Hotel La Blanche Resort & Spa

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag26°16°
Hotel La Blanche Resort & Spa
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor La Blanche Resort & Spa voor je op een rij gezet:

1239 reviews over Hotel La Blanche Resort & Spa in het Nederlands

Prachtig en net hotel!!

Cindy Van Cauwenbergh
16-10-2018

Vriendelijke staff, lekker eten, mooie accommodatie. Alles wat je wil voor een verdiende vakantie 👍

Sterk verouderd hotel, ouderwetse badkamer met bad waarvan de meester kitranden zwart zagen, is gezegd dat deze gerenoveerd gaan worden deze winter en zo ook de vloerbedekking welke er 8 jaar geleden ook al lag.

minimale bediening - inzet van personeel - die het alleen al erg druk hadden met hun mobieltjes. Het eten werd steeds minder qua aanbod naarmate de week vorderde, kwaliteit ok, zelfs bij t zwembad restaurant werd het doner apparaat al weggehaald en bij het strand het ligbedden aantal zag je per dag verminderen. bedden van prima kwaliteit. Weinig west-Europeanen, hotel aangevuld met oost-Europeanen, persoonlijk totaal geen overlast van hen ervaren.

Schoonmaak kan beter, dit vanwege het weinige personeel wat er nog over was, vernomen dat veel medewerkers al naar huis gezonden waren.

Ondanks dit een prima vakantie gehad, als je je aanpast prima vertoeven.

Super hotel

Belgiz Kocak
12-10-2018

Super hotel.

Lekker eten, super vriendelijk personeel, leuke animatie voor kids, dicht aan zee en centrum.

Echt een Aanrader!!!

WTC.nl

Zeer goed maar veel achterstallig onderhoud.

Ronald waarts
20-9-2018

Prima hotel goed eten alle faciliteiten maar moet wel wat meer onderhoud krijgen. Sterk verouderd. Max nog 4 sterren.

bangelijk

B. Ozsahin
20-9-2018

super hotel, lekker gegeten, dicht bij het centrum, alles was top!

Een aanrader!!!

Geweldig!

Ahmet
18-9-2018

Heerlijk hotel, we hebben genoten van het mooie uitzicht, het vriendelijke personeel, mooie zwembad en het is lekker dichtbij het dorp.

Geen 5* meer.

DvdM
17-9-2018

Vanaf de opening t/m 2 jaar geleden het hotel 10 keer bezocht, dit jaar toch maar weer geboekt. Maar wat ik hieronder al gelezen heb klopt wel het hotel ziet er op het eerste gezicht prachtig uit en dan heb ik het over de buitenkant. Het restaurant was best vies, oude wiebel tafels personeel wat gehalveerd is maar wat er ook niet fris uit zag. Het Eten was op zich niet slecht wij hebben mindere jaren mee gemaakt. Je kan aan het hotel zien dat het toerisme is terug gelopen. De Italiaan die weg is, daar zit nu het visrestaurant, waar het visrestaurant zat daar zit nu een Turks theehuis, de Mexicaan waar je kon lunchen is er ook niet meer. Het pannekoeken vrouwtje was er ook niet meer, en de hol naar boven om naar Turgutreis te lopen is gesloten je moet nu via de hoofdingang naar buiten. De omgeving de pieren blijven prachtig ook het zwembad daar is niets op aan te merken. Maar werk aan personeel en hygiene dan komt het vast weer goed.

Prijs/kwaliteit onder de maat

C Berkom
11-9-2018

Dit hotel verdient absoluut geen 5*.

Restaurant een vreetschuur.

Zeer gehorig met personeel wat ongeorganiseerd in de bediening staat.

Vies gekleed op gymschoenen.

Zelf op pad om bestek te zoeken.

Je moet zelf achter je drankje aangaan.

Katten die rondlopen.

Zeer zeer veel oostEuropeanen.

Verwacht niets van het all inclusive principe.

3 jaar geleden werden oosteuropeanen in dit hotel geweerd.

Nu absoluut niet.

Strand leuk maar erg klein.

Kamer keurig maar eis een kamer op zwembad/zijzeezicht.

Al met al een zeer groot onpersoonlijk hotel met veel kantekeningen die absoluut geen 5* verdient.

Geen 2e keer.

Geweldig

Lisanne Blom
9-9-2018

Het is een super mooi hotel met lekker eten en mooi uitzicht over de bergen. Het Animatie is echt super, ze betrekken je overal bij en maken graag een praatje met je. Het hotel is echt een aanrader! Naar het stadje Turgutreis is ongeveer 10 a 15 min lopen en is echt de moeite waard om naar toe te gaan!

Mooi hotel, top uitzicht , in 1 woord: genieten

Linda Geerts
16-8-2018

Gaaf hotel, heerlijk op de pier liggen zonnen.

Super mooi uitzicht!

Je kunt over de boulevard naar het dorp wandelen, gezellige barretjes , wil je naar Bodrum dan met de bus, dan ben je gauw klein uurtje onderweg, das jammer. Maar piekfijn hotel

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Blanche Resort & Spa in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Blanche Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.