Hotel Grand Efe

365 reviews over Hotel Grand Efe in het Nederlands

Super gehad

Marinus Koemans
28-4-2018

Alles was echt goed en rustig gelegen

Hotel ligt verlaten in de velden -

Mohamed en Monique
25-9-2017

Als je buiten komt valt er niets te beleven. Receptie spreekt behalve Turks geen enkele andere taal. Als je zandstrand wil moet je 2 kilometer lopen. Wij zijn aangekomen om 9 uur s'avonds en er was geen enkele opvang voorzien, zijn zelf in keuken moeten gaan vragen of we nog iets te eten konden krijgen. Mensen in het restaurant en bar zijn wel vriendelijk maar spreken buiten Turks geen enkele andere taal. Serveersters zijn uitdagend en vriendelijk voor mannelijke gasten. Vrouwen behandelen ze vijandig en onbeleefd. Absoluut niet voor herhaling vatbaar. Kom 7 de maal naar Turkije - nog nooit meegemaakt

Het was zoals gewoonlijk weer prima.

Fred
8-6-2017

Kamers waren goed schoon, elke dag gereinigd en voorzien van schone handdoeken. redgelmatig schoon bedlinnen.

Zeer vriendelijke en hulpvaardig personeel.

Eten vonden wij weinig variatie en had wel een paar graden warmer kunnen zijn.

Maar er was voor elk wat wils.

Iets minder dit jaar!

Wim Müller
4-6-2017

Ik ben 24 Mei gekomen en heb tot 14 Juni te gaan maar wilde even een update geven!

De kamers zijn als altijd prima en schoon.

Wat jammer is dat er door de cricis veel Oosblokkers zoals Wit-Russen en Bulgaren in het hotel zijn wat het er niet leuker op maakt.

Het eten is dit jaar smakelijk alleen erg weinig variatie.

Oude reviews (archief)

Dit nooit meer!!

Atiya
10-8-2016

reis geboekt om 09:00 aangekomen na een hele nacht reizen. Mochten de kamer na 14:00 uur in en daar werd ons in de eerste instantie een familie kamer voor max 5/6 pers aangewezen terwijl wij met 8 pers zijn, vervolgens opgelost na veel gezeur! Slecht ontvangst en helemaal geen uitleg of informatie gekregen!! Waardeloos!! Wij hebben zelf alles uit moeten zoeken! De kamers zijn wel schoon, maar dat is dan ook het enige positieve. Het eten is vaak koud en er is qua warm buffet weinig keuze. De foto's kloppen niet die op het internet staan. Er is maar een zwembad en die is maar max 1,35M diep. Leuke winkels en met de taxi ben je in vijf min in het centrum van Ozdere!

Voor herhaling vatbaar

Eddy
26-6-2016

Zeer mooie kamers,vriendelijk personeel en prijs/kwaliteit is OK.Muggezifters het je overal.

Nooit meer

Diane
15-6-2016

De kamers waren zeer mooi en proper, maar bovenlakens ontbraken moesten onder de sprei slapen die maar juist zo breed was als het bed. Moet maar eens proberen daar met 2 onder te slapen + vind dit niet hygiënisch. Het warm eten is steeds koud. Als eens koude spaghetti gegeten. De vriendelijkheid liet ook te wensen over. Rijden zelfs gras af terwijl je op de grasweide ligt te zonnen. Geen parasols rond het zwembad. Als je aan het zwembad of kinderbad zit moet je steeds in de zon zitten om je kinderen in het oog te kunnen houden.

Als je een late eter bent moet je het met de overschot doen want schotels worden niet meer aangevuld. Wij waren daar met veel Bulgaren en die kennen geen schaamte om heel der tafels vol te laden zonder rekening te houden met andere mensen. Zodat als je later gaat eten er niets meer te kiezen valt. Buiten het hotel is er niets te zien zelfs een duigdoende strandwandeling kan niet.

Animatie is ook heel matig, buiten ochtend gym , watergym en zumba. is er niets

Dus voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar.

Bij het buffet voor mensen met kinderen geen kinderbuffet.

Geweldig voor herhaling vatbaar !

Wim
10-6-2016

Bijna alles is goed! Het is alleen jammer dat er s'avonds als het diner begint er geen betere controle plaatsvind over de kleding die word gedragen. Ik vind het belachelijk dat er mensen in hun sportbroek binnen komen.

Bij het ontbijt en de lunch is het tot daar aantoe.

Verder een top vakantie geweest !

Tegenvaller

wimdb
11-5-2016

Personeel is supervriendelijk en doet hun best ondanks hun gebrekkige kennis van andere talen dan het Turks. Kamers tiptop in orde. Ligging is super. Geen strand. Geen variatie in het eten. Warm eten is meestal koud door niet opgewarmd te blijven. Geen animatie tijdens onze week daar. Enkele malen stroompanne gekend. geen nederlandstalige zender op tv. Af en toe geen warm water om te douchen. om 17u heb je het gevoel dat je van het zwembad weggejaagd wordt want dan ruimen ze op ondanks de zon omdat het tea time is.

Goed hotel

Yvonne
18-4-2016

Prima hotel met lief personeel en goede service netjes ,schoon wat als thuis komen aan voelt.

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Efe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Efe in Ozdere, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Efe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grand Efe scoort een 8 uit 10 op basis van 373 reviews.