8,2

Kadikale Resort Hotel is gelegen tegen een berg. Verwacht geen modern resort want de kamers zijn verouderd. Schoon zijn ze daarentegen wel. Het personeel is vriendelijk en de buffetten zijn prima. De kinderen worden vermaakt door de animatie en voor hen is er ook een speeltuin. Gelegen in rustig Turgutreis op een half uur van Bodrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Kadikale Resort / Club Kadikale voor je op een rij gezet:

661 reviews over Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale in het Nederlands

Goed (niet beter dan andere uit de streek)

Cca
15-9-2019

-Persoonlijk buiten seizoen geweest, was te doen. Maar in het seizoen zou ik het niet aanraden (was nu al druk bij het eten,...) -algemene zaken zoals zwembad, eten, het strand,.. zijn in orde. je zult niet te min gedaan worden. -animatie trok op niets, alles leek onvoorbereid en niet professioneel. Het was animatie die meer de toeristen uitlachtten. Behalve voor African Momma, een warme animator. - watersporten zijn aanwezig (ook aan te raden) - de andere zaken zoals de boottocht verkoper, fotograaf, massage,.. zijn te opdringerig. - als laatste over het eten: er is niet veel variatie (zeker geen pizza of europees eten verwachten) maar wat er was, was zeer lekker.

Al bij al ik zou deze niet nog eens doen, maar vond het wel goed.

Gereisd Met partner in september 2019

Leuk voor iedereen, misschien nog een keer

A. Knapen
12-9-2019

Het verblijf was erg prettig alleen de veel trappen waren erg lastig. Zeker ook dat mijn man en dochtertje van de trap waren gevallen. Tegen het einde van ons verblijf vonden wij het restaurant wel erg druk en je moest in lange rijen staan. Gelukkig was de personeel heel erg behulpzaam en vriendelijk. Vooral Yasin heeft ons na de val veel geholpen. Hij andere obers waren ook erg leuk met de kinderen. Kamer werd elke dag netjes schoon gemaakt en de animatieteam was heel leuk en waren ze allemaal heel lief.

Super!

hp
19-8-2019

Heel fijne vakantie gehad in Kadikale. Prachtig resort, altijd een plekje aan de mooie zwembaden, schoon resort, prima eten (altijd warm en genoeg) vriendelijk personeel en goede managers die je altijd helpen (bedankt Yasin voor alle leuke gesprekken die ik met je heb gehad en je hebt me altijd goed geholpen! Top!) Leuk centrum in Turgutreis en net een leuke wandeling vanaf het resort. De boat trip is ook leuk om te doen. Animatie kan beter maar verder was alles goed voor elkaar.

Gereisd Alleenreizend in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super

Cornelia
16-8-2019

Heel fijn verblijf gehad bij Kadikale. Heel mooi resort, goed restaurant, prima eten, mooie ruime zwembaden, leuk personeel en vooral Yasin (restaurantmanager) en Fredy (barmanager) zijn lieve jongens! Altijd in voor een praatje en een lolletje en ze zorgen goed voor hun gasten. Goede service ook van de rest van het personeel. Animatie kan beter. Kamers zijn netjes en schoonmaak is prima. Wij komen zeker weer terug!

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastische vakantie gehad

petra
16-8-2019

Prachtig resort, mooie ligging, geweldig uitzicht en zeker vanaf het zwembad, goed eten, goede service (de beste service krijg je van Yasin! Wat een leuke jongen en een harde werker, overig personeel ook). Ruim hotel en ruime kamers. Helemaal prima. Wij hebben weer geboekt voor dit jaar.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super!

Melissa
14-8-2019

Goed hotel! Hele goede prijs kwaliteit verhouding, erg mooi uitzicht! Ga vooral kanoën die mag je gratis pakken. Zeer leuke bediening vooral Yasin (Oscar) top! Leuke animatie Fufa super leuke meid, hele leuke vakantie gehad!

Gereisd Met partner in juni 2019

Geweldig

Anouk
8-8-2019

Echt een heel Goed hotel! We zijn hier met ons gezin geweest en iedereen heeft zich zo goed vermaakt. Het Animatieteamwas erg leuk voor me dochter van 6 en wat de vakantie echt speciaal maakte voor mij en me partner waren de Cabana's. Die kon je afhuren voor een dag of meerdere dagen.De zeer lieve man Yunus (vraag zeker naar hem als je hier verblijft) zorgt voor een onvergetelijke ervaring met prive ober, goede wifi en al je drinken in glas ipv plastic en nog zo veel meer extra's ben nog nooit zo lang in het hotel gebleven , we voelde ons zeer welkom door Yunus . Hele geslaagde vakantie!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

chantal
25-7-2019

Super mooi resort. heel gastvrij. we hebben een dagje een privé Cabana gehuurd. Helemaal niet duur, super schoon, fijne service. dat maakte de vakantie helemaal compleet. De man die ze verhuurd Yunus echt super lief, gastvrij en zorgt voor een onvergetelijke dag. We gaan zeker nog eens terug met onze kindjes van 3 en 1.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Helma
23-7-2019

Wat hebben wij hier een heerlijke vakantie gehad! Super mooi hotel, alles goed voor elkaar, de vorige keer had ik wat minpunten over het restaurant maar nu er verandering is in het personeel en Yasin hoofdober is is er echt verbetering! Ga zo door! Ook zijn ze met vernieuwing bezig geweest dus het ziet er allemaal perfect uit.

Gereisd Met partner in augustus 2018

Super vakantie

Divano
20-7-2019

Geweldig hotel, super uitzicht, vriendelijk personeel, erg schoon, lekker eten en voldoende animatie

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.