Hotel Kleopatra Dreams Beach

Hotel Kleopatra Dreams Beach

8.7Fantastisch

Turkije, Mediterraan, Alanya

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Kleopatra Dreams Beach voor je op een rij gezet:

• Sauna

Ben je op zoek naar een wat kleiner en gemoedelijk hotel in Turkije? Dan zit je goed in Kleopatra Dreams Beach. Dit is geen resort, maar een prima hotel zonder al teveel luxe. Met vier sterren ontbreekt het je hier echter aan niets. Hou er wel rekening mee dat je de ingang van het hotel alleen kunt bereiken via een trap. Dit maakt Kleopatra Dreams Beach minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

In Kleopatra Dreams Beach kun je prima eten. Elke ochtend is er vers fruit bij het ontbijt en ook tijdens de lunch en het diner is de kwaliteit van het eten dik in orde. Wel is er wat weinig variatie tijdens de buffetten. Reviewer Fiemie vond de keuze in brood in de ochtend bijvoorbeeld beperkt.

Wil je een dag in het hotel blijven? Kleopatra Dreams Beach heeft een zwembad waaraan je ook kunt zonnen. Het zwembad is niet heel groot en in het hoogseizoen kunnen er soms te weinig ligbedden zijn voor alle gasten. Tussendoor bestel je wel een lekker drankje bij de poolbar. Jan deelt een verbeterpunt: ‘Nadeel is dat ze om 17:00 uur het zwembad ontruimen en plaats maken voor tafels voor het avondeten.’ Meer reviewers geven aan dit vervelend te vinden.

Kleopatra Dreams Beach is een gemoedelijk en typisch Turks hotel. Verwacht hier daarom geen hele moderne hotelkamer. De inrichting van de kamers is wel sfeervol. De schoonmaakster maakt je kamer elke dag schoon en Leonie schrijft dat je dan ook nieuwe handdoeken krijgt.

Kleopatra Dreams Beach is verder een geschikt hotel wanneer je juist niet de hele dag door animatie wilt. Er is genoeg te doen in het hotel, maar je kunt dit zelf invullen. Het personeel is vriendelijk en de service is goed. Een minpuntje vinden jullie dat de bediening tijdens het diner niet aan tafel serveert.

Ligging

De ligging van Kleopatra Dreams Beach is top. Het hotel ligt namelijk direct aan het Kleopatra strand. En dat is volgens velen een van de mooiste stranden van Turkije. In jullie reviews laten jullie dan ook weten dat het strand erg mooi is. Als gast van Kleopatra Dreams Beach mag je plaatsnemen op het privéstrand waar je een gloednieuwe beachbar vindt. Wel moet je betalen voor een ligbed.

Ook de boulevard ligt op een steenworp afstand van Kleopatra Dreams Beach. Het is erg gezellig om hier in de avond een kijkje te nemen. Lenie vond een leuk plekje aan de boulevard: ‘Wil je eens lekker uit eten of alleen een gezellige avond ga dan eten bij Theo’s Place. Je kan ze zo bellen en ze halen je gratis bij het hotel weg. Ook kun je er allemaal Nederlandse snacks krijgen! Aanrader.’ Of wandel een kwartier tot je het centrum van Alanya bereikt. Mogelijkheden genoeg.

Wil je ook vakantie vieren in dit hotel? Pak je koffers in en vertrek!

329 reviews over Hotel Kleopatra Dreams Beach

• 2019
    9Chantal Hessels09-11-2019

Heerlijk verblijf gehad!

Dit is een heerlijk hotel. Hele lieve mensen die er werken. Perfect schoon. Heel gastvrij. Je voelt je echt welkom. Ik zou hier zo weer heen gaan. Wel veel ouderen. Dus voor kleintjes weinig te doen, maar we hebben ons echt vermaakt met onze zoontjes. Eten was heerlijk. Ligging perfect. Zo op het strand en aan de boulevard. Wel nog een lang stuk rijden (2 - 3 uur) vanaf Antalya. Andere nadelen waren de temperatuur van het zwembadwater, erg fris, en weinig fruit (misschien vanwege einde seizoen), ook zijn de balkonnetjes heel klein. Maar voor deze prijs en voor de liefde van het personeel zou ik zo nog een keer teruggaan!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 8Henriette Driezen31-10-2019

We zijn hier voor de 5e keer geweest. Het blijft een gezellig en leuk hotel. Het als een soort thuiskomen ieder jaar weer. Hard werkend personeel die jou een zeer geslaagde vakantie wil bezorgen. Het eten is goed. De kamers worden goed schoon gemaakt. Dit jaar een nieuwe strandtent op het strand. Geweldig. alleen de toiletten in hal moeten ze wel aanpakken. Die hebben een lucht die je met het schoonmaken er niet uit krijgt.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 8Kitty Pelzers12-10-2019

in een woord SUPER

Gezellig en perfect hotel heel veel vaste gasten (dat zegt genoeg toch). Kleopatra dreams beach tot volgend jaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Syl15-09-2019

Voor ons was het een luxe vakantie met gastvriendelijk personeel. Nederlands talige hostess en receptioniste. Lekker eten in het restaurant, fantastisch. Strand mooi en naast het hotel. Een en al mooi hier! Super kamer, goed schoon en netjes. Taxi staat voor de deur en brengen je netjes waar je heen wilt.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Debby15-09-2019

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Prima hotel, heel erg fijn gehad.. Bij aankomst mogelijkheid uitbreiding tot ultra all in. Prijzig maar zeker waard. Geen spijt van gehad Minibar gevuld iedere dag , handoeken service, ligbedden en parasols op strand erbij in. En eten ol het strand .. hmmm heerlijk echt een aanrader. Ook het Kluisje zat in de Ultra all in.

Super ! Mijn man had last van zijn rug en we gaven dat aan. Toen kregen we een dikke topper op ons matras ,dit was echt fijn. 2 nederlandse hotel medewerksters maakten het extra fijn. Hotel over algemeen vrij klein maar zeker goed. En strand idem dito. Mooie strandtent waar je heerlijk kan zitten. Eten in hotel is goed niet super uitgebreid, Zou wat meer variatie in kunnen zitten is persoonlijk.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Rutteman10-09-2019

Fantastisch personeel heel vriendelijk en behulpzaam

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Anoniem10-09-2019

Geweldig!

Lekker dichtbij het strand. De stad is ook goed te bereiken.

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Martin Kool10-09-2019

Toppp

Heerlijke locatie tegenover het strand waar je ook all-in hebt

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Dick Dorsman09-09-2019

In een woord geweldig, echt top top top.

Dit is echt een top hotel, aardige mensen goed eten echt alles is top hier en netjes. Wij gaan zeker hier nog een keer terug komen.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij neckermann
  • 10Gaston04-09-2019

Het hotel is dicht bij het strand een heerlijk all inclusief. Het eten is goed! Vriendelijk personeel, en Nederlands talige Soraya van de guest relation heeft goed geholpen. Kamers ook goed en aan de rustige schaduw kant. Lekker airco op de kamer.

Gereisd met partner in september 2019

Hotel Kleopatra Dreams Beach info