Hotel aan zeeWeer vandaag32°24°
8,7

Wat vakantiegangers zeggen

Ben je op zoek naar een wat kleiner en gemoedelijk hotel in Turkije? Dan zit je goed in Kleopatra Dreams Beach. Dit is geen resort, maar een prima hotel zonder al teveel luxe. Met vier sterren ontbreekt het je hier echter aan niets. Hou er wel rekening mee dat je de ingang van het hotel alleen kunt bereiken via een trap. Dit maakt Kleopatra Dreams Beach minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

In Kleopatra Dreams Beach kun je prima eten. Elke ochtend is er vers fruit bij het ontbijt en ook tijdens de lunch en het diner is de kwaliteit van het eten dik in orde. Wel is er wat weinig variatie tijdens de buffetten. Reviewer Fiemie vond de keuze in brood in de ochtend bijvoorbeeld beperkt.

Wil je een dag in het hotel blijven? Kleopatra Dreams Beach heeft een zwembad waaraan je ook kunt zonnen. Het zwembad is niet heel groot en in het hoogseizoen kunnen er soms te weinig ligbedden zijn voor alle gasten. Tussendoor bestel je wel een lekker drankje bij de poolbar. Jan deelt een verbeterpunt: ‘Nadeel is dat ze om 17:00 uur het zwembad ontruimen en plaats maken voor tafels voor het avondeten.’ Meer reviewers geven aan dit vervelend te vinden.

Kleopatra Dreams Beach is een gemoedelijk en typisch Turks hotel. Verwacht hier daarom geen hele moderne hotelkamer. De inrichting van de kamers is wel sfeervol. De schoonmaakster maakt je kamer elke dag schoon en Leonie schrijft dat je dan ook nieuwe handdoeken krijgt.

Kleopatra Dreams Beach is verder een geschikt hotel wanneer je juist niet de hele dag door animatie wilt. Er is genoeg te doen in het hotel, maar je kunt dit zelf invullen. Het personeel is vriendelijk en de service is goed. Een minpuntje vinden jullie dat de bediening tijdens het diner niet aan tafel serveert.

Ligging

De ligging van Kleopatra Dreams Beach is top. Het hotel ligt namelijk direct aan het Kleopatra strand. En dat is volgens velen een van de mooiste stranden van Turkije. In jullie reviews laten jullie dan ook weten dat het strand erg mooi is. Als gast van Kleopatra Dreams Beach mag je plaatsnemen op het privéstrand waar je een gloednieuwe beachbar vindt. Wel moet je betalen voor een ligbed.

Ook de boulevard ligt op een steenworp afstand van Kleopatra Dreams Beach. Het is erg gezellig om hier in de avond een kijkje te nemen. Lenie vond een leuk plekje aan de boulevard: ‘Wil je eens lekker uit eten of alleen een gezellige avond ga dan eten bij Theo’s Place. Je kan ze zo bellen en ze halen je gratis bij het hotel weg. Ook kun je er allemaal Nederlandse snacks krijgen! Aanrader.’ Of wandel een kwartier tot je het centrum van Alanya bereikt. Mogelijkheden genoeg.

Wil je ook vakantie vieren in dit hotel? Pak je koffers in en vertrek!

We hebben een aantal aanbieders voor Kleopatra Dreams Beach voor je op een rij gezet:

302 reviews over Hotel Kleopatra Dreams Beach in het Nederlands

in een woord SUPER

Kitty Pelzers
12-10-2019

Gezellig en perfect hotel heel veel vaste gasten (dat zegt genoeg toch). Kleopatra dreams beach tot volgend jaar.

Gereisd Met vrienden in Tue Oct 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Syl
15-9-2019

Voor ons was het een luxe vakantie met gastvriendelijk personeel. Nederlands talige hostess en receptioniste. Lekker eten in het restaurant, fantastisch. Strand mooi en naast het hotel. Een en al mooi hier! Super kamer, goed schoon en netjes. Taxi staat voor de deur en brengen je netjes waar je heen wilt.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Debby
15-9-2019

Prima hotel, heel erg fijn gehad.. Bij aankomst mogelijkheid uitbreiding tot ultra all in. Prijzig maar zeker waard. Geen spijt van gehad Minibar gevuld iedere dag , handoeken service, ligbedden en parasols op strand erbij in. En eten ol het strand .. hmmm heerlijk echt een aanrader. Ook het Kluisje zat in de Ultra all in.

Super ! Mijn man had last van zijn rug en we gaven dat aan. Toen kregen we een dikke topper op ons matras ,dit was echt fijn. 2 nederlandse hotel medewerksters maakten het extra fijn. Hotel over algemeen vrij klein maar zeker goed. En strand idem dito. Mooie strandtent waar je heerlijk kan zitten. Eten in hotel is goed niet super uitgebreid, Zou wat meer variatie in kunnen zitten is persoonlijk.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Rutteman
10-9-2019

Fantastisch personeel heel vriendelijk en behulpzaam

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Geweldig!

Anoniem
10-9-2019

Lekker dichtbij het strand. De stad is ook goed te bereiken.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Toppp

Martin Kool
10-9-2019

Heerlijke locatie tegenover het strand waar je ook all-in hebt

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

In een woord geweldig, echt top top top.

Dick Dorsman
9-9-2019

Dit is echt een top hotel, aardige mensen goed eten echt alles is top hier en netjes. Wij gaan zeker hier nog een keer terug komen.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl

Gaston
4-9-2019

Het hotel is dicht bij het strand een heerlijk all inclusief. Het eten is goed! Vriendelijk personeel, en Nederlands talige Soraya van de guest relation heeft goed geholpen. Kamers ook goed en aan de rustige schaduw kant. Lekker airco op de kamer.

Nanda
1-9-2019

Super goed en leuk hotel. Erg schoon en heerlijk eten. Personeel erg vriendelijk. Hotel heeft een ideale ligging tegenover het strand met mooie strandtent. En vlakbij allemaal winkeltjes. We hebben een VIP boottrip gedaan via corendon was erg leuk en mooie tocht echt aan te bevelen.

Helemaal lekker!!

Marcel
19-8-2019

Lekker hotel! Gewoon goed, schoon en alles in de buurt! In een minuut loop je het strand op, heerlijk warm zeewater en drinken is ook daar inclusief. Het centrum loop je zo in, hier heb je écht geen taxi volr nodig. De nederlandse dames hier zijn top, de rest ook (meestal) vrolijk en vriendelijk. Het eten krijgt van ons een 10+ 1 smetje op ons verblijf, er is geld uit de kamer gestolen dus huur het kluisje! Als ik dit niet 500% zeker wist had ik dit nooit gemeld want de schoonmaakster was een leuk mens dat ik ook steeds fooi gaf...

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra Dreams Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra Dreams Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.