Géén boekingskosten

TurkijeMediterraanAlanya

9.9FenomenaalScore uit 200 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

225 Reviews over Bilkay

• 10g.nekkers14-06-2022

Wanneer je ook niet naar die mega hotels wilt

Gezellig kleinschalig hotel waar nog persoonlijke aandacht is op en top locatie bij prachtige Cleopatra strand. Kamers zijn pas helemaal opgeknapt.

• 10MNekkers14-06-2022

Top locatie

Hou je ook niet van die massa Mega Hotels? Dan adviseer ik om op een toplocatie dit Familie hotel aan. Hier is nog de persoonlijke aandacht en gezelligheid. De kamers zijn pas helemaal opgeknapt en je bent zo op het prachtige Cleopatra strand

• 10Demi Jansen03-05-2022

Wij komen zeker terug!

Nou ik heb de reacties gelezen en wat jammer dat mensen het zo slecht kunnen beschrijven! Ik ben 2 weken met mijn man op vakantie geweest naar Bilkay en wij hebben zeker genoten! Het eten was lekker zwembad was schoon kamers waren schoon en werden elke dag weer verschoond en de handdoeken waar ik erg op let was gewoon schoon en gestreken. personeel was super vriendelijk. Eigenaar is top komt gezellig aan tafel kletsen en vraagt altijd of alles in orde is. Wij bedanken iedereen en komen zeker terug bedankt voor de top vakantie!

Groetjes, Demi Jansen

• 10Daiva15-06-2016

Super hotel

Hello everyone, we went for holidays to this hotel.This hotel is so good and comfortable.We went to this hotel in the second time. 1 year ago in July we went also to this hotel, we liked so much, so we came this year again.And we are so happy, because we had wonderfull holidays."Bilkay" hotel located in very good and nice place, because its not near street so You dont hear the noisy.Way to the beach is about ~ 2 minutes (Kleopatra beach).Also not far away are bus stop, You can take and go where You want.Near hotel are 2 wonderfull parks."Bilkay" hotel is so clean, comfortable and quite.Personal who works in this hotel is so friendly, warm, and honest. The food is so tasty, fresh. Rooms are clean, beautiful and new.Next time when we will go to Turkey, of course we will go to this hotel.And we hope that in the future we will come to this hotel many many times. We want to say thank you so much for administrations and everyone who working in this hotel! :) Daiva, Lithuania

• 8Gönül06-09-2015

Redelijke Goed

De liggin is vlakbij het strand waar je ook strandstoel en parasol kan huren. Hotel is echt centraal, je bent zo bij de winkels, restaurant en het centrum. Mooi kamers, er wordt elke dag schoongemaakt. We vinden allemaal het personeel heel vriendelijk!! Jammer dat de restaurant buiten is.Eten is redelijk. Toch hebben we ons vermaakt en een leuke vakantie gehad

• 9rmzn18-07-2015

Gezellig familiehotel

Gezellig familiehotel met een zeer mooie locatie. Personeel is top en service is er altijd uitmuntend. Het eten is lekker en divers.Kamers zijn zeer schoon en goed ingericht. Zeker het bezoeken waard.

• 6Bert Kruis16-07-2015

Viel wel erg tegen

De Ligging is lekker dichtbij het centrum, de 70 meter naar het strand is niet waar. 70 meter hemels breed kan kloppen maar dan ben je niet op het Bilkay strand. Vanaf het hotel is dat ruim 700 meter, geen punt hoor maar de info klopt niet. Het zwembad(je) viel ook erg tegen, het kinderbadje is 1,5 meter bij 2,5 meter meer echt niet. Eten was altijd koud en absoluut niets bijzonders, een aantal keren wilde we wat later eten maar toen was meer dan de helft al op en moesten we het met kliekjes doen. De bakken met salades sloegen we maar over vanwege de vliegjes die daar uit kwamen kruipen Kamer was op zich ok maar werdt erg slecht schoongemaakt. 80% een koude douche met weinig water, we zaten op de 4e verdieping. We zijn absoluut niet verwend maar dit hotel viel vreselijk tegen. All inclusive geld niet op het strand, als je zelf een flesje water of cola meenam dan wordt dat afgepakt. personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bilkay komen wij niet meer.

• 1Carmen15-07-2015

Afschuwelijk! Nooit meer Bilkay

De eerste kamer die wij toegewezen hebben gekregen was erg klein en vies. Mijn vriend is bijna 2 meter en ik zelf 1.69, wij pasten absoluut niet samen op het bed! Vanaf mij kuiten staken mijn benen buiten het bed. Na menig aandringen hebben we een andere kamer gekregen die wederom niet helemaal schoon was. Veel vlekken in de badkamer zoals tandpasta op en in de wasbak, haren in de douch en gekke vlekken op en in de wc. Ook spoelde deze aan één stuk door, de douch ging van warm naar koud om de paar seconden. Op het bedlinnen en de handdoeken zaten rode en bruine vlekken en overal op de vloer lagen haren! Nogmaals naar de receptie gelopen en onze kamer is opnieuw schoon gemaakt.. We waren erg moe van de reis en lagen om 9 uur al te slapen. Het eten is verschrikkelijk, overal vliegen, vlees niet gaar en koud en salade was bruin. Ik verzoek iedereen niet naar dit hotel te gaan, is je grootste fout die je kunt maken. Wij hebben de volgende dag gelukkig kunnen omboeken!

• 6Dirk03-07-2015

Redelijk verblijf

Zitten een paar addertjes onder het gras. Eerste dag kom je laat aan, moet je maar zien hoe je aan je eten en drinken komt en laatste dag kun je geen alcoholische dranken bestellen na 12.00. Eten is matig, fatsoenlijk stukje vlees hebben ze nog nooit van gehoord, alleen kipvleugeltjes en een keer kebab gehad, verder idere dag dezelfde. Gegrilde groentes en salades.

• 10Gerard Zijdel28-06-2015

Geweldig familie hotel

Hotel Bilkay is een echt familie hotel, bij aankomst voelden wij ons direct thuis. Kleine keurige kamers waar je met gemak twee koffers kwijt kan. Enigszins harde bedden maar goed te beslapen. Prima wasgelegenheid en een ruim balkon. Goede handdoeken service. Net en schoon hotel ook het terras en rond het zwembad wordt regelmatig schoongehouden. Leuk knus terras met een buiten bar. Bijzonder vriendelijk personeel. Voor een drie sterren hotel is het eten goed. Wij hebben in slechter vier sterren hotels gezeten en deze zou een vier sterren waardig zijn. De eigenaren de familie Günes zijn bijzonder gastvrij en verwelkomen iedere gast persoonlijk. Wij als ouderen en dochter met schoonzoon hebben in het Bilkay hotel een sympathiek warm gevoel over gehouden. Beslist een aanbeveling waard. Voor ons en dat is zeker… wij komen beslist terug.. Groenlo, Alie, Sanne, Rob en Gerard Zijdel

Hotel Bilkay info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsNiet beschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsNiet beschikbaar
  • WasseretteNiet beschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • HuisdierenNiet beschikbaar

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• OntbijtbuffetBeschikbaar