Hotel Kleopatra Dreams Beach

Hotel Kleopatra Dreams Beach
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Kleopatra Dreams Beach voor je op een rij gezet:

270 reviews over Hotel Kleopatra Dreams Beach in het Nederlands

Prima!

Ilyas Gezer
5-8-2018

Prima hotel met goede ligging. Alleen de bedden zijn een beetje hard.

Zeker nog eens terug

Marja adriaans
5-8-2018

Perfect hotel. Voorheen altijd in een resort gezeten maar dit beviel er goed. Ook onze 2 zonen van 16 en 18 hebben zich geen moment verveeld. Enigste Minpunt: om 17.00 ruimen ze alles bij het zwembad op en wordt je “weg gejaagd”omdat ze alles klaar moeten zetten voor het diner. All inclusive bij het strand ook maar tot 16.30 terwijl het dan eigenlijk net lekker wordt daar. Maar zeker een aanrader.

Prima hotel voor 1 keertje

Tess
30-7-2018

Ik was hier met mijn ouders en mijn broer, we waren er 10 daagjes. Lekker gegeten lekker aan het strand gelegen, zwembad vrij klein. We hebben daarom ook alleen bij het strand gezeten, een min punt van het strand is je moet betalen voor de bedjes met een parasol. Desondanks is het wel een prachtig strand. Personeel vriendelijk maar als je aan een tafeltje zit tijdens het eten komen ze geen drink bestelling opnemen en moet je zelf steeds naar de bar lopen. Verder een prima hotel voor 1 keertje.

Aardig goed

Misha
30-7-2018

Goed strand op loopafstand, goed eten maar alleen geen service aan zwembad qua drinken etc.

Erg goed

Leonie
30-7-2018

Eten erg goed , 100 meter van het strand , Schone kamers, elke dag schone handdoeken.Kortom goede vakantie gehad.

Prima hotel met kleine minpuntjes.

Margriet
8-7-2018

Prima hotel met wat minpuntjes. Ik heb mijn verblijf iets anders ervaren als sommige mensen in dezelfde periode.

Pluspunten: Eten was prima, ontbijt iets te eenzijdig, diner was prima

Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Voorrangspositie is niet vreemd.

Schoon hotel, schone kamers en elke dag nieuwe handdoeken.

Goede bedden.

Minpunten: Om 17.00 uur moet je weg bij het zwembad omdat alles weggehaald en schoongemaakt

Wordt en de tafels klaargezet worden voor het diner

Geen kledingvoorschriften bij diner.

Het reserveren van ligbedjes maar ook tafels voor diner dmv boek of drinken op tafel.

Leuk voor 1 keer.

Franka
6-7-2018

De ligging en onze prijs was goed, maar het is erg verouderd allemaal, wordt volgens mij in november verbouwd.

Dat de kamers klein zijn is niet erg....maar de bedden😱 70 cm breed, thuis 180, ben er zelfs met me omdraaien eruit gevallen.

Het eten is elke keer hetzelfde en niet zo veel keus, wij zijn echt niet veel eisend en snel tevreden zonder zeuren, maar dit vonden wij ervan.

Wij komen al heel wat jaren in Turkije ook in Alanya, maar dit komt voor ons als slechtste uit de bus.

niet echt mij n hotel

Harrie
4-7-2018

als het personeel vóóraf tip krijgt wil het wel, er word duidelijk verschil gemaakt tussen tipgevers en niet tipgevers, n slechte zaak dus, ook worden klachten niet en/of nauwelijks serieus genomen cq met een jantje van leien afgedaan; als ze zo door gaan krijgen ze nimmer een vierde ster helaas, eten was vrij goed, wel veel kip en er wordt té strikt opgetreden volgens eenzijdige regels, en dan kost het best wel veel, bv een biertje net na 23:00 uur (23:03 uur), nee niet écht mijn hotel!

Prima hotel

Elly
4-7-2018

Prima hotel, mooie schone kamers en openbare ruimtes goed en afwisselend buffet. Weinig ruimte rondom het zwembad als het drukker wordt. En uiteraard weer veel mensen die het spel zakdoekje leggen ongedacht hebben naar handdoekje leggen. Het enige negatieve vond ik de leder modeshows en andere ' animatie', dit start terwijl je net zit te genieten van je diner. Erg storend vond ik dat. Daarnaast is het natuurlijk zo dat je een prijsje kan winnen dmv een loterij( lederen portemonnee) maar...om dit in ontvangst te mogen nemen wordt je opgehaald en meegevoerd naar de betreffende winkel alwaar men probeert je van alles te laten kopen. Beetje jammer dit.

De ligging van dit hotel is prima direct aan het strand en ver genoeg uit het centrum heerlijk tot rust te komen echter Wat is oud gedicht Het eten is zeer eenzijdig en de kamers zijn klein worden evengoed wel goed schoon gehouden Als je als betalende klant komt heb je geen enkele service te verwachten Echter als je als familielid In dit hotel verblijft of misschien zelfs wel woont moet je op handen gedragen worden de tafels voel je vrij gehouden en eten gebracht niets te doen en kun je als betalende klant graag even wegwezen van het tafeltje zodat zij kunnen zitten bij aankomst wordt je gevraagd of je wilt gebruik maken van het Ultra All Inclusive programma Dit komt op €15 per persoon extra wat gewoon oplichting is wat kun je nooit opmaken op een dag in Alanya kun je voor €30 samen heel erg lekker eten en ze heel wat anders dan hamburgertje op het strand het was onze 25e keer in Turkije en rond uit het slechtste hotel ooit meegemaakt

BeachCheck

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra Dreams Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra Dreams Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kleopatra Dreams Beach scoort een 8.58 uit 10 op basis van 270 reviews.