Hotel Delta Beach Resort

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°18°
Hotel Delta Beach Resort
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Delta Beach Resort voor je op een rij gezet:

208 reviews over Hotel Delta Beach Resort in het Nederlands

Prachtige uitzicht, je kan heerlijk zwemmen met visjes, bedankt aan de personeel van het hotel! Wij hebben lekker genoten van ons vakantie!

Top kwaliteit Hotel

Alpay Buyukeken
1-9-2017

Mooie weer,blauwe zee, mooie strand Mooie zand

Aslan secen
31-8-2017

Het was een super mooie hotel en personele waren ook heel lief en het uitzicht was ook super mooi

Vakanties.nl

Het witte strand van Delta is adembenemend!

clark deckers
26-8-2017

Op uitnodiging van vrienden een dagje genoten van het Delta Beach Hotel in Yalikavak / Bodrum. Je waant je in de Caraïben. Heel mooi strand en heerlijk eten en drinken. Ook de kinderen hebben zich prima vermaakt en wilden helemaal niet meer weg.

Zeer vriendelijk hotel kom al 2 jaar hier

Selda yavuz
24-8-2017

Excellent mooi klasse zeer tevreden

Super eten

Zand strand ik voelde me op mexico

Leuk personeel

Palmarina in de buurt super ligging

Heerlijk top hotel!

Kris
22-8-2017

Er is een prachtig hagelwit strand met voor de kinderen heerlijke glijbanen in de zee. Het uitzicht vanuit de kamers en het hele hotel is adembenemend.

Eten & drinken is er goed: veel keuze en het smaakt lekker. Wij hebben genoten, de kinderen vermaakten zich elke seconde van de dag. Een aanrader, wij komen volgend jaar zeker terug!

Het is net Mexico Cancun en dan met 3 uur vliegen!

Y. Rote-Candan
17-10-2016

Het strand is waanzinnig mooi. Wit strand met helder helder blauwe zee. Ik waande mij op een tropisch eiland. Het eten is heerlijk en de plek Yalikavak is de Turkse Saint-Tropez. Je krijgt echt kwaliteit. Echt een aanrader voor volwassen en/of kinderen.

Heerlijke vakantie!

Ahmet Tanaydin
17-10-2016

Fantastische ligging aan zee en fijne service. Het zwembad was mooi maar kon wel wat groter.

Prima voor wat we betaald hebben

Sharon
3-5-2016

De locatie is schitterend. Mooi helder blauw water, een vlonder boven zee en het enorme luchtkussen in het water. In het hoofdgebouw zijn de kamers gerenoveerd (de kamers aan de bergkant hebben geen ramen).Deze zijn ruim en heel modern. Wij hebben stroomstoring gehad in de kamer en zijn overgezet naar het bijgebouw. Minder mooi, maar wel zeezicht. Receptie is niet heel behulpzaam, alles moet 3x nagevraagd worden. Qua buffet moet je niet teveel verwachten, het eten smaakt prima maar er is niet al teveel keuze. Afijn, wij zijn makkelijke eters dus dat was voor ons geen punt. Het is een beetje een wirwar van liften en gangen aangezien het tegen een berg is aangebouwd. Het is een prima hotel, niet geheel exclusief maar voor het geld wat we betaald hebben is het prima. Vergelijk het niet met een 5* in Lara of iets dergelijks, dat is het absoluut niet. Maar daar is de prijs ook niet naar. Tip; loop langs het water naar yalikavak, echt een schitterende route en een heel leuk stadje.

fantastisch

karin
29-9-2015

Geweldig hotel. personeel vriendelijk en behulpzaam.

Alleen jammer dat bij de receptie personeel slecht engels spreekt.

Eten super, iedere dag wat anders en voor ieder wat wils.

Kamers als op de foto iedere dag schone handdoeken.

Aijan, Hoessein, Ridvan toppertjes.

We gaan zeker volgend jaar terug

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Delta Beach Resort in Yalikavak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Delta Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.