Hotel Kleopatra Dreams Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag27°21°
Hotel Kleopatra Dreams Beach
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Kleopatra Dreams Beach voor je op een rij gezet:

260 reviews over Hotel Kleopatra Dreams Beach in het Nederlands

Yannic
22-9-2018

Zeer goed hotel met vriendelijk personeel. Schoonmaak is erg goed. Hotel ligt vlak bij het strand. Eten is prima.

Anouk Huizing
22-9-2018

Zeer goed hotel. Erg vriendelijk personeel. Kamers worden goed schoon gemaakt. Ligging is goed en het eten is prima.

Zijn heel erg teleur gesteld in het personeel acht

Christina Notermans Delhey
19-9-2018

Dat het personeel achter de balie niet zo eerlijk is. Hebben dat de dag dat wij naar huis zijn gegaan mee gemaakt ,wij zijn daarom ook heel erg boos .wij zijn 17 sept om 7.00 s'morgens vertrokken . Mijn man heeft de avond ervoor zijn nieuwe beurs met rijbewijs ,bankpas en nog een aantal pasjes en 500 lira in het nachtkast laadje gelegd en zijn ook niet meer van de kamer geweest en vergeet hem s'morgens bij vertrek . Wij zijn 15 minuten onderweg waar het hem invalt dat zijn beurs nog altijd in de la op de hotelkamer ligt. Hostes belt met het hotel en ze gaan op de kamer kijken met twee personen want ik hoorde ze met elkaar praten ,ik hoor lades open en dicht gaan dan is het ff stil ,dan hoor ik ze in het Turks praten en dan word glashard tegen mij gezegd dat er geen beurs is gevonden .Heb meteen de bankpas geblokkeerd . Dit hotel zullen wij dus bij deze niemand aan bevelen .

Neckermann Reizen

Over 2 weken zijn we er weer!

Jacquelien Van Groningen
12-9-2018

Bij aankomst word je gevraagd of je ultra all inclusive wilt.Maar dat vonden wij een beetje dubbelzinnig.Het eten een klein beetje eentonig maar wel lekker!Voor de rest alles perfect!

Nooit meer

Hanny
9-9-2018

Eten super,kamers goed. All inclusieve geboekt bij aankomst wordt je overrompeld om ultra all in bij te boeken voor 72 euro pp,niet doen dit is weggegooid geld,bedjes op het strand zijn los goedkoper,eten aan het strand is slecht.Personeel zeer onvriendelijk,konden tot 1 uur drinken,om 23.00 beginnen ze de bar al op te ruimen en als je dan nog een cocktail besteld,kijken ze je weg. Te beroerd om schone glazen te pakken! Entertainment tijdens het avondeten,Als je niet buiten kunt zitten dan zie je dus niks!! Ben heel vaak in Turkije geweest maar dit hotel nooit meer!!!

Mooie vakantie en zeer mooi stadje

Martijn Moed
3-9-2018

Mooi gelegen direct aan het strand......50 meter afstand tot boulevard.

Wifi niet in elke kamer even goed.

Eten is elke dag op enkele dingen na hetzelfde.

Simpel hotel maar verder wel netjes en goede service van personeel.

Nadeel is dat je voor 11.00 en na 17.00 niet kan zwemmen ivm buiten staan van stoeltjes en tafels voor eten.

Ook zwembad veel te klein.

Prima!

Ilyas Gezer
5-8-2018

Prima hotel met goede ligging. Alleen de bedden zijn een beetje hard.

Zeker nog eens terug

Marja adriaans
5-8-2018

Perfect hotel. Voorheen altijd in een resort gezeten maar dit beviel er goed. Ook onze 2 zonen van 16 en 18 hebben zich geen moment verveeld. Enigste Minpunt: om 17.00 ruimen ze alles bij het zwembad op en wordt je “weg gejaagd”omdat ze alles klaar moeten zetten voor het diner. All inclusive bij het strand ook maar tot 16.30 terwijl het dan eigenlijk net lekker wordt daar. Maar zeker een aanrader.

Prima hotel voor 1 keertje

Tess
30-7-2018

Ik was hier met mijn ouders en mijn broer, we waren er 10 daagjes. Lekker gegeten lekker aan het strand gelegen, zwembad vrij klein. We hebben daarom ook alleen bij het strand gezeten, een min punt van het strand is je moet betalen voor de bedjes met een parasol. Desondanks is het wel een prachtig strand. Personeel vriendelijk maar als je aan een tafeltje zit tijdens het eten komen ze geen drink bestelling opnemen en moet je zelf steeds naar de bar lopen. Verder een prima hotel voor 1 keertje.

Aardig goed

Misha
30-7-2018

Goed strand op loopafstand, goed eten maar alleen geen service aan zwembad qua drinken etc.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleopatra Dreams Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleopatra Dreams Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.