Géén boekingskosten

Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale

TurkijeEgeïsche ZeeTurgutreis (bij Bodrum)

8.2FantastischScore uit 634 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten

Kadikale Resort Hotel is gelegen tegen een berg. Verwacht geen modern resort want de kamers zijn verouderd. Schoon zijn ze daarentegen wel. Het personeel is vriendelijk en de buffetten zijn prima. De kinderen worden vermaakt door de animatie en voor hen is er ook een speeltuin. Gelegen in rustig Turgutreis op een half uur van Bodrum.

Bekijk de beschikbaarheid

634 Reviews over Kadikale Resort / Club Kadikale

• 7Ingrid18-08-2022

Niet voor herhaling vatbaar

Verkeerde kamer gekregen. Maar plek was goed. Erg centraal. Als om 22.00 de show begon boven op de berg( wel leuk ) ging de muziek bij de buitenbar uit. Erg saai. Overdag alles prima. Eten ook goed. Maar al om 6.00 in de ochtend waren alle bedjes bij het zwembad al voorzien van een handdoek. Als je bepaalde personeelsleden betaalde legden zelfs zij je handdoek neer. Overigens verdere personeel was super vriendelijk. Wij lagen bij het strand, maar ook daar was het handdoek leggen. Bah. Ook toen wij op zaterdagavond van het resort af wilde was er geen taxi te krijgen. Denk dat ze een contract hebben met 1 taxi bedrijf. Ook voor oudere kinderen is het in de avond saai. Ik de discotheek is niemand. Leuk voor gezinnen met jonge kinderen. De cabana’s die je kunt huren zijn in top. Voor ons geen kadikale meer.

• 6P.02-10-2019

Prima maar niet fantastisch.

In het naseizoen kwamen wij met ze 2e om lekker bij te komen. Al met al een prima vakantie gehad maar na alle recensies hadden we er iets meer van verwacht.... Pluspunten: - Lekker strand (vlonder), aan het begin kan je nog staan in het water (stenen). Waterschoenen zijn wel fijn. - Genoeg bedjes. - Handdoeken service werkte prima. - Mooi uitzicht. - Hammam is een aanrader. - Het eten dat er was, was prima. - Ruime kamer (wij hadden zeezicht)

Minpunten: - Héél hard bed. Wij werden wakker van de pijn. - Hele dag (harde) muziek bij het zwembad. - Iedere dag verkopers van hammam en boottocht aan je strandbedje. - Eten was heel eentonig. - Personeel niet vriendelijk. Waren meer met elkaar in gesprek en negeerde je soms gewoon totdat ze bedachten je te gaan helpen. Er kon geen lachje of "alsjeblieft" vanaf. - Badkamer zeer verouderd waardoor sommige delen kapot/smoezelig waren. - Veel trappen.

• 8Flappie19-09-2019

Superduper

Mijn eerste vakantie naar Turkije heb ik bij kadikale geboekt. Wat een belevenis! Prachtig hotel met ongelofelijk uitzicht en alles tot in de puntjes verzorgd. Geweldig vriendelijk personeel, vooral in het restaurant. Bedankt Yasin voor al je hulp, je bent een zeer vriendelijke en hardwerkende jongeman! Ook mijn complimenten aan Gani. Het was een super vakantie, volgend jaar ben ik er weer bij.

• 8Cca15-09-2019

Goed (niet beter dan andere uit de streek)

-Persoonlijk buiten seizoen geweest, was te doen. Maar in het seizoen zou ik het niet aanraden (was nu al druk bij het eten,...) -algemene zaken zoals zwembad, eten, het strand,.. zijn in orde. je zult niet te min gedaan worden. -animatie trok op niets, alles leek onvoorbereid en niet professioneel. Het was animatie die meer de toeristen uitlachtten. Behalve voor African Momma, een warme animator. - watersporten zijn aanwezig (ook aan te raden) - de andere zaken zoals de boottocht verkoper, fotograaf, massage,.. zijn te opdringerig. - als laatste over het eten: er is niet veel variatie (zeker geen pizza of europees eten verwachten) maar wat er was, was zeer lekker.

Al bij al ik zou deze niet nog eens doen, maar vond het wel goed.

• 8A. Knapen12-09-2019

Leuk voor iedereen, misschien nog een keer

Het verblijf was erg prettig alleen de veel trappen waren erg lastig. Zeker ook dat mijn man en dochtertje van de trap waren gevallen. Tegen het einde van ons verblijf vonden wij het restaurant wel erg druk en je moest in lange rijen staan. Gelukkig was de personeel heel erg behulpzaam en vriendelijk. Vooral Yasin heeft ons na de val veel geholpen. Hij andere obers waren ook erg leuk met de kinderen. Kamer werd elke dag netjes schoon gemaakt en de animatieteam was heel leuk en waren ze allemaal heel lief.

• 9hp19-08-2019

Super!

Heel fijne vakantie gehad in Kadikale. Prachtig resort, altijd een plekje aan de mooie zwembaden, schoon resort, prima eten (altijd warm en genoeg) vriendelijk personeel en goede managers die je altijd helpen (bedankt Yasin voor alle leuke gesprekken die ik met je heb gehad en je hebt me altijd goed geholpen! Top!) Leuk centrum in Turgutreis en net een leuke wandeling vanaf het resort. De boat trip is ook leuk om te doen. Animatie kan beter maar verder was alles goed voor elkaar.

• 8Cornelia16-08-2019

Super

Heel fijn verblijf gehad bij Kadikale. Heel mooi resort, goed restaurant, prima eten, mooie ruime zwembaden, leuk personeel en vooral Yasin (restaurantmanager) en Fredy (barmanager) zijn lieve jongens! Altijd in voor een praatje en een lolletje en ze zorgen goed voor hun gasten. Goede service ook van de rest van het personeel. Animatie kan beter. Kamers zijn netjes en schoonmaak is prima. Wij komen zeker weer terug!

• 9petra16-08-2019

Fantastische vakantie gehad

Prachtig resort, mooie ligging, geweldig uitzicht en zeker vanaf het zwembad, goed eten, goede service (de beste service krijg je van Yasin! Wat een leuke jongen en een harde werker, overig personeel ook). Ruim hotel en ruime kamers. Helemaal prima. Wij hebben weer geboekt voor dit jaar.

• 9Melissa14-08-2019

Super!

Goed hotel! Hele goede prijs kwaliteit verhouding, erg mooi uitzicht! Ga vooral kanoën die mag je gratis pakken. Zeer leuke bediening vooral Yasin (Oscar) top! Leuke animatie Fufa super leuke meid, hele leuke vakantie gehad!

• 10Anouk08-08-2019

Geweldig

Echt een heel Goed hotel! We zijn hier met ons gezin geweest en iedereen heeft zich zo goed vermaakt. Het Animatieteamwas erg leuk voor me dochter van 6 en wat de vakantie echt speciaal maakte voor mij en me partner waren de Cabana's. Die kon je afhuren voor een dag of meerdere dagen.De zeer lieve man Yunus (vraag zeker naar hem als je hier verblijft) zorgt voor een onvergetelijke ervaring met prive ober, goede wifi en al je drinken in glas ipv plastic en nog zo veel meer extra's ben nog nooit zo lang in het hotel gebleven , we voelde ons zeer welkom door Yunus . Hele geslaagde vakantie!

Hotel Kadikale Resort / Club Kadikale info

Betaling

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)