Mediterraan

1.942

vakantie Mediterraan

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterraan voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Mediterraan

Dit is echt een aanrader .

G Egberts,
    20-1-2019

Dit is een prachtig hotel

Zulke lieve vriendelijke mensen

Elke dag wordt er goed schoongemaakt als je problemen hebt wordt het opgelost !!!

Eten is fenomenaal. echt je kunt het niet opnoemen of ze hebben het en 3 x per dag heb je een buffet .

Touroperator hebben wij bij geboekt en heb een heerlijke reis gehad ik had eerst mijn twijfels om de review 's maar nee ik weet niet waar de mensen om zeuren ik ben tevreden en limak lara en touroperator krijgen van mij een dikke 10+

Wij boeken dit jaar zeker weer

Topperssssss

Liane de Greef, Guest relations, 21-1-2019

Beste G Egberts,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen met ons. Wij zijn vereerd zo een review te mogen ontvangen en lezen. Wij zijn blij dat wij aan al uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en wij kijken er zeer naar uit om u wederom te mogen verwelkomen in een van onze Limak hotels/resorts.

Met vriendelijke groet,

Liane de Greef

Guest relations

grdesklara1@limakhotels.com

Fijne vakantie gehad

Sjaak van de Ven,
    19-1-2019

Het verblijf is oke, echter zijn de kamers zeker geen 5 ster waard, accomodatie en verblijf is zeker goed wat betreft prijs kwaliteit .

Geboekt bijvakantiediscounter.nl
    Limak Arcadia Guest Relations, Guest Relations Manager, 22-1-2019

Beste Sjaak van de Ven,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en natuurlijk voor uw tijd.

Uw reactie is zeer van belang voor ons! We zijn erg blij dat uw vakantie in ons hotel goed is verlopen en zien u heel graag terug in Limak Arcadia Golf & Sport Resort.

Met zonnige groeten,

Limak Arcadia Team

Geweldig al een paar keer geweest!

Axel S,
    18-1-2019

Al een paar keer naar toe geweest en echt heel plezant! Leuke animatie en activiteiten voor alle leeftijden. Eetbuffet is ook zeer verzorcht en uitgebrijd ondanks het hotel niet super groot is!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heel leuk, maar er wordt veel vervelend geflirt

Lieke van den Hoven,
    17-1-2019

Heel leuk en erg lekker eten! Vooral de yoghurt saus. Verder waren de shows in de avond ook geweldig en een leuke winkelstraat in de buurt en een mooi strand. Het jammere vind ik wel dat de animatie alleen maar aan het versieren is. Ik, 18 jaar, werd Constant 'achternagezeten'. Vreselijk irritant en absoluut niet fijn, ik voelde me niet op mijn gemak. Gewoon vies, wat daar gebeurt. Ook gaan ze graag met meisjes naar bed als ze de kans krijgen... Ook was er een voorval met een kaartje van een discotheek die wij in onze handen kregen geduwd met de voorwaarde dat we het terug konden geven als we niet wilde gaan... We hebben dus aangegeven dat we niet wilden gaan en toen was het ineens niet goed meer. We moesten betalen volgens een medewerker van de animatie, wat later níet zo bleek te zijn toen we aankwamen met een klacht bij het hoofd van de animatie. Ik voelde me opgelicht. Erg jammer. Ook werd er in de buurt veel geflirt. Erg jammer.

Gereisd met vrienden in mei 2018

Topper zeker een aanrader

Renoir nico,
    17-1-2019

Animatie is heel aangenaam

Het eten heel lekker buffet heel mooi met Thema Elke dağ

Heel Gast vrij en nederlands sprekende postive mensen

Heel verzorgd hotel en behulpzame mensen.

CRM Miracle Resort, CRM, 21-1-2019

Beste gasten,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Het is voor ons fijn om de bevestiging van de gasten te krijgen dat we goed bezig zijn. Hopenlijk zien we u weer terug voor een volgende vakantie.

Met vriendelijke groeten,

Miracle Resort Hotel