Aparthotel Grand Uysal

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°11°
Aparthotel Grand Uysal
7,6

Omschrijving
Het betaalbare all inclusive Grand Uysal Hotel in Alanya is eenvoudig, maar heeft alles wat je nodig hebt. Zwembaden, een privéstrand slechts 50 meter verderop, gevarieerd eten en een animatieteam voor de kinderen. Echte aanraders zijn een jeepsafari, snorkelen in de zee of een bezoekje aan het bruisende centrum van Alanya 5 kilometer verderop.

925 reviews over Aparthotel Grand Uysal in het Nederlands

Prima prijs-kwaliteitverhouding

Dino,
5-12-2018

Je moet ook niet teveel verwachten voor deze prijs. Perfecte ligging, zo aan het strand. Het personeel was vriendelijk en het eten was goed te doen.

Voor mij geen volgende keer.

M Broek,
11-11-2018

Wil je luxe dan zou ik voor een ander hotel kiezen. Wil je een hotel wat basis voorzieningen heeft dan zou je dit hotel kunnen kiezen. Ik zelf heb dit hotel niet als prettig ervaren en dat om de volgende redenen . Het is erg geluidruchtig, deuren van je hotelkamer hebben een hele grote spleet aan de onderkant daar heb ik mijn koffers voor moeten zetten, de eetzaal was vies en erg oud, wij zijn ook echt niet daar gaan eten. Plus het is All In dan verwacht je toch wel nog in de ochtend rond half 10 dat er nog wel ontbijt is. De mensen bij de receptie waren aardig.

Voor herhaling

Tineke,
27-10-2018

Gezellig gemoedelijk hotel, douche en slaapkamer wat klein super schoon , ruim schone handdoeken. Nadeel bij aankomst na dinertijd is er alleen de avondsnack soep om 23.00uur

Preisdaler

Goed hotel voor weinig geld. Lekker eten

Onbekend,
26-10-2018

Houdt er rekening mee dat de bedden super hard zijn.

Nooit meer

J alewijn,
26-10-2018

Saai er is niks gedaan.voor volwassen mensen eten vies en twee bad lakens gestolen uit mijn slaapkamer een met rozen een met dolfijnen net gekocht

Prima hotel voor die prijs

Hans Assenberg,
26-10-2018

Leuk hotel met privé strand op 50 meter en goede verbindingen naar Alanya. Eten was goed en in overeenstemming met de prijs

De locatie is prima, dichtbij kleine winkels en een supermarkt. Alanya centrum is ook prima te doen met de bus of de taxi. ( stopt voor de deur)

Het hotel was oud, muf, stoffig en saai. De hotelkamers waren niet schoon, vlekken op de muren en de lakens.

Het eten was niet te eten, gewoon ronduit vies. En dat is nog zacht uitgedrukt. Daarnaast was ook alles koud en had je Weinig keus. In het restaurant binnen en buiten lopen er zwerfkatten rond, die tijdens het eten continue onder je tafel lopen en soms tegen je aan klimmen.

Animatie was 10 keer niets.

Het strand van het hotel is veels te klein, voor het aantal gasten dat het hotel heeft, iedereen zit op elkaar gepropt en de zee zelf zit vol stenen en rotsen.

Het zwembad was geen optie, de bodem zag er vies uit.

Wij hebben hier drie nachten en vier dagen gezeten en zijn toen naar een ander hotel overgegaan door bij te betalen. Vreselijk hotel is dit. Wij raden het iedereen af!

nooit meer

s v essen,
22-10-2018

het hotel was erg armoedig . de kamers ruiken erg muf de badkamer ook . ook na zelf goed schoongemaakt te hebben en geurtjes gespoten te hebben . Het eten vond ik wel goed erg afwisselend dus ik heb goed gegeten . ik heb niks gemerkt van de all inclusief . geen hapjes of extra,s zoals vermeld is . we kregen cola in een plastic kinder bekertje [ schandalig ] ten ik er wat van zei werd de barman erg boos en goot de cola over in een glas en gooide het bekertje op de grond . wij gaan dus nooit meer naar dit hotel . erg onvriendelijke mensen achter de balie kennen totaal geen humor .

Fantastisch!

Han,
17-10-2018

Von Animatie ibo was vriendelijk .het eten was lekker.Grand Uysal is goed familie hotel .

Prijs is in verhouding met de kwaliteit

HVp,
14-10-2018

Er is wat achterstallig onderhoud in de kamers. Zaken die kapot zijn. Kamers zijn verder prima en schoon. Bij het zwembad ook wat tegels kapot en helaas weinig parasols. Het eten is goed en prima in verhouding met wat je betaald. Wij hebben heerlijk genoten aan het strand. Hier heb je voor een paar euro een ligbed met parasol. Het personeel is vriendelijk. Wat jammer is dat er nergens te zien is wat er aangeboden wordt aan animatie. Ik heb ook weinig activiteiten gezien. Na het avondeten is er wel een show, bingo etc. Dit stelt niet veel voor maar is prima. Kortom wil je goedkoop een week genieten van de zon en zee dan kan je hier prima heen.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Grand Uysal in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Grand Uysal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.