Hotel Alin

Meer hotelinfo

89 reviews over Hotel Alin

• 4Nina Ufkes03-10-2019

Nee dankjewel

Hotel was smoezelig, we schoven de bedden tegen elkaar en daar zat zwarte drap onder, dag daarna was dat wel weg gehaald. Het bad was geen ligbad, airco moest extra voor worden betaald, geen wifi in de kamers, en het ontbijt was ronduit teleurstellend. Ik snap dat het een budget hotel is, maar vooral de slechte hygiëne vind ik echt niet kunnen.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Hollants Langras02-10-2018

goed weet niet of ik er nog naar toe ga

De badcel is behelpen je moet goed uit de voeten kunnen moet uit een zitbad klimmen en dan staat de wc in de weg

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2017
    6Maria24-10-2017

Nadenken

We komen er al jaren maar de laatste 2 jaar toch wel achteruit gegaan qua schoonmaak ontbijt en intresse van personeel. Hopelijk word t wat beter want 't was een gezellig schoon hotel. De lobby is een chaos. Staat mega vol met bankstellen en tafeltjes. Terras vol vliegen werd niet geveegd kleedjes vuil. Jammer

• 8Saskia Boender13-06-2017

Fijn hotel, kamer grote goed met mooi uitzicht .

De kamer werd bijna elke dag opgeruimd en kreeg ook elke dag schone handoeken. Alleen dat de airco niet inclusief was. De man die smorgens bij het ontbijt liep sprak geen woord tegen ons, maar de manager was wel oprecht geintereseerd in allerlei dingen. Vroeg vaak of het het allemaal naar mijn zin was.

• Oude reviews

8Linda06-10-2015

Goed hotel met goede service en ligging

Hotel Alin is een erg goed hotel. Ontbijt prima verzorgd. Ik ben samen met mijn zus geweest dus kindvriendelijkheid kan ik niet beoordelen, vandaar de 5. Voor de rest een hotel wat zeker voor herhaling vatbaar is!! Ligging is overigens ook helemaal top! Kortom een geweldige vakantie gehad!

• 8Peter Gyselman24-07-2015

Volgend jaar weer!

Kom al sinds 2001 in dit hotel en het blijft goed! Personeel is heel vriendelijk, je hoeft maar iets te vragen en ze doen het. Handdoeken kun je dagelijks laten verschonen door ze onder de wasbak te leggen. Het hotel is niet al te groot waardoor de eigenaar de gasten die er vaker komen ook herkent, de eigenaar + manager zitten midden in het hotel in een glazen kantoor.

• 8Anieke24-07-2015

Prima hotel!

Voor een 3-sterrenhotel is dit prima! Het personeel bij de receptie was erg vriendelijk, we werden altijd goed geholpen. De kamer werd elke dag schoongemaakt en elke dag kregen we nieuwe handdoeken! Wel waren er wat dingen verouderd, zoals verkleuring in het bad en wastafel.

Ligging is ideaal, vlakbij het strand en centrum is ook niet heel lopen. Veel leuke restaurantjes in de buurt. Het zwembad is prima en schoon!

Wifi is niet heel goed, alleen in de lobby bereik...maargoed, op vakantie heb je dat ook niet heel veel nodig toch? Ook het ontbijt viel ons wat tegen.. Niet echt gevarieerd en het beleg was niet helemaal onze smaak.

Voor een 3-sterrenhotel is dit in Turkije-Alanya echt een prima hotel!

• 8Peter 03-07-2015

Al jaren vaste gast

Kom al sinds 2002 in alin hotel. Laatste jaar voor t eerst zonder ouders, vertrek volgende week weer voor 15 dagen naar alin hotel.

• 8Willem nijenhuis09-10-2014

Wederom een fantasisxhe ervaring

Hotel Alin, is een rustig hotel met een ideale ligging, kamers zijn netjes en schoon zoals alles in dit hotel. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Dit is de 2e keer hier, maar volgend jaar zeker weer!

• 9gerda12-09-2014

Super hotel

Super leuk gezellig hotel met vriendelijk personeel. Uitzonderingen daar gelaten. Personeel van receptie mag vervangen worden. Met name de mannen. Wat een eikels. Bah Ze behandelen je als vuil.slecht!

Eten sober maar goed. Komen er al jaren.

1 tip over Hotel Alin

• pelinlau, 13-09-2013

Ga naar het strand nummer 2 op Cleopatra dan heb je twee bedjes en een parasol voor 9 Lira als je bij Alin vandaan komt. Lekker eten in de stad in achteraf restaurantjes van een gezin. Dat is leuk en kwaliteit is top. Kan ook aan de drukke straten, maar dat is ook duurder van de portemonnee. Zoek de familie bedrijfjes. Heb je een verbeter puunt voor Hotel Alin bespreek dit met de manager. Doe je dat op de juiste wijze dan krijg je alles voor elkaar.

0 vragen over Hotel Alin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Balkon / terrasTerras
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen