Géén boekingskosten

Hotel La Blanche Resort & Spa

TurkijeEgeïsche ZeeTurgutreis (bij Bodrum)

8.7FantastischScore uit 1267 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

La Blanche Resort & Spa is een heerlijk vakantieverblijf voor zowel stelletjes als gezinnen met kinderen. Het hotel ligt dichtbij het strand en op loopafstand van het gezellige centrum van Turgutreis. Zowel op het gebied van service als comfort kom je bij La Blanche & Spa niets tekort. Ben je klaar voor een onvergetelijke vakantie in het zonnige Turkije? Lees dan met ons mee.

La Blanche Resort & Spa is een gemoedelijk resort waar je je meteen thuis voelt. Alles ziet er verzorgd uit en het gastvrije personeel heeft altijd een vriendelijk woordje klaar. Culinair genieten kun je bij La Blanche Resort & Spa naar hartenlust. Je kunt elke avond uit verschillende restaurants kiezen om te genieten van de kookkunsten van de chef. Het buffetrestaurant stelt elke dag een gevarieerd buffet samen met dagverse gerechten. Ook kun je kiezen uit drie à la carte restaurants met verse vlees- en visgerechten en typische streekgerechten. Vakantiegangers die hier eerder verbleven zijn erg tevreden over de kwaliteit van de maaltijden. Reviewers geven als enig minpuntje aan dat de gerechten bij het buffetrestaurant aan het einde van de avond wat aan de lauwe kant zijn.

Zwembad en animatie

Het La Blanche Resort & Spa Hotel biedt tal van faciliteiten aan ter ontspanning. Zo kun je heerlijk relaxen op je comfortabele ligbed bij het zwembad. Het hotel heeft ook een eigen strand dat eenvoudig bereikbaar is via het terras van het zwembad. Na een zwempartij in het zwembad loop je zo het privéstrand op voor een duik in de zee.Wil je volledig tot rust komen? Breng dan een bezoek aan de spafaciliteiten van het hotel en geniet van de weldaad van een sauna of een ontspannende massage.Het animatieteam van La Blanche Resort & Spa ontvangt veel complimenten van vakantiegangers. De animatoren ondernemen overdag leuke activiteiten met de kinderen en ’s Avonds is er een uitgebreid animatieprogramma voor alle leeftijden. De kleintjes kunnen lekker swingen bij de minidisco en later op de avond worden diverse live optredens georganiseerd.

Kamers

Als je bij La Blanche Resort & Spa boekt, ben je verzekerd van een nette en ruime kamer. Ook de familiekamers zijn comfortabel en praktisch ingericht met fijne bedden. De hotelkamers zijn goed onderhouden en worden regelmatig schoongemaakt.

Ligging van La Blanche Resort & Spa, Turgutreis

Hotel La Blanche Resort & Spa grenst direct aan een heerlijk privéstrand. Je duikt hier zo de helderblauwe zee in of strijkt neer op een van de comfortabele ligbedden. Ook voor kleine kinderen is dit zandstrand zeer geschikt omdat het strand langzaam afloopt in de zee.Niet alleen het heerlijke zandstrand ligt dichtbij het hotel ook de gezellige badplaats Turgutreis bereik je binnen 10 minuten wandelen. Deze bruisende badplaats is ontzettend leuk om te bezoeken met gezellige marktjes, winkelstraten en een sfeervolle haven met tal van restaurants.Een grotere badplaats met leuke bezienswaardigheden is Bodrum. Deze plaats is gemakkelijk te bereiken vanuit La Blanche Resort & Spa en is zeker een bezoekje waard. Bezoek hier bijvoorbeeld het historische kasteel of het amfitheater. Wil je een speciaal souvenir scoren voor thuis? Breng dan een bezoek aan de Sultan Bazaar en struin langs de vele marktkraampjes met tassen, sieraden en verse thee.La Blanche Resort & Spa biedt dé ideale mix voor een zonvakantie met een vleugje cultuur.

Bekijk de beschikbaarheid

1267 Reviews over La Blanche Resort & Spa

• 9FamLigtenberg20-09-2022

Prima hotel, heel vriendelijke hardwerkende personeel, vanuit het hotel, kan je over de boulevard naar het dorp lopen, waar je je hart kan ophalen met shoppen, hotel is schoon, elke dag schone handdoeken, en bedden worden om de twee dagen verschoond, je kan bij het zwembad liggen of op het privé strand met pier, animatie aanwezig, eten is goed en Lekker! Het hotel heeft een mooie tuin, wat heel goed bij gehouden wordt, wil je een dagje varen, zou ik zeer zeker met de Queenboat gaan, die kan je boeken in het hotel, Ahmed en James lopen over het park!

Funda, Eigenaar, 23-09-2022

Beste Fam: Ligtenberg, Met genoegen hebben wij uw prachtige recensie over uw verblijf in La Blanche Resort gelezen. Het doet ons een groot genoegen om te weten dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het is ook heerlijk om te zien dat uw accommodatie uw verwachtingen heeft overtroffen en dat we u hebben kunnen helpen bij het hebben van een geweldige vakantie. We willen u nogmaals bedanken voor deze geweldige reactie. We kijken ernaar uit u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen in La Blanche Resort. Vriendelijke groeten, Guest Relations Team.

• 10Naomi16-09-2022

Paradijs

Na een lange tijd een heerlijke week vakantie gehad. De kamer die we hadden was ruim en schoon. Het eten was gevarieerd en smaakte ons erg goed. Het zwembad was groot en het prive strand was geweldig. Het personeel was erg vriendelijk en hulpzaam. Onze vakantie in het voorjaar staat dus al gepland bij La Blanche Resort :)

Funda, Eigenaar, 19-09-2022

Beste Naomi, Bedankt voor uw feedback. Ons team is trots op het bieden van een unieke en authentieke ervaring aan al onze gasten, en ze zullen graag horen over uw recente ervaring. We verwelkomen u graag weer in La Blanche Resort. Met Vriendelijke Groeten, Guest Relations Team.

• 7Dobber16-09-2022

Veel voor, veel tegen

Prachtig uitzicht vanuit de kamer. Openbare ruimte heel netjes. Het buffet heel eentonig en kan allemaal wel meer vers. Zwembad fantastisch. Kamer een drama. Airco kapot, dag 1 gemeld maar niets aan gedaan. Stopcontacten uit de muur. Vloer versleten en de planken lagen los, van de 8 poten onder het bed 4 afgebroken. Oude badkamer. Dat haalt het geheel erg naar beneden. Minibar is een aftandse mini koelkast. Super vriendelijk personeel.

Funda, Eigenaar, 16-09-2022

Beste Dhr/Mw. Dobber, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om La Blanche Resort te beoordelen. Uw opmerkingen zijn doorgestuurd naar onze relevante afdelingen. U kunt erop vertrouwen dat dit zorgvuldig wordt gecontroleerd. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag. Vriendelijke groeten, Guest Relations Team.

• 8Polat12-09-2022

Fijn hotel, perfecte ligging

Fijn hotel, maar heeft wel wat verbeterpunten ten opzichte van de renovatie van kamers. vb:het wandje van de zijkant van de douchebak zat los en viel er steeds vanaf. Geen ramp maar jammer dat dat net niet goed afgemaakt is. Het kwaliteit van het eten vond ik als Turkse matig, maar dat is misschien omdat ik weet hoe het "zou moeten" smaken. De niet Turkse toeristen hadden hier weinig last van. Er is veel keus in het restaurant en de hygiëne was goed. Daarentegen hebben we gratis een upgrade gekregen naar een grote familiekamer met twee kamers! Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Live muziek en de entertainment is leuk en er is veel te beleven voor kinderen! De ligging van het hotel is ideaal, direct aan de zee en op loopafstand van het gezellige centrum van Turgutreis! De boottocht is een aanrader en wij zijn ook nog per taxi naar het burcht in Bodrum geweest, dat was echt een aanrader. Het oude centrum was ook leuk.

Funda, Eigenaar, 23-09-2022

Beste Polat, Ik ben blij dat u genoten hebt van uw verblijf. We hopen u zo snel mogelijk weer te mogen verwelkomen en u het verschil van La Blanche Resort opnieuw te laten ervaren. Uw opmerkingen zijn doorgestuurd naar onze relevante afdelingen. U kunt erop vertrouwen dat dit zorgvuldig wordt gecontroleerd. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen en wensen u een fijne dag. Nogmaals bedankt voor uw opmerking en voor het evalueren en verbeteren van onze diensten waar nodig. Ik hoop dat we de kans hebben om u te verwelkomen bij uw volgende bezoek aan Bodrum. Met Vriendelijke Groeten, Guest Realations Team.

• 10Sju16-08-2022

Top hotel 👍🏻

Top hotel 👍🏻 Met open armen wordt je hier ontvangen. Veel gevarieerd eten in de main restaurant, daarnaast ook nog eens 4 a’la carte restaurants aan het strand met een waanzig zonsondergang. Het zwembad is behoorlijk groot en ook super schoon en een helder prive strand. Uiteraard het personeel die er werkt ze zijn allemaal onzettend vriendelijk en erg behulpzaam met name wil ik het personeel van het main restaurant bedanken ravil, batuhan, musa, huseyin, kerim, kamil, selahattin, ertem en de rest uiteraard. Bedankt voor de goeie zorgen en een top vakantie. Groeten Sju

Funda, Eigenaar, 24-08-2022

Beste Sju, Met genoegen hebben wij uw prachtige recensie over uw verblijf in La Blanche Resort gelezen. Het doet ons een groot genoegen om te weten dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Het is ook heerlijk om te zien dat uw accommodatie uw verwachtingen heeft overtroffen en dat we u hebben kunnen helpen bij het hebben van een geweldige vakantie. We willen u nogmaals bedanken voor deze geweldige reactie. We kijken ernaar uit u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen in La Blanche Resort. Met Vriendelijke Groeten, Guest Relations Team.

• 10Hasret05-08-2022

Voor herhaling vatbaar

Om te beginnen kwamen we in een schone lobby aan met een warme welkom van het vriendelijke receptie personeel. Na ontvangst zijn we begeleid naar onze kamers die ruim, netjes en schoon waren. Je kamer wordt dagelijks schoongemaakt met voldoende schone handdoeken en een minibar die kostenloos elke dag wordt aangevuld. Het hotel is dan ook volgeboekt tegelijkertijd merk je van deze drukte nauwelijks iets van en het is niet benauwend. Een prachtig privé strand en veel gevarieerd eten met heerlijke cocktail 🍹 en elke avond live muziek aan het strand. En niet te vergeten het prachtige weer die je er gratis bij krijgt. Kortom een echte aanrader. Tot gauw..

Funda, Eigenaar, 12-08-2022

Geachte Hasret, Bedankt voor het beoordelen van uw verblijf in La Blanche Hotel Bodrum. Het is geweldig om te weten dat onze medewerkers uw verblijf in La Blanche Resort Bodrum onvergetelijk hebben kunnen maken. Heel erg bedankt voor al uw geweldige opmerkingen over ons hotel. We verwelkomen u graag weer in ons hotel tijdens uw volgende reis naar Bodrum. Vriendelijke Groeten, Guest Relations Team.

• 9Theo en Marijke29-07-2022

Een voortreffelijk hotel. Na 2 jaar weer mogelijk.

Wij zijn vele malen in dit hotel geweest. Er ware div. dingen veranderd: bij het zwembad cafetaria verbouwd in kamers. Amfitheater is weg en geweldig veranderd in een mooi restaurant. Heel vriendelijk personeel en lekker eten. Kortom als wij er zijn voelen wij ons thuis.

Funda, Eigenaar, 02-08-2022

Geachte Theo & Marijke, Ik dank u oprecht voor het kiezen van La Blanche Bodrum Resort voor uw verblijf in Bodrum, en ik wil dat u weet dat de tijd die u heeft genomen om uw accommodatie-ervaring te delen voor ons zeer waardevol is. Uw waardevolle meningen zijn een bron van motivatie voor alle medewerkers van La Blanche Resort. Ik ben blij te vernemen dat uw verblijf aangenaam was. We hopen u zo snel mogelijk weer te mogen verwelkomen en u het verschil van La Blanche Resort opnieuw te laten ervaren... Vriendelijke groeten, Guest Relations Team.

• 9Anja Bellaert26-07-2022

Tof hotel met vriendelijk personeel

Super hotel, direct aan het strand. Goede animatie en heel vriendelijk personeel! Lekker buffet. Een echte aanrader !

Funda, Eigenaar, 02-08-2022

Beste Anja, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om La Blanche Resort te beoordelen. We zijn blij dat u genoten hebt van uw verblijf. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten, Guest Relations Team.

• 10Wolczanski Michal24-07-2022

Fantastycznie

Najlepszy Hotel w jakim miałem okazję być. Wszytko na wysokim poziomie. Fantastyczna obsługa , świetna infrastruktura i wszystko bardzo dokładnie zorganizowane. Polecam

Funda, Eigenaar, 29-07-2022

Dear Michal, Thank you for reviewing your stay at La Blanche Resort Bodrum. It's great to know that our staff were able to make your stay at La Blanche Resort Bodrum unforgettable. Thank you so much for all your wonderful comments about our property. We will be happy to welcome you again in our hotel on your next trip to Bodrum. Best wishes, Guest Relations Team,

• 10Dzhuniet Dalipov19-07-2022

Ongelofelijk

Dat was er prachtig verblijf. Vriendelijke personeel. Lekker eten en heel proper. Mooie plaats voor grote gezinnen. Dat was een mooie vakantie voor me en mijn familie.

Funda, Eigenaar, 20-07-2022

Beste Dzhuniet, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om La Blanche Resort Hotel te beoordelen. We zijn blij dat u genoten hebt van uw verblijf. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke Groeten, Guest Relations, Vriendelijke groeten,

Hotel La Blanche Resort & Spa info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • 24 uur incheckenBeschikbaar
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (2)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)