Hotel La Blanche Resort & Spa

Hotel La Blanche Resort & Spa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor La Blanche Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1212 reviews over Hotel La Blanche Resort & Spa in het Nederlands

Fantastisch hotel op een mooie lokatie

Jan Menting
18-6-2018

Goed hotel op een schitterende locatie en op loopafstand van het plaatsje Turgutreis

Eten is goed tot zeer goed voor iedereen is er wel te vinden

Personeel uitermate vriendelijk doen werkelijk alles voor je

Animatie team goed niet te luidruchtig

Het hotel is afgelopen winter gestart met renovatie die wordt voortgezet aankomst winter

Zijn hier voor de tiende keer geweest komen zeker volgend jaar terug

Dit hotel is zeker een aanrader voor ons zijn er geen minpunten

Geweldig genoten en uitgerust. Fijn hotel

Esther
16-6-2018

Geweldig verblijf gehad in dit hotel.

Wij hadden een mooie kamer met uitzicht op zwembad en zee. Ruim balkon.

Het eten is gevarieerd en voldoende. Genoeg keuze. We hebben ook 3 keer gegeten in de restaurantjes op het resort. Bediening is goed. Ze spreken soms weinig Engels maar zijn uiterst vriendelijk

Het zwembad is groot met genoeg ligbedden. Er werden wel wat bedden gereserveerd bij de parasols maar er bleven nog genoeg plekken over in zon en schaduw.

Het strand was heerlijk; genoeg ligbedden, rust en de zee was top; erg zout dus je blijft lekker drijven.

In de avond hebben wij heerlijk langs de boulevard naar het stadje Turgutreis gelopen. Ongeveer 10 minuutjes lopen. Daar vind je winkeltjes met kleding, barretjes en restaurants.

In het resort waren veel Poolse gezinnen. Daar hebben we totaal geen overlast van gehad. Gewoon gezellige vakantie-vierende mensen. Ook het handjevol Russen gaven geen overlast.

In 1 woord “Fantastisch“

Haci & Ans Ozkurt Koelewijn
14-6-2018

Fantastisch verblijf gehad beter als ooit tevoren!!

Vanaf 2008 komen we hier 2 x per jaar

Super goed en gevarieerd eten, mooie plek en ruime schone kamer met eigen strand , zwembad aan boulevard! Alles wat je hart begeert is hier aanwezig!

Fijn hotel met fijne mensen in een leuke plaats in een fantastisch land!

Komen gegarandeerd weer eens terug.

Ron
14-6-2018

Wat een fantastisch hotel. Wij kwamen aan op de eerste dag van opening en werden onthaald alsof we de koning en koningin waren. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, eten perfect en wat een variatie! Kamers top en ligbedden op het strand en zwembad voldoende aanwezig. We hebben heel wat hotels/appartementen gezien in Turkije maar dit was tot nu de allerbeste, een aanrader. Heb geen minpunten kunnen vinden.

goede en grote kamers het eten was top veel variatie

naar Turgutreis is binnen 15 minuten te lopen

Heel goed meegevallen

C.Moers
24-5-2018

Ondanks slechte beoordelingen is het voor mij en mijn dochter heel goed meegevallen.Mijn rollator was kapot gegaan in het vliegtuig en toen we in het hotel aankwamen hebben ze hem direct gratis gerepareerd.Wij hadden elk een aparte kamer en ze hebben er alles aangedaan om ons 2 kamers naast elkaar te geven.Wij hadden elk een grote 2persoonskamer ,pas geschilderd en nieuwe tapisplein.We hebben wel gezien dat er niet dikwijls gestofzuigd werd en het aanvullen van de minibar liep ook niet goed.Het eten was heel lekker en gevarieerd en de obers waren heel behulpzaam.Het hotel heeft een schitterende ligging aan zee en niet ver van het dorpje.'s Middags kon je in de snackbar kiezen uit kebab,pizza of hamburger met frietjes en koude groentjes.Het is wel zo dat weinige obers een mondje engels of andere taal konden.Ook de cocktails waren elke keer anders gemaakt.....Dat zijn kleine minpuntjes ,maar niet om over te vallen.We hebben een mooie week beleefd en komen misschien nog wel eens terug als we kunnen.

Gezellige vakantie!

Chantal
19-5-2018

Super gezellig hotel! Omgeving voor 20+ is wat aan de saaie kant maar het animatie team maakte elke avond een feestje en zorgde voor een bus naar gumbet om gezellig te stappen met elkaar! Eten en drinken waren prima! Genoeg keuze! Super schoon verblijf hygiëne staat boven aan! Erg leuke vakantie gehad!

Strippen dit hotel aan de binnenkant...zo vies!

Linda Langeveld
3-4-2018

Vooral niet boeken!! Wij hebben 6 jaar geleden genoten van ons verblijf in La Blanche. Het hotel blijft natuurlijk prachtig en de boulevard naar Turgutreis is een aanwinst dus wij hadden onze vrienden volop vertelt over het geweldige La Blanche. Wat een desillusie. Het buitenrestaurant stond vol met water door een regenbui toen we aankwamen. Alleen het binnenrestaurant was nog toegankelijk, de rest was gesloten. Omdat we het weer nou eenmaal niet in de hand hebben was dit geen probleem maar de gezelligheid is in het restaurant ver te zoeken. Het eten was dus zeker geen hoogtepunt van de dag, zeer eenzijdig en wat er over was van de lunch werd n de avond weer gepresenteerd. We hebben 7 dagen hetzelfde gegeten. En we zijn zeer gemakkelijke eters die alles lekker vinden. Bedjes en strand waren prima. Het zwembad buiten was steenkoud zoals overal in Turkijke. En vervang de vloerbedekking aub, om misselijk van te worden. Zoals nu nooit meer!

Grandioos in een woord samengevat

C.J. van Geest
7-3-2018

Echt een 10 waard; Ontbijt Lunch en Dinner van uitstekende kwaliteit. Elke dag schone lakens en handdoeken. Uitstekend zwembad met alle fascaliteiten die je maar kan bedenken. Eigen strand met twee grote omarmde pieren dus geen golfslag en geen vuil uit zee. Buiten deze pieren allerhande watersport te beoefenen. Geen gedraai onder een parasol maar grote zon overkappingen. Dus in een woord fantastisch

Zeker voor herhaling vatbaar

Sandra
6-3-2018

De vliegreis was heerlijk met een uitstekende vliegmaatschappij. Het hotel was prachtig. Heerlijk zwembad en lekker dichtbij het strand. Het enigste minpuntje was toch echt het eten. Het was vaak wat te koud en helaas geen variatie. Voor de rest hebben wij heerlijk van onze vakantie genoten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Blanche Resort & Spa in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Blanche Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel La Blanche Resort & Spa scoort een 8.48 uit 10 op basis van 1230 reviews.