Aparthotel Grand Uysal

917 reviews over Aparthotel Grand Uysal in het Nederlands

Fantastisch!

Han
17-10-2018

Von Animatie ibo was vriendelijk .het eten was lekker.Grand Uysal is goed familie hotel .

Prijs is in verhouding met de kwaliteit

HVp
14-10-2018

Er is wat achterstallig onderhoud in de kamers. Zaken die kapot zijn. Kamers zijn verder prima en schoon. Bij het zwembad ook wat tegels kapot en helaas weinig parasols. Het eten is goed en prima in verhouding met wat je betaald. Wij hebben heerlijk genoten aan het strand. Hier heb je voor een paar euro een ligbed met parasol. Het personeel is vriendelijk. Wat jammer is dat er nergens te zien is wat er aangeboden wordt aan animatie. Ik heb ook weinig activiteiten gezien. Na het avondeten is er wel een show, bingo etc. Dit stelt niet veel voor maar is prima. Kortom wil je goedkoop een week genieten van de zon en zee dan kan je hier prima heen.

Verblijf is goed

Diana
12-10-2018

Voor de prijs krijg je toch nog veel geboden.Eten is goed. Aan het strand mag meer variatie komen bij de snacks. Parasols zijn toe aan vervanging. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Kras

het is daar net een grote familie

jolanda en hans
12-10-2018

ik kom hier al 9 jaar altijd gezellig ieder jaar ook de zelfde mensen

Fantastich

Ger Steegmans
10-10-2018

Grand Uysal is een zeer goed familie hotel

zeker een aanrader vriendelijk personeel

Eten zeer goed veel variatie

Erg simpel hotel.

C. van 't hoog
7-10-2018

Bij aankomst was ik wat teleurgesteld, we gaan altijd naar grote resorts en dit was een heel goedkoop simpel hotel.

Uit eindelijk hebben we ons wel vermaakt, maar ik zou dit hotel nooit aanraden, of er terug naar toe gaan.

Het eten was wel lekker Maar erg weinig keus.

Niet alle faciliteiten waren aanwezig die wel vermeld zijn. Het zag er ouderwets en wat leeg uit niet gezellig aangekleed, en ook wat spinnenwebben in de slaapkamer.

Bij de snackbar was weinig keus en zelfs voor het kussentje op je stoel moest je betalen.

5km van de stad, dat was een voordeel, het is een mooie leuke omgeving met overal lekker eten voor hele goeie prijsjes!

2 aparte 1 persoon bedjes.

Simpel hotel voor een simpele prijs

Erg veel Nederlanders.

Trijntje VD zwaag
4-10-2018

Een super goed hotel , het personeel is op en top , zeer vriendelijk en behulpzaam je word goed bediend , het eten is perfect , iedereen die daar werkt zijn 👍🏼 Wij willen niet anders meer

Fantastisch.

Richard
4-10-2018

De aangeboden maaltijden waren divers en er was voor ieder wat wils. Goed en zeer vriendelijk personeel. Kamers werden elke dag schoon gemaakt met schone handdoeken. Vervoer naar centrum met de dolmus (3 lira pp) was erg goed. Wat er stond in de beschrijving klopte. Echter betaling voor de 2 matrasjes en parasol op het privé strand(6€) stond nergens vermeld. Ook frisdrank en koffie waren gratis op het strand, bier 3€. Onze kamer was een stuk soberder als op de getoonde foto's maar was wel voldoende. Er was steeds animatie maar 21.30u was dat over. Op de dag werd je ook bezig gehouden (darts, watervolleybal e.d.) met erg gezellig personeel, was echt lachen! Veel Nederlanders en Russen. Voor deze prijs weinig te klagen(1300€,2weken)

Alleen de transfer van en naar het vliegveld Antalya duurt wel even(2,5u). Aanrader.

Het was goed

Michel Blaauwgeers
2-10-2018

Prijs kwaliteit verhouding goed, weinig animatie alleen maar voor de kinderen dus dat kan beter

Kom hier al voor de zevende keer

Jan
2-10-2018

Goed hotel, vriendelijk personeel, een aanrader!!!

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Grand Uysal in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Grand Uysal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.