Aparthotel Grand Uysal

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Verblijf je liever in een wat kleinschaliger hotel in Turkije? dan zit je goed in Grand Uysal. Het is een betaalbaar en gemoedelijk hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het animatieteam zorgt voor gezelligheid. Wil je graag wat van de omgeving ontdekken? Ook dan ben je aan het juiste adres. Benieuwd naar de faciliteiten van dit hotel? Lees met ons mee.

Grand Uysal Hotel is geen mega luxe hotel, maar juist wat kleinschaliger. Hierdoor is de sfeer gemoedelijk. Het personeel staat voor je klaar en voor de prijs die je betaalt, zijn de faciliteiten erg goed. Richard zegt erover: ‘De aangeboden maaltijden waren divers en er was voor ieder wat wils. Goed en zeer vriendelijk personeel. Kamers werden elke dag schoon gemaakt met schone handdoeken. Vervoer naar centrum met de dolmus (3 lira pp) was erg goed.’

Verwacht dus geen enorme luxe, maar wel een fijn verblijf vlakbij het strand. De kamers worden goed schoongemaakt, net als de algemene ruimtes en het zwembad. Ook is het eten in het restaurant erg gevarieerd. Reviewer Berends deelt zijn ervaring in een review over Grand Uysal Hotel: ‘Voor de tweede keer naar dit hotel geweest. Hotel is verouderd maar de kamers zijn schoon, elke dag schone handdoeken en een keurig opgemaakt bed. Personeel is erg vriendelijk. In de 8 dagen dat wij er waren elke dag wat anders gegeten.’

Het privéstrand is slechts 40 meter lopen vanaf het Grand Uysal Hotel. Je ligt dus zo met je voeten in het zand. Een minpuntje is wel dat je moet betalen om er een bedje en een parasol te huren. Ook aan het zwembad is het goed vertoeven. Het is geen groot zwembad, maar voldoende voor het aantal gasten dat hier verblijft.

Je kunt ook meedoen aan de gezellige activiteiten van het animatieteam van Grand Uysal. Deze activiteiten zijn vooral leuk voor kleinere kinderen. In de avond stoppen de activiteiten al rond 21.30 uur, waardoor het daarna lekker rustig is in het hotel.

Omgeving

Vanuit het Grand Uysal Hotel is het 10 minuten lopen naar een centrum met enkele winkels en een supermarkt. Het centrum van Alanya ligt slechts 5 kilometer verderop en is met de bus goed te bereiken. Bekijk hier zeker de oude gebouwen, zoals het kasteel van Alanya. Ook de haven is een gezellige plek waar veel te zien is.

Een aanrader is volgens reviewer Van der Poel om hier te snorkelen. Neem dan wel zelf een goede duikbril en snorkel mee, want het is moeilijk om er ter plekke één te kopen van goede kwaliteit. Een andere tip is om een transfer van en naar de luchthaven te regelen bij lokale bedrijven, omdat dit goedkoper en sneller is dan de bus nemen of het via een touroperator regelen.

1011 reviews over Aparthotel Grand Uysal

• 2019
    5Sandra30-10-2019

Nooit meer

Ik vond het slecht. Gaat steeds meer , minder worden. Het hotel laatste dagen van seizoen. Meeste apparaten leeg, winkel dicht kapper weg, koud eten op een bord de laatste dag. Eten daarvoor ook niet echt super. Ik heb net zoveel betaald ask Los iemand die daar eerder was, zou haast geld terug vragen. Laatste dagen met een stuk of 6 Russen, niets te doen, amper animatie gezien. Vervelende werknemers op strand. Roddelen over gasten . Nooit meer voor mij....

Alleen gereisd in oktober 2019

• 7Mve21-10-2019

Gedateerd hotel

Wij landen om 19 uur in Antalya en kwamen pas om 24 uur aan in het hotel. Transfer was 3 uur!! Voor de prijs die wij hebben betaald was het hotel voldoende. Niet echt een sfeervol hotel. Kamer was groot en rustig, bed wel hard. Veel nederlanders en een hoog ‘tokkie’ gehalte. Eten is wat eentonig, maar wel prima, wel een paar keer elders gegeten. Strand is via een tunneltje direct verbonden aan het hotel, bier en wijn kun je bij de hotelbar halen en meenemen, fris en water bij de strandbar. Oba is een leuk plaatsje op loopafstand met een paar leuke terrasjes.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 5Toos21-10-2019

Nooit meer.

Geen aanrader eten matig bediening matig WiFi slecht kamers vuil enz enz.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 6RenE19-10-2019

Redelijk hotel voor je geld.

Verwacht geen 5 sterren met alles erop en eraan. Personeel niet heel vriendelijk, of behulpzaam. Seizoen loopt op zn eind en personeel heeft geen zin/puf meer... schone maar verouderde kamer. Eten niet altijd goed warm, en vaak hetzelfde. Prima voor een weekje, maar volgende keer niet weer hier naartoe.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

• 4Toos en bep17-10-2019

Nooit meer

Slecht vuile kamer onvriendelijk personeel, geen animatie alleen bingo en karaoke 1 x half uur schow,

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 7Shirley06-10-2019

- Verouderd hotel + Gezellige sfeer

Grand Uysal is een fijn hotel, het is kleinschalig waardoor er een leuke sfeer met andere gasten ontstaat. Er is weinig onderhoud aan het hotel gedaan, oude keuken, oud behang, oude badkamer. Strand is ook wat klein en ook hier oude matrassen en parasolletjes. We zaten er wel voor een leuke prijs.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7El06-10-2019

Redelijk hotel met gezellige sfeer

De prijs/kwaliteitverhouding is goed. Het hotel is niet luxe en hier en daar verouderd, maar voor wat je betaald is het goed genoeg. Het personeel is erg vriendenlijk, maar soms iets te vriendelijk tegen jonge meiden. Kleindochter voelde zich hierdoor niet helemaal op haar gemak. Maar over het algemeen is het personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is niet all inclusive, voor verschillende dingen moet je bij betalen. Wil je budget op vakantie, naar een gezellig hotel met heel veel Nederlanders? Dan is het een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7Tini28-09-2019

Prima hotel,vriendelijk personeel. Heel schoon .

Ideaal . Onder de weg door via tunneltje naar eigen strand. Prima Hamam. Behulpzaam personeel etc.

Gereisd met partner in september 2019

• 6Patricia26-09-2019

Nooit meer

Ik zou hier niet snel meer heen gaan. Vond de kamers heel oud en gedateerd en het eten erg slecht. Zwerfkatten liepen door het restaurant en vliegen zaten op het eten. Weinig te beleven buiten het hotel. De ligbedden op het strand waren er veel van stuk.

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Berends26-09-2019

Super week gehad met leuke mensen

Voor de derde keer in dit hotel geweest en weer genoten. Personeel is heel vriendelijk, kamers en hotel zijn gedateerd maar voor deze prijs prima! Elke dag schone kamer en schone handdoeken. Wij hebben heerlijk gegeten en vonden dat er genoeg keus was. Als je super de luxe wilt voor wat betreft het eten e.d.moet je niet hier zijn maar in een 5-sterren hotel maar wij gaan volgend jaar zeker weer hierheen. Het zwembad is prima alleen zouden de kussens op het bedje vervangen moeten worden maar met een handdoek erop geen probleem. Met de bus ben je snel en goedkoop in Alanya en er is nog steeds 2 keer per week een grote markt in de buurt waar je heerlijk kunt shoppen. Wij snappen dan ook niet dat dit hotel een 1 of een 2 scoort en dat er allemaal tokkies zouden zijn, dit is absoluut niet waar anders zouden wij niet een derde keer zijn gegaan en wij zijn zeker geen tokkies. Voor deze prijs all inclusive vinden wij het voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in september 2019

55 tips over Aparthotel Grand Uysal

• Ensink, 24-06-2014

Bij de rotonde recht van het hotel staan pinautomaten. Bij de meeste automaten betaal je nu provisie tussen de 3,5 % of een vast bedrag. De Garantie bank vraagt 3,5%. ING automaten een vast bedrag. De rest heb ik niet geprobeerd Bij de T.C. ZIRAAT Bankasi A.S. betaalde ik geen commissie en en had een goede koers. Beter is om Euro's mee te nemen uit Nederland en deze om te wisselen bij de wisselkantoortjes. de meesten nemen geen commissie en je weet de koers van te voren.

• milovanrees, 26-05-2014

Boek een tripje naar de watervallen. Erg mooi!

• Lianne Koobs, 06-06-2014

Het animatieteam regelt 's avonds discotours. Je gaat dat met een groep uit het hotel naar de barstreet van Alanya. Voor € 10,-- heb je vervoer (heen 23.00 uur en terug 03.00 uur), intree en een shotje! Wij zijn drie avonden mee geweest en het was super gezellig! Zeker een aanrader!

56 vragen over Aparthotel Grand Uysal

• lian, 08-08-2019

coctails

hebben ze hier mojito, en wat is de prijs hier dan van?

• Fam Meijer, 16-06-2019

Kamer aanhouden dag van vertrek

Hallo, wij gaan vrijdag a.s naar dit hotel. Wij vragen ons af of je je kamer nog een dagje mag aanhouden (tegen betaling) aangezien wij pas om 22.30 uur terug vliegen. Weet iemand dit? Groetjes fam Meijer

• Manon, 07-06-2019

Tuborg of efes?

Weet iemand wel merk bier ze schenken??

Aparthotel Grand Uysal info

• Afstand tot strand400 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer