Hotel Miray Kleopatra

Meer hotelinfo

36 reviews over Hotel Miray Kleopatra

• 9Linda 20-06-2013

Fantastisch hotel

Hotel Miray is echt een top hotel. Supervriendelijke personeel. Je hoeft maar iets te vragen en ze lopen voor je. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een top vakantie is geweest. Zou er zeker nog een keer naar toe gaan. Aan te raden hotel voor iedereen!!!

• 8ir28-10-2012

super goed hotel

dicht bij het strand, lekker eten en leuke omgeving

• 8Tim03-05-2012

goed hotel met vriendelijke mensen

Goed hotel met vriendelijke mensen en een perfecte ligging, alleen het eten is ietswat eentonig. Voor de rest een prima vakantie gehad in Kleopatra Miray

• 5Marcel27-01-2011

nooit meer een 3* hotel in turkije

we wisten dat we een 3* hotel hadden geboekt dus de verwachtingen waren al naar beneden afgestemd tenopzichte van voorgaande jaren, maar dit doen we nooit meer. hotel was mooi gelegen vlak bij het strand midden in het centrum en de discotheken waren dus ver weg dat we heerlijk konden slapen in redelijke bedden. voordat we bij de receptie aankwamen liepen we langs het "zwembad"van 5x 4 meter met voldoende ligbedden. de kamer was aan de kleine kant maar ach zoveel ben je er niet maar het uitzicht op de muur van de overburen op 2 meter afstand was toch wel een tegenvaller. het eten is ronduit slecht, de entertainment niet aanwezig of het moet de barman zijn die grapjes maakt. op de kamer was geen minibar zoals wel aangegevn was maar kon wel geregeld worden á 5 euro per dag, de schoonmaakster deed de kamer erg snel en dus niet heel goed. voor mensen die niet veel in het hotel aanwezig zijn is het misschien leuk, maar wij en vele mensen met ons waren blij om weer naar huis te gaan.

• 6Tim01-01-2011

mwah

kamer waren oke, balkon op de schaduwkant wat erg prettig was. Strand lekker dichtbij met veel eettentjes, eten in het hotel was oke. Vond de haven nog redelijk ver weg om te lopen. 's Avonds veel op t terras bij het Euro hotel gezeten wat veel gezelliger was!

Met vrienden

• 8mieke21-09-2010

gezien prijskwaliteit goed hotel

we zijn een weekje geweest en de kamers zagen er schoon uit personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk het eten is simpel maar wel goed de ligging is perfect dicht bij strand en centrum alleen jammer dat er in de beschrijving van touroperator stond dat er een minibar en nederlandse tv zenders zouden zijn dit was echter niet aanwezig al met al toch een heerlijke week gehad sjors en mieke

• 1L.K.23-08-2010

Slecht

Met een beoordeling van gemiddeld 8.4 op deze site hadden wij wel wat meer verwacht van dit hotel. Dit viel echter heel erg tegen. De ligging van het hotel is eigenlijk het enige goede punt van dit hotel. Om te beginnen was het eten erg slecht. Het ontbijt was nog te doen, maar het avondeten daarentegen was bijzonder slecht (en vaak koud) en was meer iets wat je verwacht in een jeugdherberg. Daarnaast wordt de kamer niet goed schoongemaakt en lag er bij de aankomst kauwgom op de grond. De handdoeken worden ook niet dagelijks verschoont en het beddengoed al helemaal niet. Ook stond er bij de beschrijving dat er een minibar op de hotelkamer stond, maar die bleek helemaal niet aanwezig. Daarnaast was er behalve in je kamer in de rest van het hotel nergens airco. Bovendien kwam het personeel niet erg vriendelijk over tegen ons. En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. AFRADER!!

• 7vincent20-08-2010

Prima hotel op mooie locatie

Het Miray hotel is niet het meest luxe hotel maar heeft voldaan aan al onze eisen. Het hotel ligt op nog geen 50 meter afstand van het hotel en is omringd door tal van restaurants en winkels. Ook de stad Alanya is erg leuk om te bezoeken.

*Tip: Huur een scooter, of neem een taxi en bezoek de ''Kale''(Berg). Vanaf deze berg heb je een fenominaal uitzicht over de stad, bergen en zee. Het restaurant ''Kale Hisar'' bevindt zich op deze berg en is werkelijk fantastisch! Wij hebben nog nooit op zo'n mooie locatie gegeten (prijs: ca. 15 p.p.). Echt de moeite waard!

Veel plezier!

• 8M.Burgerhof05-08-2010

zeer vriendelijk en gastvrij

zeer gezellige 10 dagen gehad al het personeelsuper zeker de kale barman helaas naam vergeten een echtegastheer!!!!!!

• 8marion11-07-2010

super !!!

hoi , wij zijn net terug van 8 dagen miray , was super hotel alleen t eten was eentonig maar verder perfecto hoor !! ook kamers en zwembad super netjes en perfecte ligging .

1 tip over Hotel Miray Kleopatra

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Catering aanwezig, Parasols aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• WinkelsKapper
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages