Hotel Royal Seginus

• Onvoldoende: 1 - 5

fantastische plaats

len
16-7-2018

een van de beste animatieteam, de beste was toch wel sam. altijd opgewekt en enthousiast om dingen te doen. de servic was ook geweldig en de kamers ook.

Aziz chakri
16-7-2018

Top hotel ruime kamers goede serice lekker eten kortom heerlijke vakantie

Geweldig

Larissa stoffels
16-7-2018

Leuk hotel zeer goede animatie!

Grote kamers.

Perfect!

Jeanine
15-7-2018

Super! Voor de 2 de x hier geweest! Super hotel, animatie en personeel! Voor gezinnen met kinderen de iedeale vakantie

Fantastic hotel

Huseyin ak
15-7-2018

Top hotel.

Van a tot z.

Zeker aanrader. Voor kinderen en ouderen.

Dus van jong tot oud

Groot resort en vol, zeer mooi zwembad en leuke glijbanen voor de kids, Kamers zeer groot met 60 m voor een 2 persoons kamer, Tegenvaller is de receptie, bij aankomst 4x terug moeten komen voor een kamer, toen we de kamer om 15.00 kregen bleek het dat er maar 3 bedden waren voor 4 personen. Hier ben ik ook weer 2 x voor onder geweest met steeds toezeggingen maar dit werd niet geregeld, uiteindelijk belde guest relations ons of alles naar wens was, deze regelde het wel snel. Helaas hadden we toch 4x te weinig douche handdoeken. Het restaurant is zeer groot met keuze genoeg, helaas is wel door de grote het eten koud als je eenmaal aan tafel komt deze niet altijd schoon zijn. Daar zitten nog wel wat verbeteringen in maar dat komt voornamelijk door de onderbezetting in het restaurant. Bij het buiten restaurant en bars is het wel goed geregeld. Maar al met al een geslaagde vakantie

Kindvriendelijk

Aron
11-7-2018

Het was een gegweldig hotel! Aanrader voor families met kinderen vanwege de animatie en enorm zwembad. Het grote asuapark is ook een enorm pluspunt! Zeer enthousiast animatieteam! Zeker een aanrader voor families met kinderen’.

Geweldig

Fatima
10-7-2018

Top service super mooie hotel

Animatie top

Prachtige vakantie

Hemseh
8-7-2018

Het is fantastis kindvriendelijk met veel faciliteiten

Super hotel van eten en animatie

Fariss
6-7-2018

Super hotel de moeite waard voor jong en oud en animatie team is top vooral Eva en Nimo nani kaly e de kamers zijn super en groot vooral duplex kamer en niks is te veel gevraagd altyd vriendelijk ze weten wat ze doen top de loeite waard heel vriendelijk kom zeker terug 16 keer in turkeie hweet mzar dit was de beste altyd 5* geboekt t dit is top 👌👌👌👌👌👌👌

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Seginus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Seginus in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Seginus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Seginus scoort een 9.24 uit 10 op basis van 370 reviews.