Hotel aan zeeWeer vandaag32°25°

51 reviews over Hotel Elysee Beach in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

anja
1-5-2018

waren samen 15 dagen in dit hotel. Was in vergelijking met vorig jaar volledig opgeknapt. Net en vriendelijk personeel.
Omdat het hotel niet al te groot is geeft het al snel een familiair gevoel.

Gereisd Met partner in april 2018

Niet zoals verwacht

Rose
16-9-2017

Elysee beach is geen 4sterren hotel,maar een 3sterren hotel. Ligging is prima, direct aan het strand. In het hotel is er 1 smalle lift, waar maximaal 2 personen nog net in kunnen. In de lobby en bij eetruimte is er geen airco.In de kamers is er een erg vieze en oude tapijt(erg onhygienisch). Dit is meteen ook het grootste minpunt. Handdoeken worden regelmatig verwisseld. Bedden zijn wel redelijk te noemen, als je makkelijk kunt slapen. Goede kussens zijn er niet;als je geluk hebt krijg je er eentje dat nog redelijk is om op te slapen. Stopcontact is helemaal beneden op een onhandige plek. Avondeten (om 19:30) is niet bijzonder en er lopen katten rond. Ontbijt en koffie zijn wel redelijk goed. Wifi is er alleen in de lobby. Airco en minibar zijn gratis. Personeel is vriendelijk en er hangt een huiselijk sfeer. Rondom hotel genoeg winkels. Damlatas grot is ook dichtbij. Op het strand is er uitzicht op het kasteel.Ligbedden en parasols op het strand zijn tegen betaling.Alanya is prachtig

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

Geweldige ervaring!

Wilfrid van Heeswijk
15-7-2017

Hotel prima gelegen net op loopafstand van het centrum en direct aan zee. Zeer vriendelijk personeel en niet te vergeten de allervriendelijlste Ali,de man aan het strand die de strand stoelen en parasols beheert en je tevens bediend van drankjes en hapjes. In 14 dagen ,iedere dag een wisselend hoofdmenu. Een voortreffelijke, wel Turks georiënteerde keuken.

Gereisd Met partner in juli 2017

Goed Hotel, prima vakantie gehad

Piet Sanstra
15-6-2014

Hotel ligt direct aan het strand en is voorzien van een mooi en schoon zwembad. Het personeel is vriendelijk, en de tafels worden vlot bediend en afgeruimd. Het ontbijt is top, het avondeten is Turks maar erg smakelijk. Er is iedere avond voldoende keuze, en wat belangrijker is het eten is goed van temperatuur en wordt bijzonder vlot aangevuld. De kamers zijn schoon, en hebben allen zeezicht vanaf het balkon. Kortom een aanrader

Gereisd Met vrienden in mei 2014

Is dit hotel betrouwbaar?

Thom
18-7-2012

Andere kamers openmaken met je eigen kamer sleutel? Dit is mogelijk in dit hotel! Wij hebben het meegemaakt, waarbij we het antwoord kregen, dat we het stil moesten houden, omdat we nog meer kamers met onze sleutel open konden maken. We hebben direct gebeld naar reisorganisatie zii hebben gezorgd dat er een nieuw slot in de deur werd gezet.

Het eten was zeer slecht. Niet goed doorbakken, dus dat betekende rode kip en buikpijn... Weinig variatie. Al liep je buiten langs een restaurant en ze zagen je bandje van het hotel was de reactie, he hier kun je wel lekker eten hoor...

Om 11 uur stopt de bar met drank schenken, maar schijnbaar was het om kwart voor 11 al genoeg, want de lichten gingen uit en er werd alleen gezegd we zijn gesloten, terwijl er nog een rij met 20 mensen stond...

De kamer zat vol schimmel en het bijzet bed voor de 2+1 persoonskamer gaf je het gevoel dat je 's morgens wakker werd in een spijkerbed. De rode plekken stonden in je rug van het matras.

Schoonmakers ware

Gereisd Met vrienden in juli 2012

uitstekend

Marianne
30-5-2012

zeer vriendelijk bar-,kamer- en receptie personeel, schone kamers met uit zicht op Zee en de berg van Alanya, het eten is goed, maar natuurlijk niet altijd zoals wij thuis gewend zijn door de kruiden en olijfolie, lekker vers brood, beleg in de ochtend is weinig variatie. verder een perfecte vakantie gehad

Gereisd Met partner in mei 2012

hotel Elysee Beach

M.Bongaarts
1-3-2012

Matig. Mooi uitzicht vanuit de eetzaal bovenste verdieping, Aan een drukke weg, je moet goed uitkijken je wordt zo voor je sokken gereden ze rijden er gemiddeld 70 km p.u. Alleen de chef van de bar is vriendelijk, de jonge jongens lijken heel verveeld. Wij hebben diverse malen in een 4 sterren gezeten maar zo slecht als dit was hebben we nog niet meegemaakt,alles koud geen of weinig variatie, kapotte bain-marie er was er geen een die werkte wat koud moest zijn was warm ook geen goede koelingen,wat warm moest zijn was koud zowat alle apparatuur was defect en functioneerde niet,het is maar 2 sterren waardnog nooit zo slecht gegeten en wij zijn echt geen zeurpieten maar we hebben wel verstand van hoe het wel moet,airco in de eetzaal was ook defect dan maar de ramen tegenover elkaar openzetten!Wij hebben in 12 jaar nog nooit zo slecht gehad. kamers waren schoon kamerpersoneel vriendelijk. er waren op dat moment weinig kinderen. wij kregen ook nog een lunchpakket mee voor de terugreis.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

liggen supper

jose
Fri Oct 14 2011 23:54:35 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een mooi hotel ligging supper....schoon ......aleen het eten was echt slecht ....nu zal je denken ja heb je ze weer ...maar dit was echt bar slecht koud ...je had keus nou dat wil je niet weten nee was echt een nul waar ...zelfs de touroperator kwam er eten om te kijken of het zo was...en wat denk je ...die zetten zz'n borden vol aan de kant met een gezicht dit geef je een hond nog niet....... ook om 11 uur stop het alin ...maar dan ook werkelijk alles haaaaaa...dus verplicht de straat op of naar je kamer....iedereen wilde betalen al bleef hij maar open ...maar nee hoor je moest zo snel mogelijk daar weg kon de boel afsluiten...zonde zn mooi hotel op de juiste plaats........als die dingen beter zouden zijn ging ik zeker terug....maar nu ...nooit meer

aan het strand was het supper leuk de mensen van het strand huis...wij gaven hem de naam schelpen mannetje ...wat een scheetje was het .......hij deed echt ales voor je die krijg van mij een 10 ........

Gereisd Met partner in oktober 2011

Hotel SCHITTEREND, eten minder...

Kim
21-9-2011

Vorige week teruggekomen tezamen met mijn vriend, zus en haar vriend van 2 weken hotel Elysee Beach.

Het was een aangename verassing bij aankomst. Ziet er direct mooi uit. Binnenkomst zeer modern tevens als kamer. Zeer luxe voor turkse begrippen. Flatscreen aan de muur, mooie marmeren badkamer, luxe kaptafel kortom prachtig.

De ligging was voor ons ook uitstekend, direct aan het strand slechts gescheiden door het restaurant van het hotel.Niet in het drukke centrum, maar net erbuiten. Je loopt al langs allerlei gezellige winkeltjes naar het echte centrum ca. 15 min.

Het eten is zoals eerdere beschrijvingen minder. Ontbijt is heel goed te doen, allerlei broodjes, sap, eitjes enz. Avondeten is inderdaad niet altijd even best. Wij zijn vaak uit eten geweest maar voor slecht 12,50 eet je in Turkije 3 gangen dus was voor ons geen probleem.

Zeker nog een keer!

Gereisd Met partner in september 2011

Mooi hotel

Lies en niels
12-9-2011

Het hotel is prima en de ligging ook. Maar het personeel is echt een verschrikking. Praten niet tot slecht Engels en helpen doen ze ook niet. Het eten in de avond is niet lekker wij hebben dan ook elke avond in de haven bij Kervan gegeten super restaurant. Het ontbijt is dan weer wel goed. De airco op het balkon een drama je moet hem uit zetten wil je normaal op het balkon zitten. Memhed op het strand verdient een dikke 10 die man doet echt super zijn best. Voor de rest een lekkere vakantie gehad!

Gereisd Met partner in september 2011

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRecreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Elysee Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Elysee Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.