Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld)

Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld)

9Fenomenaal

Turkije, Mediterraan, Alanya

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 532p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

Zoover gold Award 2019

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Sauna

Eftalia Aqua Resort & Spa is volgens jullie de plek voor een echte gezinsvakantie. Alle leeftijden genieten van het gezellige waterpark met glijbanen. Of zoek de rust op in het zwembad bij het hotel. Hier is altijd wel een ligbedje vrij om heerlijk te ontspannen. Benieuwd waarom reviewers verder enthousiast zijn over Splashworld Eftalia Aqua Resort & Spa? Lees met ons mee.

Aan faciliteiten geen gebrek bij Splashworld Eftalia Aqua Resort & Spa. We hadden het hierboven al even kort over het waterpark. Met meer dan 10 glijbanen en eindeloos veel zwembaden zijn de kids hier niet meer weg te slaan. Hans schrijft: ‘Zwembaden bij het hotel zijn leuk, goede glijbanen genoeg plezier voor de kinderen. Eftalia Island is helemaal een zwemparadijs. Hier komen zwemvertier, lekker eten en drinken samen.‘ Wel schrijven jullie dat het soms erg druk kan zijn in het waterpark, omdat alle drie de Eftalia hotels hier gebruik van maken.

Hou je niet zo van die drukte? Kies dan voor een ligbedje bij het zwembad van het hotel. Eenmaal door de tunnel waan je je in een oase van rust. Met een gezellig muziekje op geniet je hier van een verkoelend drankje. Verwacht alleen niet dat je bij het zwembad ook je mail kunt checken, want lang niet overal op het resort is goede wifi.

De keuze aan restaurants is bij Eftalia Aqua Resort & Spa enorm. Volgens jullie is het eten bovendien lekker en afwisselend. Bij het waterpark geniet je ‘s avonds van verschillende à la carte restaurants. Maar ook overdag is hier genoeg te smikkelen. Zo schrijft Corrie: ‘Eten is goed en veelzijdig, overal kan je eten, snackbar super, heerlijke pizza, Een prachtig zwembad, aqua paradijs ook op het strand , met allemaal diverse restaurants, ijs, gebak enz, enz echt de keuze is reuze, ook all inclusive.’ Stel bijvoorbeeld je eigen pasta samen, geniet van een broodje Döner of eet een Turkse pizza. In het buffetrestaurant kun je ook altijd terecht voor een afwisselende maaltijd.

Wil je graag iets actiefs ondernemen bij Eftalia Aqua Resort & Spa? Doe bijvoorbeeld mee met een potje (tafel)tennis of train je spieren in de fitnesszaal. Na een sportief middagje kom je helemaal tot rust in de spa en maak je gratis gebruik van de sauna. Nog een tip van Brigitte: ‘Ga naar de Hamam op de dag van aankomst. Je kunt voor c€ 45,- pp een behandeling van 2,5 uur boeken. Hier krijg je een hamam ritueel, incl massage en compl lichaamsscrub, gebruik van sauna, stoombad en jacuzzi. Vervolgens een 90 min. durende complete lichaamsmassage. Zo begin je heerlijk uitgerust en ontspannen aan de vakantie.’

Ligging
Jullie schrijven dat Eftalia Aqua Resort & Spa wel wat afgelegen ligt. Het centrum van Alanya ligt namelijk op 20 kilometer afstand. Maar met de dolmus ben je er gelukkig zo (en goedkoop!). Elke week is er ook een gezellige markt in de straat achter het hotel. Hier struin je langs de vele kraampjes en proef je de lokale gerechten.

Volgens jullie is een boottocht met een piratenboot ook een aanrader. Vanaf de haven van Alanya vertrekken er verschillende boten. Ook een dagje naar Konakli is leuk om te doen.

472 reviews over Hotel Eftalia Aqua Resort & Spa (Splashworld)

• 8bo29-02-2020

Absoluut niet verkeerd

Wij waren hier met 4 kinderen. 11, 12, 17 en 18 jaar. Het is absoluut geen verkeerd hotel, maar je mag het niet vergelijken met de 5* hotels in bv Lara. De kamers zijn perfect, 2 ruime slaapkamers met elk 2x 2 persoonsbedden. De heer Sulyman is inderdaad een vriendelijke en behulpzame man. Het hotel ligt aan het befaamde Eftalia Island, waar veel glijbanen zijn en je ook gebruik kunt maken van de all incl., verschillende restaurantjes en eettentjes. Het eten in hotel vonden wij wat minder, het is absoluut vers, maar het is elke dag hetzelfde. Maar als je het hele buffet wilt proeven, lukt dat niet op een week. Dus het is maar net wat je kiest. Ik miste het live cooking met bv pasta's en de verschillende omeletjes in de ochtend. Wij miste ook de cocktails, enkel tegen betaling en dat hebben wij nog nooit meegemaakt. En de verse jus d'orange bij het ontbijt, ook een dingetje. maar al met al nix mis mee en hebben we genoten.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2019
    10Ikra18-12-2019

Leuk vakantie

Vriendelijke personeel en Schone hotelkamers. Het eten was ook naar wens en lekker. Al met al een positief gevoel over dit hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Mila12-12-2019

Geweldig

Het is echt fantastisch hotel je hebt er alles te doen animatie voor de kinderen lekker eten veel glijbanen voor kinderen veel zwembaden en nog veel meer

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Saskia de Louw-Taling12-12-2019

Het was weer een geweldige vakantie

Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en de kamer meteen schoongemaakt en klaar gemaakt, dank zij Sulyman. Wij kwamen 's morgens aan. De koffers werden naar de kamers gebracht en wij konden meteen eten. Tijdens ons verblijf werden wij vriendelijk behandeld door het personeel, Adnan, Erhan en natuurlijk de mensen achter de bar, Eten was goed wij waren in totaal met 10 man en zijn niets tekort gekomen. De glijbanen en entertainment bij het hotel waren super. De kamers zijn iedere dag schoon gemaakt en als je een handdoek extra nodig had dan kwamen ze die meteen brengen. De koelkast op de kamer werd netjes voorzien van diverse drankjes, cola, sinas water enz., deze kon je gewoon gratis gebruiken.

• 10selver28-11-2019

fantastische

super hotel volgend jaar zeker weer terug,vriendelijke medewerkers,uitgebreid eten en schoon

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Hennie hempenius20-11-2019

Top hotel vriendelijk personeel eten is top de kamers worden alle dagen schoongemaakt veel keus in eten mooie omgeving de markt op zondag is om de hoek Konakli ligt dichtbij en strand ook het personeel achter de lobby is zeer behulpzaam

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 6Jentl15-11-2019

Aquapark geweldig, kamers verschrikkelijk

Over het algemeen hebben wij een prima vakantie gehad in het Eftalia Aqua Resort. De zwembaden met glijbanen op het resort zijn leuk. Eftalia Island is top. Het ligt aan de overkant van de weg. Je gaat vanaf het resort onder de weg door via een tunnel. Er zijn een veel zwembaden voor jong en oud en ook glijbanen (alleen bepaalde tijden geopend, net als op het resort zelf). Er zijn allerlei tentjes waar je eten en drinken kunt halen. Overdag en 's avonds is er vanalles te doen qua entertainment. Van kidsclub en spelletjes tot schuimparty en live muziek. Maar wat ons echt verschrikkelijk teleur heeft gesteld zijn de kamers. De kamers zijn heel erg verouderd en vies. Wij zaten eerst in het bijgebouw. Dit was heel klein, donker en vies. Toen hebben wij extra betaald voor een upgrade naar een suite in het hoofdgebouw, maar dit was ook geen succes... Wij zullen er vanwege dit laatste niet voor een tweede keer heen gaan.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Fam. Van Damme08-11-2019

Fantastische vakantie gehad

Hotel was aan vernieuwing toe maar het was er wel netjes. Minibar werd aangevuld, telkens nieuwe handdoeken en lakens. Rustig en voor de kinderen (12-15-17) uitstekend waterparadijs zowel in het hotel als aan strand. In de herfstvakantie was het er ook rustig. Halfweg onze vakantie werden we overgebracht naar Eftalia Oceon, overkant van de baan, luxueuzer maar daar zeker niet aangenamer, er waren vele klachten, te groot en aangezien we een kamer boven de foyer hadden, hebben we 's nachts niet moeten slapen. Dus geef mij maar Eftalia Aqua Resort en Spa.

Suleyman, Guest relation Managerin, 14-11-2019

Geachte Gasten

Vriendelijk bedankt voor uw uitgebreide pozitive beoordeling. We waren heel tevreden en blij jullie weer te zien en dat jullie leuke verblijf heeft gehad. Hopelijk zien we u volgend sezoen weer terug.

Vriendelijk Groeten

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 1Leonie van Oostrom08-11-2019

NOOIT MEER!

Trap niet in alle leugens in de reviews, dit hotel is nog geen 3 sterren waard. Afgetrapte, super gehorige kamers, vies, schimmel, het eten is elke dag hetzelfde, housekeeping staat te roken in de gangen. Bij melding hiervan aan de receptie weggewuifd en er zou wat van gezegd worden, de volg. dag exact hetzelfde. Denk goed na, voordat je hier een vakantie boekt! Voor ons NOOIT meer!

• 8Angelique28-10-2019

Goede 4 sterren hotel

Goed hotel ,schone kamers ,elke dag wel wat anders te eten ,mooie glijbanen
    Kinderen hebben zich er op en top vermaakt en wij als ouders dus ook. Het is wel een wat ouder hotel dus wil je luxe moet je hier niet zijn. Personeel doet erg zijn best en werkt hard. Nadeel vond ik zelf dat de wc s op island niet schoon waren ,sloten waren kapot of wc papier was niet aan gevuld ,snap ook wel dat als het druk is het niet bij te houden is. Wel zijn er heel veel Russen en Engelsen en die lusten naar mijn mening iets te graag een borreltje waardoor er jammer genoeg de beveiliging aan te pas moet komen. Maar al met al een geweldige vakantie gehad.

suleyman, Guest relation Managerin, 05-11-2019

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Privé strandAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats