Hotel Wien

Hotel Wien
7,9

104 reviews over Hotel Wien in het Nederlands

Zeer mooi hotel gelegen aan de zee en de boulevard

H. Thijssen
22-9-2016

Hotel is erg mooi gelegen tegenover de zee. Alle kamers zijn netjes verzorgd en redelijk groot en proper. Elke dag worden de kamers schoongemaakt en nieuwe handdoeken. het ontbijt is goed met redelijk veel keuze.

Prima hotel wij komen er al jaren

Jannie en Ab
30-10-2014

Alanya er is altijd wat te doen

toller Urlaub

Britta Boehner
15-9-2014

Der Urlaub war Klasse schönes Hotel das einzige was man beanstanden kanndas Essen,sSalate müssen gekühlt sein bei der Hitze,und es wäre gut,2 Gerichte anzubieten.

schoon hotel

yvonne
19-9-2013

lekker hotel kom er al jaren eten ja de ene keer beter als de andere keer maar wel vooruit gegaan .en anders lekker ergens anders eten is ook geen ramp volgend jaar zijn we er weer

De kamers opzich waren netjes en goed alleen de bedden waren behoorlijk hard.

Het Eten was zeer slecht, geen brood bij het ontbijt en de melk was zuur! Het diner bestond voornamelijk uitsalades en pasta.. Voor het overige Eten moest betaald worden.

Prima hotel voor deze prijs

A.Riezebos
10-6-2013

Bijzonder vriendelijk personeel

Mooie kamers nieuwe douche cabines

Kamers aan de zee kant prachtig uitzicht.

Erg naar ons zin gehad

Siegrid
25-2-2013

Accommodatie was goed voor elkaar. We hadden een schone douche en toilet dat ook elke dag redelijk goed werd schoongemaakt. De kamer was dus prima in orde. De minpunten waren dat zelfs de leiding gevende/ manager een date wou met een vriendin van mij, en dat het personeel erg graag met ons wou afspreken. Daardoor voelden we ons niet heel erg fijn meer in het hotel.

Het zwembad viel ook heel erg tegen, was bijna nooit zon, en zat vol met chloor. Een paar honderd meter verderop was het afval water op de zee aangesloten!

De locatie is opzich wel mooi, alleen zit je niet tussen de leuke hotels in, maar zit je op het einde van de boulevard. Het is klein halfuurtje lopen naar het centrum. Er zit een winkeltje vlak naast het hotel.

geen tweede keer meer in dit hotel

erik
4-11-2012

Mijn titel zegt genoeg denk ik zo,

de kamers zijn heel mooi, heel erg schoon hotel, maar het eten s'avonds is

echt slecht, koud, een soort vlees,vis of kip, dus lust je dat niet zit je alleen rijst te eten die met veel water op je bord word gedaan, kort om, deze kok kan echt NIET koken, kom al jaren in alanya, dit hotel heeft het slechtste eten dat ik er ooit hebt gegeten!!

Dame achter de receptie zegt niks, zeer onvriendelijk.

prima hotel

inge werkhoven
23-8-2012

ik kom al jaren in dit hotel, vriendelijke mensen, goede bediening, schone kamers, ligging perfect, strand aan de overkant

Nooit meer

Sjaan
14-8-2012

Vol goede moed gingen wij naar dit hotel nadat we alle lovende kritieken hadden gelezen. Wat een tegenvaller!!!

Eten was prima en de kamers waren ook goed. Maar het personeel ...! Misschien is het in de afgelopen periode gewisseld maar ik kom al 20 jaar in Turkije en heb werkelijk nog nooit zulk onbeschoft en onbeleeft personeel mee gemaakt! Het leek verdorie wel of we in een strafkamp waren zoals er tegen ons gesproken werd! Maar ook een goedemorgen kon er niet eens van af. Enige die aardig waren was het schoonmaakpersoneel en de jongens die op het strand werken.

Je zou haast aan je zelf gaan twijfelen maar we hebben van verschillende gasten die er in de zelfde periode zaten de zelfde klachten gehoord. Nooit meer dus!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wien in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wien scoort een 7.88 uit 10 op basis van 104 reviews.