Hotel Rixos Premium Bodrum

Hotel Rixos Premium Bodrum
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Rixos Premium Bodrum voor je op een rij gezet:

614 reviews over Hotel Rixos Premium Bodrum in het Nederlands

Natasja
7-6-2018

Dit hotel is echt het paradijs op aarde. De ligging is fenomenaal. Prachtige uitzichten op de baai. Alles is keurig netjes en schoon. Tuin is mooi aangelegd. Personeel is uitzonderlijk vriendelijk. Animatieteam is leuk. Met dank aan Enver en Omar. De bar Sea & See is ontzettend gaaf. Er komen DJ's en bands. Prachtige shows. Eten is heerlijk. Onze kamer was ruim met mooi uitzicht op de zee. Het complex is groot, maar je hoeft niet te lopen. Er rijden shuttlebusjes. De bar boven bij de lobby was mijn favoriete plek. Dat uitzicht is zo mooi. Daar kun je geen genoeg van krijgen. Het is ook niet zo massaal. dat heb ik als fijn ervaren. Je wordt hier echt in de watten gelegd. Ik was er al vaker geweest, maar ik ga hier zeker weer terug. Dames van guest relations zijn ook zeer vriendelijk. Mijn dochter werd daar 16 jaar en de kamer was mooi versierd. Het centrum van Bodrum ligt op 10 km. Met de dolmus ben je er zo en kost EUR 1,50 pp.

Vergane glorie......

Van Nuffel Kathleen
6-10-2017

Eerste bezoek was in 2008.......tophotel qua eten en cocktails, super service.......2de bezoek 23 september 2017.......nog altijd mooi hotel, kamers en prachtig onderhouden domein,maar....... het hoofdrestaurant is nu volledig afgestemd op lokale bevolking, stoofpotje,stoofpotje en nog meer stoofpotjes (kip en gehakt) speciale combinaties en smaken, voorgerechten met kaas en olijfolie, gerookte vissoorten,niet veel zaaks...Er ligt enorm veeeel maar super weinig variatie.//dessert : ondermaats /// ....à la carte restaurant ( het franse is verdwenen) visresto Onyx : turkse voorgerechten en een stuk droge zalm ,niets van sausje erbii ,kom sla .....//COCKTAILS : water,ijsblokken en ""vleugje"" alcohol......de bar aan de receptie is qua cocktails nog het beste.....//SERVICE: ontbijt,zelf achter koffie en borden stapelen op tafel want er lopen maar enkele obers die werk zien , de rest staat samengetroept en kijkt in het rond......idem avondmaal, dranken komen van ergens anders met als gevolg enorm lang wachten en de kans zit erin dat ze het ook nog eens vergeten.....95 % van de obers spreekt geen woord engels .....gebarentaal is een hulpmiddel ///Tennisterrein, vroeger lag er materiaal,drankautomaat, vochtige handdoeken en was er iemand constant ter plaatse.........verleden tijd.....///disco was vroeger op het aparte eiland dus geen last van de muziek ...nu aan het strand, muziek luid hoorbaar tot 02h , niet evident als je 's morgens vroeg uitstap gepland hebt ///de busjes op het terrein rijden (met veel lawaai) ook tot midden in de nacht......//Conclusie......eten wat meer europees getint en beter personeel selecteren.......waar is de Rixos van vroeger gebleven......voor ons nooit meer, spijtig.......

Prachtig resort in Bodrum

Bomberna Dirk & De Ruddere Mieke
23-9-2017

We hadden een fantastische vakantie. De Rixos in Bodrum is echt een juweeltje. Het personeel is erg klantvriendelijk en staat steeds voor je klaar. Het eten is heerlijk en er is een erg ruime keuze. We gaan zeker nog terug! Speciale dank aan de guest relations ( Mevr. Meltem Babacan ) die extra voor haar gasten zorgt! Het was er op en top voor ons!

Extra

Dekegel Anny
27-6-2017

Uitstekende ligging - prima service - staf en personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam - alles zeer netjes onderhouden - animatieteam levert goed werk - uitstekende ambiance - fantastische zonsondergang vanuit de lobby-bar - visrestaurant: mooi panarama en lekker eten.

Ben volgend jaar zeker opnieuw van de partij.

Nb.: Italiaans restaurant: plats volgen elkaar veel te vlug op!

Uitstekend

Vereycken Paul
26-6-2017

Geweldige accommodatie, prima service, enorm gedienstig en vriendelijk personeel, animatieteam zorgt ervoor dat je je geen ogenblik verveelt (niet tijdens de dag, niet s' avonds). Werkelijk een aanrader!

Ps: misschien wat meer variatie in het eten brengen?

Helemaal geweldig

D. Krommenhoek
4-6-2017

Super resort, buitengewoon attent personeel wat alles voor je doet. Je wordt bediend met Drankjes op het strand, als je ergens in een de van bars gaat zitten wordt je direct voorzien van een drankje en snacks. Het eten is geweldig ruime keuze aan vlees, vis, ijs, verse groente en salades diverse soorten pasta's en ruime keuze aan diverse soorten kaas ook Nederlandse en iedere dag, zeer goede dessert bar ook hier weer zeer attent personeel. De koffie is trouwens van een zeer hoog niveau gemaakt van vers gemalen bonen en verkrijgbaar in alle variëteiten. De kamers zijn netjes en goed, minibar is goed gevuld met water, bier cola, frisdrank repen chocolade e.d. In de avond iedere dag life muziek en zeker ook van hoog niveau. Ruim voldoende bedjes aan zwembad en strand.

Oude reviews (archief)

Beste vakantie na vele jaren Turkije.

Lemmens Ann
4-9-2016

De ligging tegen de heuvel is prachtig, geen hoogbouw en vanaf het prive eiland gezien zit je precies midden in de natuur, onvergetelijk! Overheerlijke buffetten met veel variatie . Ook de a la carte rest. zijn zeer aan te raden Vanaf de eerste stap dat je het hotel binnenkomt moet je NIKS meer doen, alles regelt het personeel voor u . Gewoon in de mooie lobby van een drankje genieten en zij checken voor u in. De kamer was ook een heel mooi met een heel groot terras met mooie tuinmeubels. Geen handdoekje leggen, overal plaats genoeg. Kortom een onvergetelijke vakantie op een superlocatie en met zeer vriendelijke mensen die alles voor je doen.

luxe hotel, vriendelijke mensen

Zita
15-5-2016

in meivakantie in rixos Bodrum geweest. Het is heel luxe hotel met zeer vriendelijke bediening ,ze doen alles voor je. kamers zijn schoon ,lekker bedden. Lekker eten.

we kwamen er op 22 april aan en het bleek dat het de eerste dag was dat ze open waren. Daardoor nog niet alles open. We waren er 12 dagen geweest en onze hele vakantie was alleen 1 restaurant en 3 bars open geen ijsjes gezien en spa ging pas na 5 dagen open. Was handig geweest dat het ook op touroperator website was vermeld. Voor de rest hebben we hele fijne en luxe vakantie gehad.

Angelo Kotadiny....Oprecht genieten van Bodrum!

Angelo Kotadiny
26-6-2015

Uitstekend/prachtige en schone hotel! Mooie ruime kamers, je hebt zelfs de mogelijkheid om je op het resort te laten vervoeren met een golfkar/busje 😁

Gunstige ligging, goede services, heel vriendelijk! Heel veel verschillende faciliteiten, voor ieder wat wils!

Het eten is er heerlijk (en ik ben heel kritisch), ontbijt, lunch, snacks en het avond eten echt alles.

Het straks is er mooie, schoon en heerlijk en voor de kids hebben zo ook genoeg bezig heden. Rixos is echt geschikt voor iedereen en met 10 min ben je zo in de prachtige stad Bodrum! Ik zeg volgend jaar weer!!!! Love for Rixos!!! See You next year or maybe sooner :-D

Heerlijke vakantie

Tobias
26-6-2015

Prachtige ligging, eten en service was top. Vriendelijk personeel. Kamers waren ruim, roomservice was snel en de restaurants hadden goed vers eten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rixos Premium Bodrum in Torba (bij Bodrum), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rixos Premium Bodrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rixos Premium Bodrum scoort een 9.13 uit 10 op basis van 623 reviews.