KinderhotelWeer vandaag21°13°
6,9

167 reviews over Hotel Blue Wave in het Nederlands

Leuk, mooie kamer in hoofdgebouw

Conny Roest,
2-11-2018

Goed hotel , wel heel veel russen

Gereisd met vrienden in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Heel goed

Marcel,
28-10-2018

Mooi hotel, de bijgebouwen wel gedateerd. Eten prima in orde en gevarieerd. Dicht bij winkeltjes en restaurantjes. WiFi in hotel 100% en zelfs op het strand zeer goede ontvangst. Jammer op het strand dat voor een biertje betaald moet worden, water en sap gratis, geen eten.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Slecht Hotel, en personeel

Kaylee,
10-10-2018

Eenmaal bij onze kamer bleek dat we een mindervalidenkamer hadden

ik kon niet douchen want er stond een stoeltje midden in de douche wat niet omhoog kon de douchegordijn viel van de muur af, en een kapote airco

Na 3 dagen mochten we eindelijk een andere kamer

Animatie/avondshow was 90%Russisch

Zwembad is gevaarlijk

Veel last gehad van de russen

Mocht maar 1 glas drinken per keer maar de bekertjes waren een slok en het was leeg.

Tijdens het eten een rij met super veel russen die minimaal 6 borden hadden opgeschept en 1 hap aten en het dan lieten staan . Eer dat je aan de beurt bent is het koud en op.Een goede lokatie, dicht bij het strand mooie winkelstraat maar een heel slecht geregeld hotel.Ik was mijn dure kleding vergeten, dat konden ze niet vinden terwijl ik stap voor stap heb waar ik hem heb laten liggen het antwoord dat ik kreeg was “maids could not find “terwijl het op het bed lag. Dus naar mijk idee in eigen zak gestopt

Gereisd met vrienden in juli 2018

moeite waard!

kim,
8-9-2018

Prima hotel!

Ligging is erg goed. Als je hotel uitloopt heb je al een winkelstraat met allemaal namaak spullen. Strand is nog geen 5min loop afstand en je kan gemakkelijk met de bus of taxi naar de stad dat ook niet meer dan 5 a 10 min duurde. Personeel over het algemeen erg vriendelijk en werkte erg hard. Animation team was erg vriendelijk en deden erg hun best om je verblijf in het hotel leuk te maken. Receptie was ook ok ze probeerde te helpen waar ze konden helpen. Allee konden ze niet heel goed Engels. Door de dag heen waren er allemaal activiteiten bij het zwembad en iedere avond een mini disco voor kinderen en daarna een adult show. Eten was in het begin van het verblijf wel te doen, maar werd uit eindelijk ook echt niet meer lekker. Het was eentonig soms wat verschil. Er is ook een snack bar door de dag heen wat over het algemeen wel ok was. Kamer was schoon, maar door je verblijf heen werd er slecht schoon gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima

Tamara,
25-8-2018

Kamers en het hotel zijn schoon en dit wodt netjes bijgehouden. Het eten is prima , weinig variatie en wachten in een rij als het druk is dit omdat het in een te kleine ruimte staat. Elke dag maakt een kok iets aparts, dit varieerd wel en is lekker. Om te zitten voldoende plaats. Toetjes vielen tegen. Zwembad mooi schoon worden allerlei leuke activiteiten georganiseerd, erg jammer dat de ligbedden al vroeg worden gereserveerd met eem handdoek. Strand is een straat uit lopen, hoge golven . Eigen handdoek meenemen. Drinken bij strand sapjes en water gratis bij hotel ook alcohol en frisdrank. Dit was voor ons goed. Erg veel russen in het hotel waar wij ons aan geirriteerd hebben,hierdoor zou ik niet nogmaals naar dit hotel gaan. Wordt door animatie ook gedeeltelijk russisch gesproken wat jammer is omdat het dan moeilijk te volgen is. Personeel vriendelijk em behulpzaam maken eem praatje of een grapje. Wifi slecht alleen in lobby redelijk

Gereisd met vrienden in augustus 2018

1x naar (Russisch) Blue Wave

Natascha,
11-8-2018

Wij hadden een Family kamer in het hoofdgebouw voorzien van 1 airco waardoor de deuren open moesten waardoor weinig privé.De kamer had 4x 1 persoons Harde bedden,koelkast en een Regendouche.

Het all in concept is van goede kwaliteit maar smaakloos.Er lopen katten in de eetzaal tijdens het eten.Glijbaan is ‘s middags op bepaalde uren gesloten.

Handdoeken liggen vaak ‘s nachts al op de strandbedjes.Het Zwembad sluit 19.00 uur.

Disco 16+ voornamelijk 90% op Russen Gericht. Animatie(team) is ok.

Personeel ok,slecht Engels sprekend en mogen merkbaar niet met de toesisten praten.

Receptie ok,willen graag meedenken en helpen waar ze kunnen maar pas op voor de ‘big boss’. Zij is een verschrikkelijk mens en niet voor reden vatbaar.

Wifi was redelijk.Wij mochten wel meer dan 2 drankjes per keer bestellen.Geen lange rijen bij de bar.Handdoeken service (zwembad) €1 per dag.Paar x per dag werd het blue wave dansje gedanst wat erg leuk was.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Komen zeker terug

M,
22-7-2018

Prima hotel

Leuke en nette entree. midden in winkelstraat Oba binnen 10 min met bus in Alanya.

Hotel kleinschalig

Kamers in mainbuilding pas gerenoveerd

Wij zelf hadden kamer in bij gebouw te betreden dmv gang onder weg door

Kamers daar verouderd maar prima en schoon. 1e dag bij aankomst werden we met 4 e in kleine kamer gezet zonder balkon ,volgende dag bij receptie nieuwe kamer gevraagd.

Kregen we family kamer met 2slaapkamers prima opgelost.

Russen in hotel maar geen last van gehad.

Animatie prima .

Eten goed ondanks hoog seizoen voldoende aanvulling.

Strand daarvoor moet je 5 a 10 min wandelen maar prima te doen. Enigste nadeel na 11 uur lampen uit en niks meer te drinken.

Ook werden er geen cocktails gemaakt

2drankjes per persoon maar daardoor ook geen zatte Russen.

En standhanddoeken zelf meenemen geen handdoek service.

Verder door het kleinschalige juist erg gezellig

Kortom een prima en gezellig hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super hotel, fijne vakantie gehad.

Fam. Witteveen,
1-9-2017

Wij zijn meerdere malen in Turkeye geweest en snappen de slechte recensie's van de mensen hier niet. Natuurlijk zijn er verbeter punten maar het is een erg mooi hotel en de mooie familie kamer is ruim genoeg voor vijf personen.

Het eten is goed, warm genoeg.

Elke dag kalfsvlees, rundvlees, kip en pasta's. Personeel super vriendelijk en zelfs de managers helpen mee. Sommigen praten ook Engels en Duits, niet alleen aan de balie. Inderdaad veel russen maar ons niet aan gestoord. Ja ze zijn lomp en onbenullig en scheppen veel op. Alleen op russen ingesteld slaat nergens op! Ligt eraan hoe je ermee omgaat. Animatie kreeg door dat er toch ook andere nationaliteiten waren dan alleen russen en spraken ook Engels en noemden bij aanvang de landen en dan riepen de mensen. Hij betrok iedereen erbij, Murat je bent een topper! Hebben vreselijk gelachen om je! ( groetjes van Ahmet) ook de gekke dj deed het leuk. het strand is 10 min lopen, en niet al inclusieve dat is wel jammer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Never Nooit Meer

nikki,
24-8-2017

Alles is op de russen gericht, 1 drankje met alcohol mag je mee nemen, er wordt met twee maten gemeten.

Communicatie alleen in het Engels bij de balie rest van het personeel niet.

Geen toezicht bij het zwembad/glijbaan.

Eten wat warm moet zijn is niet eens warm.

Airco moet je 10 euro borg voor betalen en werkt alleen op de pas.

Handdoeken worden neergelegd en niet verwijderd.

Roosters om het zwembad zijn slecht.

Na 23.00 gaat de bar dicht en de verlichting op het terras uit daarna niks meer te koop.

Animatie duurt tot 23.00 dus daarna geen drankje meer te halen.

Disco in het hoofdgebouw is om de dag en duurt tot 02.00 daar kan je geluidsoverlast van hebben.

zodra animatie in het zwembad wordt gehouden geen ruimte in het bad voor de niet deelnemende gasten.

Bij het strand zou ook de all-inclusieve voorwaarden zijn maar helaas voor je biertje moet je betalen.

Bedjes bij het zwembad zijn aan vervanging toe.

Bedjes van de zonneweide worden naar het zwembad geschoven waardoor er bijna geen loop ruimte meer is om het zwembad.

Familiekamer in het hoofdgebouw is geschikt voor 2 volwassen en 3 kleine kinderen, kamer is namelijk erg krap.

Bij het eten voordat je de laatste hap neemt wordt je bord al weggehaald zonder te vragen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

nooit meer

mauriks,
20-8-2017

het hotel is zo tegen gevallen er was maar 1 bar geopend in het hele hotel en je mocht maar 1 alcholisch drankje per keer halen dus voor meerdere mensen wat meenemen kon niet stond je om kwart voor elf al in de rij om drinken te halen en was je om elf uur nog niet aan de beurt had je dus gewoon pech en geen drinken meer

ook aan het strand was alleen koffie thee of water te krijgen wilde je wat anders moest je betalende animatie was niet kindvriendelijk en alleen in het rus en turks

ben al vele malen in turkijen geweest maar zo slecht heb ik het nog nooit gehad

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive, Logies-ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Wave in Alanya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Wave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.