Aparthotel Grand Uysal

918 reviews over Aparthotel Grand Uysal in het Nederlands

Dit was ons 4 de jaar en het was super

Chantal
14-8-2018

Super lekker eten er was altijd wel iets dat je luste, fijne schone kamers ,super lief personeel , vooral het annimatie Ahmet , Ibrahim en Dj deden het super was blij dat dit annimatie team weer terug was 10000 x beter dan die van vorig jaar .

Great

Chantal
6-8-2018

Had a great time here, the food was good and the animation team is the best!!!

Geweldig

Mariëtte de Kraay
2-8-2018

Geweldig gezellig hotel met fantastisch personeel en animatie team

Voelt als thuis en doen er alles aan om het jou naar je zin te maken

Heerlijke tijd gehad.

Jopie
29-7-2018

Niet overdreven groot,meer familiair. Fijne service en voorale ook gezellig!!! Veel Nederlanders , maar ook Turkse mensen en wat Russen, geen last van gehad. Hetwaren eerder de nederlanders (groep) die maar wat graag in de belangstelling wilden staan. Beetje jammer dit. Animatieteam, bedieninu etc. Erg vriendelijk en deden hun uiterste best. Kom zeer zeker weer terug.

Fantastisch!

Sinem guler
29-7-2018

Het was super ! Ik heb gelijk weer voor september geboekt ! Heb genoten van me vakantie in grand uysal ! Personeels zijn vriendelijk het service was goed en het activiteiten was super voor kinderen en volwassenen !

Niet voor herhaling vatbaar

Fam. Jansen
26-7-2018

Opzich een fijn hotel, vriendelijk personeel. Soms wat té vriendelijk, als meisje/vrouw zijnde moet je erg uitkijken met name voor de jongens van het animatieteam. Ze organiseren leuke stap avonden maar zijn zelf het meest dronken van allemaal terwijl zij wel de verantwoordelijke zijn voor een groep. Ook zijn ze erg gericht om meisjes in bed te praten en te krijgen, wat helaas veel te veel gebeurd. Ook wordt er drugs gebruikt, is dat normaal voor die functie??. Verder een fijn hotel zonder veel luxe maar dat neem je met die prijs voor lief. Het eten is niet echt goed. Verder een fijne tijd gehad en onszelf prima vermaakt.

Prima 3-sterren hotel!

Linda
22-7-2018

11 dagen in dit hotel geweest. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel; vooral Nouri is favoriet! Eten was prima en het strand was heerlijk. Met de bus naar het centrum prima te doen. Neem wel Turkse Lira mee, scheelt behoorlijk in de kosten. Met oudere kinderen is een familiekamer met 2 slaapkamers en woonkamer qua ruimte een absolute aanrader!

Leuk!

Sjaan
20-7-2018

Was echt heel leuk! Alleen hadden we alle 5 een oorontsteking bij thuiskomst. Volgens de huisarts door vervuild zwembad water!😱

Nooit meer!

Suzanne
18-7-2018

Ik ben veel gewend maar dit was met recht een zeer verkeerde keuze. Kamer onhygiënisch, kamer moet nodig gerenoveerd worden. Als je om 7 uur niet opstaat om snel een bedje te reserveren heb je pech, door t geringe aantal bedjes is alles zeer vroeg al bezet. In t peuterbad kapotte tegels. Het eten was redelijk, de frisdrank was met water aangelengd. Het enige voordeel was dat het strand meteen bij het hotel lag

Going back for sure

Sietse van Daalen
17-7-2018

Clean rooms, good food, friendly people and absolutely great disco tour animation team! Best entertainment ever. My son and I had a good time over there

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Grand Uysal in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Grand Uysal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Grand Uysal scoort een 8.14 uit 10 op basis van 918 reviews.