Hotel aan zeeWeer vandaag14°10°
8,7

Omschrijving
Verblijf op basis van all-inclusive bij Hotel Kleopatra Dreams Beach in Turkije. Het zwembad is aan de kleine kant maar het strand is dichtbij. Ook op het strand wordt er gezorgd voor bediening. Vanuit Alanya kun je de bus pakken naar Manavgat waar je een mooie waterval kunt bezoeken. Of boek een stadstour en leer meer over Alanya.

We hebben een aantal aanbieders voor Kleopatra Dreams Beach voor je op een rij gezet:

265 reviews over Hotel Kleopatra Dreams Beach in het Nederlands

Fantastische en geweldige vakantie !

Rian,
8-11-2018

In een woord fantastisch, alles wat een mens kan wensen voor een fijne vakantie kun je in dit hotel vinden en dat voor een geweldige prijs !!!

Gereisd met partner in mei 2018

Goed verzorg, netjes hotel goede prijs kwaliteit verhouding.

Nadeel is dat ze om 17:00 uur het zwembad ontruimen en plaats maken voor

tafels voor het avond eten. Een zeer goede locatie 50 meter van het strandt en

15 minuten lopen tot het centrum.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fijne vakantie

Fiemie,
1-11-2018

Ingang, receptie alleen toegang door middel van een trap. Dit ligt gewoon een verdieping lager. Voor mensen slecht ter been geen aanrader. Eten was goed en voldoende keuze, ontbijt was wat minder aanbod in brood. Wel veel vers en mooi fruit aanwezig. Wij hadden een kamer met zijzeezicht geboekt, maar kwamen in een kamer met uitzicht op een parkeerplaats en straat. Dit is wel de volgende opgelost. Strand lekker dichtbij en een groot pluspunt is de beachbar waar koffie,thee fris en bier onder de all inclusief vallen.

Heerlijke vakantie gehad!

Evelien,
30-10-2018

Alanya is een bruisende en gezellige plaats. Het hotel was goed, alleen jammer dat nergens vermeld staat dat de ingang van het hotel alleen bereikbaar is door een trap af te gaan. Als je slecht ter been bent kan dit een obstakel zijn. Heel vriendelijk personeel, zowel bij de receptie als de bediening. Eten was goed, wel betere hotels gehad. Maar qua prijs kwaliteit prima. Een grote plus is dat de standaard drankjes op het strand bij de all inclusief inbegrepen zijn. Strandstoelen en parasols moeten wel worden betaald.

Prima hotel

Johnny Dijkhof,
27-10-2018

Zoals ieder jaar was het weer uitstekend verzorgd. De locatie is prima net buiten het centrum en toch niet ver van het centrum. Het personeel is uitermate vriendelijk, ze proberen je vakantie zo aangenaam mogelijk te maken. De kamers zijn goed en schoon.

Het nieuwe management doet ook zijn uiterste best om alles goed te laten verlopen.

Het hele hotel ademt een gemoedelijke sfeer uit.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Yannic,
22-9-2018

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel. Schoonmaak is erg goed. Hotel ligt vlak bij het strand. Eten is prima.

Anouk Huizing,
22-9-2018

Zeer goed hotel. Erg vriendelijk personeel. Kamers worden goed schoon gemaakt. Ligging is goed en het eten is prima.

Gereisd met partner in september 2018

Zijn heel erg teleur gesteld in het personeel acht

Christina Notermans Delhey,
19-9-2018

Dat het personeel achter de balie niet zo eerlijk is. Hebben dat de dag dat wij naar huis zijn gegaan mee gemaakt ,wij zijn daarom ook heel erg boos .wij zijn 17 sept om 7.00 s'morgens vertrokken . Mijn man heeft de avond ervoor zijn nieuwe beurs met rijbewijs ,bankpas en nog een aantal pasjes en 500 lira in het nachtkast laadje gelegd en zijn ook niet meer van de kamer geweest en vergeet hem s'morgens bij vertrek . Wij zijn 15 minuten onderweg waar het hem invalt dat zijn beurs nog altijd in de la op de hotelkamer ligt. Hostes belt met het hotel en ze gaan op de kamer kijken met twee personen want ik hoorde ze met elkaar praten ,ik hoor lades open en dicht gaan dan is het ff stil ,dan hoor ik ze in het Turks praten en dan word glashard tegen mij gezegd dat er geen beurs is gevonden .Heb meteen de bankpas geblokkeerd . Dit hotel zullen wij dus bij deze niemand aan bevelen .

Gereisd met partner in september 2018

Over 2 weken zijn we er weer!

Jacquelien Van Groningen,
12-9-2018

Bij aankomst word je gevraagd of je ultra all inclusive wilt.Maar dat vonden wij een beetje dubbelzinnig.Het eten een klein beetje eentonig maar wel lekker!Voor de rest alles perfect!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer

Hanny,
9-9-2018

Eten super,kamers goed. All inclusieve geboekt bij aankomst wordt je overrompeld om ultra all in bij te boeken voor 72 euro pp,niet doen dit is weggegooid geld,bedjes op het strand zijn los goedkoper,eten aan het strand is slecht.Personeel zeer onvriendelijk,konden tot 1 uur drinken,om 23.00 beginnen ze de bar al op te ruimen en als je dan nog een cocktail besteld,kijken ze je weg. Te beroerd om schone glazen te pakken! Entertainment tijdens het avondeten,Als je niet buiten kunt zitten dan zie je dus niks!! Ben heel vaak in Turkije geweest maar dit hotel nooit meer!!!

Gereisd met vrienden in september 2018

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra Dreams Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra Dreams Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.