FamiliehotelWeer vandaag31°23°
9,2

Wat vakantiegangers zeggen

Eftalia Aqua Resort & Spa is volgens jullie de plek voor een echte gezinsvakantie. Alle leeftijden genieten van het gezellige waterpark met glijbanen. Of zoek de rust op in het zwembad bij het hotel. Hier is altijd wel een ligbedje vrij om heerlijk te ontspannen. Benieuwd waarom reviewers verder enthousiast zijn over Splashworld Eftalia Aqua Resort & Spa? Lees met ons mee.

Aan faciliteiten geen gebrek bij Splashworld Eftalia Aqua Resort & Spa. We hadden het hierboven al even kort over het waterpark. Met meer dan 10 glijbanen en eindeloos veel zwembaden zijn de kids hier niet meer weg te slaan. Hans schrijft: ‘Zwembaden bij het hotel zijn leuk, goede glijbanen genoeg plezier voor de kinderen. Eftalia Island is helemaal een zwemparadijs. Hier komen zwemvertier, lekker eten en drinken samen.‘ Wel schrijven jullie dat het soms erg druk kan zijn in het waterpark, omdat alle drie de Eftalia hotels hier gebruik van maken.

Hou je niet zo van die drukte? Kies dan voor een ligbedje bij het zwembad van het hotel. Eenmaal door de tunnel waan je je in een oase van rust. Met een gezellig muziekje op geniet je hier van een verkoelend drankje. Verwacht alleen niet dat je bij het zwembad ook je mail kunt checken, want lang niet overal op het resort is goede wifi.

De keuze aan restaurants is bij Eftalia Aqua Resort & Spa enorm. Volgens jullie is het eten bovendien lekker en afwisselend. Bij het waterpark geniet je ‘s avonds van verschillende à la carte restaurants. Maar ook overdag is hier genoeg te smikkelen. Zo schrijft Corrie: ‘Eten is goed en veelzijdig, overal kan je eten, snackbar super, heerlijke pizza, Een prachtig zwembad, aqua paradijs ook op het strand , met allemaal diverse restaurants, ijs, gebak enz, enz echt de keuze is reuze, ook all inclusive.’ Stel bijvoorbeeld je eigen pasta samen, geniet van een broodje Döner of eet een Turkse pizza. In het buffetrestaurant kun je ook altijd terecht voor een afwisselende maaltijd.

Wil je graag iets actiefs ondernemen bij Eftalia Aqua Resort & Spa? Doe bijvoorbeeld mee met een potje (tafel)tennis of train je spieren in de fitnesszaal. Na een sportief middagje kom je helemaal tot rust in de spa en maak je gratis gebruik van de sauna. Nog een tip van Brigitte: ‘Ga naar de Hamam op de dag van aankomst. Je kunt voor c€ 45,- pp een behandeling van 2,5 uur boeken. Hier krijg je een hamam ritueel, incl massage en compl lichaamsscrub, gebruik van sauna, stoombad en jacuzzi. Vervolgens een 90 min. durende complete lichaamsmassage. Zo begin je heerlijk uitgerust en ontspannen aan de vakantie.’

Ligging Jullie schrijven dat Eftalia Aqua Resort & Spa wel wat afgelegen ligt. Het centrum van Alanya ligt namelijk op 20 kilometer afstand. Maar met de dolmus ben je er gelukkig zo (en goedkoop!). Elke week is er ook een gezellige markt in de straat achter het hotel. Hier struin je langs de vele kraampjes en proef je de lokale gerechten.

Volgens jullie is een boottocht met een piratenboot ook een aanrader. Vanaf de haven van Alanya vertrekken er verschillende boten. Ook een dagje naar Konakli is leuk om te doen.

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Tjingo

383 reviews over Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld) in het Nederlands

Fantastich vakantie

Volkan
16-7-2019

Mooi hotel met een prachtige island waar de 5 hotels van eftalia samen komen op het strand. Waar je veel glijbanen hebt en zwembaden. 24 uur kun je eten en drinken. Veel water attracties. Vriendelijk personeel. Een heel behulpzaam gast en relatie directeur( heer Süleyman) waar je met al je vragen terecht kunt komen. Top hotel voor familie met kinderen.

Suleyman, Guest relation Managerin, Wed Jul 17 2019 13:26:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geachte Volkan

Heerlijk vakantie❤️❤️❤️❤️❤️

Selena
16-7-2019

Leuk hotel. 2 weken verbleven en alles was dik in orde. Eten was lekker. Schoon hotel alles word netjes bijgehouden! Mini disco was goed. Strand is ook oke. Wij hebben veel genoten en veel pleZier gehad. Zeker aanbevolen. Alles in orde top hotel. Wij zijn goed geholpen door suleyman manager van het hotel. Volgende jaar zeker terug😍😍😍😍😍

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Suleyman, Guest relation Managerin, 17-7-2019

Geachte Selena

Vakantie efalia

Ensar
11-7-2019

Goei kamer en lekker eten schoon zwembad groote aqua park goede vakantie voor klein gezin suleyman is goede man aardig elke dag lekker pizza

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Suleyman, Guest relation Managerin, 11-7-2019

Geachte Ensar

Top hotel

Anthony Van Soelen
10-7-2019

Goede kamer goed eten en leuke mensen allaes is perfekt suleyman behulpzaam volgende jaar zeker terug wij zijn zeer vreeden top vakantie dank eftalia

Gereisd Met vrienden in juli 2019
Suleyman, Guest relation Managerin, 15-7-2019

Geachte Anthony Van Soelen

Suleyman Tekiner

Fijne hotel, vriendelijke personeel, schone hotel.

Ahmet Karadavut
9-7-2019

Geweldige verblijf gehad in het Eftalia Aqua hotel! Jaren lang was ik te gast bij Eftalia Resort. Omdat het management team en animatie team naar Eftalia Aqua zijn verhuisd, heb ik dit jaar mijn eerste verblijf gehad ik Eftalia Aqua hotel !!SUPER HOTEL!! Als vaste gast heb ik van Suleyman een XXL kamer gekregen :)

Over het hotel het is vergelijkbaar met Eftalia Resort voor de kenners alleen Eftalia Aqua heeft nog als extraje een Aqua park. Hotel erg schoon, kamers erg schoon, vriendelijke personeel zoals ik gewend ben van Eftalia, Fijne animatie team, Eten is goed. Als ik een aanmerking mag toevoegen is dat het rondom het zwembad erg glad is maar zolang je voorzichtig loopt niets aan het handje.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Suleyman, Guest relation Managerin, Wed Jul 10 2019 11:30:38 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Ahmet Karadavut

Hartelijk bedankt voor uw tijd en moeite om een review voor ons achter te laten op Zoover.

Hierbij wil ik u hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die u heft genomen om een review voor ons achter te laten op Het doet me een groot plezier dat uw verblijf van begin tot eind uw verwachtingen heeft kunnen overtreffen.

Anthony Ryssen
2-7-2019

Mooi hotel vriendelijke mensen proper en goed onderhouden niks op aan te merken goeie service Suleyman goeie manager super vriendelijk volgend jaar komen we hier terug super hotel 💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Suleyman, Guest relation Managerin, 2-7-2019

Geachte Anthony Ryssen

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. Bedankt voor de mooie complimente en ik kijk ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Eftalia Aqua Management Suleyman Tekiner

Eftalia

Lieven De Wintere
27-6-2019

De kamers waren zeer goed en mooi verzorgd, ook onderhoud door de dames is ok, niets op aan te merken. Elke dag minibar gratis bijgevuld. Ontvangst zeer goed en super vriendelijk, helpen waar het kan, in het bijzonder onze dank aan Suleyman. Medische bijstand was perfect, helaas hadden we die even nodig. Restaurant in orde, gevarieerd en voldoende, keuze genoeg voor iedereen.

Waterglijbanen helaas niet altijd beschikbaar tijdens de uren, wegens “cleaning”. Jammer voor een aqua resort, maar gelukkig alternatief op eftalia island. Ook daar alles verkrijgbaar aan eten en drinken, geeft echt wel een meerwaarde. De Spa-resort is uitmuntend, perfecte ontvangst en opvolging tijdens de week. Voor een All-in misschien nog iets teveel zaken die additioneel te betalen zijn. Animatie is zeer goed maar moeilijk een weekoverzicht te vinden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Suleyman, Guest relation Managerin, Tue Jul 02 2019 12:22:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Lieven De Winteren

Top hotel

Alexander
18-6-2019

Hotel is helemaal perfect en goed personeel eten en drinken 24/7 te krijgen!!!. Aqua park erg goed en Erg goed geholpen door topper Suleyman (guest relations)... echt even aanrader wish komen Zeker terug.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Suleyman, Guest relation Managerin, Mon Jun 24 2019 07:29:37 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste Alexander

Celine
13-6-2019

Mooi groot hotel. Voldoende ruimte in de hotel kamer en schoon. De zwembaden zijn waanzinnig mooi en schoon. Super mooie glijbanen en omgeving. Restaurant: elke dag iets anders te eten voor ieder wat wils. Alles word bereid met handschoenen aan, erg netjes en hygiënisch.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Suleyman, Guest relation Managerin, 17-6-2019

Beste Celine

Hartelijk dank voor uw tijd en moeite om een review voor ons achter te laten op Zoover.

Super

Danny
13-6-2019

Het hotel en zwembad is mooi schoon. De medewerkers zijn behulpzaam suleyman. Gezellige sfeer en super groot.eten is heel lekker aquapark restaurant super oven pizza echt groot en lekker eftalia aqua zeker aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld) in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.