Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale

Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Kadikale Resort / Club Kadikale voor je op een rij gezet:

629 reviews over Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fantastisch hotel

Charifa
1-7-2018

Het enige is dar de Wi-Fi niet heel goed werkt & als je slecht ter been bent is het niet handig vanwege de vele trappen.

Het was een heerlijke vakantie

Paula
27-6-2018

Het is een fijn hotel, de kamers zijn gedateerd, maar wel schoon.

Er wordt de hele dag door overal schoongemaakt.

Het eten was lekker, gevarieerd en genoeg keuze. Het personeel is heel vriendelijk en bereidwillig om het je naar de zin te maken (van schoonmakers, obers tot barkeepers). Een (groot) nadeel is toch wel dat je door het hele hotel, zwembad etc. veel trappen moet lopen, maar vooral naar de hotelkamers vanaf nr. 600 t/m 800.

Veel nationaliteiten in het hotel, maar iedereen gaat gezellig met elkaar om. Er zijn geen winkels in de buurt van het hotel, maar daarvoor kun je naar

het stadje Turgutreis, daar is het gezellig met z'n barretjes en winkels en via het animatieteam kan er geregeld worden dat je met een busje erheen gebracht wordt (gratis, tot onze verbazing)

Geweldig

Jo Toonen
22-6-2018

kom hier vaker , dit keer erg druk met russen, bulgaren , polen en andere nationaliteiten . Maar die Russen pfff ! afijn . Al met al een goed hotel al zijn wij de drukte ontsnapt door een cabana te huren bij Yunus de man van de waterpijpen . Prima service , goeie wifi , al met al heeft het onze vakantie heerlijk gemaakt. Personeel ook allemaal erg aardig en eten in overvloed en goed. Het was fijn om weer thuis te zijn .

Leuk voor een keer.

Diny van Dijk
17-6-2018

Een prachtig resort dat wel. Hygiëne is hier ver te zoeken. Alle bestek, borden, kopjes etc. zijn te vies om aan te pakken. Toiletten zien er niet uit. Heel veel mensen op elkaar. Muziek bij het zwembad is leuk voor 3 dagen, daarna ben je horendol. Het lijkt de hele dag wel of je in een disco zit. Het eten is wel smakelijk. Personeel zeer vriendelijk. De kamers netjes maar ook niet echt schoon. Kortom voor een keer wel aardig maar dan aan het eind van je vakantie MET GIERENDE BANDEN NAAR HUIS.

Geen top hotel

Chris
26-10-2017

Het hotel heeft slechte wifi alleen aan de receptie .

Ook heel veel trappen te doen niet voor oudere personen of met kinderen .

Animatie aan het zwembad wel top .

Meubelen op de kamer aan de oude kant .

Wij hadden een kamer bijna bovenaan aan de top dat waren 94 trappen eer we op ons kamer waren .

Minder geworden

jo
23-10-2017

Dit is een vijfsterren hotel maar nu voor de derde keer hier te zijn geweest is het wel minder geworden . het eten is prima maar aan het eind van het seizoen ook weer minder dan normaal. Geen theezakje meer te vinden. Chef van poolbar gaat hopelijk niet nog een seizoen werken, die is echt belachelijk brutaal tegen de gasten en zijn personeel. receptie personeel erg vriendelijk evenals personeel restaurant. Winkeltje bij hotel ook erg handig en vriendelijke mensen. Animatie echt heel top ! Over het algemeen vriendelijk personeel maar niet altijd alles even schoon en lopen sommige de kantjes er van af. Toch blijf ik terug komen in de hoop dat het verbeterd. Voor oudere mensen en gehandicapten echt slecht te doen, veel trappen en heuvels, grote afstanden. Hamann schijnt ook lekker te zijn.

fantastisch en heerlijk.

Cor Hoornik
21-10-2017

goed hotel.uitzicht op zee en eilanden is fantastisch,personeel is vriendelijk en staan altijd voor je klaar.Het eten is ook heerlijk,heel veel keus.Via strand en boulevard kun je wandelen naar Turgutreis,kom je ook heel veel hotels en apartementen tegen

Turgutreis is een leuke stad.

Gaan volgend jaar weer.

Geweldig!

Diny van Dijk
4-7-2017

Een heerlijk hotel. Mooie kamers, heerlijk zwembad, lekker strand, heerlijk eten!!! Leuke animatie. Heel vriendelijk en correct personeel. Inderdaad 1 minpuntje al eerder genoemd: als je gaat douchen loopt alles onder water. Maar goed als je klaar bent ff de handdoek er door heen en alles is weer droog. Maar ik vind echt dat ze alles onder controle hebben.

Super resort vooral voor deze projs

Harrold
26-6-2017

Hotel resort is prachtig gelegen, is schoon, personeel vriendelijk en prijs kwaliteit is perfekt

fantastisch

Charifa
26-6-2017

Eigenlijk was alles geweldig , bijna geen nadelen. het enige is dat de wifi erg slecht is en als je slecht ter been bent is dit hotel erg lastig vanwege de vele trappen. verder echt geweldig. sowieso volgend jaar weer en misschien in september.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale scoort een 8.1 uit 10 op basis van 643 reviews.