Hotel La Blanche Resort & Spa *****

Hotel La Blanche Resort & Spa *****

Hotel La Blanche Resort & Spa
Hotel La Blanche Resort & Spa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Blanche Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1202 reviews over Hotel La Blanche Resort & Spa in het Nederlands

Het was een goed hotel, lekker dicht bij de stad

Joke v schuur, 12-1-2018

Personeel erg lief, eten was goed .

Jessie P, 11-12-2017

Enige nadeel voor mij was dat het 3e bed in de kamer voor mij aan de kleine kant was en aardig hard was door dat dit een slaapbank is!

Service behoorlijk verslechterd

Fam. Ensink, 2-11-2017

Hotel en personeel zijn goed en vriendelijk, maar het eten is behoorlijk minder geworden, alle dagen van het zelfde in vergelijking met de 5 voorgaande bezoeken en de animatie was echt hopeloos slecht. We moesten perse naar dit hotel omdat we goede ervaringen hadden met La Blanche, maar je kan merken dat het toerisme een behoorlijke klap heeft gekregen na de onlusten van afgelopen jaar en dat zie je terug in bezoekers aantallen en dus ook in het budget wat het hotel kan besteden aan eten en vermaak.

Nooit meer

k.b., 1-11-2017

Prachtig gelegen en ruim opgezet. Meerdere keren geweest. Maar inmiddels veel achterstallig onderhoud. Geen 5 sterren hotel meer. En nu ineens veel te veel onbeschofte Oostblokkers. In de 2e week oktober waren de zwembaden niet meer verwarmd en 2 van de 3 a la carte restaurants gesloten. Ook de buitenbar met terras en de vitaminebar waren dicht. Geen ijsjes meer. En de buffetten bieden heel weinig keuze en vaak ook niet voldoende aangevuld. Dit was dus de laatste keer.

Gewoon slecht!

Joris, 31-10-2017

We zijn de afgelopen jaren wel eens vaker in dit hotel geweest. Perfect gelegen, direct aan het strand en op loopafstand van het dorp. Prima service, goed eten en vertrouwd vriendelijk personeel. Daarom was dit hotel was erg populair bij Nederlanders, Belgen en Engelsen en kwamen wij en vele andere mensen er graag terug. Hoe anders was het dit jaar. Niets deed meer denken aan het oude LB. Een nieuw hotelmanagement heeft het roer radicaal omgegooid. Het meeste ervaren en vertrouwde personeel was weg. Service was nu ronduit slecht. Personeel sprak nauwelijks Engels. In het restaurant was men vaak gewoon onbeleefd en te beroerd om te doen waarvoor ze waren ingehuurd. Bier werd geschonken in cola glazen. Linnen servetten waren vervangen door papier servetjes. Tafelkleden werden niet verschoond. Bij het zwembad en strand werd alle drank, ook bier en wijn, geschonken in kartonnen bekertjes. Dit kan echt niet in een 5 sterren hotel. Klachten hierover werden gewoon niet serieus genomen. Het hotel was overbevolkt door Russen en Oekraïners en andere oost-Blokkers en regelmatig overboekt. Deze mensen houden er heel andere normen en waarden op na, waardoor er veel overlast was. Dronkenschap, geschreeuw, vechtpartijen, midden in de nacht zwemmen, rommel (flessen, glazen, borden, etensresten, kots) in de gangen. In het restaurant voordringen, borden en tafels volladen en vervolgens alles laten weggooien. Als je niet gelijk ging eten was alles gewoon op! Russen namen ook tassen vol eten en fruit mee naar buiten en vulde waterflessen met sterke drank. Het eten was, op de desserts na, gewoon slecht. Heel weinig keuze en variatie. Aanbod werd ook steeds minder en was dan zogenaamd op. Restaurantjes bij het strand waren dicht en ook was er maar 1 ala carte open. Reserveren hiervoor was een drama. Vanaf 10 uur in de rij en voordringers kregen gewoon plaatst ten koste van anderen die netjes wachten. Kamer was verouderd, maar voldeed en werd netjes schoongehouden. Strandbedjes waren ronduit vies. Bijzettafeltjes en prullen bakken op het strand gewoon smerig. Jammer dat dit eens zo leuke en goede hotel zo is afgegleden. Wij komen hier beslist niet meer terug en met ons een heel aantal andere mensen die hier ook al vaker waren geweest.

Jammer van hotel, maar nooit meer!

Tinus, 29-10-2017

Hotel was mooi, kwamen terug omdat het vorig jaar zo goed was! Eten 10 x minder dus! Zat vol met inhalige Russen, vandaar dat eten minder minder was, die Russen namen hele bufetten mee in tassen, of lieten helft op tafel staan! Rumoerig op strand, waterflesjes vullen met wodka! Personeel ook saggo, werden ook onbeschoft behandeld door de Russen! Zoo jammer dat je door dit volk je hotel naar beneden laat gaan. We hoorden van de weinig Nederlanders om ons heen, nooooit meer, of dit was onze laatste keer na zoveel jaar! Zoo ook voor ons!

de kamers , het strand , de sfeer met vrienden . maar je krijgt echt een hekel aan die Oostblokkers ( bergen/ fruit eten meenemen in tassen ,niet opeten , en weggooien. ) wij nemen een drankje ( die Oostblokkers nemen de gehele fles Vodka mee ) Dronken mensen in het hotel (Oostblokkers vullen s' morgens om 09.30 uur al de leeg gegooide gratis flesjes water met Alcohol om vervolgens naar strand te gaan . Walgelijk in 1 woord .

Mooi gelegen hotel....Maar !

Dandois - Matthyssen, 23-10-2017

Ruime kamers, mooi zwembad en leuk strand. Maar....het eten was verschrikkelijk. Zijn al meer dan 25 keer naar Turkije geweest en hebben dit nog nooit meegemaakt. Hebben nog nooit negatief commentaar gegeven maar dit moet gezegd worden. Alle dagen hetzelfde, geen groenten, 3 de keus vlees, taai, smaakloos en vet. Nochthans is de Turkse keuken heerlijk. Het restaurant is ongezellig, niet proper en de bediening is ondermaats. Je eet er trouwens altijd binnen. Hotel zit vol Oekrainers " een ware ramp in het restaurant en de bar " .

Zijn al 16 keer naar hotel Baia Bodrum geweest dan is dat het Paradijs ! Spijtig genoeg was het dit jaar in oktober al gesloten, maar in mei gaan we zekers terug.

La Blanche is echt geen 5 sterren waard. Spijtig want het is een mooi hotel.

Mixed feelings

Fam Ot., 22-10-2017

En het verval zet door.

Een leuke vakantie gehad, maar je zag het letterlijk achteruit gaan. Meeste personeel lopen erbij als zombies. Eten is goed maar elke dag hetzelfde: kip kip kip of kip of Turks gehakt. Vaak grijp je croissants mis bij het ontbijt. En nieuwe....ho maar. Diverse gasten hebben hier over geklaagd, maar alleen maar sorry. Beachbar was dicht. 1 (betaalde) a la carte was open. Rest was finshed i.v.m. einde seizoen. Kamers en bedden zijn goed. Animatie doet zijn best. En Hassan achter de lobbybar ook. Verder leuk voor 1 keertje, maar als het verval zo doorgaat is er straks niets meer over van dit hotel. Eind oktober gaan ze dicht en hoop echt vam harte dat ze volgend seizoen het beter gaan aanpakken.

Ga er nooit meer heen.

bertus, 20-10-2017

Bij aankomst overboekt.

Kamer niet schoon.

Eten eentonig alleen kip en vis.

Personeel niet erg vriendelijk.

Geen a la card restaurants open.

Wat wel goed was was het weer en het strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Blanche Resort & Spa in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Blanche Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Blanche Resort & Spa scoort een 8.47 uit 10 op basis van 1219 reviews.