Appartement

144 reviews over Appartement Serena Suites in het Nederlands

nooit meer!

Monique
6-9-2015

Hier komen wij nooit meer! Wat een leuke vakantie had moeten zijn is 1 en al stress geweest Lift stuk en we zaten helemaal bovenaan dus elke dag tig trappen op Kamers waren niet schoon maar dat kon er mee door De airco waar je notabene 5 Euro per dag voor moet betalen is niks we hebben er maar een vin bijgekocht anders was het niet vol te houden De dag dat wij weg gingen om half 8 in de ochtend was er nergens iemand te bekennen niemand bij de receptie dus sleutel maar zo achter gelaten Marmaris en turunc zijn mooi maar in dit hotel kom ik never nooit meer!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Topvakantie

_J
16-7-2015

Wij hebben het hier heel erg naar ons zin gehad. Het aanwezige personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Bij een probleem proberen zij dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Buiten dat zijn ze ontzettend betrokken en geven graag advies over de omgeving en activiteiten. Ook zorgen ze ervoor dat je niet snel wordt opgelicht als je bijvoorbeeld verteld van plan bent iets te kopen. Het appartement was erg basic maar voor ons genoeg, er was voldoende ruimte en keukengerei aanwezig. De schoonmaak liet echter af en toe wat te wensen over, zo werd de wc niet altijd even goed schoongemaakt of zaten we soms zonder wc papier, maar dit werd meteen opgelost zodra je dit aangaf bij de receptie. De ligging is mooi, je hebt er prachtig uitzicht je moet echter wel een stuk lopen naar het strand/winkelstraat. Maar het uitzicht was dit dubbel en dwars waard.

Wij kijken er naar uit om hier een keer terug naar te keren!!

Gereisd Met partner in juni 2015

onbeschrijfelijk mooi

Angela wensink
16-7-2015

Wij zijn op 6 juli gearceerd bij serena suites. Het uitzicht is onbeschrijfelijk mooi. De ontvangst meer dan vriendelijk. app zeer schoon werden elke dag schoongemaakt. Beddengoed en han doeken 1 keer per drie dagen maar wilde je meer was het geen probleem. Zeer gastvrij zeker een aanrader.

wederom slechter geworden...

jan
28-5-2015

Nu al 2 weken geen lift, nadat deze eind vorig jaar is neergestort. Geen warm water uit de douches. En de schoon maak is nog minder geworden.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

uitzicht en de rust zijn geweldig

rob
14-10-2014

Serena is vanaf afgelopen mei voorzien van een nieuwe manager, en probeert de boel wat op te fleuren. Lift is en blijft een groot probleem voor het zoveelste jaar was deze weer om de haverklap stuk. Helaas wordt er regelmatig van personeel gewisseld, en dit komt de kwaliteit niet ten goede. Ook al blijft de afwerking van de appartementen erg slecht, en is het bij aankomst vaak erg vuil, het uitzicht en de rust maken alles meer dan goed.

Bent u slecht ter been, of ben kinderen? ga zeker niet naar serena suites.

Gereisd Met partner in Mon Aug 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super mooi appartementen complex

Arien
14-7-2014

Alle vorige en slechte commentaar kan je vergeten!! Tijdens ons verblijf zijn we goed en vriendelijk geholpen. Het personeel is aardig en behulpzaam. De lift was 2X stuk en daardoor moesten we de trappen op naar boven lopen, De nieuwe motor voorde lift stond al klaar om gemonteerd te worden. Het eten is goed en voor €12,- pppd hadden we Turksontbijt en 3 gangen diner. Het Serena is in beheer van een nieuwe huurder, deze doet er alles aan om het zo mooi en netjes mogelijk te maken. Het is geen nieuw gebouw, maar nu het van binnen en van buiten geschilderd is knapt het erg op. Qua schoonmaak had ik niets aan te merken. Vanaf Serena kan je zo naar het stadje Turunc of het strand lopen, de reis van 5 minuten de berg af is makkelijk te doen, de reis omhoog viel ons in het begin echter tegen, maar voor een € 2, stopt het busje zo voor Serena Suites. Wij hadden een ontzettend leuke vakantie en komen zeker nog eens terug! Doe gerust de groeten aan Akif en Abbu van Arjan als je ze ziet!

Gereisd Met partner in juni 2014

Geweldige vakantie gehad

Appie
26-8-2013

Ligging is schitterend. Personeel is aardig en behulpzaam. Eten is goed, qua prijs is het niet nodig om naar het dorp te gaan. Schoonmaak is slecht. Sfeer is erg goed. Geweldig zwembad met voldoende schaduw. Lift is een belevenis maar werkte prima. een aanrader voor iedereen die geen luxe eisen stelt

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

In één woord geweldig!

Priscilla
5-8-2013

Net terug van een geweldige vakantie! Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.Eten is heel goed, lamsvlees heerlijk.Hele gezellige turkse avond werd er georganiseerd Het appartement was eenvoudig maar heel ruim voor 6 personen.als je iets mist gewoon even vragen en je krijgt het. Op de dag van vertrek werden wij om 16.20 opgehaald om 12.00 uur moesten wij het appartement uit omdat deze weer verhuurt was, maar serdar heeft voor ons een andere kamer geregeld waar we tot vertrek gebruik van mochten maken.Onze koffers werden naar beneden gebracht en we kregen een afscheid alsof we familie waren van het personeel van Serena Suites!Hele leuke plaats Turunc, vriendelijke mensen en niet zo massaal als Marmaris.De klim vanaf het dorp is goed te doen ook met kinderen. Kortom een geweldige vakantie gehad in Serena Suites. Geen luxe appartement maar als je luxe zoekt moet je er ook voor betalen en moet je lekker in een 5 stèren hotel zitten! Onze kinderen willen volgend jaar terug !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Prachtig!

Inra
3-7-2013

Serena Suites is ontzettend knus, huiselijk, kleinschalig en heeft een fantastisch uitzicht over de baai van Turunc. Een prachtig klein plaatsje met alles wat je nodig hebt voor een perfecte vakantie. Lieve mensen, heerlijk eten, prachtige omgeving en zeer betaalbaar. Prijs/kwaliteit is super. Het eten is verrassend goed. Toen wij er waren was het nog niet zo druk en waren ze druk met renoveren maar alles wat geserveerd werd was overheerlijk! Mooi groot zwembad, verschillende zit- lig en hangplekjes. Ze hebben een bibliotheek met boeken en tijdschriften en gratis wifi in de open lobby. Minpuntjes; de schoonmaak. Ze zien dat niet zo nauw. In het keukentje konden we ook niet koken maar voor ons was dat geen probleem, we aten toch meestal uit of namen een salade of broodjes. Ons appartement was verder prima, geheel nieuw meubilair en groot terras. Er wordt bij Serena Suites en in dit plaatsje je totaal niets opgedrongen, wij vonden het een paradijsje en gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met partner in juni 2013

Wij gaan graag weer terug

evos
19-6-2013

Serena is absoluut een aanrader. De mensen zijn er erg vriendelijk. Op dit moment wordt er hard gewerkt. Alles wordt vernieuwd en opgeknapt. Overal komen nieuwe meubels, matrassen , keukens etc. Overigens heb je geen enkele last van de werkzaamheden. Het eten is verrassend goed en zeer vers. Absolute aanrader is de amphura kebab. Een pot op vuur met heerlijk vlees en veel groente. Deze wordt geserveerd met rijst, patat en oneens groente en kost nog geen 11 euro. Het uitzicht is fantastisch. Het dorpje is 3 minuten lopen. Wij gaan graag weer terug

Gereisd Met partner in juni 2013

• Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Serena Suites in Turunc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Serena Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.