• 1.706

Reviews over accommodaties in Mediterraan

Vakantie 2018

Fred Weijenberg
    19-11-2018

Wij zijn hier nu voor het 7e jaar én het voelt zoals gewoonlijk weer als thuiskomen . Zeer vriendelijk en behulpzaam dat geldt vanaf de Schoonmakers tot aan de Top , eten en de kamers meer dan perfect een aanrader voor iedereen die van een welverdiende vakantie houdt.Daarom komen wij er gemiddeld 2 x. per jaar.

Prachtig hotel aan zee. Heerlijk eten.

Sofie
    18-11-2018

Het personeel is aardig en behulpzaam. Ze zijn altijd vrolijk en willen je altijd helpen. Er is ook een speciale club voor kinderen. Dan spelen de leiders van de miniclub gewoon mee met alle spellen. Er is een goed en gevarieerd aanbod van spellen.

Er zijn genoeg activiteiten om te doen in het resort. Er is een fijn zwembad en een programma dat je mee kan voetballen of darten. Ook kun je er gratis tennissen en tafeltennissen.

Je kan de hele dag door gratis ijsjes halen en koekjes. Het buffet is heel erg uitgebreid, er is voor iedereen wat. Yoghurt, soep, brood en natuurlijk het belangrijkste: de heerlijke toetjes! Er is in de avond ook altijd heel veel vlees en vis. Er zijn ook af en toe mooie kunstwerken van eten te bekijken, zoals een mooie bloem in een watermeloen.

De familiekamers zijn heel erg groot. De kamers worden goed schoongehouden. Iedere dag schone handdoeken en een schone kamer. De airco doet het uitstekend.

Een top vakantie

Emmy Aarts
    18-11-2018

We hebben een zorgeloze vakantie gehad. De service was echt super want als je een probleem had dan deden ze echt zo veel mogelijk om het voor je op te lossen. De kamers waren top. Alles was heel erg schoon en dat geld ook voor de rest van het hotel. Alleen onze airco deed het minimaal, ook in de lobby was het behoorlijk warm. Wel had je 2 koele ruimtes waar het ook echt heel koel was. Het eten was erg lekker, je had veel keuze voor gezond eten zoals groenten en fruit. Als je aan het zwembad of op het strand lag kwamen het personeel langs met drinken, eten of koude handdoekjes . Als lunch heb je de keuze om in het restaurant te eten en je had twee andere plekken waar je kon eten. Overdag was er genoeg animatie en s'avonds was er een show. Een minpunt is dat het ver van het centrum licht, je kunt het wel lopen. tegenover het hotel zit een taxipunt. Ook was het zwembad koel. Voor de rest hebben we een hele fijne, leuke vakantie gehad.

Het is echt een fantastisch hotel, lief personeel!

Zehra
    18-11-2018

Het verblijf hier is perfect, schoon en fris! Lief personeel onder andere Rabia, Melike en Arda van de animatie team! Barmannen zijn ook heel beleefd en super! Ik geef dit hotel zeker een 10!

Carolina de Bruijn
    18-11-2018

Heb een geweldige vakantie gehad met mijn zoon. Het eten was perfect En volop keuze

Heel vriendelijk personeel hielpen ook met de koffers. Kamer iedere dag verschoond hingen ook badjassen om te gebruiken en gratis drinken in de koelkast. Top hotel!!