Hotel Kleopatra Ramira

• Sauna
Meer hotelinfo

70 reviews over Hotel Kleopatra Ramira

• 9Arie Morauw13-09-2019

Fantastisch hotel. Eten is gevarieerd en lekker. Drankjes zijn goed. Altijd plek aan het zwembad

• 8Jessica26-08-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Afgelopen augustus naar hotel kleopatra ramira geweest. Het was een mooi hotel met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. De kamers waren keurig schoon, hamam was heerlijk, wifi was prima, lekker zwembad, soms mocht het eten wel wat gevarieerder zijn. Helaas waren de laatste dagen de bedjes telkens vol. Toen wij vroegen hoe het kwam gaven andere Nederlands aan dat het kwam omdat sommigen hun handdoek al savonds op een bedje leggen. Gelukkig hadden wij nog wel elke dag een bedje te pakken kunnen krijgen, zonder dat we onze handdoek erop hadden gelegd savonds. Een groot pluspunt vond ik het transfer busje gratis vanuit het hotel naar het centrum en het strand. Met die hitte is dat soms nog best een eindje wandelen, maar wel prima te doen. Bij het strand raad ik wel badschoentjes aan om in het water te gaan, er liggen op het begin veel kiezelstenen. Dit in combinatie met het gloeiend hete zand was niet altijd even lekker.

Met vrienden

• 2018
    8Nicole30-08-2018

Fijne vakantie, waar voor je geld.

Prima hotel en helemaal voor het geld wat je er voor betaald. De kamers zijn mooi en leuk en gezellig personeel. Het zwembad bij het hotel ligt niet ideaal, tussen de gebouwen in, dus je ligt snel in de schaduw. Ook weinig ligbedden in de zon. Maar elk uur gaat er wel een busje naar het strand en dit is ideaal. Het eten is lekker, maar weinig afwisseling. Na 4 dagen was ik er al aardig klaar mee, maar het eten buiten de deur is ook goed betaalbaar in Turkije. Een fijne vakantie gehad in het hotel Kleopatra Ramira

• 8Pitie14-08-2018

Goed.Kwartier lopen naar centrum

Goed hotel.Iets verder van centrum, maar netjes.

• 3den28-07-2018

nooit meer

eten is eentonig geen variatie . op is op zijn te weinig ligbedden bij het zwembad en met eten moet je rennen voor een plekje . personeel receptie is onvriendelijk en zijn niet bereid je te helpen . de gratis handoeken van het hotel niet gehad .als je erom vraagd wordt je beschuldigd van diefstal ......animatie voor de kinderen is er helemaal niet . na 10 dagen kwamen ze lang of we in een andere kamer wilden zitten . want er kwamen nw gasten die in onze kamer moesten .(natuurlijk geweigerd . ) daarna heel onvriendelijk tegen ons . na 11 kwamen we de kamer niet meer in omdat de pas was geblokkeerd .via receptie maar weer geregeld . met veel gezeur de pas weer geactiveerd dus konden we weer naar binnen .kortom slechte 2 weken gehad .

Met jonge kinderen

• 9Henriette lorenzo dave tommy09-07-2018

Netjes onderhouden geweldig eten ,alles ....

Hard werkende mensen,alles word goed schoon gehouden,kamers rondom het zwembad,niet te vergeten de shuttleservice 😅😎het eten top!vriendje van mijn zoon waa de laatste dag ziek,we mochten tot 17 uur in de kamer verblijven ,voor een kleine vergoeding😅bedank nog daar voor..... Nog een tip toe te voegen,de biertap moet veranderd worden denk te weinig druk en ze kunnen niet tappen helaas,en je krijgt tonic uit een fles dus vaak geen prik,helaas...ben niet gek op posemix,verse jus dorange zou een goed idee zijn..😎en snachts meer oog houden op dronken gasten ,soms hoop geschreeuw ..

Met oudere kinderen

• 2017
    9Fam Kallenkoot06-11-2017

Fantastisch!!

Super gastvriendelijk hotel.Eten was prima en varieerend.Kamers altijd fris.Goeie service naar strand en centrum.1 klein minpuntje:Smiddags veel stoelen in de schaduw dus gelijk uitkienen waar je gaat liggen als je de hele dag zon wil.Dat is dus aan de ligbedzijde rechts vanaf de bar gekeken.Wij hebben het super gehad.Met vrienden partner en kinderen in de leeftijd 11 tm 16 😍

Met jonge kinderen

• 8Jennifer30-08-2017

heerlijke vakantie

Mooi hotel, mooie schone kamers. Eten was lekker en elke dag genoeg keuze. Hotel is gelegen in een rustige buurt, er gaat meerdere keren per dag een pendelservice vanuit het hotel naar het strand en terug en in de avond ook naar het centrum. Wij zijn steeds van het centrum naar het hotel gelopen maar een taxi kost ook maar een paar euro.

• 5pieter27-08-2017

Russen en Denen die hotel als partyhotel zien

Veel Russen en Denen. Lawaai tot 04.00u 's morgens. Denen zien dit hotel als een party-hotel en verbazen zich erover dat mensen klagen over geluidsoverlast. Om exact 24.00u gaat licht uit en is er NIETS meer in het hotel te doen. Kaartje leggen gaat dan ook niet meer. Geen ligbedden vrij aan het kleine zwembad. Te weinig in aantal en avond ervoor worden ze al gereserveerd. Voor ons geen 2e keer meer.

• 6Koppel26-07-2017

Eénmalig, niet voor herhaling vatbaar.

Pros: - Kamers erg schoon - Personeel vriendelijk

Contras: - Veel russen en groepen die komen om te feesten, als je rust wilt hebben kies dan een ander hotel. Elke avond moeten klagen aan de receptie dat het partyvolk om 4 uur snacht's alles bij elkaar schreeuwt. Na gezegd te hebben dat ik het niet meer kan verduren heeft de manager een andere kamer gegeven. Echter hielp dit niet en was een goede nachtrust niet mogelijk. - Ijsklonten waren vaak op en wijn was gewoon lauw. - Avondshows stellen niks voor, enkel om de twee dagen een show. - Eten is goed echter is er niet veel afwisseling - Strand is 10 minuten lopen, centrum 25 minuten. - Om 12 uur 's avonds gaat het licht en de muziek overal uit, je zit dan in het donker. Tevens is er geen mogelijkheid om drank te verkrijgen (zelfs niet tegen betaling) - De kinderen van het russisch volk schreeuwt de heletijd en kennen geen normen en waarden.

Conclusie: Ga zeker niet naar dit hotel tijdens hoogseizoen of als je niet van paupervolk zoals russen en denen houdt.

16 tips over Hotel Kleopatra Ramira

• Elbertsen, 23-08-2014

Boek geen voordeel kamer want dan heb je geen balkon,

• Linda, 27-06-2015

Probeer Rami Restaurant in het centrum. Heerlijk eten voor weinig geld. Restaurant heeft sfeer en goede service. Ligt achter het Aquapark.

• Miranda van Dijk, 05-09-2014

Als je wat wil doen jeepsafari dat is zo ontzettend leuk. Niet doen excursie manavgat en met boot over de rivier dat viel ontzettend tegen.

3 vragen over Hotel Kleopatra Ramira

• irene kuipers, 02-11-2014

Is er een prive strand van Kleopatra Ramina. En zijn daat bedjes aanwezig?

Berit, 17-05-2015

Ja er is een privé strand gedeelte alleen voor gasten van Kleopatra Ramira. De shuttlebus van het hotel brengt je daar. De bedjes en parasols zijn gratis, echter eten en drinken daar zijn tegen betaling.

• piet, 25-08-2014

frietjes

ze hebben er toch wel frietjes

Stephanie, 26-08-2014

Ze hebben wel frietjes, maar niet dagelijks. Tevens heb je meer kans bij de lunch frietjes te krijgen dan bij het diner.

• Lynn , 12-08-2014

handdoeken service

Hoe zit het precies met de handdoekenservice (zwemhanddoeken)? Wel of niet gratis?

Deborah, 17-08-2014

Goed, iedere dag nieuwe handdoeken, behalve strandlaken! De strandlakens zijn blauw van kleur en mogen bij het zwembad en op het strand gebruikt worden. Je hoeft dus eigenlijk geen strandlaken mee te nemen.

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen1

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.3 km, 14 minuten lopen, 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenInternationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages