Hotel Tac Premier

Meer hotelinfo

144 reviews over Hotel Tac Premier

• 8Miriana bascuas06-09-2019

Heerlijk hotel

Leiuk hotel goede ligging tov winkels Gelijk als je het hotel uitgaat winkels Prima eten fijne bediening

Alleen grote centrum geen aanrader ivm agressieve verkopers Verder topverblijf

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Pitie30-10-2018

Geweldig

Goed hotel,en op loopafstand van het centrum

• 4Anniek20-08-2018

Vies

Ruime kamer maar niet schoon. Kitrand onder de wasbak is waarschijnlijk nog nooit schoongemaakt. Haren in het bed nadat de schoonmaakster was geweest. Extra dekbed waar een bloedvlek in zat. Personeel niet professioneel. Ook het eten was matig, weinig keus en alles was lauw of koud. Het bier wat geschonken werd was anders dan wat aangeboden werd op de menu kaart. De ligging van het hotel was echter wel ideaal, vlak bij het centrum en het strand

• 8Dogan,Oktay,Ramses en Remzi08-05-2018

gezellige vakantie

Animatie begon pas 1-5-2018 was top, kamers goed verzorgd . eten voldoende maar jammer van kapotte bedjes bij de zwembad. Personeel was super gezellig en vriendelijk. Voor ons was het een geslaagd vakantie.

• 7Anoniem06-05-2018

Oke, maar niet voor een tweede keer.

Net terug van 9 dagen Tac Premier. Kregen een ruime kamer met groot balkon en wat kleine badkamer. Zwembad perfect wel kapotte strandbedjes en te weinig. Eten was niks ontbijt was goed maar kon uitgebreider. Elke dag was er köfte of vis. Was er 1 keer kip en was het gewoon niet gaar. Er was weinig keus. Om 16.00 uur kon je wel ijsjes eten. Strand was de weg oversteken tegen betaling kan je een strandbedje krijgen. Kleopatra strand mooier als het andere strand. Liggen was goed binnen 15 min. was in je in het centrum. De bus stopte ook voor de deur voor 3 lira naar de markt in Oba op maandag en donderdag. In het hotel waren leuke plekjes om te zitten. In de lobby, restaurant, poolbar en een bar aan de voorzeide. Animatie was er pas vanaf 1 mei maar stelde niet veel voor. Kortom lus je alles en verwacht je niet veel is het een prima hotel.

• 2017
    4Sanders08-10-2017

Niet voor herhaling vatbaar

Jammer dat de kwaliteit van dit hotel hard achteruit gaat. De kamer is prima maar het restaurant , openbare toiletten en terras bij het zwembad is smoezelig. Eten is lauw en het personeel is onervaren op een enkele uitzondering na.omdat de Europeanen het laten afweten komen er veel Russen.Die zouden heropgevoed moeten worden.Wat een inhalig onbeschoft volk!

• 9Ajpj Gooren31-08-2017

Voor herhaling vatbaar

Gebouw wat achterstallig onderhoud, bedden, eten prima. Personeel geweldig

• 7stefanie27-06-2017

hotel is oké, maar kan beter

hotel netjes, schoon, ligging is geweldig in het centrum, strand op loopafstand. dochter was er twee jaar geleden geweest met een vriendin, toen was het erg leuk, vandaar dat we er weer naar terug gingen. hotel gaat achteruit volgens haar mening.

animatie tikje onverschillig, niet echt betrokken en organiseert vrij weinig. overdag 1x dart en 1x beach volleybal. 's avonds shows, waarvan sommige heel mooi (vuurshow, acrobatenshow, dansshow)

eten is te doen, als je van salades en toetjes houdt, de rest is eentonig. na vier dagen hadden we het gezien en zijn verder buiten de deur gaan eten 'savonds. ontbijt is overigens wel prima.

personeel is afstandelijk, ik ken de Turkse bevolking als zeer aardig en vriendelijk, maar het kan dat het bedrijfsbeleid is dat het personeel zich niet met de gasten mag bemoeien.

kortom, voor een 4-sterren hotel is het wel oké, maar voor die prijs heb je veel betere hotels. wij gaan niet meer terug naar Tac Premier.

• 9Jose te winkel15-06-2017

Mooi hotel , lekker kortbij t centrum ,strand

Erg fijn hotel , lieve mensen was prima

Met vrienden

• Oude reviews

7Pitie03-11-2016

goed

Door de ellende in Turkije rustiger in het hotel. Veel obers ontslagen,en jong personeel aangenomen. OokTuran die er al jaren werkt is ontslagen. Jammer,hotel gaat achteruit. Wij zijn hier al 10 keer geweest,maar denk dat ik de volgende keer naar een ander hotel ga.

9 tips over Hotel Tac Premier

• Jolande, 12-06-2014

Lekker relaxed dat je lopend Alanya in kan gaan,rondom de haven heel mooi!Voor ons zeker een goede waardering!

• Nelly en Hans, 05-01-2014

Als je geen vleugels wilt krijgen van het eten van kip, dan kan je lekker eten 2 deuren verder, voor weinig geld bij bleu night. Je kan als preferentie opgeven dat je een kamer met zeezicht wilt hebben.

• Mariska, 07-11-2013

De Jeepsafari en de boottocht langs de kust van Alanya waren erg leuk! Vergeet ook niet om een keer naar de Hamam te gaan, dit is een leuke ervaring. Ook de haven vonden wij erg gezellig, hier heb je veel winkeltjes, restaurants en discotheken/bars.

22 vragen over Hotel Tac Premier

• Esmeralda, 22-06-2019

All in strand

Weet iemand of het op het strand ook all inclusive is qua eten en drinken??

• Rox, 29-01-2018

Is het strand ook all inclusive? eten+drinken

• edn1983, 18-02-2015

Rolstoel toegankelijk

Kan iemand mij vertellen of dit hotel rolstoel toegankelijk is, en of ze misschien ook kamers hebben voor minde validen??

jan , 18-06-2015

Ja ze hebben twee kamers

• Eten en drinkenDiner, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Gratis handdoeken

• Animatie programmaAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenNiet beschikbaar
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats