Hotel Turquoise

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag32°20°
Hotel Turquoise
8,8

282 reviews over Hotel Turquoise in het Nederlands

Mooie omgeving, maar helaas nooit meer.

marco brugman
10-9-2018

De ligging van het hotel was goed, dichtbij het strand, winkels en een mooi uitzicht.

We vonden het eten erg kleinschalig en helaas soms ook niet goed warm, in en om het restaurant vonden wij het dan ook erg onhygiënisch. Vieze tafelkleden en vieze vloeren. Daardoor ook heel veel vliegen. Wij zijn niet snel mensen die veel klagen, maar dit kan echt niet!

De animatie vonden wij ook zeer slecht, er werd niet aan de planning van de activiteiten voldaan en het werd ook niet met alle liefde uitgevoerd als er echt iets werd georganiseerd.

Qua service is het personeel zeker vriendelijk, en er was een Turkse avond georganiseerd en die was ook wel prima en goed geregeld verder.

Super goed hotel

Reynders
8-9-2018

Prachtig hotel.all in is ook echt all in.

Mooi domein.

Personeel is super vriendelijk.

Aanrader.

Nooit meer

Nl
26-8-2018

Slecht: vieze lakens veel vlekken erop, vlekken op de handdoeken, kleine familie kamers, stond dat de bedlakens om de 3 dagen vervangen worden, dit is niet het geval. Als je dit vaker wou moest je een kaartje neerzetten waar ze ook geen gehoor aan gaven. Eten is eentonig en smaakloos. WiFi is slecht ook in de lobie heel beperkt.

Strand is z’n 7a10 minuten op loopafstand

Goed: vriendelijke personeel, gezellige boulevard in de buurt

Prima hotel

Astrid
23-8-2018

Kamers, eten, zwembad allemaal goed. Wij hadden een familiekamer en deze was ruim genoeg voor 4 personen. Kamers worden dagelijks goed schoongemaakt.

Plaats genoeg rond het zwembad ondanks het handdoekje leggen van sommige mensen. Handdoekenservice aanwezig. Veel Engelse mensen. Ook een aantal Nederlanders en bijna geen Russen. Kleinschalig gezellig hotel. Enige minpunt was de slechte WiFi. Is alleen redelijk in de lobby. Maar aan de andere kant ook lekker rustig :-). Binnen 2 minuten vanaf het hotel sta je in de gezellige lange winkelstraat naar het strand. Heerlijke vakantie gehad.

Goed maar geen luxe resort.

Hanny
10-8-2018

De ligging is top.

Het hotel is geen luxe hotel wat we gewend zijn in Turkije.

Ontbijt is zeer beperkt geen bruin brood of andere soorten.

Buffet is niet slecht maar niet e ht uitgebreid.

Zwembad klein lijkt op de foto veel groter. Ook is het 's middags erg rommelig rondom het zwembad. Rommel wordt niet weggehaald.

Kamers klein bedden te hard.

Maar het is geen slecht hotel maar verwacht geen luxe hotel.

bediend als keizers

Karine en Gert
16-7-2018

we hebben een zalige vakantie gehad, geen gedoe aan het buffet, altijd direct een tafeltje, uitgebreide buffetten, we sliepen in de villa's en dat is zijn geld meer dan waard, je hebt je eigen stoelen voor de deur, personeel komt langs met extra verfrissingsdoekjes, meloen gevuld met ijs, watermeloen,...

het handdoekje leggen aan het grote zwembad is echt wel heel jammer,

personeel is zeer vriendelijk, overal heel proper...

Kleinschalig hotel

Marian
1-7-2018

Kleinschalig hotel. De kamers niet groot, bedden goed, schoon, mooie douche ruimte, klein balkon. Het eten was goed genoeg keuzes. Het hele complex was schoon. Vriendelijk personeel. Heel Engels gericht veel Engelse gasten. Wij hadden de pech de 2e week dat een groep Engelse heel erg aanwezig waren niet fijn voor de andere gasten. De WIFI zeer slecht. Vlakbij een winkelstraat.

Voor mij en veel anderen, alleen Hier.

Yvonne
5-6-2018

Dit was weer thuis komen.Hier ben ik al vaak geweest en het wordt iedere keer nog beter.Ze doen zo hun best,technische dienst,dames die alles super schoon houden,bedienend personeel,keuken en management .... Top.

Ben blij dat ik in Oktober weer terug ga.

nooit meer

edwin
4-6-2018

vakantie in hotel turqoise gehad afgelopen mei 2018 ,ondanks dat het een hele mooie omgeving is is het cijfer zoals bij zoover wordt gegegven het absoluut niet waard , de kamers op zich hadden wij niks op aan te merken ,deze waren keurig schoon ,ook het schoonmaak personeel zeer vriendelijk en daar is alles wel mee gezegd , het eten is niet uitgebreid ,wat er staat is goed maar zoals ontbijt is karig ,vooral het brood ,plakjes wit of bruin stokbrood dat is het ,

het overige personeel heeft het te druk met appen op hun telefoon en gedag zeggen is er niet bij ,de bar bij het zwembad is ranzig ,stinkt er naar braaksel en stoelleuningen plakken aan je armen vast ,drank zoals omschreven zeer schaars ,er word zelfs geen rum geschonken .

al met al een leuke vakantie gehad door de omgeving maar dit hotel komen wij niet meer .

vakantie zoals vakantie hoort te zijn!

vakantieganger
3-6-2018

Wat een heerlijk hotel! Kleinschalig en overzichtelijk. Er hangt een gemoedelijke sfeer. Gastvriendelijk en behulpzaam personeel die ervoor zorgt dat aan al je wensen wordt voldaan.

Kleine maar nette kamer, die elke dag uitgebreid schoongemaakt wordt. Koelkast wordt dagelijks voorzien van een nieuwe literfles drinkwater.

Een heerlijk zwembad, groot genoeg om lekker in af te koelen en genoeg ruimte om van de zon te genieten. En dagelijks badlakens af te halen voor op je ligbed.

Eten en drinken in overvloed, vooral Turks en Engels georiënteerd. Wij hebben een heerlijke, onbekommerde vakantie in dit hotel gehad!

We hebben echter wel een minpunt: bij late aankomst ( vertrek van Schiphol 17.25 uur en uiteindelijk aankomst hotel 01.30 uur ) was er niets meer te eten of drinken. Bij vroeg vertrek ( 07.00 uur ) was er geen mogelijkheid voor ontbijt. Gevraagd voor ontbijt/lunchpakket, deze bestond uit 1 klef broodje met kaas en tomaat!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turquoise in Olüdeniz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turquoise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.