Aparthotel Grand Uysal

8,1

852 reviews over Aparthotel Grand Uysal in het Nederlands

ga nu al 8jaar maar vind het fantastische

jolanda en hans, 25-4-2018

alles is goed is niet heel modern maar wel schoon

Ina en Ria, 14-10-2017

Super vakantie gehad van 29 -9 t/m 13 -10 onze 2e x en iedereen van het personeel kende ons nog. Een mooie kamer met zeezicht en elke dag goed schoongemaakt en elke dag schone handdoeken.

Eten was eenvoudig maar lekker .

En het strand bijna aan de deur wat wil je nog meer.

Ze doen echt hun best om het de gasten naar hun zin te maken. Wij gaan volgend jaar zeker weer.

Een aanrader voor een ieder die goedkoop op vakantie wil.

Ina en Ria ( zussen ) 14 oktober 2017

Ga weer boeken voor 2018

Yvonne (Han), 12-10-2017

2x geweest ,in mei en sept. Zijn al zo’n 18 keer geweest.Hebben het altijd prima naar ons zin in dit hotel,vriendelijk personeel en ontzettend behulpzaam,grote kamers met veel kast ruimte en prima bedden,groot balcon,strand bij het hotel en vooral een intiem en gezellig verblijf gegarandeerd.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Uysal voor je op een rij gezet:

Nooit meer weer naar dit hotel Slecht koud eten

Bianca & Frits, 11-10-2017

Wij waren van 26 september tot 10 oktober 2017 daar.Het personeel was heel vriendelijk. Bij aankomst stond er nog geen flesje water bereid Wij naar de winkel 2 flessen a 1.5 liter 9,- € betaald. Betalen voor een kluisje op de kamer 1,-€ per dag borg 10,- €. op het strand betaal je nog eens voor een bedje 1,50 € per dag.wil je een biertje drinken op het strand kost dat nog eens 3,- € Wij hebben zelf last gehad van diarree 13 dagen lang door het zeer slechte eten daar. er was een man daar die opgenomen is in het ziekenhuis en daar 4 dagen moest verblijven door een bacteriële infectie. Na zelf hierop de manager hebben aangesproken die deed er niets op uit. Die beoordeling die sommige mensen met een gemiddeld een 9 beoordelen kan ik zeggen dat ze thuis ook zo slecht eten maken cq eten.het eten was gewoon weg koud en eentonig. 16 dagen patat en rijst met broccoli, spruiten, en alleen maar kip gehad. gelukkig konden wij uit eten gaan waar het wel warm was en uitgebreide groente.

Geweldig hotel

L. Dietvorst, 9-10-2017

Dat het er ontzettend leuk is om er met vrienden te zijn

Er zijn altijd mensen die zich storen aan gezellige mensen die zich vermaken om er weer een heel jaar tegen te kunnen

Jammer voor deze mensen

Volgend jaar komen we weer

Fantastic

Snor babba, 6-10-2017

Komen er al voor de 18 de keer fantastische sfeer personeel geweldig eten goed kamer ruim strand goed personeel op het strand fantastisch met kokkie en metvlut iedereen zeer netjes en behulpzaam ik kijk met plezier terug op de laatste vakantie en kijk nu al vooruit op mei volgend jaar

2 x per jaar ,ontmoeten onze vak.vrienden ,zo fyn

J.C.v.Leeuwen, 6-10-2017

Een gezellig warm familie hotel met heel lief ,behulpzaam en medelevend personeel,kan ze nooit meer uit mijn gedachten krijgen.

Vooral het beach en restaurant personeel zijn weergaloos.

Wifi mag wel wat beter.......

Daan, 6-10-2017

Echt super vakantie gehad .

Leuk personeel lekker eten perfecte ligging zeker de moeite waard

Kerstman, 5-10-2017

Echt geweldig, in juni ook geweest toen zelfs de kerstman langs kwam. We werden bij vertrek uitgezwaaid door vele andere gasten en mensen die we er vaker hebben gezien. Het strand met Kokkie is een ware entertainment en een plezier om overdag aan het strand te zijn. Personeel is super aardig en doen alles voor je. Bedden zijn goed en de kamers zijn ruim. Perfect hotel voor families of gezelschappen en zelfs mensen die alleen komen hebben genoeg gezelligheid en aansluiting. De kleinschaligheid maakt alles sfeervol en schept een band met iedereen. Volgend jaar zijn we er weer om weer een hoop lol te maken.

Geweldig, fantastisch.!!

Ab Nederhof., 5-10-2017

Prima vakantie gehad.

Heerlijke ontspannen sfeer

Goede animatie viir jong en oud.

En vooral lekker eten.

Een echte aanrader.!!!!

Wij komen volgend jaar weer terug.!!

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Uysal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Grand Uysal in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Grand Uysal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Grand Uysal scoort een 8.06 uit 10 op basis van 891 reviews.