Hotel Grand Kaptan

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag17°11°
Hotel Grand Kaptan
6,4

Omschrijving
Hotel Grand Kaptan is gelegen nabij Alanya in Turkije. Het eten hier is gevarieerd. Tegen betaling kun je een goede Wifiverbinding krijgen, ook op het strand. Hou er rekening mee dat er veel Russen te gast zijn. Minder geschikt voor rustzoekers vanwege de muziek bij de glijbanen. Op loopafstand van Oba en het strand.

1166 reviews over Hotel Grand Kaptan in het Nederlands

toos kroeze,
1-12-2018

Een prima all-in-clusive hotel, met eten van uitstekende kwaliteit. Ook eten aan strand viel onder allinclusive

probeer snel je 5 sterren terug te verdienen

Gerard en Maria,
16-11-2018

We zijn vaste gasten in dit Hotel. Maar de laatste jaren gaat het continu achteruit. Het personeel is zeer attent. De kamers zijn schoon. Maar de voornamelijk Russische en Oostblok-gasten zijn tot diep in de nacht luidruchtig en hebben geen manieren in het restaurant. De kinderen zijn onopgevoed en pakken bv de patat met hele handen uit de servicebakken. ook veel Turkse gasten die de gewoonte hebben een overvolle eettafel praktisch onaangeroerd achter te laten. Wanneer je even wat gaat drinken aan het strand dan gooien de Russiche gasten je spullen weg en bezetten ze je strandbed. Het hotel zou er goed aan doen selectiever te zijn willen ze de 5 sterren en alure voor de Europeese gasten behouden/terugverdienen. Nu kun je voor iets meer euro's in bv Lara veel betere kwaliteit krijgen en hebben de gasten fatsoensnormen ipv groffe Russische boeren die voor een paar roebels de boel op stelten komen zetten en met niemand rekening houden.

Goed hotel op een leuke plek

Patricia,
2-11-2018

Een net hotel met schone kamers het eten is goed van smaak en gevarieerd. Zit op een leuke plek op loopafstand van oba

Helaas niet meer na 13 keer

Marian,
24-10-2018

Viel tegen veel teveel Russen. Alles was vies, luidruchtig.

Heerlijke vakantie gehad

Monique,
19-10-2018

Voor de 5de keer hier geweest en het was weer super. Qua eten genoeg keus voor iedereen. Personeel is heel vriendelijk, hygiëne goed . Tegen betaling wifi verbinding was goed ook op het strand. Er zijn inderdaad veel Russen maar wij hebben daar geen last van gehad. Misschien een goede tip met waterschoenen aan wandel je zo de zee in. Er liggen in het begin wat stenen. Enige minpuntje bij de receptie begrijpen ze niet altijd wat je bedoelt. Vorige man die er stond (Musa) regelde altijd alles meteen en goed.

Gedateerd hotel met veel russische gasten.

G. Bosch,
9-10-2018

Vriendelijk personeel. Veel russische gasten die letterlijk gezegd knoeien met het eten en voor overlast zorgen. Bij de glijbanen muziek met veel beats, bassen en house. Niet goed voor je als je geen hoorbeschadiging wilt krijgen.

Nooit meer helaas

Marian Lamberikx,
7-10-2018

Helaas niet meer wat het was. Te veel russen die alles verpesten voor de rest. Personeel vriendelijk eten redelijk goed alleen een grote puinhoop s'avonds in de eetzaal door de russen. Nemen gewoon je stoel aan het strand weg, je moet je spullen in de gaten houden.

Laatste jaar na zeker 12 x hier geweest te zijn.

Geweldig

👍,
6-10-2018

Voor de negende keer geweest , we hebben een super fijne vakantie gehad . Vorig jaar was het iets minder . Dit jaar was alles top , vriendelijk personeel heel behulpzaam . Schone kamers en bedden , eten was lekker , alleen jammer dat er steeds meer Russen komen , de Nederlanders gaan er steeds meer voor weg blijven

Nooit meer

Dhr. Ouakili,
17-9-2018

Ik snap niet waarom mensen positief zijn over dit hotel. Personeel spreekt geen Engels, heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen met een darmontsteking. Dit aangegeven bij de receptie. In plaats van begrip, gaf de manager schreeuwend aan dat wij het hotel moesten verlaten. Veel mensen die wij spraken aten ook niet in het hotel, maar gewoon bij de omgevende restaurants. Zwembad is wel oké, als je om 7 uur in de ochtend een plekje weet te bemachtigen. Al met al, niet naar dit hotel gaan als je een goede vakantie wilt hebben.

Een heerlijke vakantie gehad!

Sancis,
15-9-2018

Vonden het zeer goed echt genoten het eten was heerlijk genoeg keus en het personeel was zeer vriendelijk

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Kaptan in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Kaptan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.