Hotel Royal Seginus

8,3

98 reviews over Hotel Royal Seginus in het Nederlands

Top hotel!

Nathalir, 16-4-2018

Geen 1 minpunt! Wij verbleven in een duplex kamer mooi, groot, schoon en 2 prachtige badkamers. Het zwembad met glijbanen zijn super! Eten prima en afwisselend. Topvakantie!

Super

Monique, 14-4-2018

Super luxe...alleen voor minder validen iets onaantrekkelijker ivm afstand zwembad en strand

Fantastisch !

Elsa, 8-2-2018

Super vakantie gehad, niets mis mee

Mooie grote kamers En het eten was goed

super te gek geweest

johanna, 6-2-2018

nog nooit waren wij in januari in turkije. Maar wat hebben we genoten. het weer was heerlijk en elke dag zon. We hebben zelfs op een bedje kunnen liggen zo heerlijk weer was het. Maar ook had het heerlijk geweest op het terras. Daar staan stoelen met kussens waar je beschut en heel erg lekker zitten kan. Samen met een biertje of een wijntje dat gebracht wordt. Het hotel zelf is top. het ontvangst, het personeel, het eten en vooral de kamers zijn geweldig. Er is geen minpuntje dat wij hebben ervaren in dit hotel. Het is echt vakantie en verwent worden. Niets is iemand te veel als je iets vraag en het eten is super lekker. het ontbijt alleen al geef ik een 12 en keek dagelijks mijn ogen uit wat er van het eten gemaakt was. Nu zijn wij weet thuis maar denken nog dagelijks terug aan de heerlijke vakantie week die wij hebben mogen beleven in hotel siginus. Een echte aanrader war wij met veel plezier aan terug denken. Voor iedereen in dit hotel de lieve groetjes van ons en bedankt voor jullie warme en lieve zorgen voor ons

Geweldig verblijf! Echt vakantiegevoel.

Annick, 28-10-2017

Enorm groot hotel waar je de eerste dagen je ogen uitkijkt. Wij waren er in een rustige periode en dat heeft wel verschil gemaakt. Op de dag dat een een congres begon, was het enorm druk en dat merkte je aan de tragere bediening en de chaos bij gasten aan het buffet. Eten alle dagen ruim voldoende en goed bereid, helaas wel heel zout.

Personeel wil alles voor je doen, is zeer vriendelijk. Zeker ook naar kinderen toe. Een aai over de bol of een kriebel onder de kin maakt dat zij zich ook speciaal voelen.

Kamers heel groot en schoon en netjes. Helaas wel gehorig, je hoort elke deur op de gang dichtvallen in de avond.

Zwembaden groot en glijbanen leuk. Zonde van asociale mensen die hun band niet willen afgeven. Zelfde van voordringende mensen hij de kermis. Gelukkig ook personeel dat deze personen op hun plaats zet, waarvoor dank en complimenten.

Strand valt goed te lopen, vijf minuutjes vanaf hotel.

Animatie niet echt hoogstaand.

Leuk voor één keer!

Alex, 27-10-2017

Hele luxe kamers die 1xper dag door drie man in 1minuut werd schoongemaakt. Goed eten belachelijk grote kamer met stoomcabine alleen wel erg donker in de kamer.. Hangt denk ik ook af aan welke kant je zit. Zwembad met aqua park super personeel super vriendelijk. Enigste wat wij misten was sfeer en gezelligheid. Eetzaal beneden erg kill en te massaal terwijl de zaal voor het nachtontbijt er wel gezellig uit zag. Ik kom er niet weer maar zou 't ook niet afraden. Voor mensen die slecht ter been zijn is 't elke dag een hele rit om overal te komen.

in een woord Geweldig!

mariella, 26-10-2017

Het is een super mooi hotel,de kamers zijn enorm groot wij hadden een tweepers kamer daar zit een stoomcabine in de badkamer!!heerlijke bedden wel iets hard maar vraag om een topper en dat ligt er met een half uur al op.Ook is er een kussen menu waar je het kussen uit kunt zoeken wat je zelf het prettigst vindt.Er is zelfs in de nacht een restaurant waar je van de kaart kan bestellen tot zeven uur in de ochtend,dit vinden de jongelui geweldig uit de disco gelijk gaan snacken......De weg naar het strand is ook te doen een kleine 5 min lopen en onderweg is er een eetgelegenheid.Een super grote pier waar je heerlijk kunt zonnen en zwemmen.Ook de glijbanen waren enorm in trek wij waren met ons gezin en vrienden onze kids varieren van 15 16 21 en 26 jaar.Dus twijfel niet je gaat echt genieten als je naar Royal Seginus gaat.....alvast veel plezier!

Schitterend komen zeker terug

Erik Janssen, 24-10-2017

Het is echt een prachtig hotel. Bediening was ook vriendelijk kamer is echt prachtig wij hadden een duplex kamer echt top schoon en groot. De zwembaden zijn wel koud maar ook schitterend .

Eten is ook goed alles schoon netjes opgediend. Na het strand lopen is ook goed te doen je hebt toch vakantie en als je moe bent is er halverwege ook nog een eet en drink gelegenheid mooi strand mooie pier. Het is gewoon top.

Super mooi hotel

Wilhelmien Janssen, 24-10-2017

Prachtige kamers ongelooflijk

Pier heel groot en altijd plaats smiddags een ijskar met verschillenden soorten ijs

Vriendelijk personeel,, ook animatie team gezellig .jammer genoeg geen pierparty meer .

Lopen naar strand is ook geen probleem

Restaurantjes een echt aanrader waren allen goed .

Wij gaan volgend jaar zeker terug ,

Misschien 1minpuntje zoveel Nederlanders daar en geen Nederlandse t,v, zenders alleen bvn .

Daar kunnen ze zeker wat aan doen

Mooi groot resort

Oktober, 23-10-2017

Hotel is mooi , kamers zijn enorm .helaas wel super gehorig.zwembad glijbanen kermis super.alleen jammer dat de halve kermis is gesloten ,Ik denk personeel probleem. Wat ik vervelend vond dat je bepaalde eten op vaste tijden alleen kon halen. Ijs van 13.00 tot 15.00. Wafels van 14.00 tot 16.00 .doner patat van 12.00 tot 14.00.maar dit is me opgevallen bij eerdere stone ketens die hadden dat ook.en jammer dat je je wafel of ijsje niet bij je ligbed mag opeten. Personeel doet echt wel zijn best. Bij het restaurant vroegen ze bijna gelijk of je iets wou drinken. Eten was goed, tot op de laatste dagen. Het restaurant werd gehalveerd en het eten werd beperkter.animatie deed zijn best , maar heb beterder gezien. Kinderanimatie overdag niets van meegekregen. Normaal spreken ze de kindjes erop aan als ze wat gaan doen. Hotel mooi strak...maar mist wel wat sfeer. Leukere zitjes om iets te drinken. Als het regent valt er weinig te doen denk ik.

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Seginus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Seginus in Antalya / Lara / Kundu, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Seginus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Seginus scoort een 8.29 uit 10 op basis van 98 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: