Hotel Cleopatra Golden Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag32°24°
Hotel Cleopatra Golden Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Cleopatra Golden Beach voor je op een rij gezet:

111 reviews over Hotel Cleopatra Golden Beach in het Nederlands

Super ligging!

Vera
23-9-2014

De ligging van het hotel is super. Steek de straat over en je bent op het strand. Verder ben je ook dicht bij het centrum.

In eerste instantie waren wij ontevreden over de kamer. We kregen een kamer die we niet op de foto's hadden gezien tijdens het boeken van het hotel. Dit hadden we aangegeven bij de receptie. 1 dag later kregen wij een erg moderne kamer tot onze beschikking. Deze kamer was super! De kamers werden iedere dag schoongemaakt.

Het ontbijt was iedere ochtend hetzelfde: het smaakte goed, maar was niet erg uitgebreid. Het hotel heeft een erg klein zwembad. We mochten zwemmen bij een naastgelegen hotel. Ook dit zwembad was niet erg groot.

helaas

myriam
11-10-2013

Na vele jaren zeer tevreden te zijn geweest is het hotel overgestapt op all incl. Heb nog nooit in zo'n slecht hotel gezeten. Omdat de touroperator te beroerd is meer dan 21 euro pp te betalen aan het hotel is de all incl beperkt voor de nederlandse gasten. Hotel is niet geschikt voor all incl concept. te w einig eten, te weinig varriatie. niet warm of niet echt gekoeld met alle gevolgen vandien. Alcohol keuze bestaat uit bier, wijn, gin, raki of wodka meer keuze is er niet. De enigste die er werkt die 100% top is werkt op het strand en dat is Ali. Onze kamer zeer vies. handoeken vuil op de grond gelegd, ze hing ze gewoon vuil terug op het rek. Vrienden van ons hadden wel een goede schoonmaakster maar die zaten in een ander gebouw, ieder gebouw eigen schoonmaakster. Voorgaande jaren was het echt zoveel beter.. toen was het alleen met ontbijt. Beoordelingen van 2012 en daarvoor zijn op basis van logies en ontbijt vandaar dat deze nog redelijk zijn.. na al die jaren... NOOIT MEER.

Helaas ........

mar___v
10-10-2013

Vaak in het hotel geweest maar dit keer echt een drama. Het all inclusive een echte ramp, op een enkele uitzondering na onbeschoft en ongeintereseerd personeel die er ook zeer onverzorgt cq smerig bij liepen. 2 soorten van all inclusive wat erg verwarrend is voor de Scandinavische en de Nederlandse gasten. Ondanks de belofte vorig jaar van de heer Fatih Gunal en dit keer van de heer Mehmet Gunal is het deze keer zwaar tegen gevallen. Onze kamer was perfect daar kunnen we niets over zeggen, om de dag schone handdoeken, kamer werdt keurig schoon gemaakt. Maar verder .............helaas!

nooit meer!!

Davy Dubbelman
26-9-2013

Het hotel ziet er aan de buitenkant erg mooi uit, van binnen is dit stukken minder! wij hebben hier 9 dagen gezeten.

handdoeken zijn bij ons één keer verschoond, ook als wij vroegen om schone handdoeken kregen wij dit niet.

beddengoed is geen enkele keer verschoont, ook de kamer was niet erg schoon, veel haren, stof en vuiligheid.

het eten in het hotel is ook erg aan de slechte kant, het eten is lauw en vaak hetzelfde. voor de 300gasten staan er 3 bakken met warm eten, en iedere avond is er kip en rijst.

hotelpersoneel onvriendelijk!

ook krijgen Nederlanders een blauw bandje en de mensen uit Scandinavische landen een oranje bandje. met een oranje bandje krijg je gratis ligbedjes bij het strand, gratis drinken bij de beachbar, gratis flessen water bij de receptie, gratis drinken in het restaurant voor het hotel. dit krijgen Nederlanders. ik heb dit nagevraagd bij de hotelbaas, dit komt dus door een conflict tussen de nederlandse maatschappij en de baas.

eens maar nooit meer!!

Mislukte vakantie ooit, nooit meer

Nancy
21-9-2013

Mislukte vakantie ooit, 1x nooit meer. Ben niet snel vatbaar maar zitten er nu 1.5 week en elke avond KOUDE kip met rijst. Overdag elke x Koude friet met pizza. Geen variatie. Half 11 stipt gaan alle lichte uit en stond je nog in de rij krijg je niks meer. Persoeel niet vriendelijk 1 jongen heeft al heel de vakantie dezelfde kleren aan en stinkt ontiegelijk komt jou borden ophalen dus gaat over je nek. Hotelkamer zit de schimmel in het douche gordijn, je uitzicht is bijturke binnen kijke. Er staan 6 bedjes bij het zwembad voor meer dn 100 personen.. oohja je moet 3 dagrn met je handdoeken doen al zijn ze nog zo vies en vraag je schonen krijg je ze niet. Nog een punt je mag alleen grtis drinken achter het hotel en daar is ook het eten komt ie: alleen voor ons. Andere landen die niet via touroperator komen zwede, noorwegen en dat volk krijgen wel gratis drank en bedjes op het strand. Dus wij zijn gewoon bedankt, en moeten weer betalen voor het o zo mooie Cleopatra Beach hotel. Nooit meer

Dit nooit meer

Hilly Benning
23-6-2013

Deze accommodatie is slecht niet schoon en kleine kamers en balkons.

De omgeving is goed en je kan je er wel vermaken.Je kan naar het mooie cleopatra strand.

Het personeel is is zeker niet klant vriendelijk.

Ik vind dat ik veel te veel heb betaald.Kwaliteit was is er niet.

De eetgelegenheid is klein en vies stoelen en tafels stuk bij elkaar gezocht zooitje.Er was elke dag een schoonmaakster maar de kamers werden niet goed schoon gemaakt en de kamers zijn veel te klein met kinderen erbij.De staat van de kamer slecht wc die niet goed door spoelt en veel water op de vloer na het douchen. Dit is geen kind vriendelijk hotel geen animatie voor de kinderen.

zou er zeker geen 2e keer naar toe gaan

Ziynet
16-11-2012

De ligging was opzich wel goed,het ontbijt was wel echt een groot minpunt weinig keuze en er was niet genoeg na een uur was de yogart al op en kon niet werden bijgevuld. van de lekkere broodjes hadden ze maar ongeveer 15 stuks in een mandje per dag veels te weinig voor 120 mensen hoe bedoel je bezuinigen daarbij waren er ook te weinig zitplaatsen.Als je een hotel boekt met ontbijt verwacht je minimaal een goed ontbijt met meerdere soorten brood! Hier kon je alleen maar 1 soort en nog de goedkoopste ook vinden. Jammer

De schoonmaak is redelijk. Kamers waren netjes maar wel heel gehorig.

aanrader

henk forsten
24-10-2012

Hotel was voor ons perfect ,aan het strand en lopend in 10 min in centrum van alanya.Personeel was heel goed zeer vriendelijk en konden redelijk engels.Prijs kwalitijd verhouding is zeer goed.Onze kamer was niet groot maar voor ons voldoende alles werkte goed en werd elke dag schoon gemaakt.Vieze handoeken op de grond leggen en ze legden weer schone neer.Het ontbijt was voldoende en eten s'avonds in het restaurand. was heel goed.

Top locatie, maar neem een nieuwe kamer!

M. Timmermans
21-10-2012

Locatie van dit hotel is perfect, 50 meter van het strand en in 5 minuten met de bus naar het centrum. Ontbijt is erg matig, weinig keuze in zowel brood als beleg en wordt bijna niet aangevuld... kan echt veel beter! Eerst 2 nachten zaten wij in een oude kamer maar die vonden wij behoorlijk tegenvallen. Erg klein, ouderwets, gehorig en door de hoeveelheid kalk op de douchekop werkten er maar een paar straaltjes... kortom, hier hebben wij niet voor betaald touroperator! Daarna (met uitstekende bemiddeling van onze reisleider) verhuisd naar een nieuwe kamer... verschil is enorm, echt 100x beter! Personeel is erg vriendelijk en de meesten spreken redelijk engels, ze begrijpen je in ieder geval wel als je iets vraagt.

Vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit

mo dahler
14-10-2012

Wij zaten in het oude gedeelte van het hotel. Kamers waren netjes en worden iedere dag schoongemaakt. (Nieuwe gedeelte schijnt mooier te zijn).

Het ontbijt is eenvoudig, maar voldoende keus. Enige minpuntje vond ik de koffie, die was echt niet lekker.

Personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en werken hard.

Het strand ligt voor de deur, strandbedjes boeken bij de receptie, is goedkoper!

Meer dan genoeg restaurantjes, rondom het hotel en het centrum is ongeveer tien minuten lopen vanaf het hotel.

Kortom de prijs/kwaliteitverhouding vonden wij prima, zou er zeker nog een keer naar teruggaan!

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cleopatra Golden Beach in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cleopatra Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.