Hotel Grand Kaptan

• Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Zeker voor herhaling vatbaar

Monique, 16-5-2018

Alles was super verzorgd! Personeel heel vriendelijk. Geen handdoeken van te voren neerleggen. Met de bus van het hotel zo in het centrum.

Enig minpuntje was dat de fitness apparaten voor meer dan de helft niet werkten. Er werd wel actie op ondernomen en de loopbanden zijn weer werkend gemaakt.

Fantastich hebben genoten.

Mia., 6-5-2018

Goed hotel kamers schoon heerlijk eten, met veel variatie vriendelijk personeel.

Zeer goed

Maria, 6-3-2018

Goed hotel personeel heel aardig ondanks de druk van bovenaf en de turkse toeristen. Eten goed slaapkamers goed zwembad super

Wederom genoten

Monique, 8-11-2017

Heel tevreden, kamer, service, hygiene,eten. We hebben weer een heel fijne vakantie gehad. Ondanks dat het oktober was kon je 2x per week nog steeds in de avond op het strand eten. In de middag kon je kiezen tussen het lopend buffet in het hotel en de a la carte op het strand.

Geweldig 👌

Bo, 24-10-2017

Fantastische vakantie gehad. Mooi schoon hotel. Er is inderdaad wat minder personeel maar er zijn ook minder gasten. Op het strand kan je heerlijk a la carte eten. Personeel is erg vriendelijk. Met de bus van het hotel naar het centrum. Prima service

Een hotel voor single Turkish men

Maria & Gerard, 11-10-2017

We komen in dit hotel voor het negende jaar, soms twee keer per jaar. Maar dit jaar is de kwaliteit van het hotel enorm achteruitgegaan. Men had veel te weinig bedieningspersoneel in het restaurant en op het terras. Je moest vaak zelf je drankje halen en het eten was koud, waarschijnlijk doordat het al uren eerder voorbereid was.

Erg opvallend en aanwezig waren de Turkse single mannen (400) tussen 25 en 35 jaar. Zij wilden met voorrang bediend worden, waren zeer luidruchtig, hadden totaal geen manieren, lagen aan tafel lieten borden met eten staan en liepen in groepjes rond in de lobby bij het zwembad en het strand met keurende blikken naar de vrouwen.

Westerse vrouwelijke gasten vonden dit zeer ongemakkelijk. Het avond entertainment bestond uit Turkse muziek.

Door het oudere en bekende personeel zijn we overigens uitstekend behandeld.

Leuke vakantie

Irma D, 9-10-2017

We zijn net als vorig jaar naar Grand Kaptan geweest. Het is wel iets minder dan vorig jaar (keuze in het eten) Echter hebben wij niets meegemaakt zoals de overige recenties. Kamer was absoluut niet smerig, zeer vriendelijk personeel wat hard werkt. Wel veel verhalen gehoord van de vaste gasten dat het deze zomer inderdaad minder was, oorzaak niet het personeel maar de Turkse bevolking in het hotel. Kortom hebben wij een leuke vakantie gehad en komen zeker keer terug.

Geweldig

Vos, 3-10-2017

Wij zijn hier voor de 8 ste keer geweest. Eerlijk gezegd is het wel wat minder geworden . Maar zo negatief dat de reactie,s zijn , hebben wij niet mee gemaakt . Wij hebben het weer prima naar ons zin gehad . Zelfs onze zoon die rolstoel toegankelijk is . en voor de eerste keer mee ging heeft het super gehad . Een kamer en badkamer speciaal ingericht voor rolstoel gebruikers was helemaal top . Stoeltje bij het zwembad voor mindervaliden om zo het water in te gaan geweldig . Wij gaan zeker weer terug

Vreselijk!

lm, 21-9-2017

Onhygiënisch, te weinig personeel zodat je zelf een tafel af moet ruimen, lange wachtrijen bij het buffet en zelf drankjes halen, op het strand iedere dag hetzelfde eten. Niets te beleven 's avonds in dat hotel op een show in het buitentheater na, maar daar is geen gezelligheid aan op die stenen trappen. Wel een gratis shuttle naar Alanya, waar wij uiteindelijk maar iedere avond zijn gaan eten omdat het in het hotel wantoestanden waren.

Nooit meer! Diner is een ramp.

Joop, 19-9-2017

De locatie is goed, maar voor de rest een dikke 1. Ik geef alles een 1 omdat het eigenlijk een 3 * hotel is ipv van 5 *. Het avondeten is een ramp, lange wachtrijen voor een stukje vlees, wel een half uur, dan moet je zelf je drinken halen, dan sta je weer in de rij 15 minuten te wachten. is je eten inmiddels koud. Haal je eerst je drinken dan is de kans groot dat je drinken en je tafel weg is. Ga je niet direct eten maar bv een half uur na opening, dan moet je zelf een tafel afruimen en schoonmaken.

Beloofd was a la carte op het strand, jammer dan, elke middag een zeer beperkt buffet wat dan ook altijd hetzelfde is.

Voor handdoeken op het strand moest je elke keer het kamermeisje aanspreken om nieuwe te krijgen. Het personeel was chagrijnig omdat er te weinig personeel was en ze het daarom druk hadden.

De schoonmaak was ook niet alles, alleen de handdoeken werden vervangen en de deken werd recht gelegd. de sprei werd telkens in een hoek gegooid. Er was nooit live muziek, alleen in het amfitheater zijn er optredens. Ik heb ook veel klachten gehoord van mensen die ziek zijn geworden. Mij is dat gelukkig bespaard gebleven.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Kaptan voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Kaptan in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Kaptan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Kaptan scoort een 7.97 uit 10 op basis van 1177 reviews.