Hotel Panorama ****

Miriam, 18-2-2018

Restaurant aan de zee

Lekker eten

Gezellige bar

Niet heel ver van het centrum

Super Hotel

Frans & Marlie, 1-11-2017

Zeer goed hotel,snap niet waar mensen over klagen!!!tot ze de taal niet spreken,ja je bent op vakantie in turkije niet in duitsland of nederland ,enkele mensen op deze review klagen over het eten,weet niet wat ze thuis te eten hebben maar het eten is zeer goed iedere dag iets anders en ook warm!!aan het strand eten van de kaart verschillende soorten pizzas,pastas ,sandwiches,omelettes,hamburgers,salades,om 16.00 tot 17.00 uur schepijs, met allerlei soorten dranken:enigste min punt de entertaiment daar mag wel veel meer verbetering met meer muziek in gebracht worden,wij vonden het en de mensen met wie wij gesproken hebben een zeer zeer goed hotel.

Zoals vorige jaren geweldig

Peter, 18-10-2017

Prima hotel met vriendelijk personeel.

Super!

Yvonne, 3-10-2017

Geweldig hotel, met een eigen strand en strandservice. Hamam is zeker een aanrader. Het is alleen erg jammer dat Adem en Memeth niet meer samen bij de poolbar werken! Animatie kan veel beter, meer muziek.

thuiskomen

john, lia en yvonne, 1-10-2017

ligging is fantastisch, de service van het vaste personeel maakt het hotel super! Door het (onterecht!) wegblijven van veel toeristen is helaas ook hier het personeel flink gekort. Geen snacks en koekjes/fruit meer bij The Poolbar, toiletten net wat minder vaak schoongemaakt. Sóms iets langer moeten w88 op je drankje. Dit merk je ws alleen als vaste gast, want het is nog steeds heerlijk dat je niet in de rij hoeft voor je drankje. Zelfs bij het eten wordt je aan tafel voorzien van je drankjes. Jammer is dat Adem en Mehmet niet meer samen aan The Poolbar staan, dit was een superteam. The Poolbar is niet meer hetzelfde. Complimenten voor de nieuwe helpboy Kemal met zijn gulle lach en harde werken. Minpunt is de animatie, of er is alleen voetbal (in mei in beide bars) of er is een programma van max. 30 á 45 minuten. Gewoon een draaitafel via Spotify en je hebt al een heel andere avond. De hamam is een aanrader! Ahmet en zijn team zijn super.

Voor het strand zijn schoentjes een aanrader, er is een steiger maar die zit ook vol met stenen en is vaak glad.

Voor herhaling vatbaar

Peter Heerland, 31-8-2017

Bijzonder midden in Alanya en direct aan zee. Kleinschalig en njet ruski. Geen 5 sterren aso bakbeest maar een leuk hotel voor mij als iets oudere jongere. Snap niet dat de mensen klagen over eten. Was prima verzorgd met voldoende variatie elke dag. Twee gedeelten a en b blok a direct aan zee b aan de andere kant van de weg. Dat was een minpunt, niet de bereikbaarheid maar de overlast van die weg. Veel verkeerslawaai dat was jammer en het ochtend gebed om 05:00 uur. Dus ik snap de opmerking over slapen met oordopjes. Echter geen laat feesthotel of lawaai animatie. Top was de Hammam, veel gezien in Turkye echter deze was echt top. Schoon fris en mensen die verstand van massage hebben. Bijboeken voor de kamer omdat wij laat vertrokken geen probleem. 25 euro voor de hele dag vond ik een koopje. Qua verzorging prima qua ligging voor mijn doel ( dichtbij centrum) prima. Min verkeerslawaai en de minaret. De zon in augustus maakte die minpuntjes erg klein.

Fantastisch ! Heerlijk hotel en lief personeel!!

Caroline van Loon, 24-8-2017

Wij kwamen na een overplaatsing van hotel Sifalar in Alanya in hotel Panorama .Werkelijk onze vakantie was eerst een hel en in Panorama kwamen we in de hemel terecht. Fantastisch eten voor ieder wat wils. Bediening fantastisch je hoeft niets zelf te halen altijd komen ze de drank brengen Airco in de eetzaal en het eten was gekoeld dus geen ziekte opgelopen .De hotelkamers zijn mooi en erg schoon ,zeer lieve schoonmaaksters .het zwembad is groot en goed . De poolbar prima ook daar lieve obers.

Heb je geen zijn om te lunchen kun je ook op het strand eten .Heerlijke Turkse pizza's .ijs inde middag ,gebak speciale Turkse pannenkoekjes. Echt te veel iedereen die het niet goed vind moet zich achter de oren krabben of ze thuis ook zo koken .In de hamman krijg je werkelijk een fantastische massage. Alleen als je kleine kinderen hebt en je verwacht animatie dan zit je in het Panorama hotel verkeerd de animatie ook inde avond was kort en overdag slecht. Maar wij vonden dat prima want wij houden niet animatie.

Strandwas prima stoelen en parasol gratis ook handdoeken.

Niet aan te raden

Ilona de bie, 13-8-2017

Ligging van het hotel is perfect, meteen aan het strand en binnen twee minuten in de binnenstad.

Kamer was schoon, grote douche.

Het eten was echt heel slecht, altijd koud. Om half acht was het eten al bijna op. Als je in de middag aan het strand eten bestelde was je gemiddeld 45 minuten aan het wachten (met uitschieter van 1,5 uur wachten!!!!)

Entertainment was elke dag maar 15 minuten dus zeker geen avond programma.

Personeel was niet vriendelijk (op twee medewerkers na), we merkten dat ze selectief waren. Vooral na dat we de aangeboden boottrip afsloegen.

Dit hotel zouden wij niet aanraden.

Goed hotel

Saskia, 9-8-2017

Net terug uit hotel panorama het hotel is heel schoon ,bediening super aardig en wij waren geen duitsers en toch liepen ze de benen onder hun kont weg voor ons het zijn toppers,eten was minder vaak lauw en door sommige mensen werden borden vol opgeschept en niet opgegeten gewoon schandalig maar ben niet verhongerd in deze week,animatie waardeloos hebben ze helemaal niet gezien ,

Zou er zeker weer naar toe gaan ,lekker dicht bij het centrum loop je zo naartoe.

Fantastisch verblijf en vriendelijke personeel

C van Hattem, 29-7-2017

Alles is goed de kamers zijn schoon en het eten is goed en vriendelijke bediening .

We hebben een aantal aanbieders voor Panorama voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Panorama scoort een 8.76 uit 10 op basis van 524 reviews.