Hotel Turquoise

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Aan de Turkse kust in Oludeniz vind je Hotel Turquoise. Hier slaap je op een ruime, schone kamer en geniet je van lekker en gevarieerd eten. De all-inclusive is hier ook echt all-inclusive. Verwacht hier daarentegen geen goede Wifi, want je kunt alleen in de lobby gebruik maken van het internet. Dichtbij het strand en de winkelstraat.

321 reviews over Hotel Turquoise

• 8Willem06-10-2019

'Fantastisch'

Heerlijke week in prima hotel en prachtige omgeving, kamers netjes en schoon, het hele complex prima onderhouden prachtige bloemen en planten, lekker eten veel variatie en vooral heel vriendelijke mensen

• 8Elles Blesgraaf15-09-2019

Heerlijk tot rust gekomen

Hotel turquoise is een mooi hotel. Eten is wel gericht op Engelsen. Personeel is vriendelijk. Leuke animatie om de avond. Schoon. Kinderen leken ver van mijn kamer te zitten. Goed over nagedacht leek het. Drankkeuze wat beperkt. Sauna en hammam helemaal lekker. Professionele pedicure. Zie je vaak anders. Receptie heeft geen verbanddoos of kaart van de omgeving. Dat vind ik wel vreemd.

Alleenreizend

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Erna17-08-2019

Leuk hotel, geen 4 *

Een leuk hotel maar zeker geen 4* .We hebben al vele hotels in Turkije gehad maar dit is een simpel gezellig hotel. We zaten eerst in een hele kleine kamer waar alles los zat. De volgende ochtend kregen we een andere kamer, keurig en snel geregeld. Het ontbijt is erg mager gericht op Engelse kwa brood is er alleen stokbrood, en 3 soorten gevulde broodjes. Het avond eten is elke avond anders en lekker, alleen niet erg warm. De hele dag door kan je flessen water pakken, klein of groot. Bij het zwembad is het erg druk en weinig ruimte. Je zit vlakbij de winkel straat, deze moet je helemaal uitlopen dan ben je op de boulevard en kan je een dolmus nemen naar Fethiye.

• 6Patricia13-08-2019

Volgend jaar ander hotel.

Familiekamer geboekt met 4 bedden,maar werden om 2 uur ‘s nachts in 2/3 persoons kamer gepropt,bedden stonden klem tegen elkaar.Na klacht werd er gezegd dat dit een familiekamer was.Volgende ochtend weer naar receptie, ivm lekkage deze kamer uit nood gekregen.Na twee dagen familiekamer, deze was op de begane grond.Ruimte viel nog tegen, tweede bed voor kind was een slaapstoel van max 1.50m dus erg aan de krappe kant en heel hard. Geen terras zoals omschreven maar balkon van 3 m2. Vreemd....maar er werd ons verzekerd dat dit de familiekamer was. Badkamer klein, douchestang bevestigd met tie-wraps.De avond voor vertrek kom ik er per toeval achter dat de familiekamers (met 4 normale bedden en terras) in het souterrain liggen.Verder weinig smaak en variatie met eten.Bij volle bezetting zwembad te klein,te weinig bedjes en handdoeken.Omgeving is verder prachtig, fijn zandstrand bij seahorse beachclub,maar zou Turquoise niet meer boeken!

Met jonge kinderen

• 6Jacqueline11-08-2019

Tegenvaller

Aan de hand van reviews geboekt, wat viel dat tegen. Wij begrijpen niet waar de hoge cijfers vandaan komen. Eerste kamer lag in een uithoek, na aandringen andere kamer gekregen. Ontbijt, lunch en diner zeer eentonig en smakeloos. (hebben hierdoor een paar keer buiten de deur gegeten) ruimte bij gewone zwembad erg klein. Overdag staan hier bedjes hutje mutje en in de avond tafeltjes met stoelen (te weinig) gelukkig is er sinds kort een adult only zwembad, hier is ruimte genoeg. Strand is inderdaad 500 meter lopen maar je moet betalen voor bedje, parasol, eten en drinken. Met shuttlebusje kan je naar Sea horse (blue lagoon, tot 11.30 uur gratis entree daarna betalen) hier is bedje en parasol gratis, eten en drinken moet je betalen. (Waarom betaal je dan voor all inclusive?) Gaan echt een keer terug voor de omgeving maar dan wel een ander hotel!

• 8Lianne26-07-2019

Heel goed hotel, eten is prima! Animatie team is echt minder!

• 8Rina van Dopperen16-07-2019

Super!

Geweldige liggend, goed eten, paragliden!

• 7D Brink14-07-2019

Goed Hotel

Goed hotel geen luxe. Eten is goed maar beperkt aan keuze. Personeel erg vriendelijk. Zwembad erg klein bedjes staan strak aan elkaar. Wel een mooi zwembad die alleen toegankelijk is voor volwassenen. Strand voor hotel gasten erg mooi echter rijdt de shuttle bus maar tot half 12. Kom je na 12.00 uur bij het strand moet je entree betalen om binnen te komen. De plaats Oludeniz is niet heel groot maar wel gezellig. Op dinsdag leuke markt in Fethiye. Omdat wij echte strand liefhebbers zijn zal ik niet snel weer voor dit hotel kiezen .

Met oudere kinderen

• 8Cheyenne09-07-2019

Fijn, schoon hotel. Goede service en lekker eten.

Een fijn hotel met meerdere blokken hotelkamers, verdeeld over de mooie tuin. De kamers zijn ruim en schoon en bevatten een koelkast en waterkoker. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten is erg goed, met als hoogtepunt de wekelijkse Turkish night barbecue. Ontbijt, lunch en diner in buffetvorm en tussendoor genoeg mogelijkheden om eten bij de bar van het zwembad te halen. Een minpuntje voor mij is dat het zwembad niet heel groot is en de ruimte eromheen ook niet. In drukke periodes staan de ligbedjes dus erg dicht tegen elkaar. Bij het hotel zit een super goede hammam waar je terechtkunt voor heerlijke massage arrangementen, een groot pluspunt! Ook is er een klein winkeltje en een kapsalon/schoonheidsspecialist (denk aan manicure, pedicure, enz). Het hotel ligt helaas niet aan het strand, maar naar het dorp en strand lopen is wel te doen. Daarnaast rijdt er dagelijks een busje van het hotel naar hun privéstrand en terug.

Met vrienden

• 9Anna21-06-2019

Voor herhaling vatbaar

Per ongeluk dit hotel geboekt ipv Turquoise Side. Gezellig en kleinschalig hotel. Eten is goed, maar keuze beperkt. Kamers schoon en net. Bedden hard, maar je kunt vragen om een topper.

Animatie is goed. Vooral Mike. Wat minder is de manager (Ali) die zich vaak wat neerbuigend uitlaat over het andere personeel. Dit terwijl het personeel heel vriendelijk en hardwerkend is.

21 tips over Hotel Turquoise

• Freek Taal, 29-06-2019

Let op de transver naar dit hotel is soms meer dan 2 uur

• annette verkooyen, 08-06-2014

Dinsdag markt in Fethiye Ook aldaar de vissershaven waar 1-2 grote schildpadden zwemmen die daar gevoerd kunnen worden. Je ziet vanzelf in welk hoekje t is want daar staan veel mensen. Bij ons was dat rond 15:30 uur

• theaderaad, 22-07-2013

6 of 12 eilanden boottocht. Boek het gewoon in het dorp, veel goedkoper dan bij de host(ess) en je vertrekt gewoon uit Oludeniz. Spaart weer een lange busreis naar Fethiye!! Paragliden (zelf niet gedaan, maar zeker volgend jaar). Jeepsafari is ook zeker de moeite waard.

33 vragen over Hotel Turquoise

• Cindy, 31-07-2019

Boulevard

Wij vragen ons af of het vlakbij een boulevard of stadje is waar we savonds vanuit het hotel heen kunnen lopen? Iemand een idee?

peter, 07-08-2019

Hallo, verder op gelegen plaatsje Fethiye is heel erg leuk , moet je zeker gezien hebben . voor 3 euro met de taxi ben je er, 5 minuten rijden , en nog goedkoper als met de dolmus. kortom genoeg te zien in de buurt. groetjes Peter.

Frans Jonkers, 02-08-2019

Jazeker.Vanaf hotel 5 min lopen naar brede boulevard.Volop restaurantjes en barretjes.

• bennie, 19-06-2018

ontbijt

hoeveel keus is er bij het ontbijt ?

Frans Jonkers, 23-06-2018

ruim voldoende-zowel english breakfast als gewoon.Altijd vers fruit,omelet,wentelteefjes broodjes etc

• bennie, 19-06-2018

ontbijt

hoeveel keus is er bij het ontbijt ?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 500 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald