Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale

Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Kadikale Resort / Club Kadikale voor je op een rij gezet:

625 reviews over Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale in het Nederlands

Geen top hotel

Chris, 26-10-2017

Het hotel heeft slechte wifi alleen aan de receptie .

Ook heel veel trappen te doen niet voor oudere personen of met kinderen .

Animatie aan het zwembad wel top .

Meubelen op de kamer aan de oude kant .

Wij hadden een kamer bijna bovenaan aan de top dat waren 94 trappen eer we op ons kamer waren .

Minder geworden

jo, 23-10-2017

Dit is een vijfsterren hotel maar nu voor de derde keer hier te zijn geweest is het wel minder geworden . het eten is prima maar aan het eind van het seizoen ook weer minder dan normaal. Geen theezakje meer te vinden. Chef van poolbar gaat hopelijk niet nog een seizoen werken, die is echt belachelijk brutaal tegen de gasten en zijn personeel. receptie personeel erg vriendelijk evenals personeel restaurant. Winkeltje bij hotel ook erg handig en vriendelijke mensen. Animatie echt heel top ! Over het algemeen vriendelijk personeel maar niet altijd alles even schoon en lopen sommige de kantjes er van af. Toch blijf ik terug komen in de hoop dat het verbeterd. Voor oudere mensen en gehandicapten echt slecht te doen, veel trappen en heuvels, grote afstanden. Hamann schijnt ook lekker te zijn.

fantastisch en heerlijk.

Cor Hoornik, 21-10-2017

goed hotel.uitzicht op zee en eilanden is fantastisch,personeel is vriendelijk en staan altijd voor je klaar.Het eten is ook heerlijk,heel veel keus.Via strand en boulevard kun je wandelen naar Turgutreis,kom je ook heel veel hotels en apartementen tegen

Turgutreis is een leuke stad.

Gaan volgend jaar weer.

Geweldig!

Diny van Dijk, 4-7-2017

Een heerlijk hotel. Mooie kamers, heerlijk zwembad, lekker strand, heerlijk eten!!! Leuke animatie. Heel vriendelijk en correct personeel. Inderdaad 1 minpuntje al eerder genoemd: als je gaat douchen loopt alles onder water. Maar goed als je klaar bent ff de handdoek er door heen en alles is weer droog. Maar ik vind echt dat ze alles onder controle hebben.

Super resort vooral voor deze projs

Harrold, 26-6-2017

Hotel resort is prachtig gelegen, is schoon, personeel vriendelijk en prijs kwaliteit is perfekt

fantastisch

Charifa, 26-6-2017

Eigenlijk was alles geweldig , bijna geen nadelen. het enige is dat de wifi erg slecht is en als je slecht ter been bent is dit hotel erg lastig vanwege de vele trappen. verder echt geweldig. sowieso volgend jaar weer en misschien in september.

Heerlijk eten, uitgebreid ontbijtbuffet, Vers brood en heel veel (zoete) broodjes.Middag en avondbuffet, altijd vers en warme groenten en vis en vleesgerechten.Wij hebben heerlijk gegeten en Yassin dank je wel voor je correcte en gezellige bediening.

Prachtig groen park, voldoende schaduw , maar wel veel trappen, dus niet voor iedereen geschikt.

Fantastisch uitzicht.

Omgeving: lopen langs het strand en boulevard naar Turgutreis of over de weg naar Gumusluk. met de dolmus kan ook voor 3 TL.De markt is leuk en kleurrijk!

Enthousiast animatieteam.

Doordat we begin mei er waren was nog niet alles geopend en was het nog erg rustig.

De receptie en ontvangst kan beter, spreken nauwelijks Engels.

Maar Alinda, de hostess van touroperator was er zeer regelmatig en zei sprak Turks en hielp altijd waar nodig.

Niet voor herhaling vatbaar

CK, 30-5-2017

Het hotel had een mooi uitzicht op zee. Verder zeker niet voor herhaling vatbaar en ook echt geen 5* waardig. Daarvoor verwacht je op z'n minst goed eten en excellente service van het personeel maar deze spraken niet eens Engels.

Het eten was niet van goede kwaliteit, heel oud brood, het eten werd vaak weer opnieuw neergezet als ontbijt/lunch en diner. Prima om niet alles weg te gooien maar het brood bijvoorbeeld was echt niet meer te eten zo droog. Het kwam de smaak en kwaliteit niet ten goede. De kamers waren ok, alleen de badkamer had wel wat onderhoud nodig. Schimmel en kapotte onderdelen, bij het douchen liep al het water onder het douchescherm en vervolgens ook onder de dorpel bij de deur door zo de kamer in. Verder was het personeel redelijk vriendelijk maar qua service heel slecht, vaak lang wachten aan de bar, geen oog voor de gasten, niet in de gaten houden wie er aan de bar staan, alle opdringerige Russen en Turken gaan voor. Het personeel spreekt bijna geen woord Engels, dit had ik nog nooit meegemaakt en vind ik ook erg slecht. Er was gewoon geen extra service, er werden geen drankjes geserveerd aan t zwembad of strand, je moest altijd naar 1 bar lopen. Glazen en flesjes werden ook nauwelijks opgehaald. Deze brachten we zelf maar weer terug naar de bar om het nog een beetje netjes te houden. Had ook niet het gevoel dat ze hun werk echt leuk vonden en probeerden op een leuke manier met gasten te interacten. Maar is natuurlijk ook lastig als je al geen Engels spreekt..

Daarnaast ook een erg saaie locatie. Buiten Turgutreis, je kunt 's avonds nergens lopend heen, geen winkeltjes of leuke boulevard. Turgutreis zelf was ook armoedig en stil. In het hotel was ook niks te beleven, alleen 's avonds aan de Poolbar zitten of binnen bij de receptie maar verre van gezellig.

Ik klink misschien heel klagerig maar wil wel een nuttige review schrijven voor anderen en onze kijk weergeven. Zou hier zeker niet heengaan als je 5 sterren verwacht, service en een gezellige locatie waar je 's avonds lekker kan slenteren en gezellig nog een hapje/drankje wilt doen buiten het resort.

fantastisch

fioon, 22-5-2017

alles was geweldig voor jong en oud een geweldige vakantie allemaal ontzettend genoten 3 jaar op rij al naar kadikale resort geweest

Voor de 2de keer top

Kim Scholte In T Hoff, 2-10-2016

Net terug van een super fijne vakantie van 10 dagen . Het is de 2de keer dat ik in dit hotel ben geweest en het was weer top. Ondanks het offerfeest tijdens mijn verblijf had je geen last van de drukte er was overal genoeg plek. Het is een hotel waar de Turkse bevolking zelf ook graag komt dus dat betekent dat het goed is. Het is wel een hotel waar je goed ter been moet zijn vanwege het hoogte verschil wegens de ligging van het hotel. Het ligt wel buiten Turgutreis, maar je kunt heel makkelijk met de dolmus naartoe. Van daaruit kun je ook zo naar Bodrum. Het was weer een geslaagde vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale scoort een 8.1 uit 10 op basis van 639 reviews.