Hotel Grand Kaptan

Hotel Grand Kaptan

1154 reviews over Hotel Grand Kaptan in het Nederlands

Het hotel is slecht en onbeleefd

Ugur Kabadayi
2-8-2018

Ik heb nog nooit zo’n slechte hotel gezien, personeel was onbeschoft je wordt helemaal niet geholpen, ik moest zelf 2 uur lang in de hitte wachten voor een parkeerplaats, de deurkaart van onze kamer deed het niet, minibar in onze kamer was kapot de drankjes waren warm, en het ergste was dat de airco kapot was, in onze kamer. Toen ik vroeg waarom de airco in onze kamer niet deed, kreeg ik als antwoord: dat ze ermee bezig waren het te repareren, en dat ik mij zelf moest redden. De airco was meer dan 1 dag stuk, en wij maar in dat snik hete kamer moesten slapen. En uiteindelijk hebben zij ons naar een andere hotel gestuurd. Het was gewoon een drama. Ik raad het niemand aan om naar Grand Kaptan in Alanya te gaan. Zij zeiden dat het hotel 5 sterren ultra all in is. Maar mijn mening is deze hotel nog geen 1 sterren waard is. In het hotel werkt bijna alles niet Alles is kapot. Het is gewoon een onbeschoft hotel

Zeer goed hotel! Voor herhaling vatbaar

Jeanette
27-7-2018

Het hotel was fantastisch. Mooie schone kamers. Elke dag schone handdoeken en badlakens voor het strand.De minibar werd iedere dag bijgevuld. Ook in de douche was shampoo en douchegel aanwezig. Het eten was ook zeer gevarieerd. Voor ieder wel wat te vinden. Ruime keuze aan brood en iedere dag heerlijke soep! Volop vers fruit en overheerlijke taarten. Het strand is makkelijk te bereiken via een tunneltje onder de weg door, waar je iedere dag ala carte kunt eten. Je kon iedere dag meerdere keren met de shuttlebus naar Alanya (gratis). Lopen was toch te ver weg. Je kon ook met de lijnbus naar Alanya voor 1 euro. Tijdens ons verblijf waren er ook veel Russen,waar we totaal geen last van hebben gehad.Als ik 1 minpunt mag noemen is de lange busreis naar de luchthaven, 2 uur!! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel,zeker in het restaurant en het mannetje van de strandbedjes!

Wij hebben een fantastisch tijd gehad bij Grand Kaptan. Het hotel is schoon, eten is lekker, veel en gevarieerd. Erg vriendelijk personeel. Wel erg veel Russen maar wij hebben hier geen last van gehad. Een speciale shoutout naar Selcuk, de barman bij de poolbar. Geweldige vent, ik heb vaak bij hem aan de bar gezeten en gezellig gekletst. Vraag vooral naar de no-name-cocktail, gaat 'ie lachen en krijg je een heerlijke cocktail. Het enige wat ik kan opmerken is dat de bedden hard zijn, dit kon iets beter. Een ander (klein) puntje is dat van de 6,5 dag op 3 dagen het grote zwembad in de middag was afgesloten i.v.m. water filteren. Pluspunt is wel dat de zwembaden 3 of 4 keer per dag op waterkwaliteit worden gecheckt.

Onze ervaring hier is fantastisch en ik ben zeker van plan om hier terug te komen.

WTC.nl

Mooi, schoon, gastvrij en goed onderhouden resort

Jessica Goezinne
30-6-2018

Grand Kaptan is een mooi, verzorgd en goed onderhouden resort.

Het personeel is zeer gastvrij en werkt hard om te zorgen dat jouw vakantie een onvergetelijke ervaring wordt.

Het eten is voortreffelijk, zowel voor de bourgondische vleeseters, als voor de vegetariërs onder ons.

Zelfs voor de bodybuilders is er een speciaal dieet buffet!

Je kunt hier terecht voor een luie vakantie, maar zeker ook voor een actieve vakantie. Het grote zwembad leent zich uitstekend om lekker te dobberen op je luchtbedje en af en toe een cocktail te halen bij de poolbar (bar IN het water).

Bij het kleine zwembad klinkt diverse muziek uit de boksen, kun je van de glijbanen glijden, of waterpolo doen... Of wil toch liever darten?

Elke avond is er goede entertainment, de ene keer op het strand, de andere keer op het resort of in het amfitheater (dat geschakeld is aan het resort).

Dit is zeker een resort waar ik absoluut naar terug wil gaan!

Dit is niet voor herhaling vatbaar

Blink
21-6-2018

Wij waren er vanaf 29 Mei

Wij komen al jaren in Grand Kaptan , (en zijn echt geen azijn pissers) maar wat we nu meemaakten was een negative ervaring ,80% Russen waarvan ongeveer 200 kinderen . We zaten 14 dagen lang in een kindercrèche (we vinden kinderen helemaal niet erg maar wel als zowel de ouders als de kinderen dit aso gedrag vertonen)

Te veel Russen met kinderen veel problemen

SPOOR
20-6-2018

Verzorging was goed Wij komen er al 14 jaar

Wat niet goed was te veel Russen 90% gedragen zich als beesten normen en waarde kunnen deze mensen niet tot okt 2018 vol met Russen

Zeker voor herhaling vatbaar

Monique
16-5-2018

Alles was super verzorgd! Personeel heel vriendelijk. Geen handdoeken van te voren neerleggen. Met de bus van het hotel zo in het centrum.

Enig minpuntje was dat de fitness apparaten voor meer dan de helft niet werkten. Er werd wel actie op ondernomen en de loopbanden zijn weer werkend gemaakt.

Grand Kaptan’s Guestrelationsteam, İşletme Sahibi, 12-6-2018

Dear Monique,

Thank you for taking time to share your valuable review.We assure that your comments about our fitness equipments’ conditions have been seriously taken into consideration by our management team,so we immediately took action.

It is nice to hear that we pleased you and it will be a great pleasure for us to welcome you again.

Best regards

Gustrelationsteam

Fantastich hebben genoten.

Mia.
6-5-2018

Goed hotel kamers schoon heerlijk eten, met veel variatie vriendelijk personeel.

Grand Kaptan’s Guest Relation Team, İşletme Sahibi, 5-6-2018

Dear Mia,

Thank you so much for your lovely words.

It is nice to hear that we have fulfilled your expectations.

We look forward to seeing you again soon.

Best Regards,

Zeer goed

Maria
6-3-2018

Goed hotel personeel heel aardig ondanks de druk van bovenaf en de turkse toeristen. Eten goed slaapkamers goed zwembad super

Grand Kaptan’s Guest Relations Team, İşletme Sahibi, 5-6-2018

Dear Maria,

We would like to thank you for your review and we are glad to hear that we have pleased you during your stay.

Wishing you all the best and hope to welcome you again.

Guest Relations Team

Wederom genoten

Monique
8-11-2017

Heel tevreden, kamer, service, hygiene,eten. We hebben weer een heel fijne vakantie gehad. Ondanks dat het oktober was kon je 2x per week nog steeds in de avond op het strand eten. In de middag kon je kiezen tussen het lopend buffet in het hotel en de a la carte op het strand.

Grand Kaptan’s Guestrelationsteam, İşletme Sahibi, 9-6-2018

Dear Monique,

Thank you for choosing our hotel. We really appreciate your comments regarding our facilities and our service and. It is also nice to hear that you enjoyed it so much.

It would be a great pleasure for us to welcome you again.

Best regards

Guestrelationsteam

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Kaptan in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Kaptan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Kaptan scoort een 7.95 uit 10 op basis van 1183 reviews.