Hotel Paloma Pasha Resort

Hotel Paloma Pasha Resort

9.4Fenomenaal

Turkije, Egeïsche Zee, Ozdere

Je kunt vanaf nu meer dan 1.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 638p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Sauna

295 reviews over Hotel Paloma Pasha Resort

• 2019
    9Rob & Els17-08-2019

Geweldig hotel maar jammer van de katten

Het hotel is werkelijk geweldig. De kamer zijn uitstekend en schoon. Het personeel is overal super vriendelijk en behulpzaam. In het bijzonder zou ik Hasan willen noemen, de ober op het restaurant terras, die werkelijk alles doet om het zijn gasten naar hun zin te maken. Het animatie team is zeer prettig. Ze proberen iedereen bij het programma te betrekken maar respecteren volledig als je geen interesse hebt. Ngin doet bijzonder zijn best en danst echt super. Enige nadeel van het hotel is het bijzonder grote aantal katten. Katten horen in dit soort accommodaties om ongedierte weg te houden maar in de restaurants en op de terrassen horen ze niet en zeker niet in die aantallen. Door dat gasten ze voeren en van tafel laten mee-eten doen ze hun eigenlijke taak niet meer, Springen op de tafels en doen hun behoefte direct naast je tafel in de plantenbak. niet echt hygiënisch. Veel gasten uit Oost Europa met andere omgangsvormen.

• 9Smid17-08-2019

Heerlijk

Heerlijk hotel, gemoedelijke sfeer in een rustige omgeving. In de eetzaal had je, zoals wij dat noemde “ klein Venetië “ Asya stond daar elke dag verse pasta te wokken. Heerlijk vers en warm. Strand is geschikt voor kleine kinderen, ondiep en zand. Via het strand kon je over de boulevard naar Ozdere lopen. We komen zeker nog een keer terug.

• 8Clement28-07-2019

Goed hotel maar...

We hebben een zeer goede vakantie gehad, hotel valt niets op aan te merken. Het enige minpunt is het reserveren van tafels in het main restaurant. Eén van de kelners, nl Hassan is enkel uit op fooien. Hij plaatst volle glazen op de tafel die dicht tegen het buffet staan, en dan zie je dat er altijd dezelfde mensen kunnen zitten, dus wanneer je geen fooi geeft maak je geen schijn van kans om daar te zitten, hebben zelfs gezien dat hij mensen wegjaagt indien ze er willen plaatsnemen. Soms staan er tafels en halfuur tot 1 uur leeg. Dit is zeker niet prettig voor de gasten. Zou ook niet mogen in een 5*hotel. Van de overige kelners hebben wij dit niet gezien, die doen hun werk zoals het hoort.

• 10Nell09-06-2019

Fantastische vakantie gehad

We hebben een geweldige vakantie gehad in dit hotel. We hadden een swim-up room, dus het zwembad langs ons terras, en dat was echt heerlijk. All-inclusive is hier ook echt all-inclusive. Zelfs de minibar is gratis. Personeel is heel vriendelijk en doen alles om het je naar de zin te maken. Eten is heerlijk en er is volop variatie. Bijna dagelijks een thema avond v.w.b. het eten. In en om het hotel is genoeg te doen en het dorp is op loopafstand.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 10Sanne02-06-2019

Thuis komen

Wederom weer thuiskomen. Alles klopt, alles perfect!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 7R.F. Reijsmeijer30-05-2019

Het kan beter.

Het gemiddelde waarderingscijfer van 9,6 beloofde een hemel op aarde voor ons. Veel is zonder meer goed. MAAR, je moet dan wel van harde muziek houden, overdag, tijdens het eten buiten en vaak 's avonds. Bovendien moet je niet altijd vers brood willen eten. Ook moet je genoegen nemen met zeer traag internet. Een pagina laden kost minimaal enkele minuten. De hygiene laat hier en daar zeker te wensen over. De mensen van de receptie doen hun werk, maar vrij ongeïnteresseerd; bij uitchecken kregen we een 'thank you', maar bv een 'prettige reis' kon er niet vanaf. Het hoofd entertainment was zeer nadrukkelijk aanwezig.

• 9Anita16-05-2019

Geweldig!

We verbleven in een terras suite met jacuzzi. De ruime kamer had ook een douche/hamam combinatie. Echt heerlijk!

De kleine verrassingen die af en toe naar de kamer gebracht werden waren erg leuk. De minibar werd dagelijks aangevuld en ‘s avonds kregen we nog extra flesjes water van degene die de gordijnen dicht kwam doen.

Gasten van de terras suites kunnen gratis gebruik maken van roomservice. Dit hebben wij zelf niet gedaan, omdat het eten in het buffetrestaurant zeer uitgebreid en kwalitatief er goed was.

Aan het zwembad waren altijd we bedjes vrij. Het strand en de vlonders over de zee waren ook voorzien van bedden en parasols. Hierdoor was er voor ieder wat wils.

Het animatieteam was erg actief en energiek, maar niet opdringerig. Gewoon even gezellig een praatje maken.

Het personeel was over het algemeen erg vriendelijk en servicegericht.

Al met al een top vakantie!!

• 8Linda01-05-2019

Goede vakantie gehad

Het hotel ligt mooi in een groene omgeving. Vanaf het hotel is het ongeveer 40 minuten met een huurauto naar Kusadasi. Je kunt ook met een georganiseerde trip of per Dolmus. Ozdere zelf is een dorpje, met wat supermarkten en wat kledingwinkels. Niet echt een gezellig dorp maar je kunt er van alles wel vinden. Maar voor goede kwaliteit kleding moet je in Kusadasi zijn.

Hotel: De bedden zijn ontzettend hard, daar moet je tegen kunnen. Ze hebben geen topmatrassen oid, dus als je een slechte rug hebt dan is het afzien. De meningen over het eten verschillen nogal, zelfs binnen mijn gezin :-) ik vond het eten prima, niet heel veel afwisseling maar de smaak en kwaliteit van het eten was goed. Wij vonden het wel jammer dat we elke dag moesten bellen voor een schone handdoek voor de kinderen, we hadden een familiekamer (1 x 2persoonsbed en 1 bedbank voor de 2 kinderen) maar soms maar 2 of 3 handdoeken om te douchen. Het zwembad was ijskoud!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    10Erkan Kurul24-12-2018

Fantastich !

Super gezellige tijd gehad met mijn familie. Animatie was heel erg leuk ! Bedankt voor Animation Manager Murat Aydin.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10karin kersten24-12-2018

fantastisch

vriendelijke mensen, mooie, schone kamers
    eten was super animatie geweldig

Gereisd met partner in augustus 2018

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Hiken