Hotel Poseidonsterstersterster

• All inclusive
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Hotel Poseidon vind je bij Marmaris in Turkije. Dit is een kleinschalig hotel met vriendelijk personeel waar je kamer elke dag wordt schoongemaakt. Het eten mag wat gevarieerder. Het hotel ligt wel vlakbij de boulevard en het strand waar je plaats kunt nemen op een gratis ligbedje. Via de boulevard kun je lopend naar het centrum van Marmaris.

382 reviews over Hotel Poseidon

• 7Thea20-10-2019

Teveel asociale Nederlands....

Voorheen was dit hotel LO en HP, nu is het al inn, dit trekt gelijk een heel ander soort publiek. Als je denkt dat Russen vreselijk zijn, dan heb je nog nooit Nederlandse mensen meegemaakt met Russische manieren....vreselijk ikke ikke ikke.... schreeuwen, 2 handdoeken op het strand, 2 handdoeken bij het zwembad en denken dat het drinken op kan, voor ons geen Poseidon meer. Wij hadden een suite, vandaar een 10. Schoonmaak, service en Hygiëne niets op aan te merken. Zwembad zeer klein en omdat wij niet in het restaurant hebben gegeten prijs kwaliteit een lager cijfer.op het strand sowieso nooit plek, dus daarom bij een gezellig strandtentje verderop gelegen.

Gereisd met partner in september 2019

• 7Ad en john15-10-2019

Voor het eten nooit meer jammer

Mooie locatie nette kamers vriendelijke obers. Alleen het lunch en dinner een 4.Veel koud en de friet zeer taai en koud. Jammer

Gereisd met partner in september 2019

• 7Nora11-10-2019

Netjes maar overvol....

Kamer was netjes maar op de 6e verdieping erg kleine kamer. Nette badkamer, dagelijkse schoonmaak, soms kregen we handdoeken die hun beste tijd hadden gehad (gaten er in en gerafeld). Restaurant te klein voor het aantal gasten. Zwembad te klein voor het aantal gasten. Op het strand te weinig bedjes en te dicht op elkaar. Veel kapot meubilair buiten op het terras. Toiletten bij restaurant en zwembad niet echt schoon. Muziek bij het zwembad veel te hard. Vriendelijke medewerkers die erg hun best doen. Dit is het eerste jaar dat het hotel all inclusive is en dat merken de medewerkers in hun fooien. Dat laten ze soms ook wel doorschemeren. Ik denk niet dat wij hier nog een keer naar toe gaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Cees van Reen09-10-2019

Helemaal top

Een heerlijk hotel direct aan de boulevard. Goed om een weekje in voor of naseizoen te zitten. Erg fijn is dat er geen kinderen zijn. Jammer dat er maar weinig bedjes bij het iets te kleine zwembad zijn maar er ligt een heel groot zwembad voor de deur-de zee!! Daar wel weg veel bedjes op weinig M2. De steiger die bij het hotel hoort is erg snel vol (handdoekje leggen). De andere 2 vlonders liggen ook prima. Eten is prima, altijd klagers natuurlijk .... Ook lekker buiten eten bij het zwembad of bar. Kamers keurig schoon en goed bijgehouden.Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Ideale locatie om te wandelen over de boulevard of naar dichtbij gelegen centrum te gaan. Absolute aanrader!!

Alleen gereisd in september 2019

• 8Helma01-10-2019

Mooi hotel

Goed hotel mooie ligging eten mag wat gevarieerder .Geen enteraintment 2 keer s' avonds muziek.Kamers waren super hadden met zeezicht 3 personen echt perfekt. Toilet bij restaurant mag beter bijgehouden worden.Verder alles goed.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 9Sylvana22-07-2019

GEWELDIG

Een super mooi hotel met een gunstige ligging. Mooie kamers, fijne bedden, goed eten, lekkere drankjes en super vriendelijk personeel! De kamers met zij-zee zicht hebben volgens ons frontaal zee zicht. Volgend jaar komen wij zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Alinda12-07-2019

Goed net hotel

Hotel was netjes goed schoon, nette kamers niet al te groot. Het eten was prima. Strand hier waren te weinig bedden, bij het zwembad het zelfde, paar keer klacht van gemaakt!! Ze deden hier niks mee zeer slecht. Wij hadden verder een mooie vakantie.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jacqueline Jeurissen14-06-2019

Weer een heerlijke vakantie gehad was voor ons de 33ste keer het voelt echt als thuiskomen zeer vriendelijk personeel nette verzorgde kamers eten was weer goed veel keus in september gaan we weer terug de obers verzorgen je goed vooral Nevzat en Burhan dus jongens tot september

Gereisd met partner in mei 2019

• 8Mirjam28-05-2019

Het hotel ligt gewoon gunstig t.o.v. het centrum d

Mooi schoon hotel aan de boulevard, 3 a 4 km van het centrum en de haven. Dit jaar is het hotel all inclusief geworden. Naar mijn mening te vroeg en ze waren er nog niet klaar voor. Lange rijen voor het drinken enz. Je merkt gelijk aan mensen dat het gratis is want smorgens zitten ze al aan de wodka of bier. Van mij hoeft het niet. Vorig jaar was een stuk rustiger toen hadden we LO

Gereisd met vrienden in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Ronie laman22-05-2019

Geweldig

Wij komen al jaren bij Hotel Poseidon ,en hebben daar met een stel vrienden altijd een heerlijke vacantie. Het hotel is keurig netjes en heel schoon, het eten is voor ieder wat wils,de omgeving is schitterend, en het personeel loopt altijd even hard voor je, de live guard Nevzat kan je ook alles aan vragen en staat altijd voor je klaar,bedankt Nevzat👍En al het personeel bedankt.Jullie maken voor een groot deel onze vacantie toppie👍

Gereisd met partner in mei 2019

28 tips over Hotel Poseidon

• Natasja, 05-06-2014

De kamers vooraan in de punt of vlak ernaast zijn zeer ruim en hebben een uitzicht op zee en de baai van Marmaris. Maak vooral een boottocht waarbij je de baai van Marmaris verlaat. Zo mooi helder water en prachtige stranden en natuur.

• Marieke van Dasselar, 04-12-2013

De dolmusbusjes brengen je overal heen voor weinig. Excursies zijn erg goedkoop bij kleine excursie bureautjes in de buurt. Veel van deze mensen spreken Nederlands. Hamam was heerlijk!

• Cristien, 16-07-2012

Boek je excursies via Arke dan ga je het schip in. BVB. een leuke bootreis betekend bij Arke 2 uur in de bus zitten en 15 min. varen. Ze vergeten voor het gemak dat er bij te vertellen dit is ons 2 keer overkomen. dus Conclusie NIET DOEN! er staan tentjes zat langs de weg waar je kunt boeken maar beter nog loop naar de haven daar is het echt goedkoop en krijg je waar voor je geld.

Betaal met Lira, Euros hebben ze graag maar dan ga je de boot in.

30 vragen over Hotel Poseidon

• Verdurmen, 18-08-2019

drankjes op het strand?

All inclusive: zitten hier ook de drankjes op het strand bij?

• Trudy, 13-05-2018

sataliet tv

Kan iemand mij zeggen of er ook Nederlandse zenders zijn in het hotel?

• maritderidder, 22-12-2015

Drankjes inclusief?

Hallo,

Weet iemand of de drankjes bij het ontbijt en diner wel inclusief zijn?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Afstand tot strand50 m
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
    • Strand toegangGescheiden door boulevard
    • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats