Hotel Golden Beach

Wellness hotel, Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°12°
Hotel Golden Beach
7,6

877 reviews over Hotel Golden Beach in het Nederlands

Check goed de (nieuwe) voorwaarden als je wil gaan

beektimmerman,
15-8-2017

Golden Beach was heerlijk, ben er drie maal geweest. Prima personeel, manager super. Animatie prima en eigenlijk weinig op aan de merken.

Maar pas op. Er is een nieuwe eigenaar en er is aangegeven dat het complex verandert gaat worden richting zwaar Islam. Geen probleem met de islam op zich, maar dat betekent dus ook bijvoorbeeld geen alcohol en mogelijk ook minder andere vrijheden, bijvoorbeeld voor vrouwen of personen uit LHBT gemeenschap

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Super!

Joop en Ria
17-9-2016

Golden Beach is al 15 jaar onze favorite vakantiebestemming in Turkije. Het voelt altijd als "thuiskomen" als we weer aankomen, de medewerkers van GB zijn inmiddels onze familie. Onze kamer is altijd schoon, de bedden prima en het bedlinnen en de handdoeken worden meer dan voldoende gewisseld. Het eten is goed, er is altijd wel iets te vinden wat je lekker vind. Kortom: wij hebben hier ieder jaar een super vakantie. Toegegeven, het e.e.a. vergt enig onderhoud, maar dat gaat vanaf 19 september aanstaande dan ook echt gebeuren. Het hotel is in andere handen overgegaan en de nieuwe eigenaar gaat alles vervangen, verbouwen en verbeteren, inclusief ligbedden, parasols, stoelen, tafels, etc. Wij zijn ontzettend benieuwd en kijken nu al uit naar onze vakantie in 2017 (na de metamorfose). Turgay, Yilmaz, Ishan, Arif, Varol en alle andere lieve mensen van Golden Beach, wederom bedankt voor een fijne vakantie!

Gereisd met partner in september 2016

Hotel Golden beach is een leuke, gezellige en een schoon hotel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Eten prima, zwembad is schoon, leuke animatie.

Met de dolmus ben je voor een klein bedrag in Turgutreis. Ga eens langs op de markt en drink een kopje koffie aan de haven!

Het oversteken naar het strand is ook goed geregeld met een wachter.

Kortom, een goede leuke vakantie voor een leuke prijs!

Tip, neem een boottripje naar Kos.

Gereisd met partner in juli 2016

D-reizen

een gezellig en vriendelijk hotel een warm thuis

emile en corrie de wandeler
15-9-2016

zijn in dit hotel negen keer geweest en elke keer is het weer thuiskomen een prachtige ligging aan het strand 10 minuten van turgutreis en 45 van bodrum volgend jaar word het hotel totaal verbouwd ben benieuwd naar de nieuwe golden beach

Gereisd met vrienden in september 2016

Voor mij een heerlijk thuis!!!

Petra Zwaan
9-9-2016

Golden Beach zeer gastvrij

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

Goed hotel

mau
5-9-2016

Golden Beach Hotel ik denk dat is zeer goed en een zeer redelijke prijs. Het was niet erg druk, maar we hadden een heel goede tijd. Interesse relevantie super. In het bijzonder, een bar en het barpersoneel waren zeer vriendelijk en erg vermakelijk. Sahil in zeer goede staat en is zeer dicht bij uw kamer. De kamers zijn een beetje ouder, maar je kan comfortabel slapen. We zullen volgend jaar worden verkocht, het hotel was er en de mensen zeiden dat een volledige nederlaag. Prachtige innovatie en eerlijk gezegd, zou ik graag naar het hotel weer te zien.

Gereisd met vrienden in september 2016

nice hotel

pascal
31-8-2016

Het was een perfecte vakantie. We hadden echt een leuke tijd. Persoonlijk zeer goed, het eten is prachtig, de animatie is goed, we hadden een mooie korte vakantie.

Good hotel

Abbie
30-8-2016

Het was een goede vakantie. groot strand, goede service en goed eten. Er is geen reden om niet aan te bevelen. Turkije en het hotel die we zeer waardeerden.

Nice Time

h.agri
28-8-2016

Ik verbleef in het hotel voor 1 week. Het was een erg leuke vakantie voor mij. De medewerkers waren zeer goed, het eten was goed. Vooral het personeel achter de bar was zeer goed. Ze gaven ons een zeer mooie cocktails. Ik zou het zeker aanraden.

"supper "

sente
28-8-2016

We hebben achtergelaten een heerlijke vakantie. Alles was erg leuk. goede strand, lekker eten, heerlijke cocktails, vriendelijk personeel. Terwijl in het hotel met de beste op dit hotel op een zeer goedkope prijs. Ik vond het zeker.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Beach in Turgutreis (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.