Hotel Grand Kaptan

Hotel Grand Kaptan
7,9

1161 reviews over Hotel Grand Kaptan in het Nederlands

Anders

Gedateerd hotel met veel russische gasten.

G. Bosch
9-10-2018

Vriendelijk personeel. Veel russische gasten die letterlijk gezegd knoeien met het eten en voor overlast zorgen. Bij de glijbanen muziek met veel beats, bassen en house. Niet goed voor je als je geen hoorbeschadiging wilt krijgen.

Nooit meer helaas

Marian Lamberikx
7-10-2018

Helaas niet meer wat het was. Te veel russen die alles verpesten voor de rest. Personeel vriendelijk eten redelijk goed alleen een grote puinhoop s'avonds in de eetzaal door de russen. Nemen gewoon je stoel aan het strand weg, je moet je spullen in de gaten houden.

Laatste jaar na zeker 12 x hier geweest te zijn.

Geweldig

👍
6-10-2018

Voor de negende keer geweest , we hebben een super fijne vakantie gehad . Vorig jaar was het iets minder . Dit jaar was alles top , vriendelijk personeel heel behulpzaam . Schone kamers en bedden , eten was lekker , alleen jammer dat er steeds meer Russen komen , de Nederlanders gaan er steeds meer voor weg blijven

Nooit meer

Dhr. Ouakili
17-9-2018

Ik snap niet waarom mensen positief zijn over dit hotel. Personeel spreekt geen Engels, heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen met een darmontsteking. Dit aangegeven bij de receptie. In plaats van begrip, gaf de manager schreeuwend aan dat wij het hotel moesten verlaten. Veel mensen die wij spraken aten ook niet in het hotel, maar gewoon bij de omgevende restaurants. Zwembad is wel oké, als je om 7 uur in de ochtend een plekje weet te bemachtigen. Al met al, niet naar dit hotel gaan als je een goede vakantie wilt hebben.

Een heerlijke vakantie gehad!

Sancis
15-9-2018

Vonden het zeer goed echt genoten het eten was heerlijk genoeg keus en het personeel was zeer vriendelijk

Goed hotel vriendelijke personeel met heel veel respect en begrip . 1 tegenvaller het eten smerig elke dag het zelfde !

Goed hotel, maar gedateerde kamers

Groenheijde
6-9-2018

Goed hotel, bedden een ramp, kei hard. Eten goed. Hygiene zwembad niet goed, poepende kinderen in zwembad, daarom elke dag naar zee geweest. 4 sterren zeker geen 5. Leuk voor een week. Stad Alanya is top.

Het hotel is slecht en onbeleefd

Ugur Kabadayi
2-8-2018

Ik heb nog nooit zo’n slechte hotel gezien, personeel was onbeschoft je wordt helemaal niet geholpen, ik moest zelf 2 uur lang in de hitte wachten voor een parkeerplaats, de deurkaart van onze kamer deed het niet, minibar in onze kamer was kapot de drankjes waren warm, en het ergste was dat de airco kapot was, in onze kamer. Toen ik vroeg waarom de airco in onze kamer niet deed, kreeg ik als antwoord: dat ze ermee bezig waren het te repareren, en dat ik mij zelf moest redden. De airco was meer dan 1 dag stuk, en wij maar in dat snik hete kamer moesten slapen. En uiteindelijk hebben zij ons naar een andere hotel gestuurd. Het was gewoon een drama. Ik raad het niemand aan om naar Grand Kaptan in Alanya te gaan. Zij zeiden dat het hotel 5 sterren ultra all in is. Maar mijn mening is deze hotel nog geen 1 sterren waard is. In het hotel werkt bijna alles niet Alles is kapot. Het is gewoon een onbeschoft hotel

Zeer goed hotel! Voor herhaling vatbaar

Jeanette
27-7-2018

Het hotel was fantastisch. Mooie schone kamers. Elke dag schone handdoeken en badlakens voor het strand.De minibar werd iedere dag bijgevuld. Ook in de douche was shampoo en douchegel aanwezig. Het eten was ook zeer gevarieerd. Voor ieder wel wat te vinden. Ruime keuze aan brood en iedere dag heerlijke soep! Volop vers fruit en overheerlijke taarten. Het strand is makkelijk te bereiken via een tunneltje onder de weg door, waar je iedere dag ala carte kunt eten. Je kon iedere dag meerdere keren met de shuttlebus naar Alanya (gratis). Lopen was toch te ver weg. Je kon ook met de lijnbus naar Alanya voor 1 euro. Tijdens ons verblijf waren er ook veel Russen,waar we totaal geen last van hebben gehad.Als ik 1 minpunt mag noemen is de lange busreis naar de luchthaven, 2 uur!! Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Vriendelijk personeel,zeker in het restaurant en het mannetje van de strandbedjes!

Wij hebben een fantastisch tijd gehad bij Grand Kaptan. Het hotel is schoon, eten is lekker, veel en gevarieerd. Erg vriendelijk personeel. Wel erg veel Russen maar wij hebben hier geen last van gehad. Een speciale shoutout naar Selcuk, de barman bij de poolbar. Geweldige vent, ik heb vaak bij hem aan de bar gezeten en gezellig gekletst. Vraag vooral naar de no-name-cocktail, gaat 'ie lachen en krijg je een heerlijke cocktail. Het enige wat ik kan opmerken is dat de bedden hard zijn, dit kon iets beter. Een ander (klein) puntje is dat van de 6,5 dag op 3 dagen het grote zwembad in de middag was afgesloten i.v.m. water filteren. Pluspunt is wel dat de zwembaden 3 of 4 keer per dag op waterkwaliteit worden gecheckt.

Onze ervaring hier is fantastisch en ik ben zeker van plan om hier terug te komen.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Kaptan in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Kaptan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.