Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld)

KinderhotelWeer vandaag33°23°
Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld)
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Prettig Reizen

332 reviews over Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mij te druk!

Fam Pastoor
17-9-2018

Aangekomen na een hele nacht reizen kregen we te horen dat er een overboeking was.Dus moesten we naar een ander hotel. We hadden een familie kamer maar er werd gezegd dat deze er niet zijn. Als tegemoetkoming werd onze een wat luxere kamer beloofd. De volgende dag kregen we een gewone standaard 2 persoonskamer met extra stretch bedje erbij.

Beetje teleurstellend na wat ons was beloofd.Uiteraard terug naar man bij receptie, en alsnog een andere kamer gekregen.

Hierdoor wel 2 dagen van onze vakantie aan ons voorbij gegaan, door elke keer overal op te moeten wachten, en je mannetje te moeten staan.

Ik vind dat de zwembaden te klein zijn, vooral bij het waterpark, het is overal erg druk. Een bedje krijgen is vaak niet aan de orde. Wij gingen daarom naar Island en daar kon je meestal wel bedjes krijgen.

Het eten is niet super, maar oke.

Verkopers rondom zwembad zijn irritant. Tegels zwembad veeel te glad..

Groot hotel fijne vakantie gehad maar wel wat puntjes. Heel erg schoon, het personeel is de hele dag bezig met schoonmaken. Alleen de toiletten op de beneden verdieping waren echt niet schoon. Had het idee dat de laatste dagen er te weinig personeel was. Burger restaurant werd helemaal niet meer schoongemaakt na de nacht terwijl daar het late ontbijt was, hoofd restaurant vaak voor de helft afgesloten, hotel vol. Mooie zwembaden en glijbanen. Veel regels, maar niets wordt gecontroleerd. Adult zwembad....helemaal vol met kinderen, dat kan de bedoeling niet zijn. Handdoeken neerleggen vanaf zeven uur in de ochtend alles vol terwijl hier op gelet zou worden. Lief personeel, werken heel hard en veel uren. De uitnodiging van dhr. Suleyman om daar ter plekke met hem naast me een review te schrijven naast de receptie heb ik maar afgeslagen. Dat is niet helemaal eerlijk hè. Ik vermoed ook dat de laatste reviews daar geschreven zijn.

geweldig gwn prachtig

sergio
22-8-2018

naar onze mening een prachtig park met vele mogelijkheden.

voor ons was dit even genieten met ons grote gezin (9 pers)

Wil je in het Nederlands Goed geholpen worden vraag dan hulp aan

Dhr Suleyman …. een gastheer zoals het gastheerschap uitgevoerd dient te worden, helemaal top!

Dear Sergio,

Thanks for your great feedback!

It is therefore very rewarding when the satisfaction has been achieved and our efforts kindly recognised by valued guests such as yourself. We would like to welcome you back at our hotel for your next visit to Alanya.

Daan van duijn
10-8-2018

Geweldig hotel ,met super lief personeel

Het eten is echt heel goed

Mooi park met veel glijbanen

En niet te vergeten suleyman wat een topper is dat ,!!!!!

Dear Daan van duijn,

Thank you very much for this wonderful feedback!

We are so glad to read that you stay was to your fullest satisfaction!

We will forward your compliments to our team.

We looking forward to welcome you back!

super

anjo joosten
1-8-2018

super hotel eten perfekt en veel keus super lief personeel

super manager suleyman hij spreekt nederlands

fantastische vakantie gehad we willen terug

Dear anjo joosten,

Thanks a lot for your wonderful feedback.

It is a joy to read that you had a super time in our super hotel.

We would love to be your host again.

Sunny regards,

fantastisch

saskia joosten
1-8-2018

het is een super goed hotel het eten is echt heerlijk en zoveel keus prachtige kamers

suleyman is in het hotel aanwezig die spreekt nederlands super fijne man

al het personeel is super vriendelijk

mooie zwembaden met veel vertier

animatie super lief en leuk oudere kids kunnen met de animatie mee naar de clubs in alanya super goed geregeld

in een woord fantastische vakantie gehad super hotel

Dear saskia joosten,

Many thanks for such a wonderful review, which we appreciate very much.

All your kind words will be shared with the entire team of our lovely hotel!

We looking forward to welcome you back!

Best regards,

Super

Andre v dam
28-7-2018

Het is een groot hotel met een aansluiting naar het gecombineerde vermaak centrum op het strand waarvan gebruik gemaakt wordt door alle aangesloten hotels van de eftalia groep. Hoetdoor kan het daar erg druk zijn.

Het hoyel zelf bied voldoende comfort en de kamers zijn ruim en netjes.

Het eten is goed en het personeel zeer vriendelijk en altijd bereid om te helpen

Guest Relation Eftalia Aqua Resort, Guest relation Managerin, 1-8-2018

Dear Andre v dam,

Thank you for your great comments.

We are thrilled how you enjoyed our hotel, the whole team thanks you so much for your positive words. We are always glad to read comments as yours because now we have more determination to continue.

We would love to welcome you back here again on your upcoming trips.

Happy regards,

Mooi hotel

Andre
11-6-2018

Wel druk en op ca 25 km van alanya centrum

Guest Relation Eftalia Aqua Resort, Guest relation Managerin, 2-7-2018

Dear Andre,

Thank you so much for your fantastic feedback!

We are glad to read that you had a wonderful time with us!

We hope to welcome you bak!

Lida
28-5-2018

We hebben een super vakantie gehad, hotel was keurig netjes en schoon.

Het eten was prima veel afwisseling.

Prima genoten op island.

Weer heel veel bekenden gezien en nieuwe vrienden gemaakt.

Tot in oktober

Guest Relation Eftalia Aqua Resort, Guest relation Managerin, 30-5-2018

Dear lida,

We would like to say “thank you” – for staying with us and sharing your thoughts about our hotel here on Zoover.

We are pleased that we could meet your demands and that you had an enjoyeable stay.

We hope to be your host once again and remain with kind regards,

voor herhaling vatbaar

martin
25-5-2018

Voor de 2e keer naar Aqua geweest. Goed geregeld allemaal. Hotel was top. Eftalia Island nog beter. vriendelijk personeel die hun uiterste best doen om je het naar je zin te maken. Eten is goed. Het blijft alleen een ergernis het gedrag van een bepaald soort volk. ( overdreven veel eten pakken en het laten staan) zag zelfs mensen 50 nutella pakjes in hun tas stoppen om mee te nemen. Tip.. ga voor je lunch naar Eftalia Island. daar zijn er verschillende restaurantjes ( ook All in).

Guest Relation Eftalia Aqua Resort, Guest relation Managerin, 30-5-2018

Dear martin,

Thank you for your nice comment!

We are delighted to know that you enjoyed your staying at our hotel. Our guests satisfaction is our main concern, and getting this kind of reviews is always a stimulus for us to enhance our services and keep on doing better and better. We really hope to welcoming you as our guest again.

Warm regards,

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld) in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.