Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld)

KinderhotelWeer vandaag16°9°
Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld)
8,7

Omschrijving
Splashworld Eftalia Aqua Resort & Spa is een all-inclusive hotel in Turkije. Als je wilt hoef je dit resort niet af, want er zijn meerdere zwembaden, buffetten de hele dag door en animatie voor jong en oud. Ook vind je bij het resort verschillende winkels. Wil je het resort wel af, dan zijn er markten in de buurt en kun je een dag naar Alanya.

We hebben een aantal aanbieders voor Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld) voor je op een rij gezet:

Prettig Reizen

344 reviews over Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld) in het Nederlands

dit hotel is goed voor 3 sterren, meer niet

eten vaak koud of niet gaar alleen kip en vis vaak geen glazen bestek bekers en kommetjes

Rond om het zwembad werd nooit afgespoten, en 2 maal uitwerpselen in het zwembad,

Openbare toiletten bij zwembad en bar zeer vuil.

kamer heel veel stof ramen nog nooit gelapt en vaak geen schone handdoeken.

Guest Relation Eftalia Aqua Resort, Guest relation Managerin, 6-12-2018

Dear John,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We were disappointed to learn that the condition of our hotel and cleanliness did not meet your expectations. Please be assured that this is not the standard that we aspire to at Eftalia Aqua and we will share your concerns with the appropriate members of our team moving forward.

We hope you allow us the chance to share a more positive experience with you soon.

Nooit meer!

Anja luimstra,
7-11-2018

Waarom ik in 1 geef is om de 10en recht te trekken

Eten was zeer slecht zijn een paar dagen in mei behoorlijk beroerd geweest en meerdere mensen en over de Hygiene maar te zwijgen. en vaak geen schone handdoeken en Een vieze geur op de kamer.

Ook de openbare toiletten vaak behoorlijk vies En de kamerverdeling ging niet eerlijk wij hadden een standaard kamer B geboekt in hoofd gebouw en kregen een kamer bijgebouw. Een andere familie hadden een standaard kamer boek en kregen omdat ze een fiets en drank mee hadden gebracht van manager suite met jacuzzi.( standaard geboekt)

Deze Spreekt Nederlands maar begrijpt niet goed. doe je het niet dan krijg je dus slechte kamer.en praat slecht over je of dreigt je Ook andere manager het zelfde niet eerlijk en maar te zwijgen over hostess van touroperator ( klacht weg) willen graag contact met eigenaar. Hebben bewijs!!!

Guest Relation Eftalia Aqua Resort, Guest relation Managerin, 6-12-2018

Dear Anja luimstra,

Thank you for choosing Eftalia Aqua Resort.

Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we wish to apologize for any shortcomings you encountered on your stay. Please be assured that this is not indicative of our usual standards.

We as a hotel definitely had no intention of making any guests’ stay disappointing and we have taken all notes, due to the fact that these are of great importance to us and allow us to monitor and improve our service continuously.

We will review all the facts with the staff involved to correct whatever is necessary to prevent this from happening again.

Thank you for the time you took to share your experience and we hope to welcome you back to our hotel in the near future and be able to restore your faith.

genieten

ANGELO DEKKERS,
18-10-2018

vriendelijk personeel, veel glijbanen en zwembad en leuke animatie shows

Dear ANGELO DEKKERS,

Thank you for your great review.

It is a pleasure to know that your stay was to your fullest satisfaction.

We hope to welcome you back!

prima vakantie gehad

Bennie,
17-10-2018

fijn hotel , leuk behulpzaam personeel , grote zwembaden.

Eftalia Island mooie aanvulling op het hotel

Zondag net buiten het hotel Markt

Heel fijn hotel om te verblijven

Dear Bennie,

Many thanks for your great full recommendation!

It is a joy to read that we could offer you an unforgettable stay.

Thanks for choosing us. We would love to be your host again.

Super leuke vakantie gehad

Tiemen Dekkers,
14-10-2018

Super leuke vakantie gehad , personeel behulpzaam en werkt hard , leuke animatie , groot waterpark

Dear Tiemen Dekkers,

Thanks a lot for your full recommendation and your kind words.

We would love to welcome you back soon.

Wij komen zeker terug

jonas,
10-10-2018

Een werkelijk fantastische ervaring!

Dit is het beste hotel waar we ooit verbleven en verdient meer dan 5 sterren.

Alles is tot in de puntjes verzorgd. Het eten, de kamers en het personeel, alles is van een ongelofelijk hoog niveau.

Ik ben al in heel veel super hotels geweest rond de wereld, maar dit is de allerbeste ervaring ooit. Wij komen zeker terug!

Dear jonas,

Thank you for your nice feedback!

It is a joy to read that you had an enjoyable stay with us and we thank you for all your kind words regarding our hotel & staff.

We hope to welcome you back soon.

Nederlans sprekende Manager Süleyman

rene en samantha,
9-10-2018

Geweldig goed gezellig schoon netjes vriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding. Als je rust wilt zit je goed. Wil je actie en of excursies dan zit je ook zeker goed. Eten is prima. Alle personal is zeer goed en Nederlans sprekende Manager Süleyman is helpen die alle gasten..Hoeveelheid is zeker prima volgende jaar zeker weer terug eftalia aqua

Dear rene en samantha,

Thank you for this great review.

We are more than delighted that your stay was to your fullest satisfaction and we thank you for all your kind words.

We looking forward to welcome you back.

Top vakantie

Chantal Cheret,
9-10-2018

Kamer was goed en ook goed schoongemaakt. Letten goed op hygiëne. Als je slecht Engels spreek kan Süleyman een hoop voor je regelen, hij spreekt ook Nederlands. Al met al goed hotel, mooi resort en vriendelijk personeel. Helaas locatie wel afgelegen.

Dear Chantal Cheret,

Thank you for your valuable feedback!

We are happy to see that you had overall a good stay with us.

We would love to be your host again.

Best regards,

Top hotel, gezellige sfeer en aardig personeel.

Mocht je problemen of vragen hebben kan je altijd bij Suleyman terecht hij spreekt Nederlands en staat altijd voor iedereen klaar.

Prachtig hotel!

Corrie de Vries,
28-9-2018

Prachtig hotel, alles is zeer schoon en verzorgd. Kamers erg mooi en schoon. Eten is goed en veelzijdig, overal kan je eten, snackbar super, heerlijke pizza 👍, Mooie zwembaden, met veel glijbanen, ook een relaxpool alles erg netjes . En een prachtig zwem, aqua paradijs ook op het strand , met allemaal diverse restaurants, ijs, gebak enz, enz echt de keuze is reuze ,ook all inclusive. Ook leuke winkeltjes op het park, en niet duur. Personeel is super vriendelijk en behulpzaam. Ze werken keihard om het jou naar de zin te maken. Heb je een probleem, vraag naar Suleyman, spreekt nederlands, en helpt je overal mee 👌Animatie heb je ook op het resort zelf ,en ook op het strand. Voor jong en oud is er echt genoeg te doen, als je hier zin in hebt. Elke week een grote markt achter het hotel, en met de dolmus, of taxi ben je zo in Konakli centrum ongeveer 4km, wat ook erg gezellig is veel winkels een macdonalds, groot shoppingcentrum enz.

Guest Relation Eftalia Aqua Resort, Guest relation Managerin, 1-10-2018

Dear Corrie de Vries,

Thank you so much for this great feedback!

We are delighted to read that you had a wonderful stay with us and would love to be your host again.

Prettig Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld) in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.