Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale

Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale
7,5

Omschrijving
Kadikale Resort Hotel is gelegen tegen een berg. Verwacht geen modern resort want de kamers zijn verouderd. Schoon zijn ze daarentegen wel. Het personeel is vriendelijk en de buffetten zijn prima. De kinderen worden vermaakt door de animatie en voor hen is er ook een speeltuin. Gelegen in rustig Turgutreis op een half uur van Bodrum.

We hebben een aantal aanbieders voor Kadikale Resort / Club Kadikale voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goed!

Savannah Bendanon,
27-11-2018

Aan te raden. Eten was erg lekker alleen er waren niet zo veel activiteiten.

Ook een fijne vakantie voor als je kinderen hebt.

Kenmerken

640 reviews over Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale in het Nederlands

Goed!

Savannah Bendanon,
27-11-2018

Aan te raden. Eten was erg lekker alleen er waren niet zo veel activiteiten.

Ook een fijne vakantie voor als je kinderen hebt.

Nooit meer!

T.,
22-9-2018

Hoe dit resort een 8 kan scoren is mij onduidelijk. Óf de mensen hebben geen kaas gegeten van luxe resort of zijn al snel tevreden. Afgaande het hoge cijferscore bij touroperator en Zoover hadden wij besloten te gaan boeken. Wat wij jammer vonden, was dat bij onze 2e dag van aankomst we direct aangesproken werden door een soort beveiligingsmannetje (in het Turks, want ik spreek Turks) of wij in ruil voor 20 euro de rest van onze 14 dagen gegarandeerd wilden zijn van een strandstoel. Ik dacht dat hij een grapje maakte, maar al gauw bleek dat het vinden van een strandstoel zo rond 9:00 smorgens niet realistisch was. Alles zat vol of door strandstoelterroristen of door omgekochte mannetje die handdoeken smorgens vroeg om 6:00 voor de toeristen neerleggen. Verder viel ons in het restaurant op dat een paar airco's lekkage hadden en dat het vuile watercondens in diverse buffetbakken viel, maar dat dit heel lang op zich liet wachten om gerepareerd. Na 10 x aangesproken te worden voor een massage met scrubbehandeling, heb ik ja gezegd. We hadden een prijs voor 30 euro afgesproken voor coffeepeeling, scrub, massage en facemasker. Dit geheel moest 1,5 uur duren. Ik kwam de massagesalon binnen en moest snel snel snel van de ene kamer naar de andere. De massage stelde als 2 zachte strelingen voor en de scrub was meer een snelle, zachte veeg over de huid. Ik wilde de helft van mijn geld terug, maar dit was niet mogelijk volgens de baas Ibrahim. Deze Ibrahim lachte me uit en zei: als het je niet bevalt is daar de deur ga maar bij de receptie klagen. Bij de receptie kwam ik bij zogenaamde manager terecht Hakan, die aangaf geen zin in gedoe te hebben en dat ik die 30 euro maar als vergaan geld moest zien. Dit is tenslotte Turkije en geen Europa waar men geld terug kan krijgen. Hij bleek een vriend van Ibrahim te zijn en gaf op geen enkele wijze gehoor aan mij als klant zijnde.

Leuke vakantie gehad

John,
16-9-2018

Voor de 3e keer hier geweest.

Super vakantie gehad, eten was goed en top personeel aan het werk.

Wat mij opviel: het was behoorlijk druk voor de tijd van het jaar waardoor het bij het eten soms te druk was; lang wachten,mensen die geen geduld hebben en gaan voorkruipen.

Handoekje leggen; kap hier gewoon mee, het is aan het hotelmanagement om te zorgen dat dit stopt.

Kamer was netjes en schoon, echter verdienen de badkamers nu wel een opknapbeurt!

Al met al een top vakantie gehad

Nachtmerrie

Aurelie,
14-9-2018

Klanttevredenheid 0,0!

Wij boeken een vakantie via jullie naar een resort, all-in.

Grote naam voor wat het is.

5 sterren?

Hmm misschien al 3* voor de schimmel en bijkomende geur in de badkamer (50% schimmel gemengd met wat afvoer🚽-heerlijk geurtje bij het binnenkomen na een lekker warm dagje zon-)

1* voor het haar van mijn voorganger in het bad

en 1* voor het lange wachten tegen dat er een vrije tafel is om te eten (gegarandeerd koud eten).

Oh dan heb ik nog onze roestbuizen vergeten! Elke dag staan wij op met bladen roest op de grond, de buizen van de lavabo zijn namelijk koeiroest, waarschijnlijk door en door vort gewoon. Ik verwacht elke morgen dat ik deze buizen samen met wat restjes afvoer in de grond zal tegemoet komen.

Vuile borden (met etensresten van voorgangers) glazen met nog lippenstift aan, toiletten zonder toiletpapier die dan nog eens overlopen en wss niet gekuist worden (zo leek het toch). Ook de vuilbakjes waar je hier (Turkije) je toiletpapier in moet gooien zitten steeds overvol, soms zelfs zo vol dat de berg omvalt en je dus gewoon letterlijk in de uitwerpselen staat aan het toilet.

Ik mocht telkens voor het toilet naar mijn huisje lopen want daar had ik tenminste toiletpapier en toch een propere pot 🤗

Ook was je gewoon vies om je te douchen, buiten het haar dat ik al noemde, zat er schimmel op de douchekabel en was de douche gewoon vuil. Schimmels en roest.. ik deed bijna de limbo om mijn haar te wassen, om te voorkomen dat ik met mijn voeten of rug in aanraking zou komen hiermee.

Ook viel de badkuip bijna uit zijn voegen.

Conclusie: kamer is afschuwelijk dus niet echt passend bij de naam Resort?! Vooral het onderhoud laat toch wel wat te wensen over...

Wanneer je geen fooi geeft aan het personeel en een ligstoel verzet krijg je ze al achter je aan. Ook is tijdens het eten alle tafels en stoelen bezet, leggen de nogal egoïstische toeristen een miniknuffeltje of doosje medicatie op tafel om zo een tafel te reserveren? Die staat daar dan soms enkele uren ongebruikt maar gereserveerd.

Bij het overvolle diner neemt het personeel dan nog eens meer dan 6 tafels in beslag met rozenblaadjes om zo de toeristen die het beu zijn te lang te wachten nog wat geld af te troggelen.

Ook van onze betaalde all-in formule konden we niet volop gebruik maken. De bar van het tweede (niet overbevolkte) zwembad, lag 2 verdiepen lager. Waardoor je dus telkens de afdaling en de heuvel terug op mocht wandelen met het beetje drank die je kreeg. Ook was deze bar niet steeds open. Dan mocht je naar het andere zwembad met bar dichtbij gaan, wat toch zeker enkele 100 meters verder lag...

Vanaf dag 1 schakelen we dan onze reisgids van touroperator in. Die was meteen op de hoogte van de vuile badkamer, de overbevolking, de schimmel etc. Het hotel ging er iets aan doen zij hij- goedgeloviger dan ik zo te zien-. Maar ja hoor, het hotel kwam met een oplossing voor de schimmel. ‘Laten we het overschilderen!’ ‘Ja prima idee!’. De schimmel blijft hoor 🤔 daarintegen loopt er nu zelfs wat verf van de muur naar beneden wat onze vuile badkamer nog meer typeert.

Aan de vorte buizen is niets veranderd, nog aan de schimmel of de rest.

Rik ging ons bellen om te zien voor een compensatie.. ja dit kwam er maar niet van. Wanneer we het helemaal gehad hadden, bellen we zelf. Het is hem dan nog teveel om af te komen🤨.

Ook ons gepland en 1 week op voorhand geboekt uitje naar Bodrum via touroperator, brengt mijn vriend ter sprake. Dan zouden we verder kunnen overleggen (nog tijdens de reis want die zit er al bijna op in ons Resort)

Maar oh! Dit uitje gaat gewoon niet meer door. Ja Rik lacht er gewoonweg om. Deze vakantie nog wat meer verkakken is inderdaad Dé oplossing! Dan stel je dit zelf uit want we gaan met touroperator, yeah right! Tot puntje bij paaltje komt, mooi in het zak gezet.

Dat dit niet zal doorgaan moeten wijzelf maar ruiken. Ja hoor prachtige service touroperator again!

De reden hiervoor dat er te weinig volk is...belachelijk.

Leuk hotel voor 1 keer

Marjon ,
6-9-2018

We hebben een fijne vakantie gehad! Kinderen hebben zich vermaakt mede door de lieve animatie.

Eetzaal vonden wij ongezellig, 'sochtends na 10 uur enkel wat droog brood te krijgen.

'Avonds de zaal wat vies.

Overdag bij de snackbar heerlijk gegeten, mooie rustige plek vriendelijk personeel aan die kant!

Zwembaden goed onderhouden, mooie uitzichten.

Strandplateau heerlijk, in de zee leuke vissen gezien.

Kamer voldoet prima, mooi zeezicht gehad.

Volgende keer nemen wij een hotel waar we 's avonds een stukje kunnen wandelen, het resort is aan alle kanten afgesloten en ligt een half uur van Bodrum.

Turgutreis is een leuke plaats maar ook daarvoor is de taxi nodig.

Voor herhaling vatbaar

Cindy,
24-8-2018

Super hotel, meeste personeel super vriendelijk. Cabana 2 dagen gehuurd met privé ober. Boottrip vanaf t hotel echt de moeite waard en goedkoper dan de reisorganisatie. Enige nadeel was dat we bovenop de berg zaten met kamer, dus was wel een behoorlijke klim.

Eten was ook erg goed, voor iedereen lag er wel iets.

Nooit meer

Fam. Pellies,
22-8-2018

Kadikale resort is geen 5 sterren waardig. Geboekt voor 10 dagen een familiekamer en een comfort kamer. Aangekomen blijkt het hotel overboekt worden we als gezin in 3 aparte kamers ondergebracht wat de hotelmanager als een upgrade zag maar wij dus niet. Volgende dag kwam onze reisleider waar wij het probleem aan hebben voorgelegd. De reisleider was bekend met deze grappen van het hotel want hij zei zelf dat ze dit elke keer flikte. Ook na een gesprek met de reisleider kon de manager ons niet de kamer geven welke we hadden geboekt. Reisleider heeft zijn leidinggevende gebeld waarna we ineens wel een familie kamer konden krijgen. Deze kamer was echt prachtig kan niet anders zeggen. Het hotel heeft een prachtige ligging met mooie uitzichten. Alles wordt keurig schoon gehouden. Het volgende probleem in het hotel is dat er gewoon teveel gasten zijn. Het hotel en het personeel kan het niet aan.

Geen 5 sterren waard

Fetinan,
21-8-2018

Het eten is gevarieerd en de kamers worden elke dag schoon gemaakt. Als je aan zeezicht zit dan heb je en prachtige omgeving om naar te kijken.

Wat veel minder is dat als je zeezicht boekt en je slecht ter been bent dan is het zwaar.

Teveel trappen. Hele slechte WiFi ook bij de receptie. We hadden en dag en VIP cabana gehuurd en daar werd verteld dat je goed WiFi hebt maar dat is ook niet waar. Je betaalt 35 euro voor zo en cabana terwijl de WiFi er ook erg slecht is.

De omgeving is echt prachtig maar het hotel is zeker geen 5 sterren waard. De kamers zijn verouderd. De dag dat wij aan kwamen kregen we en kleine 3 personen kamers inlaatspruitstuk van 4 personen kamer wat wij hadden geboekt.

Leuk voor 1 x maar niet voor herhaling vatbaar.

Als je later dan 8 uur in de ochtend naar het zwembad gaat dan kan je nergens liggen omdat alle bedjes met handdoeken liggen.

Een hele fijne vakantie gehad

Louwers,
8-8-2018

Kadikale is een mooi maar wat verouderd hotel.

De ligging is prachtig tegen een berg.

Ook is het uitzicht heel mooi.

kamers worden goed gepoetst maar zijn wel oud.

Het meeste personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Wat eten betreft niks te klagen er is genoeg en het is warm alleen stoppen ze met bepaalde dingen klaarmaken veel te vroeg.

Er zijn voor ons slechts twee minpunten die er echt toe doen en dat zijn de vele trappen als je hoog zit.

Maar het aller ergste is de slechte hygiëne in de eetzaal.

Hier kun je werkelijk van de vloer eten omdat het zo smerig is.

Als je s morgens aan je ontbijt zit zie je de rommel en etensresten nog op de vloer

liggen van het diner van de vorige avond dit is echt ranzig.

Buiten dit laatste punt hebben wij een hele goede vakantie gehad en kunnen we dit hotel zeker aanraden.

Helemaal top gehad.

Barend,
1-8-2018

Het hotel/resorts is erg groot en mooi.

Wel een tip voor gezinnen met een kinderwagen neem dan uitzicht. Zeezicht heeft veel trappen en met een kinderwagen is dit zeker niet handig.

Personeel is erg vriendelijk en het animatie team was erg leuk.

Mini disco voor de kids en showtime daarna.

Eten was prima in orde alleen wel druk in het restaurant.

In de middag gingen we vaak naar de beach restaurant daar was het erg lekker en rustig.

Het hotel ligt op een prachtige locatie wel iets afgelegen maar zeker een heel mooi uitzicht. En voor 5euro ben je met de taxi in het centrum.

Bodrum was ook erg leuk en kan je voor 8 euro bij het vrouwtje in het hotel regelen.

Kamer was ook prima in orde.

Kortom wij hebben het top gehad.

Solfly

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.