Hotel Kleopatra Dreams Beach

Hotel Kleopatra Dreams Beach
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Kleopatra Dreams Beach voor je op een rij gezet:

242 reviews over Hotel Kleopatra Dreams Beach in het Nederlands

Fantastisch!

Wilma
4-6-2018

Uitstekend hotel! Keurige ruime kamers, goed eten, leuk personeel, heerlijk strand! Zee loopt wel steil af dus niet handig voor kinderen. Maar wij vinden dat wel fijn. Geen animatie en ook dat vinden wij een voordeel.

Geweldig genoten, super goed hotel!

Jacqueline
23-5-2018

Mooi hotel, lekker eten, super vriendelijk personeel, niets is teveel. Hotel ligt aan het strand, waar je ook bediend wordt op het privestrand. Erg genoten van deze vakantie met mijn dochter. Liever niet op Antalya landen, transfer vanaf daar is erg lang. 2,5 uur.

Viel tegen

R.H
29-4-2018

Cleopatra Dreams Beach is niet meer wat het geweest is. Bij aankomst wordt meteen op een indringende manier gevraagd of je wil bijbetalen voor ultra all inclusieve.

Het eten is niet gevarieerd, er is weinig keuze in brood en fruit.

Het was erg massaal, er kwamen bussen vol sportteams die nadrukkelijk aanwezig waren.

Het werkende personeel was vriendelijk.

fantastisch vakantiehotel

Johnny
30-10-2017

Kleopatra Dream Beachs Hotel is een hotel waar het personeel met hart en ziel werkt.. Ze zijn toegewijd om de gasten een uitstekende vakantie te bieden.

De kamers zijn mooi en schoon. Het eten is prima. de all-in formule is uitstekend.

Prijskwaliteit is uitstekend.

Jammer genoeg is er nieuw personeel uit zakenhotels aangesteld. De sfeer in een vakantiehotel is duidelijk anders dan een zakenhotel.

dreamsbeach is een DROOMhotel. Perfect.

henk schulten
22-10-2017

Na vele jaren en vele hotelervaringen komen we hier voor de negende keer.

De gastvrijheid, ontvangst en service die je krijgt vind je nergens, en geeft een fijne band met dit hotel.

De ligging is goed, vlak bij het strand en de winkels.

Personeel zeer vriendelijk, kortom een TOP hotel.

Voor kinderen misschien wat minder, maar verder een echte aanrader.

Buitengewoon

Jannie Tervoort
20-10-2017

Kamer netjes en schoon. Heerlijk balkon. Geweldig eten.

14e keer in dit hotel ( zegt genoeg )

Ans Ruijter
20-10-2017

Goed en schoon hotel gevarieerd eten en heerlijk .. locatie top hotel ligt aan boulevard .. mooi strand met prachtig uitzicht op het kasteel! Taxi voor de deur of bus naar het centrum.

Geweldig.

Prins.
20-10-2017

Geweldig hotel. Komen hier al een aantal jaren. Personeel meer dan SUPER, en inderdaad niks is hun teveel. Eten Top. Super schoon. Alleen aan het strand moet er het een en ander veranderen, zoals het openbare toilet en de loop paden. Voor de rest is het een .... TOP ..... hotel.

Geweldig

Nathalie
13-10-2017

Goede service

Goed en vriendelijk personeel

John Vermeulen
3-9-2017

Goede service, lekker eten, goede kamers.

Internet/wifi wordt vaak verbroken, maar wordt simpel hersteld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra Dreams Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra Dreams Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kleopatra Dreams Beach scoort een 8.71 uit 10 op basis van 258 reviews.