Sorteren

Reviews over accommodaties in Marmara

Centraal Gelegen

Herbert
    2-11-2018

Ik kom al achtereenvolgens zo'n 12 jaar naar Istanbul en heb in vele appartementen en hotels geslapen. Dit hotel is één van de plekken die ik kan aanraden. Er is maar één nadeel, namelijk dat er weinig Europese gasten komen. Dit heeft te maken met de ( politieke en regio gebonden) ontwikkelingen van de laatste jaren. Daar kan het hotel niets aan doen. Als je buiten het hoofdseizoen hier bent, dan is het relatief rustig.

Aardig, behulpzaam personeel!

Sanne
    2-11-2018

Zeer mooi hotel op rustige omgeving, op loopafstand van Taksimplein en Istiklal Cadesi. Altijd gezellig in deze omgeving en zo in de buurt van het oude centrum.

Aardig, behulpzaam personeel!! Ik kom zeker terug!!!

Super!

Nelleke
    23-5-2018

Heerlijk hotel, heel vriendelijk personeel. Kamers zijn eenvoudig en niet groot maar schoon. Ontbijt goed, lekkere koffie en alles wordt constant aangevuld.

Zeer centraal gelegen, vlakbij de toeristische attracties.

Het was echt geweldig

Anneke
    3-5-2016

Alles was Super verzorgd, personeel zeer vriendelijk. goede bedden , en op de 7e etage een prachtig uitzicht over de havens en stad. En het ligt overal op loop afstand af Grand bazar 2 min lopen, Blauwe Moskee 10 min lopen, het kon niet beter.

Atakan ALTUG, GENERAL MANAGER, 4-5-2016

Dear Guest,

On behalf of the hotel management and all the hotel staff, I would like to say that we are always honoured to welcome you to “Best Plus The President Hotel”. We are forever grateful that you shared your ideas with us and other travelers. Our aim is just to make satisfy our guest to have a memorable and pleasant holiday .We will do our best in order to serve your needs in the way that will meet and exceed your expectations. Thanks alot for your kindly comment and giving your time to write your ideas about your accommodation and experiences during your holiday . We look forward to welcoming you back “home” in the near future.

Kindest Regards,

Atakan ALTUG

General Manager

Best Western Plus The President Hotel

Geweldig hotel met ideale ligging

Madelon
    15-3-2016

Zeer vriendelijk personeel. Standaardpakket is niet groot maar voldoet prima, koffie, thee, water gratis op kamer. Minibar,zwembadje gratis, gebruik sauna en Turks stoombad 10 euro. Ruim gesorteerd ontbijt, o.a omelet, fried erg, wafels versgebakken. Yoghurt, fruit, groot assortiment brood/gebak, scrambled eggs, verschillende warme ontbijtmogelijkheden, sappen. Versgeperst tegen meerprijs 8 tot 10 TL). Enig minpuntje maar dat is persoonlijk is een dekbed dus als je onrustig slaapt ligt partner zonder dekbed. Vervoer van vliegveld was reuze (incl zakje met pakje drinken en koekjes in fijn busje). Het diner vonden wij alle 4 geweldig, kwaliteit tegen redelijke prijs.