Hotel La Blanche Resort & Spastersterstersterster

8.6Fantastisch

Turkije, Egeïsche Zee, Turgutreis (bij Bodrum)

8.6Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor La Blanche Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

Heerlijk eten bij La Blanche Resort & Spa in Bodrum. Verwacht geen groot resort met glijbanen, maar wel eentje met een mooi zwembad en apart hoekje voor de kleintjes met glijbaan. Vooral geschikt voor gezinnen met kleine kinderen mede dankzij de animatie. Dichtbij het centrum van Turgutreis, het strand en alle voorzieningen.

1283 reviews over Hotel La Blanche Resort & Spa

• 2019
    8Lynn v.d.K.27-10-2019

Hele fijne vakantie gehad!

Fijne vakantie gehad van 20 sept tot 4 okt. Ruime familiekamer met fijne bedden. 's Nachts koelt het lekker af, daardoor zwembad wel wat minder warm. Animatieteam zeer actief, ook zo einde seizoen nog. Geen Nederlandse animatie, maar ze doen hun best engels te spreken. Uitgebreid buffet, voor ieder wat wils. 3 "a la carte restaurants", naar 2 geweest, leuke afwisseling, maar zijn vaste menu's. Turgutreis op 10 min wandelen en Bodrum op +-30 min rijden, enkele rit met taxi ong. 80 a 90 lira. Boottocht vanaf hotel zeker een aanrader, ook met kleine kindjes zeer geschikt. Personeel is gek op kinderen, allen erg vriendelijk! Spreken niet allemaal even goed engels, maar ze doen hun best. Strand is fijn om te spelen voor kindjes, loopt langzaam af het water in. Bedjes worden gereserveerd. Hotel zeer netjes, schoon, goed onderhouden. Gastvrije mensen. Geld wisselen NIET in hotel doen; gewoon pinnen of wisselen in Turgutreis/Bodrum.

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 10J.Sulkers27-09-2019

Mooi hotel. Goed eten. Animatie top. Het is echt een topper. We komen zeker hier nog terug. 12 mooie dagen gehad

Gereisd met partner in september 2019

• 9Zehra09-09-2019

Hele fijne kindvriendelijke hotel, lekker eten. Kortom; wij hebben genoten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 10Sete Gultop08-09-2019

Grandioos hotel

Een geweldig hotel, superschoon. Comfortabele kamers, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Mooi zwembad met genoeg bedjes ook aan het strand. Een top vakantie gehad!

Gereisd met partner in september 2019

• 9Jet van Dongen01-09-2019

Mooi hotel, Super schoon, we hadden een grote kamer geboekt, deze was ook echt groot, 3 jaar geleden zijn we ook in dit hotel geweest, er waren een aantal dingen gerenoveerd zoals de kamers en de badkamers, Op het resort een aantal aanpassingen. Alles ook keurig onderhouden. Vriendelijk personeel, doen alles voor je om het naar je zin te maken. Service ook top, staan direct klaar als er iets niet goed is in de kamer, het probleem wordt heel snel verholpen. Eten was prima, als je iets later komt is het wat lauw, verder ontbijt lunch en diner prima verzorgd. Veel mensen uit de Oostbloklanden, maar weinig van gemerkt, ging allemaal gemoedelijk! Enig min puntje zijn het al vroeg klaar leggen van de handdoeken op de bedjes.

Turgutreis een super leuk stadje op 10 minuten loopafstand.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Ashley31-08-2019

Top hotel!

Een geweldig hotel. Ik verbleef samen met een vriendin. De kamer waar wij in sliepen was heel mooi en schoon. De ligging is prachtig, je kijkt zo uit naar de zee. Ook over het eten hebben we niks te klagen. Het hotel komt je op welke manier dan ook tegemoet. Daarnaast willen wij nog een speciaal compliment geven aan Kanikey (guest relations). Zij is een hele vriendelijke medewerkster, die ons heel goed heeft geholpen. Zij heeft ervoor gezorgd dat wij twee keer deze week van het speciale menu mochten genieten en dat was Turks en Chinees. Het was geweldig!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10marieke30-08-2019

Heerlijk!

Te gek hotel. Schoon, net personeel en het eten is prima. Leuk animatieteam als je daar van houdt. Heerlijk dat het hotel eem eigen strand heeft, zo kan je het zwembad uit klimmen en zo door lopen de zee in. Top vakantie, zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Daienne22-08-2019

Fantastisch, ik zou zo weer boeken!

Het was fantastisch!! Een echte aanrader! Goed eten, mooie kamer, mooi zwembad, prachtige baai. Turgutreis op loopafstand met leuke winkelstraatjes. Wel veel polen aanwezig, maar wij hadden er geen overlast van.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Familie Woud19-08-2019

Super vakantie

Eerste bezoek aan dit hotel, wat ons erg beviel! Mooie schone familiekamer goed voor ons (met zijn vijfen, kinderen van 8,11 en 15). Zeer groot en mooi zwembad af en toe aan het mooie zandstrand gelegen. Ook het eten is prima en gevarieerd, er is voor iedereen wel wat. Op diverse locaties kun je iets gaan eten. Eten had wel iets warmer gekund. Personeel is erg aardig en werkt hard! Tussen 07.30-08.00 uur handdoekje neerleggen, maar dat hoort er bij. Veel Oostblokkers waar je geen last van hebt. Entertainteam is erg leuk en gevarieerd. Leuk is ook om 's avonds naar het plaatsje Turgutreis te lopen, waar je binnen 10 minuten bent. Hotel is de moeite waard voor ons om terug te komen, je weet wat je hebt (goede prijs/kwaliteitsverhouding)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Lindy28-07-2019

Prima vakantie

Heel mooi hotel, schone kamer en mooi zwembad. Ook het eten is prima. Er is voor iedereen wel wat. Telkens wat anders aan eten en het smaakt prima. We zijn hier al een aantal keer geweest en telkens bevalt het prima hier. Er was 1 nadeel, dat je erg vroeg handdoek moest leggen om een plekje te hebben. Verder prima vakantie

Gereisd met partner in juni 2019

84 tips over Hotel La Blanche Resort & Spa

• Ellen, 08-06-2014

Op loopaftstand ligt Turgutreis, daar ook een klein busstastion, dolmus bus,die je bv naar de leuke plaats Bodrum brengt.

• Dennis, 21-10-2013

Zaterdagmarkt in Turgutreis, een hele grote markt op loopafstand vanaf het hotel!

• van den berg, 08-10-2013

wij hadden zijzeezicht prachtig uitzicht aan te bevelen

121 vragen over Hotel La Blanche Resort & Spa

• Saskia, 05-08-2018

Koffie/ thee faciliteiten

Weet iemand of er een waterkoker op de kamer zelf aanwezig is, zodat je zelf koffie of thee kunt maken.

• Saskia, 04-08-2018

Koffie/ thee faciliteiten

Hallo, weet iemand of er een waterkoker op de kamer aanwezig is, zodat je zelf koffie of thee kunt maken.

• Haike, 05-07-2018

Bandjes

Krijg je hier een bandje voor de all inclusive?

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Zwembad
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Turks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Volledig menu
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Post service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen