

Heel leuk voor kinderen met super veel kinderzwembaden en een gaaf aquapark.

Sommige jongens van de glijbanen letten totaal niet op waardoor er ongelukken gebeuren. Dus kijk zelf ook wanneer je vertrekt van de glijbaan.

Grote ruime kamers met elke dag een gevulde minibar.

Ontbijt , middag eten waren erg goed. Het avond eten vonden wij erg tegen vallen omdat het vlees niet altijd gaar was. En sommig voedsel niet altijd goed doorgebakken was. Dit maakt het etens aanbod een stuk minder. Tenzij je ziek wilt worden op vakantie.

Restaurant medewerker die rozenblaadjes op de tafels strooit Maar na een aantal dagen probeert hij van alle kanten fooi je afhandig te maken.

Pluspunt: overdag verpakt ijs en overdag onderweg naar het strand kan je zelfs a-la-cart eten en dat is echt super goed eten en de service is top!

Strand goed geregeld, voldoende bedjes en All in.

Jammer dat Frisdranken postmix zijn.

Na het lezen van de recensies twijfelde we over dit hotel, de 1 geeft een 3 de ander een 10... Wij zijn een stel van 29 en 32 jaar, komen altijd in Delphin imperial wat HET hotel van Lara moet zijn, maar we wouden is wat anders. Toch op de gok dit hotel geboekt, met hoop van zege. Prachtige kamer! HEEL groot, super lekkere douche met stoommachine, het bed vond ikzelf vreselijk aangezien ik zwanger ben was die veel te hard. Kamers waren schoon, nee ze maakte niet de douche elke dag uitgebreid schoon maar dat doe je thuis ook niet toch?, en wat zit je er nou??.. Eten was TOP ontbijt niet normaal beter Aals bij Delphin, avond was er elke dag een ander thema, voor iedereen genoeg keus. Zwembad was heerlijk mooi schoon en rustig, wij waren er van 10/17 sept net buiten de vakantie. Pier is giga! Al met al weten wij niet of Delphin beter is of dit hotel ze komen aardig in de buurt!, TOP vakantie gehad. Hoogseizoen is overal drama!!!!!

Voor ons nooit meer

Johan Huizer
20-9-2018

2de keer hier geweest, tevens de laatste keer.

We weten niet wat hier intussen us gebeurd. In tegenstelling in juni is het resort kwa schoonhouden diep weggezakt. De kamer waar wij in terecht kwamen was niet schoon. Vlekken op de spiegels en op de vloer. Ook na aangeven werd hier niets aan gedaan. Ook word hier gestolen door medewerkers. Bij stel dat op huwelijks reis was is er 1850 euro en sieraden uit de kluis weggenomen. Bij ons 30 euro een pet. Mensen met een groepje van 5 miste ook het een en ander. Het enige wat ons op de been hield was t animatieteam overdag. De shows waren wisselend.

Wij komen hier nooit meer. Volgens de laatst berichten van t animatie team is er behoorlijk tekeer gegaan tegen ze en zijn ze in staat om naar huis te gaan.

Kortom een groot drama in een resort wat wel iets had kunnen worden.

Het eten is bijna elke dag t zelfde

Geweldig

Martijn
16-9-2018

Ik vraag me af wat mensen thuis allemaal hebben wanneer men hier over kan klagen.

Ik noem een lijstje pluspunten op.

Zeer riante net verzorgde kamer.

Zeer uitgebreide keuze aan eten. Soms net niet helemaal warm maar zeer goed te eten.

Goede service aan het zwembad en de bar.

Zeer veel activiteiten, en een leuke disco voor de kids.

Schitterende pier en strand, met ongelijkheid tot watersport. En ik kan nog wel even doorgaan.

Minpuntje... de winkels onderin het hotel zijn prijzig , loop even naar het winkeltje aan de overkant.. ziet er in eerste instantie minder betrouwbaar uit , maar is erg netjes en vriendelijk.. en het bespaart je zeker meer dan de helft.

Wij hebben een geweldige vaktie gehad.

Royal Buggy

Lynn Bossy
16-9-2018

Laten we beginnen met de pluspunten, snel klaar. De kamers waren fantastisch. Zwembaden en glijbanen super. Klaar.

In het hotel kunnen 3000 personen, waarvan in onze 10 dagen zeker 2000 hiervan onder de 5 jaar was. Fantastisch hotel voor als je kinderen onder de 5 jaar hebt die niet aan te sturen zijn. Alles kan en mag hier. Ouders vakantie, laat gerust je kind over aan het personeel wat hierdoor ook niet te genieten is. Spreekt geen Engels trouwens. Om 24 uur zit je in het donker, beproef je geduldigheid bij het bestellen van een drankje, bestel 10x dezelfde cocktail en ontvang 10x een andere versie, bestel een cola en een soda en ze gooien het door elkaar in 1 glas, ze doet maar wat. Voor mensen die rustig willen eten, zonder doorgaand gehuil en gekrijs, en geen opstopping van buggy s en rijdende kinderstoelen langs het eentonige buffet willen waar kinderhandjes overal aan en in zitten, want dat mag, geen toezicht, raden wij het af.

Fijne herinnering!

John Gijsen
14-9-2018

Fantastisch verblijf gehad. Mijn vrouw en ik samen met ons 5 maanden oude dochter. Mooi hotel, geweldige kamer en alles schoon en netjes. Zwembad erg royaal (ook geen toestanden met bedjes) en als je een dagje strand wil loop je in 10 min. naar het Seginus-strand (of je laat je rijden). En als ik dan echt wat moet noemen ter verbetering... Een barretje op het strand zou wel makkelijk zijn. Nu moet je even de pier op (erg relaxte sfeer overigens). Oh en nog even over het eten... dat is echt prima! Uiteraard ben je in Turkije en daar eten ze niet zoals ‘thuis’, maar wij hebben altijd heerlijk gegeten. We gaan graag nog eens terug!

Super vakantie gehad

Anoniem
13-9-2018

Bij binnenkomst een prachtig hotel met een ruime lobby. Mooie schone zwembaden en grote glijbanen. Strand is super met prachtige pier. Kamers zijn super groot en netjes. Eten mag wat warmer maar genoeg variatie en keuze. A la carte restaurant erg goed. Qua drukte vonden wij het goed te doen. Fotograaf komt erg vriendelijk over maar verplicht je om voor veel geld foto’s te kopen. Pas op voor oplichting dus.

Kortom prima hotel!

Nooit meer. Zijn betere voor zelfde geld

T.Ruijsenaars
13-9-2018

Mooi hotel met mooie kamers. Bedienend personeel vriendelijk. Kok en balie personeel nors en onvriendelijk Heel veel mensen op kleine ruimte. Heel veel gasten waar Nederlandse gasten zich aan ergerden

Ik ga mezelf aansluiten bij de groep die realistisch en volkomen terecht een recensie schrijft die niet positief is. Lara is een prachtige resortlaan met vele toplocaties. Het resort is adembenemend mooi. De loungebar is prachtig en alles is groots en mooi. Maar dan! Het volk. Inderdaad veel te druk en ontzettend luidruchtig. Het wordt na een dag of 2 zo irritant dat je het eigenlijk wel gezien hebt. Een grote gillende kippenschuur is het met inderdaad iedereen die door elkaar loopt. Gillende kinderen die nauwelijks aandacht krijgen van hun ouders. De ouders in boerkini's maken massaal gebruik van de prachtige glijbanen. En ook dat gaat gepaard met veel geluid en absoluut geen rekening houdend met andere mensen. En denk je dan om per gelegenheid een drankje te gaan doen of een lunch te pakken. Jammer. Voor je het weet zitten ze daar ook weer gillend en schreeuwend naast je. Rokend in niet rokersgedeeltes. Echt asociaal volk.

Niet voor herhaling vatbaar

Fam. Omer
11-9-2018

Hotel is mooi en kamers zijn groot. Wij waren verrast dat de kamers echt zo groot zijn als op de foto's en video's. Kinderdisco is leuk voor de kleintjes en animatie is prima. Met een tweeling van 1.5 jaar, was de kinderzwembad super. Tevens was het leuk voor de volwassene om van een van de grote glijbanen te gelijden. een aantal minpunten: Veel keuze uit verschillende gerechten echter niet lekker op smaak en koud. Tevens zijn wij en vele andere gasten niet lekker geworden van het voedsel. Hoofdrestaurant stinkt bij binnenkomst. De laatste dagen hebben we heel weinig gegeten, we waren bang voor een voedselvergiftiging. Tevens haalde onze ober een trucje uit, hij strooide met roze bladen op onze tafel en gaf ons de juiste aandacht, iets wat we niet gewend waren. Dit was niet zo maar, hij vroeg om fooi, na het betalen van € 5,- was hij nog niet blij. Personeel is alleen vriendelijk als je ze betaald. Roomservice niet goed!

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Seginus in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Seginus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.