Appartement T&Gstersterster

7.3Goed

Turkije, Egeïsche Zee, Marmaris

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar T&G?

7.3Goed

Tonen op kaart

32 reviews over Appartement T&G

• 8liesbeth23-06-2013

zeker komen we terug!

er zijn 3 appartement delen met 2 zwembaden tegenover elkaar, het deel waar wij zaten heeft 10 appartementen met een eigen zwembad, fijne nette ligbedden bij het zwembad met fijne matrassen, water ook heel erg schoon. ook liggen en badlakens bij de bedden. kamers zijn ruim maar de inrichting wel wat gedatteerd, maar wel heel schoon! zelfs op de matrassen zelf geen vlekken gevonden oid. iedere dag word er schoongemaakt en schone handdoeken en 1x per 3 dagen schoon beddengoed. rustige straat en vlakbij strand, nergens overlast van gehad. airco werkte ook perfect. uitgebreid avond eten maken is niet aan te raden op het 2 pits elektrische kookplaatje, maar lunch en ontbijt is wel goed te doen.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 9Ronald Groenheyde04-09-2012

een top hotel !!!!

Top,

ben er 14 dagen geweest, super vriendelijke op loopafstand strand, schone kamers, om de dag schone badlakens, gratis lakens bij het zwembad, volgends jaar weer

iedere avond super lekker gegeten bij Denim restaurant. bij Bluebay hotel naar het strand lopen en dan ca. 100 meter naar de rechterzijde lopen, super vriendelijk, super schoon strand en heeeerlijk eten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 10Evelien 06-08-2012

topper

Net terug van weer een heerlijke vakantie .Eten was weer top ,personeel heel vriendelijk,kamers schoon elke dag schone handdoeken.top tot volgend jaar maar weer .

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Trijnie24-08-2011

Volgend jaar zeker weer...

3-08-2011 t/m 17-08-2011 Appartement T&G is voor de prijs die je betaald super.Personeel is aardig. Ruime 2 kmr apartement. Hoofdgebouw en bijgebouw zijn beide super. Ze hebben allebei een zwembad. Diegen die allemaal 1,1,1,1,1,1 heeft gegeven, daar heb ik mijn vraagtekens bij. Onze zoon is vorig jaar geweest en ook hij vond het super Dus....voor jing en oud. Dicht bij het strand en zeker dicht bij het centrum. In principe kan je alle kanten op.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Vakantiegangerz30-07-2010

Prima hotel

In 2006 twee weken in dit hotel verbleven. We hebben er het naar ons zin gehad, de jongens die er werk(t)en zijn heel erg spontaan (zeker veel mee gelachen). Voor het strand kan je beter naar het plaatsje ernaast gaan met de bus > Içmeler. Goed hotel, ruime kamers en een gezellige sfeer.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2006

• 10evelien24-08-2009

wat een topper

Ben het niet eens met mevrouw kom hier al 10 jaar heel goed app voor het geld wat je er voor betaald. lekker overal dicht bij en altijd 3 keer handdoeken per week elke dag schoon gemaakt toppie.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 7Kimberley24-08-2009

simpel

Het was wel een mooi hotel! alleen het jammere was dat er zoveel Engelse inzaten. Als je al lekker in bed lag hoorde je die Engelse keihard schreeuwen en dat wa niet zo prettig we werden er gek van!! Verder was alles wel mooi en lekker. Als je geld neerlegd voor het schoonmaken l is het maar 2 lira per dag dan maken ze je kamer netjes schoon!!!

Gereisd met partner in juli 2009

• 1mevrouw23-07-2009

slecht appartement

ik heb nog nooit zo een slecht appartement gehad, 1x in de 4 dagen schonen handdoeken en dan moet je er nog om zeuren in 2 weken tijd geen schoon beddengoed personeel onvriendelijk laten je zelf 4 trapen met je koffer lopen zijn te beroerd om je met iets te helpen. vol met engelse die om 8 uur al aan het bier zitten en schreeuwen. schoonmaken kunnen ze er niet ik weet niet wat die mensen elke dag kwamen doen maar het was 1 en al stof.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7sanne20-06-2009

gezellig

wij zaten vorig jaar in juli 08 in het appartement T&G we zaten in het oude gedeelt je hoorde wel wat muziek maar om 11 uur was het stil. we zaten dicht bij het strand en de winkel ik heb van deze vakantie genoten.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Marissa07-01-2009

Leuk appartement

De appartementen zijn erg leuk en heel dichtbij het strand en de boulevard. Helaas wel wat verder weg bij het oude centrum maar met de dolmus/taxi is het ook heel makkelijk te bereiken!

Verder is het zwembad erg goed. Het zijn er 2, voor de hotelkamers en appartementen apart dus hadden we bijna een prive zwembad.

Gereisd met vrienden in juli 2008

1 tip over Appartement T&G

• liesbeth, 23-06-2013

laat je brengen met de taxi naar club excelsior (3 km afstand) gegarandeerd een leuke avond, heerlijk en goedkoop eten! dat is een hotel met avond entertainment (tot 21.00 voor kinderen ook heel leuk) en de happy oures. als je aangeeft dat je nederlands bent dan komen ze die keer erop je gratis ophalen en brengen. kok heeft oa in nederland 3 * gekookt

2 vragen over Appartement T&G

• bertusmonica1951, 24-04-2014

fohn/waterkoker

Kan iemand mij vertellen of er een fohn en een waterkoker aanwezig zijn. Bvd

• Tim , 18-07-2013

douchehanddoeken

krijgen we regelmatig schone handdoeken om te douche en zit dit er gratis bij?

Appartement T&G info

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Room ServiceBeperkt aantal uren